חיפשת:

חד/קרקע חקלאית למכירה

√ קרקע חקלאית בחדרה - החל מ-79,000 ש"ח ועד 20% תשואה שנתית!
https://www.karkatova.co.il/קרקע-חקלאית-בחדרה
קרקע חקלאית בחדרה למכירה בחדרה צפויה להגיע לתשואה של 15% בשנה ואף יותר מכך. ההשקעה יכולה להיות נמוכה בהשוואה לאזורים "נחשקים" בארץ. ולכן היא מתאימה לאנשים שלא רוצים להשקיע הון גדול. אלא רוצים לשים את כספם באפיק השקעה שאינו דורש מהם להיכנס להתחייבויות גדולות מדי.
קרקעות חקלאיות - תיווך עופר
http://www.ofermargolin.co.il › Site
קרקעות חקלאיות "לא לבניה" למכירה בכל-הארץ. קובץ וורד עם עידכונים והצעות מעודכנות בקישור המצורף ... דונם אחד 600000 ₪ ו/או על כל 1/4 דונם 150000 ₪.
√ קרקע חקלאית למכירה מ-79,000 ש"ח ועד 20% תשואה שנתית!
https://www.karkatova.co.il
קרקע חקלאית למכירה בהזדמנות נדירה! ✓ החל מ-79000 ש"ח ועד 20% תשואה שנתית. אל תפספסו. "קרקע טובה" ✓ מומחים בקרקעות חקלאיות למכירה. כנסו לאתר או התקשרו!
קרקעות למכירה – המדריך המלא לרוכש קרקע בישראל | החברה ...
https://hlk.co.il/קרקעות-למכירה
החברה ממליצה על השקעה בקרקעות הממוקמות באזורי ביקוש בלבד, בייחוד במרכז הארץ ובאזור השרון, או בקיצור: באזור שבין חדרה לגדרה בערים כמו רעננה, הוד השרון, הרצליה וחדרה. בעת חיפוש קרקעות למכירה, יש לבדוק את ייעוד הקרקע ואישורי הבנייה הקיימים או הנדרשים.
ציוד חקלאי למכירה - מכירה קניה השכרה - מודעות חקלאות
https://www.israel.agrisupportonline.com › ...
למכירה קרקע חקלאית בכפר תבור בגודל של חצי דונם, ניתן לגדל תפוזים, פירות וירקות. 27-10-2021 ... למכירה 1-30 דונם קרקע חקלאית פרטית בטאבו, לשימוש חקלאי בלבד.
קרקעות חקלאיות
www.ofermargolin.co.il/homesites/Site.asp?Page=24390
בבנימינה קרקע חקלאית גוש 10164, חלקה 30 למכירה בזול 250 מ"ר בזיכרון יעקב גוש 11324 חלקה 12 דונם אחד,קרקע פרטית,צמוד לבניה (זמרים-ליד היקב)400000 ₪
√ קרקע חקלאית למכירה מ-79,000 ש"ח ועד 20% תשואה שנתית!
https://www.karkatova.co.il
קרקע חקלאית למכירה – היזהרו מחיקויים! סימן אזהרה ראשון – הבטחה גדולה מדי. כאשר ההבטחה שניתנת לנו גדולה מדי, היא צריכה לעורר את החשד שלנו. לא במקרה קרקע נמכרת במחיר נמוך.
קרקע חקלאית למכירה – המדריך השלם לרכישת אדמות חקלאיות - נדלן ...
https://www.nadlanmaster.co.il › קרקע...
קרקעות חקלאיות למכירה בישראל - ריכוז פרויקטי קרקע חקלאית לרכישה, כל מה שחשוב לדעת על שטח חקלאי - הסיכונים בקניית אדמה חקלאית וכיצד להעריך סיכויי הפשרה.
בית למכירה | בתים למכירה | אתר הבית
https://www.homee.co.il/בתים-למכירה
תיווך. משק חקלאי למכירה במושב רמות נפתלי. צפון והגליל – גליל עליון 1 3,650,000 ₪ 06/10/2021. תיווך. בית פרטי למכירה בישוב קהילתי גיתה. צפון והגליל – גליל מערבי 1 2,100,000 ₪ 06/10/2021. תיווך. נחלה למכירה במושב פקיעין החדשה. צפון והגליל – גליל מערבי 1 12,000,000 ₪ 06/10/2021.
קרקעות למכירה האם זה באמת כדי? - דגשים חשובים שחייבים לדעת
https://orotbdorot.co.il/articles/land-for-sale
אלו הן קרקעות, הנמצאות בעיצומו של תהליך הפיכתן מקרקע חקלאית לקרקע המיועדת לבנייה. קרקעות אלה כבר שינו את ייעדן והן מיועדות לבנייה, אך יחד עם זאת – אין שום צפי ברור לגבי התאריך שבו ניתן יהיה להתחיל לבנות עליהן, כיוון שתהליך זה כרוך בפרמטרים רבים ובירוקרטיה.
קרקעות חקלאיות למכירה | קרקע חקלאית למכירה | אתר הבית
https://www.homee.co.il › קרקע-חקלאי...
מחפשים לקנות או למכור קרקע חקלאית? בלוח הבתים והנדל"ן של "אתר הבית" תמצאו מבחר מודעות ענק של קרקעות חקלאיות למכירה מכל רחבי הארץ.
חד/קרקע חקלאית פרטית למכירה - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › חד › קרקע-חקלאית-פר...
חד/קרקע חקלאית פרטית למכירה. קרקעות למכירה - המדריך המלא לרכישת קרקעות חקלאיות 2021 | … https://dorot-illit.co.il/land-for-sale.
קרקעות למכירה - רכישת קרקעות חקלאיות להשקעה - כנסו לפרטים ...
https://www.2land.co.il/קרקעות-למכירה
קרקע חקלאית למכירה רכישת קרקע חקלאית מתבצעת כיום למטרות חקלאיות. ניתן להפיק רווחים מחקלאות וגידולים חקלאיים אך למרות זאת רוב גדול של רכישת קרקעות חקלאיות נעשה במסגרת רכישת נכסים להשקעה.
קרקעות חקלאיות למכירה | 2land.co.il | רכישת קרקע חקלאית בישראל
https://www.2land.co.il
אל תחשבו כי מדובר בהליך קל, עליכם לעבור במספר רב של מוקדים בכדי להפוך קרקע שמוגדרת בתור קרקע חקלאית למכירה לקרקע רגילה שעליה יהיה מותר לבנות או להקים מבנים.
קרקע מופרשת למכירה היא פשוט הזדמנות חד פעמית – א.ב מוראנו
https://abmoreno.co.il/קרקע-מופשרת-למכירה
קרקע חקלאית בחדרה למכירה – קרקעות להשקעה בחדרה
https://www.nadlanmaster.co.il/קרקע-חקלאית-חדרה
כמה עולה קרקע חקלאית בחדרה - לפי שכונה/אזור מחיר ממוצע של קרקע חקלאית (100-500 מ"ר) ב-₪ מחיר קרקע חקלאית בשכונת הפארק בחדרה: 330,000 - 200,000 ₪ עלות קרקע חקלאית בשכונת עיר ימים חדרה - רובע הים: 420,000 - 200,000 ₪
קרקע חקלאית למכירה מ-75,000 ₪ + ממה להיזהר (המדריך השלם)
https://www.nadlanmaster.co.il/קרקע-חקלאית
נכסים מניבים למכירה; קרקע חקלאית; מה זה נדל"ן? איפה להשקיע כסף; דירות עם נוף לים; דירות יוקרה למכירה; דירות גן; רכישת דירה מקבלן; עלויות קניית דירה; קניית דירה על הנייר; הערכת שווי דירה; השקעות מומלצות
קרקעות חקלאיות למכירה - מגרשים חקלאיים למכירה ולהשקעה בישראל
https://www.nahala.co.il › קרקעות-למכי...
מגוון קרקעות חקלאיות למכירה ולהשקעה בתשואה גבוהה. מגרשים ואדמות חקלאיות ... קרקע חקלאית למכירה בבנימינה, בפרדס חנה ועוד. ... אחד משווקי הנדל”ן המשגשגים […].