חיפשת:

חד/תנאי קבלה למשפטים תל אביב

אוניברסיטת ת"א-סיכויי קבלה לתואר ראשון
https://www.ims.tau.ac.il/Md/Ut/Sikuim.aspx
הקבלה לתואר ראשון מתבססת על ממוצע בגרות, ציון פסיכומטרי וציון התאמה שהינו שקלול של השניים. יש לעמוד בדרישות הקבלה האוניברסיטאיות. ובדרישות חוג הלימוד, בהתאם למפורט באתר. סיכויי הקבלה שיוצגו ...
מחשבון חתכי קבלה - TAU
https://go.tau.ac.il/calc2
חד חוגי/ דו חוגי ... תנאי קבלה. תנאי קבלה אוניברסיטאים ... אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש ...
תנאי קבלה
https://law.haifa.ac.il/index.php/he/candidates-heb/admission
תנאי קבלה לתואר שני במשפטים. תכניות לימודי התואר השני מחוייבות בראש ובראשונה לקידום, להעמקה ולפיתוח תובנות ביקורתיות וידע משפטי של מוסמכיהם/ן, והצבתם/ן בשורה הראשונה של משפטנים ומשפטניות בעלי כישורים וידע מתקדמים.
תנאי קבלה לתואר ראשון | רישום | אוניברסיטת ת"א
https://go.tau.ac.il/b.a_admissions
בנוסף לקבלה על סמך "ציון התאמה" קיימות אפשרויות קבלה נוספות המפורטות בהמשך. רק עמידה במכלול התנאים גם יחד (האוניברסיטאיים והפקולטתיים/תכניות הלימוד), תאפשר קבלה לכל אחת מיחידות הלימוד. האוניברסיטה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן, ככל שיידרש, את המידע המפורסם באתריה בכל הנוגע ...
לימודי תקשורת תואר ראשון | רישום | אוניברסיטת ת"א
https://go.tau.ac.il/b.a_social-sciences/communications
אוניברסיטת תל אביב היא המוסד האקדמי היחיד בישראל שמפגיש לימודי תואר ראשון בתקשורת יחד עם סדנאות מעשיות בתחומי הפרסום, האסטרטגיה, העיתונות והמובייל, ואפשרות להתמחות בחברות מובילות בתחום הדיגיטלי.
הפקולטה למשפטים אוניברסיטת תל אביב | אוניברסיטת ת"א
https://law.tau.ac.il
הפקולטה למשפטים אוניברסיטת תל אביב | אוניברסיטת ת"א. מגזין דה יורה לראש השנה תשפ"ב. הינך נמצא כאן. לדף הבית של אוניברסיטת תל אביב > הפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן.
תנאי קבלה למשפטים בכל האוניברסיטאות והמכללות - אתר לימודים ...
https://www.universities-colleges.org.il/לימודי-משפטים-תנאי-קבלה
תנאי קבלה - תואר ראשון במשפטים . לא קל להתקבל ללימודי משפטים. ממוצע משוקלל בתעודת בגרות של לא פחות מ - 90, וציון פסיכומטרי שנע סביב ה - 700 - אלה הם הנתונים הנדרשים בדרך כלל מן המועמדים באוניברסיטאות.
לימודי משפטים - תואר ראשון | רישום | אוניברסיטת ת"א
https://go.tau.ac.il › ...
לימודי תואר ראשון במשפטים באוניברסיטת תל אביב - חוויה אינטלקטואלית וחברתית במוסד המוביל ללימודי משפטים במדינת ישראל. בואו ללמוד בפקולטה בעלת מוניטין בינ"ל.
אוניברסיטת תל אביב – לימודי משפטים לתואר ראשון - אתר ...
https://www.universities-colleges.org.il/משפטים-אוניברסיטת-תל-אביב
הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב מאפשרת לסטודנטים לקחת חלק פעיל במעורבות חברתית- קהילתית, במהלך לימודי התואר הראשון קיימת תוכנית לחונכות אישית וכמו כן, במהלך לימודי התואר סטודנטים מצטיינים יוכלו להירשם לתוכנית חילופי סטודנטים עם פקולטות מובילות בעולם. מסלולי לימוד.
אוניברסיטת תל אביב - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › אוניב...
כרכי הסדרה יוצאים לאור אחת לשנה, וכל אחד מהם מוקדש לנושא מוגדר. הסדרה נערכת בפקולטה למשפטים, אך היא מהווה במה כלל-אוניברסיטאית. מעשי משפט - כתב-עת למשפט ולתיקון ...
משפטים | הרשמה לאוניברסיטה העברית
https://info.huji.ac.il › bachelor › Law
משפטים. מידע כללי; תכנית לימודים; תנאי קבלה לשנה א; תנאי קבלה לשנה ב ... רבים מתלמידי ה פקולטה לומדים סמסטר לימודים אחד בחו"ל או משתתפים במגוון התכניות ...
לימודי משפטים - תואר ראשון | רישום | אוניברסיטת ת"א
https://go.tau.ac.il/b.a_law
בפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב, תרכשו את ההשכלה המשפטית הרחבה והמעמיקה ביותר, תלמדו מהמורים הטובים ביותר ותזכו לכרטיס כניסה לצמרת המשפטית של ישראל. בוגרי הפקולטה הם בעלי שיעור ההצלחה הגבוה ביותר בבחינות לשכת עורכי הדין.
תואר ראשון במשפטים | הפקולטה למשפטים - אוניברסיטת בר אילן
https://law.biu.ac.il › node
הרשמה לתואר ראשון תנאי קבלה לתואר ראשון בפקולטה למשפטים בשנת הלימודים תשפ"ב יתקלו לפקולטה ... תנאי הקבלה בכל אחד מן המסלולים הם מצטברים.
תואר ראשון במשפטים - לימודי משפטים - תנאי קבלה למשפטים
https://www.colman.ac.il › l.l.b-law
כל זאת, בכדי לתת לסטודנטים כלים וכישורים לפיתוח דרכם המקצועית בשוק התעסוקה המשפטי ולמנף כל אחד ואחת מהם.
משפטים - תנאי רישום וקבלה לתואר ראשון | רישום | אוניברסיטת ת"א
https://go.tau.ac.il/b.a_law/admissions
תנאי הקבלה למסלול זה מופיעים בתקנון המתפרסם באתר האינטרנט של הפקולטה למשפטים. תלמיד הלומד במסלול המואץ לתואר ראשון ותואר שני, יחויב בתשלום של שכר לימוד מלא בגין כל תואר בנפרד.
הפקולטה למשפטים - אוניברסיטת תל אביב - ייעוץ לימודים
https://limudim.psychometry.co.il › tau
הפקולטה מציעה מספר מסלולי לימוד לתואר ראשון ולתארים מתקדמים. תואר ראשון במשפטים מסלול חד-חוגי – הלימודים במסלול זה אורכים כשלוש שנים וחצי במהלכם יעברו הסטודנטים ...
תואר ראשון במשפטים באוניברסיטת תל אביב - לימודים בישראל
https://www.universities-colleges.org.il › ...
הלימודים בפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל-אביב מכשירים את הסטודנטים כמשפטני העלית ... לקבלת תנאי קבלה מעודכנים ומדוייקים מומלץ לפנות ישירות אל מזכירות החוג.
הפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן אוניברסיטת תל אביב - דף הבית | פייסבוק
https://he-il.facebook.com › LawTau
העמוד הרשמי של הפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן באוניברסיטת תל-אביב The official account of the Buchmann... קרית האוניברסיטה , רמת אביב, 69978.