חיפשת:

חד/שטח ציבורי בבניין משותף

שימוש סביר ברכוש משותף - רפאלי רפי - משרד עורכי דין
https://rafilaw.co.il › שימוש-סביר-ברכוש...
מהאכלת חתולים ועד תיקון אופנועים: האם דייר בבית משותף יכול לעשות ברכוש המשותף ככל העולה על רוחו? מגורים בבית משותף אינם מתאימים לכל אחד: ביתו של אדם הוא ...
פלישת שכן לשטח משותף | בר אל ירון, משרד עורכי דין
https://barelaw.co.il/he/פלישת-שכן-לשטח-משותף.html
Jul 17, 2020 · פלישת שכן לשטח משותף. במאמר זה נדון בזכות השימוש בשטח המשותף ובדרכים בהם ניתן להילחם בתופעה (הדי נפוצה מסתבר) של פלישת שכן לגינה או לחצר המשותפת השייכת על פי דין לכל הדיירים בבניין המשותף ...
מה לעשות עם שכן העושה שימוש אסור ברכוש המשותף? | גלעד ישעיהו
https://www.yeshayahu.co.il › שכן-שע...
אם בבניין בו אתם גרים ישנו שכן שעושה שימוש פרטי ברכוש משותף, ... בחניית הבית המשותפת יותר מרכב אחד, באופן שבו לא נותר לפחות מקום חניה אחד לכל דירה בבית.
מהו רכוש משותף וכיצד הרכוש המשותף מתחלק בין בעלי הדירות - עפר שחל
http://www.shachal-adv.co.il › מהו-רכו...
ההגדרה של רכוש משותף בחוק המקרקעין היא הגדרה שיורית: כל חלק של הבית המשותף, שאיננו פרטי. במילים אחרות, בבית משותף יש אך ורק שני סוגי רכוש: פרטי ומשותף.
תכנון מדרגות – מדריך לתכנון מדרגות , מדרגות תלויות ע"פ ...
https://www.architecture.org.il/node/5813
Oct 15, 2021 · בבניין ציבורי שלא מותקנת בו מעלית: רום המדרגה לא יעלה על 16.5 סנטימטרים, ושלח המדרגה יהיה 28 סנטימטרים לפחות. בכל מבנה אחר: רום המדרגה יהיה 10 סנטימטרים לפחות ולא יעלה על 17.5 סנטימטרים.
כיצד לפעול נגד דייר שמשתלט על רכוש משותף ועושה בו שימוש ...
https://www.maariv.co.il/news/law/Article-749321
Feb 20, 2020 · לעתים ועד הבית נאלץ להתמודד עם דייר שפולש לרכוש המשותף של הבניין ועושה בו כשלו מבלי שקיבל לכך אישור. כיצד ניתן לפעול נגד דייר שמשתלט על הרכוש המשותף ועושה בו שימוש פרטי בניגוד לחוק?
רכוש משותף - דיני מקרקעין
www.nadlan.what2do.co.il/רכוש-משותף
רכוש משותף מוגדר בחוק המקרקעין בסעיף 52 לחוק. סעיף זה קובע כי רכוש משותף כולל את חלקי הבית אשר אינם רשומים כדירות לרבות קירות חיצוניים, גגות, קרקע, חדרי מדרגות, …
גג הבניין צמוד לדירתך? זכויות הבנייה לא שלך
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3999556,00.html
רכוש משותף בבית משותף (מושג) – כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il/he/רכוש_משותף_בבית_משותף
לכל דירה בבית משותף צמוד חלק בלתי מסוים ברכוש המשותף של אותו בניין. המשמעות היא כי לכל אחד מבעלי הדירות בבניין יש חלק ברכוש המשותף, אך לאף אחד מהם אין שטח ספציפי ברכוש המשותף שהוא שלו.
הצמדת רכוש משותף לדירה | בר אל ירון, משרד עורכי דין
https://barelaw.co.il/he/הצמדת-רכוש-משותף-לדירה.html
Jul 17, 2020 · זכותם זו של דיירים בבניין משותף נלמדת גם מהוראות סעיף 6 לחוק המכר (דירות), התשל"ג-1973, שם נאסר על גריעת חלקים מהרכוש בבניין המשותף אלא אם כן המדובר בקביעה מפורשת וברורה במפרט שצורף לחוזה המכר.
השתלטות על רכוש משותף | האגודה לתרבות הדיור
https://www.tarbut-hadiur.gov.il › co...
... אשר השתלט על מחסן משותף בבניין בחיפה, והשתמש בו למטרות מגורים. במסגרת הסכסוך ביקשו שני שכנים מבניין משותף בחיפה אישור לבנות תוספות בנייה, כל אחד בדירתו.
בתים משותפים: איך אפשר לפעול נגד דייר שפולש לשטח המשותף ומסיג ...
https://www.maariv.co.il › news › law
בהתאם לחוק המקרקעין, הקירות החיצוניים של דירה בבית משותף נחשבים כחלק ... לסיכום, בכל מקרה של הסגת גבול שנעשית על ידי אחד הדיירים בבניין לשטח ...
האם מותר לגרש מטרידים מחדר המדרגות? - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › בית ישראלי
התקרה בבית נוזלת: מי אשם? על מנת להשיב על שאלה זו, ראשית יש לבחון אם הרכוש המשותף הוא בגדר שטח ציבורי או שטח פרטי משותף. הוראות חוק איסור הפליה ...
אלו החלטות ניתן לקבל בבית משותף ומהו הרוב הדרוש - דוד מלניק
https://www.melnik.org.il › אלו-החלטו...
בעל דירה בבית משותף רשאי, בכפוף לאמור להלן, להתקין, ללא הסכמת בעלי הדירות ... החוק מפרט רשימה של התאמות והרוב הדרוש לכל אחד מהשינויים כפי שיפורט להלן.
שימוש בשטחים המשותפים בבית משותף (זכות) – כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il/he/שימוש_בשטחים_המשותפים_בבית...
אחד מבעלי הדירות בבניין תלה שלט בחירות מחוץ לחלונו. אם הקירות החיצוניים נחשבים לרכוש משותף, ואין בתקנון איסור על תליית שלטים, הרי שבעל הדירה יכול לתלות שלט בגודל שהחוק מתיר, שכן …
חישוב שטחים והקלות המדריך המלא לחישוב - תקנות התכנון ...
https://www.architecture.org.il/info_hokim_shtahim.php
Oct 15, 2021 · חישוב שטח מקורה בכניסה לבית או בניין שלא תחום ביותר מ-2 קירות- נחשב כשטח שירות. חישוב שטח מקורה שאין אליו יציאה מהבית- בליטה עד 50 ס"מ לא תיחשב כלל בשטחים. השטח העודף שמעל 50 ס"מ- שטח שירות.
פלישת שכן לשטח משותף | בר אל ירון, משרד עורכי דין
https://www.barelaw.co.il › פלישת-שכן...
הסוגיות המתעוררות שעה שאחד הדיירים או השכנים ביצע השתלטות על שטח משותף בבית המשותף. מאמרים · דיני מקרקעין; פלישת שכן לשטח משותף.
מהו רכוש משותף וכיצד הרכוש המשותף מתחלק בין בעלי הדירות
www.shachal-adv.co.il/מהו-רכוש-משותף
לשם המחשה, אם בבניין משותף 16 דירות זהות, הרי שלכל דייר יש למשל 1:16 משטח הגג (בהנחה שהגג הוא רכוש משותף ולא הוצמד לאילו מהדירות). החלק היחסי הזה משתרע באופן בלתי מוגדר על פני כל שטח הגג.
שימוש בשטחים המשותפים בבית משותף - כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il › שימוש_ב...
בעלי דירות בבניין משותף אינם יכולים לראות בשטחים המשותפים בבניין שטח פרטי שלהם, שכן השטחים המשותפים שייכים לכלל בעלי הדירות.