חיפשת:

חד/צימר על הים

צימר על הים | צימרים ליד הים - המומלצים בישראל - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימר_על_הים.asp
צימר על הים: זו לא התחלה של שיר. זו מציאות חיה ונושמת שכל כולה נופש, שלווה ורומנטיקה. מה יותר יפה מאשר צימרים ליד הים, המציעים לכם עולם ומלואו של נופש?
חד/צימר על הים במכמורת - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › חד › צימר-על-הים-במ...
חד/צימר על הים במכמורת. צימרים ליד הים במכמורת | Weekend. https://www.weekend.co.il › zimmers. מלון בית מימוןמלון בוטיק בזכרון יעקב, מישור החוף. trans.
צימרים ליד הים | Weekend
www.weekend.co.il › צימרים_ליד_הים
Oct 24, 2021 · צימרים ליד הים בדרום, קליה | 27/10/2021. 3 חוות דעת פתוח לחוות דעת. נופש על הים, אבל ממש על הים! עם ירידה לחוף מוסדר ונופי ים המלח הקסומים. במתחם מגוון אפשרויות לינה כולל צימרים, סוויטות, וילה או חאן.
צימר כחול ירוק בכפר, חד נס | Weekend
https://my.weekend.co.il › כחול_ירוק_...
טל 053-7930973 כחול ירוק בכפר בחד נס, ברמת הגולן - מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים. שווה את הכסף - הזמינו עכשיו!
צימר על הים | צימרים ליד הים - מבחר צימרים גדול ליד הים - TTT ...
www.ttt.co.il › צימר_על_הים
צימר t - מציג ים של צימרים לנופש הקרובים לים. מצאו אצלנו צימר על הים לנופש וקיט. צימרים ליד הים - בריזה מרעננת מהשגרה.
צימר לאוהבים בחד נס 052-9706908 - Zimmer - צימרים
https://www.zimmer.co.il › premium
צימר לאוהבים בחד נס. כל המידע על הצימר כולל מחירים, תמונות, המלצות גולשים ומסלולי טיול באזור, הנחות ומבצעים מיוחדים לגולשי צימר. ... חד נס, רמת הגולן.
צימר מעל הים , עין הוד | Weekend
https://my.weekend.co.il/מעל_הים
תערוכות, גלריות ומסעדות טובות. צימר על הים שוכן במרחק קצר מכל האטרקציות והפעילויות המתאימות לכולם - גלריות אומנות, סדנאות שונות, תערוכות מתחלפות, מסעדות איכותיות ובתי קפה. בנוסף, במרחק נסיעה ...
מלונות חוף בחד נס - Booking.com
https://www.booking.com › city › ha...
חד נס. מקום האירוח זכרונות מאפריקה- צימר בחד נס (Out of Africa Resort) ... לינה על חוף הים מגיעה במגוון של צורות, מאתרי נופש מפוארים לבתים מבודדים ווילות.
"תמר על הים" בנהריה - המלצות, מחירים ומבצעים | RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/showCabin.asp?site=1131
צימר תמר על הים בישוב נהריה. מבצעים, המלצות והנחות באתר. צפו בצימר תמר על הים – מחירים, תמונות ענק מרהיבות, תאריכים פנויים ומידע מקיף ומלא. היכנסו עכשיו!
צימרים ליד הים במישור החוף, צימר קרוב לים במישור החוף | Weekend
m.weekend.co.il › צימרים_ליד_הים
Oct 20, 2021 · 053-5983707. בת ים על הים דירת נופש בבת ים, מישור החוף. מעולה. החל מ: אמצ"ש 1400. סופ"ש 2300. דירת נופש יוקרתית, 3 חדרי שינה, מרפסת עם נוף לים. במרחק צעד מחוף הים תפגשו בדירת נופש יוקרתית בקומה 10 הכוללת מרפסת ...
צימר על הים – חופשה קייצית מושלמת - צימר
www.zimmer.co.il › article
צימר פנקס הקטן וצימר רוח ים במכמורת הם אופציות מצוינות לחופשה על הים. בקתות העץ הצבועות תכלת, רצפת הפרקט והריהוט הכפרי באווירת ימאים, והנוף הנשקף ממרפסת הצימר של חוף מכמורת, יתנו לכם תחושה של ...
צימרים בארץ | צימרים על הים
https://www.mako.co.il/travel-israel/leisure-c9fb1...
סוויטה ימים שבי ציון, ימים צימר על הים | Places
https://yamim.weekend.co.il
על אחד החופים היפים בארץ בישוב שבי ציון שנמצא בין עכו לנהריה,טל 053-9414911 שוכנת סוויטה יפהפיה בה ניתן ליהנות מפרטיות מלאה. הסוויטה שוכנת על קו החוף הבתולי בו דיונות …
צימרים על הים לזוגות - צאו לחופשה זוגית ורומנטית על הים - TTT.co.il
https://www.ttt.co.il › צימרים_על_הים_...
כאן תקבלו את כל המידע לגבי צימרים על הים לזוגות ותגיעו אל צימר על הים לזוגות שהינו מיוחד במינו.
צימרים ליד הים - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה: מי עבר ...
www.hapisga.co.il › hapisga-clp › 4700
צימר חוף הבונים חוף הכרמל - חוף הבונים "צימר חוף הבונים" הוא הרבה יותר מ"צימר".נכון יותר לתאר אותו כסוויטה יחידה, בפרטיות מוחלטת, שמאפשרת נופש רומנטי בקו ראשון אל הים, שנמצא ממש ממול.
צימר על הים | צימרים ליד הים - המומלצים בישראל - RRR.co.il
www.rrr.co.il › צימר_על_הים
צימר על הים: זו לא התחלה של שיר. זו מציאות חיה ונושמת שכל כולה נופש, שלווה ורומנטיקה. מה יותר יפה מאשר צימרים ליד הים, המציעים לכם עולם ומלואו של נופש?
טל וטל צימר בוטיק - בורדו 100
https://www.bordo100.co.il › צימר › טל+וטל+צימר+בוטיק
טל וטל צימר בוטיק- איכות, יוקרה, רומנטיקה ובריכת שחיה מחוממת.אחוזת נופש יוקרתית המכילה סוויטת ענק עם בריכת ... טל וטל צימר בוטיק. צימרים ברמת הגולן , חד נס.
צימרים ליד הים - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה: מי עבר את ...
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
יש לנו עוד מקומות מעניינים להציע בתאריכים שלכם: צימרים ליד הים - המלצות לשנת 2021 - ויו אילת - פנטהאוז בוטיק. ויו אילת - פנטהאוז בוטיק. ערבה. אילת. צימר אחד.
צימר על הים – חופשה קייצית מושלמת - צימר
https://www.zimmer.co.il/article.asp?id=217
צימר פנקס הקטן וצימר רוח ים במכמורת הם אופציות מצוינות לחופשה על הים. בקתות העץ הצבועות תכלת, רצפת הפרקט והריהוט הכפרי באווירת ימאים, והנוף הנשקף ממרפסת הצימר של חוף מכמורת, יתנו לכם תחושה של ...
ימים - סוויטות על חוף הים - לזוגות בלבד בשבי ציון: מה חשוב ...
https://www.hapisga.co.il/site/317
הסלון משקיף על הים דרך דלת זכוכית ולא פחות מארבעה חלונות גדולים מאוד. ... ויוצרת אווירה של מלון בוטיק יותר מאשר של צימר סטנדרטי. ... חד נס . 3 צימרים. 3 צימרים פנויים ...
צימרים ליד הים - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה: מי ...
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/4700
מהצימר עם המצפה הפרטי, דרך הנופים הכי יפים ועד הלוקיישנים הסודיים שכדאי לכם להכיר – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים. מדריך הפסגה - ממליצים לכם רק על צימרים ליד הים שבדקנו בעצמנו.
צימר מעל הים , עין הוד | Weekend
my.weekend.co.il › מעל_הים
צימר על הים שוכן במרחק קצר מכל האטרקציות והפעילויות המתאימות לכולם - גלריות אומנות, סדנאות שונות, תערוכות מתחלפות, מסעדות איכותיות ובתי קפה. בנוסף, במרחק נסיעה קצר תוכלו ליהנות מחוף הים ...