חיפשת:

חובת מסכה בחוץ

N12 - התו הירוק מתרחב: חובת עטיית מסכות תחול גם על התקהלויות...
www.mako.co.il › news-lifestyle › 2021_q3
Aug 07, 2021 · הגבלות נוספות שייכנסו היום לתוקף הן: חובת עטיית מסכה בחוץ - בהתקהלות של יותר מ-100 איש, חובת בידוד למבוגר מחוסן שמטפל בקטין שגילו מתחת ל-12 וכן מעבר של משרדי הממשלה למתכונת עבודה של 50 אחוז נוכחות. נתון חשוב שהבאנו בפרסום ראשון הוא שמקדם ההדבקה אצל לא מחוסנים עומד על 5.6 - מספר גבוה מאוד - לעומת מחוסנים, שאצלם המקדם הוא 0.86 בלבד.
מידע נגיש בנושא קורונה | משרד הבריאות
https://www.gov.il › guides › accessi...
חובת חבישת מסיכה על פי צו בריאות העם קובע כי אדם שלא שוהה בביתו, חייב לעטות מסיכה. עם זאת, סעיף 3 ה (ה) קובע תנאים בהם לא תחול חובת עטיית מסיכה:.
משרד הבריאות הודיע על חובת מסכה בחוץ. הורוביץ: "המצב בשליטה"
www.ynet.co.il › news › article
Dec 30, 2021 · משרד הבריאות הודיע על חובת מסכה בחוץ. הורוביץ: "המצב בשליטה". ההנחיה נכנסה לתוקף כבר בחצות, בהחלטת המנכ"ל אש, אך המשרד לא טרח לעדכן את הציבור. החובה חלה בחללים פתוחים שבהם יותר מ-50 איש. שר ...
משרד הבריאות הודיע על חובת מסכה בחוץ. הורוביץ: "המצב …
https://www.ynet.co.il/news/article/sjfgkusjy
Dec 30, 2021 · משרד הבריאות הודיע על חובת מסכה בחוץ. הורוביץ: "המצב בשליטה". ההנחיה נכנסה לתוקף כבר בחצות, בהחלטת המנכ"ל אש, אך המשרד לא טרח לעדכן את הציבור. החובה חלה בחללים פתוחים שבהם יותר מ-50 איש. שר ...
החל מהיום (25.6) ב12:00: חובת עטיית מסכה בכל מקום שאינו שטח ...
www.gov.il › he › departments
Jun 25, 2021 · חובת עטיית המסיכה לא תחול בין השאר במקרים הבאים: קטין מתחת לגיל 7. אדם שעקב מוגבלות נמנע ממנו לעטות מסכה. אדם השוהה במקום סגור או מופרד בלא אדם נוסף. שני עובדים העובדים בקביעות בחדר אחד. אדם המבצע פעילות ספורט. משרד הבריאות ממליץ לעטות מעתה מסכות גם בהתקהלויות מרובות משתתפים בשטחים פתוחים, כגון אירועי הגאווה שיתקיימו בסוף השבוע ברחבי הארץ.
המלצות משרד הבריאות: חובת מסכה גם בחוץ - מקור ראשון
https://www.makorrishon.co.il › news
המלצות משרד הבריאות: חובת מסכה גם בחוץ. שר הבריאות ניצן הורביץ אמר היום על אפשרות לסגר כי "אני לא רואה צורך לפמפם את העניין הזה כל הזמן".
משרד הבריאות - נגיף הקורונה: מידע נגיש
https://govextra.gov.il › accessible-info
מידע וקבצים נגישים לאנשים עם מוגבלויות על נגיף קורונה החדש: הנחיות מיוחדות, חבישת מסיכה, איך לשטוף ידיים ועוד.
קורונה ומסכות: כל מה שחשוב לדעת - אתר כללית
https://www.clalit.co.il › corona_mask
לאחר שבאמצע יוני 2021 בוטלה חובת עטיית מסכה בישראל כמעט לגמרי, ההתפשטות של הזן ההודי הובילה לשינוי במדיניות כעבור מספר ימים. אנחנו עושים סדר.
פרופ' אש חתם אתמול על צו לעטיית מסכות בהתקהלויות בחוץ, אך הוא ...
https://www.haaretz.co.il › corona ›
הורוביץ אמר כי יפעל לביטול הבידוד למחוסנים המגיעים לישראל ממדינות שאינן אדומות. "אני אקבל את חוות הדעת של אנשי המקצוע ונקדם את ביטול חובת הבידוד ...
הקבינט החליט: חובת מסכות בהתקהלויות בחוץ, התו הירוק יורחב - גלובס
https://www.globes.co.il › בארץ
לפי ההגבלות החדשות, החל מעוד שבועיים וחצי מתווה התו הירוק יורחב גם למקומות בהם ישנה התקהלות בת פחות מ-100 אנשים, ולכל הגילאים ○ חובת עטיית ...
משרד הבריאות הורה על חובת מסכה בחוץ אך לא טרח להודיע לציבור ...
www.jdn.co.il › news › 1668571
Dec 30, 2021 · משרד הבריאות הורה על חובת מסכה בחוץ אך לא טרח להודיע לציבור. בהחלטת המנכ"ל אש ההנחיה נכנסה לתוקף כבר בחצות אך המשרד לא טרח לעדכן את הציבור. החובה חלה בחללים פתוחים שבהם יותר מ-50 איש. "עטיית ...
בלי לעדכן: אושרה חובת עטיית מסכות בחוץ - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il › ...
... אבל בין השורות התברר שכבר מאתמול הוחלט על עטיית מסכה גם בחוץ (ארץ) ... בלי שהציבור עודכן: משרד הבריאות חייב עטיית מסכות בחללים פתוחים.
בלי לעדכן: אושרה חובת עטיית מסכות בחוץ - כיכר השבת
www.kikar.co.il › 409027
Dec 30, 2021 · בכירי משרד הבריאות כינסו הערב מסיבת עיתונאים. הם דיברו על החיסונים, זן האומיקרון והחשש מסגרים, אבל בין השורות התברר שכבר מאתמול הוחלט על עטיית מסכה גם בחוץ (ארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.
משרד הבריאות הודיע על חובת מסכה בחוץ. הורוביץ: "המצב בשליטה"
https://www.ynet.co.il › sjfgkusjy
משרד הבריאות הודיע על חובת מסכה בחוץ. הורוביץ: "המצב בשליטה". ההנחיה נכנסה לתוקף כבר בחצות, בהחלטת המנכ"ל אש, אך המשרד לא טרח לעדכן את הציבור.
N12 - החל מהיום - חובת מסכות בחוץ מבוטלת
https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2021_q2/Article-342dcccc321e871026.htm
התו הירוק מתרחב: חובת עטיית מסכות תחול גם על התקהלויות... - Mako
https://www.mako.co.il › news-lifestyle
הגבלות נוספות שייכנסו היום לתוקף הן: חובת עטיית מסכה בחוץ - בהתקהלות של יותר מ-100 איש, חובת בידוד למבוגר מחוסן שמטפל בקטין שגילו מתחת ל-12 וכן ...
צו בריאות העם (תיקון) – חובת עטיית מסיכה
www.chamber.org.il › newslobby › 1073/107928/108171
Dec 30, 2021 · מעסיק במקום עבודה אחראי לכך שהעובדים במקום העבודה יקיימו את החובה לחבוש מסכה. חובה על רשת חנויות הכוללת בתי מרקחת או רשת מרכולים, הכוללת 10 סניפים לפחות, למכור לציבור, ככל האפשר, מסיכות המיועדות לכיסוי הפה והאף; אין באמור בסעיף קטן זה כדי למנוע מחנות או ממרכול כאמור לספק ללקוחותיהם מסכות כאמור בלא תשלום.
צו בריאות העם (תיקון) – חובת עטיית מסיכה
https://www.chamber.org.il/newslobby/1073/107928/108171/108935
Dec 30, 2021 · להלן עיקרי הצו בנוגע לחובת עטיית מסכה נכון ליום 30.12.21. לא ישהה אדם במקום שאינו שטח פתוח, למעט מקום מגוריו, מבלי שהוא עוטה מסכה, ואולם תחול חובת עטיית מסכה בהתקהלות מעל 50 אנשים בשטח פתוח.
החל מהיום (25.6) ב12:00: חובת עטיית מסכה בכל מקום …
https://www.gov.il/he/departments/news/25062021-01
Jun 25, 2021 · חובת עטיית המסיכה לא תחול בין השאר במקרים הבאים: קטין מתחת לגיל 7. אדם שעקב מוגבלות נמנע ממנו לעטות מסכה. אדם השוהה במקום סגור או מופרד בלא אדם נוסף. שני עובדים העובדים בקביעות בחדר אחד.
בלי לעדכן: אושרה חובת עטיית מסכות בחוץ - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il/409027.html
Dec 30, 2021 · בכירי משרד הבריאות כינסו הערב מסיבת עיתונאים. הם דיברו על החיסונים, זן האומיקרון והחשש מסגרים, אבל בין השורות התברר שכבר מאתמול הוחלט על עטיית מסכה גם בחוץ (ארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.
N12 - החל מהיום - חובת מסכות בחוץ מבוטלת
www.mako.co.il › news-lifestyle › 2021_q2
כתבות נוספות ב-N12