חיפשת:

חוגים לגיל הרך פתח תקווה

חוגים בפתח תקווה לילדים, נוער ומבוגרים - בזק B144
https://www.b144.co.il/חוגים/פתח-תקווה
מגוון חוגים בפתח תקווה תמצאו כאן, החל מחוגי ספורט לילדים ועד שחמט לילדים. ... פתח תקווה יוגה לי - סיפור משחק ורוגע ... ייפתח בשעה: 09:00. נעים מאוד!עדי כהן, גננת בעלת תואר ראשון בחינוך לגיל הרך ...
חוגים לילדים בפתח תקווה | לגדול
https://www.ligdol.co.il › ... › פתח תקווה
חוגים לילדים בפתח תקווה, המומלצים של לגדול. הכנסו עכשיו לאתר המשפחות של ישראל לרשימת הספקים המלאה, חוות דעת של גולשים, מידע מקיף, קופונים והנחות בלעדיות.
גני ילדים בפתח תקוה שכדאי להכיר - מלאבס פתח תקווה
https://www.melabes.co.il/education/13215
חוגים לתינוקות וילדים | חיוכים בית חם לאמהות ותינוקות בפתח תקווה
https://www.babysmiles.co.il › classes
הסדנאות והחוגים בחיוכים-בית חם לאמהות ותינוקות: חוגים לתינוקות בכפר גנים פתח תקווה.ליווי התפתחותי, חוג מוסיקה, עיסוי תינוקות, גן עם אמא.
חיפש חוגים ופעליות | מקפ"ת - מרכזים קהילתיים פתח תקווה ...
makefet.com/html5/makefetEvents.taf?did=4491
חיפוש חוגים ופעילויות: מקפ"ת מרכזים קהילתיים פתח תקוה; כתובת שפירא 21 קומה 2 פתח תקווה 4963308; דוא"ל makefet@matnasim.org.il; מקפ"ת מרכזים קהילתיים פתח ...
גני ילדים ומשפחתונים בפתח תקווה
www.ganim.net/city/פתח תקווה
בקיץ במתכונת צהרון קיץ. 7:00-17. צהרון בפתח תקווה, צהרון פרטי באוירה משפחתית, עזרה בשיעורי בית, קבוצה קטנה, חוגים מגוונים, קייטנות ועוד. המשפחתון הינו משפחתון בשיטת צעד ראשון. מנהלת הגן היא מדריכה להתפתחות תינוקות בשיטת צעד ראשון.
נפלאות | מקפ"ת - מרכזים קהילתיים פתח תקווה | מרכזים קהילתיים ...
www.makefet.com › html5
חוגים לגיל הרך, לילדים ולנוער, חוגים למבוגרים, מועדון נשים ומועדון 50+ לאוכלוסיה הבוגרת. כמו כן, ניתן להשכיר כיתות/ אולם לאירועים כגון: ימי הולדת, הרצאות, ערבי גיבוש וכדומה.
תנועה לגיל הרך בפתח תקוה - חוג
https://www.hug.co.il › results
מחפש תנועה לגיל הרך בפתח תקוה אצלנו בחוג, פורטל החוגים של ישראל, תוכל למצוא תנועה לגיל הרך בפתח תקוה בכל איזור בארץ, קליק אחד ומצאת.
חיפש חוגים ופעליות | מקפ"ת - מרכזים קהילתיים פתח תקווה ...
makefet.com › html5 › makefetEvents
חיפוש חוגים ופעילויות: מקפ"ת מרכזים קהילתיים פתח תקוה; כתובת שפירא 21 קומה 2 פתח תקווה 4963308;
גני ילדים ומשפחתונים בפתח תקווה
www.ganim.net › city › פתח תקווה
בית חינוכי לגיל הרך בשכונת אם המושבות בפ"ת. לגילאי שנה עד שלוש וחצי. צהרון ,,בית חם ולב אוהב,, צהרונית אומנותית בנ : אסיריי ציון 21 פתח תקווה, פתח תקווה: שעות פתיחה: איסוף מגנים ובתיי ספר . 12:45-17:00
חוגים בפתח תקווה לילדים, נוער ומבוגרים - בזק B144
www.b144.co.il › חוגים › פתח-תקווה
חוגי נגינה בפתח תקווה לימודי נגינה אפשר להתחיל גם כן בגילאים צעירים, כאשר הלימוד הוא בסגנון של אחד על אחד, יותר מאשר לימוד קבוצתי, כמו בדוגמאות שהבאנו. מתאים כמובן גם למבוגרים, אבל הנטייה היא להתחיל בגיל צעיר. חוגים נוספים בפתח תקווה מתכנות ועד משחקי מחשב - ואלה מתאימים ברוב המקרים לילדים.
חוגים לגיל 3 פתח תקווה - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › חוגים-לגיל-3-פתח-תקווה
מחפש תנועה לגיל הרך בפתח תקוה אצלנו בחוג, פורטל החוגים של ישראל, תוכל למצוא תנועה לגיל הרך בפתח תקוה בכל איזור בארץ, קליק אחד ומצאת. חוגי ספורט לילדים - TOOTY.
חוגים - ספורטן
http://www.sportan.org.il › חוגים_לילדים
ספורטן פתח תקווה מציע מגוון רחב של חוגים לילדים בכל הגילאים ובמגוון רחב של תחומים. כל שנותר לכם זה לבחור, להגיע ולהנות. *לחוגי TRX, ספורטנטנים וספינינג ...
חוגים - sportan.org.il
www.sportan.org.il › חוגים_לילדים
חוגים ספורטן פתח תקווה מציע מגוון רחב של חוגים לילדים בכל הגילאים ובמגוון רחב של תחומים. כל שנותר לכם זה לבחור, להגיע ולהנות.
תנועה לגיל הרך - חוגים, קורסים, סדנאות – חוגל
https://www.hoogel.co.il/תנועה_לגיל_הרך
באתר חוגל מגוון קורסים, חוגים להתעמלות לגיל הרך. הכנסו עוד היום לחוגל ורישמו את ילדיכם לפעילויות, סדנאות התעמלות לגיל הרך.
חוגים - sportan.org.il
www.sportan.org.il/חוגים_לילדים
ספורטן פתח תקווה מציע מגוון רחב של חוגים לילדים בכל הגילאים ובמגוון רחב של תחומים. כל שנותר לכם זה לבחור, להגיע ולהנות. ... תנועה ומחול לגיל הרך.
MaorYehuda - חיפוש חוגים ופעילויות
www.maoryehuda.co.il
האתר מציע מגוון פעילויות קהילתיות, אירועים קייטנות ועוד מגוון רחב של אינפורמציה, מרכז קהילתי מאור יהודה מציע גישה מהירה ונוחה למידע ועדכונים, מרכזים קהילתיים פתח תקווה
הגיל הרך - מרכזים קהילתיים פתח תקווה
https://www.makefet.com › html5 › t...
קיימים מגוון פעילויות לגיל הרך, הפועלות בסינרגיה עם המרכז הקהילתי והתאמת הפעילות באופן ממוקד לקהילה הנמצאת במקום. כי לכל ילד ולכל משפחה מגיע קהילה תומכת.
חוג - לימוד קראטה בפתח תקוה
https://www.hug.co.il/results.asp?cat=11&s_cat=137&ar=A1&ci=794
האקדמיה לקראטה קיוקושין היא רשת איכותית של בתי ספר לאומנות הלחימה בראשות "שיהאן" (רב אומן) עם 38 שנות ניסיון (בעל הסמכה בינלאומית) נציג רשמי של השיטה בישראל אשר הוסמך ע"י ראש השיטה ביפן,ובעזרתם של מדריכים בוגרי וינגייט. חוג מתוך: קראטה, אומנויות לחימה. Banner.
חוג - לימוד אנגלית בפתח תקוה
www.hug.co.il › results
לימוד אנגלית בפתח תקווה. מורה לאנגלית, בעלת תואר שני, תעודת הוראה וניסיון רב בלימוד תלמידים בכל הרמות מעבירה שיעורים פרטיים ליחידים ולקבוצות קטנות עד 3. חוג מתוך: לימוד אנגלית, שפות.
חוגים לילדים בפתח תקווה ובקעת אונו - חי גן
http://www.higan.co.il › חוגים-אחר-הצה...
תושבי בקעת אונו, פתח תקווה מחפשים חוג אחה"צ לילדיכם? באווירה כפרית, נינוחה ובייתית? אנו מציעים חוגים איכותיים המועברים ע"י צוות מיקצועי ומנוסה בהפעלות לגיל ...
לימוד הפעלות לגיל הרך בפתח תקוה - מגוון סדנאות, קורסים, שיעורים ...
https://www.hoogel.co.il › הפעלות_לגי...
מתעניינים בהפעלות לגיל הרך בפתח תקוה ? היכנסו לאתר וקבלו מידע רב על מורים, לימודים, שיעורים וחוגים העוסקים בתחום הפעלות לגיל הרך בפתח תקוה - חוגל.
חוגים בפתח תקווה - מומלצי 2021 - מדריך עסקים
https://www.t.co.il › חוגים
קראו המלצות של גולשים על חוגים בפתח תקווה - מומלצי 2021 ברחבי הארץ. ... מחפשים חוגים, סדנאות בפתח תקווה? ... שף בכיף - סדנאות בישול ואפייה לילדים.
MaorYehuda - חיפוש חוגים ופעילויות
www.maoryehuda.co.il
האתר מציע מגוון פעילויות קהילתיות, אירועים קייטנות ועוד מגוון רחב של אינפורמציה, מרכז קהילתי מאור יהודה מציע גישה מהירה ונוחה למידע ועדכונים, מרכזים קהילתיים פתח תקווה
חוגים, סדנאות, הפעלות, קורסים - חוג
https://www.hug.co.il
ברוכים הבאים לאתר חוג , אצלנו תמצאו סדנאות , קורסים וחוגים , לכל הגילאים ולכל משפחה הכנסו עכשיו ותתחילו למצוא: הפעלות. יום הולדת למבוגרים , מסיבת רווקות , ימי כיף לעובדים , עוד >>. הפעלות לילדים.
נפלאות | מקפ"ת - מרכזים קהילתיים פתח תקווה | מרכזים ...
https://www.makefet.com/html5/?_id=11372&did=4491&...
חוגים לגיל הרך, לילדים ולנוער, חוגים למבוגרים, מועדון נשים ומועדון 50+ לאוכלוסיה הבוגרת. כמו כן, ניתן להשכיר כיתות/ אולם לאירועים כגון: ימי הולדת, הרצאות, ערבי גיבוש וכדומה.
חוגים לגיל הרך באזור פתח תקווה - איזי
https://easy.co.il › Preschool-Classes
חוגים לגיל הרך באזור פתח תקווה - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. הכל סביב מיקומכם.