חיפשת:

חד/צימר בחיפה על הים

צימר על הים | צימרים ליד הים - המומלצים בישראל - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימר_על_הים.asp
צימר על הים: זו לא התחלה של שיר. זו מציאות חיה ונושמת שכל כולה נופש, שלווה ורומנטיקה. מה יותר יפה מאשר צימרים ליד הים, המציעים לכם עולם ומלואו של נופש?
צימרים בחיפה: קופונים, מבצעים והמלצות לצימרים בחיפה - אתר צימר
www.zimmer.co.il › haifa
צימרים בחיפה מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימרים בחיפה במחיר אטרקטיבי.
צימרים בחיפה - המומלצים - RRR.co.il
www.rrr.co.il › צימריםבחיפה
צימרים בחיפה. ( 5 תוצאות) צימרים במרכז X חיפה-קריות X חיפה X. על קו מישור החוף בגליל המערבי, ניצבת העיר חיפה, העיר השלישית בגודלה בישראל. אוכלוסיית העיר מתחלקת ברובה ליהודים וערבים. בעיר חיפה קיים ...
צימרים עם בריכה בחיפה - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il/haifa-pool
צימרים עם בריכה בחיפה מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימרים עם בריכה בחיפה במחיר אטרקטיבי. הקליקו לחופשה מפנקת ובלתי נשכחת בחיפה.
צימרים ליד הים בחיפה - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה ...
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/37281
מדריך הפסגה - ממליצים לכם רק על צימרים ליד הים בחיפה שבדקנו בעצמנו. מהצימר עם המצפה הפרטי, דרך הנופים הכי יפים ועד הלוקיישנים הסודיים שכדאי לכם להכיר – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים.
צימרים בחיפה ליד הים, אירוח רומנטי לזוגות ומשפחות - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › צימרים_בחיפה_ל...
שעה ₪100; שעתיים ₪200; 3 שעות ₪300; כל היום ₪450. 053-9427887 גל. PreviousNext. חדרים לפי שעה. 1/11. סוויטת אהבה בחיפה. חיפה , בר רב האי דוד 38 הצג מפה.
אירוח בוטיק מול הים בחיפה 052-4624888 - Zimmer - צימרים
https://www.zimmer.co.il › premium
"אירוח בוטיק מול הים" - על צלע הר הכרמל, מול הנוף המרהיב של הים, שוכן צימר יוקרתי מעוצב ... מתאים לזוגות עם ילד אחד. ... המלצה על צימר בחיפה של ריקי.
צימרים ליד הים בחיפה | Weekend
www.weekend.co.il › zimmers
Oct 07, 2021 · קרוואן על הים. צימרים ליד הים בחיפה, גליל מערבי | 07/10/2021. 2 חוות דעת פתוח לחוות דעת. על חוף הים שוכן קראוון מדהים ומאובזר הכולל 6 מיטות, טלוויזיה עם נטפליקס, wifi, מטבחון לבישול וחצר מרהיבה!
צימרים ליד הים בחיפה - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
מדריך הפסגה - ממליצים לכם רק על צימרים ליד הים בחיפה שבדקנו בעצמנו. ... מתחמי אירוח פנויים להיום 29-30/10 (לילה אחד). חיפשתם "צימרים ליד הים בחיפה" אבל לא ...
צימרים בחיפה - במחיר הטוב ביותר | WeekendTop
https://www.weekendtop.co.il › zim...
כל פעם שמגיעים לחיפה אי אפשר שלא להתלהב ממנה. הנוף שנשקף מכל עבר הוא אחד היתרונות הגדולים של העיר. מכיוון שהעיר יושבת על רכס הכרמל, כמעט כל המקומות בעיר ...
חדרים לפי שעה בחיפה - המומלצים - Roomis.co.il - רומיס
www.roomis.co.il › haifa
Luxury Suites By Notaly Ariel - Moria Avenue. חיפה , רח` שדרות מוריה 128 הצג במפה. תשלום ללא מפגש. 053-9427862 (אלון) החל מ 450 ₪. שעה ₪450. שעתיים ₪450. 3 שעות ₪450. כל היום ₪650.
צימר קרוואן על הים - חיפה
https://www.weekend-family.co.il/caravan-al-ayam
קרוואן על הים בחיפה שבצפון לנופש משפחתי, זוגות או קבוצות 053-9424580. תמונות, מועדים פנויים, מבצעים, חוות דעת ומחירים מיוחדים.
על הים - בת גלים, חיפה - נדלן.קום לוח דירות למכירה
https://www.nadlan.com/project/על הים
על הים - בת גלים, להיות כל מה שרציתם על הים!דירות בוטיק 2 חד' בשכונת בת גלים הפסטורלית פרויקט המגורים ”על הים“ ממוקם כ-50 מטרים בלבד מקו החוף, מציע חווית מגורים ייחודית …
צימרים בחיפה - הצימרים הכי טובים בחיפה | Weekend-Family
https://www.weekend-family.co.il › v...
הכנסו עדכיו לצימרים בחיפה וקבלו מבחר צימרים מגוון, מידע מפורט על כל צימר בחיפה ... קרוואן על הים. חיפה ... צימרים ליד חיפה (בדלית אל כרמל במרחק של 16.5 ק"מ).
צימרים בחיפה - מבחר צימרים בחיפה למשפחות ולזוגות | צימר קום
https://www.tzimmer.com/צימרים-בצפון/צימרים-בחיפה
רשימת צימרים בחיפה עם תמונות מרהיבות, מחירים והמלצות. מבחר ענק של צימרים בחיפה - למשפחות וזוגות - מצימרים יוקרתיים ועד לצימרים זולים - באתר צימר קום.
צימרים ליד הים בחיפה - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה: מי ...
www.hapisga.co.il › hapisga-clp › 37281
מדריך הפסגה - ממליצים לכם רק על צימרים ליד הים בחיפה שבדקנו בעצמנו. מהצימר עם המצפה הפרטי, דרך הנופים הכי יפים ועד הלוקיישנים הסודיים שכדאי לכם להכיר – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים.
צימרים ליד הים בחיפה | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?types=51&r=2&s=220
Oct 07, 2021 · קרוואן על הים. צימרים ליד הים בחיפה, גליל מערבי | 07/10/2021. 2 חוות דעת פתוח לחוות דעת. על חוף הים שוכן קראוון מדהים ומאובזר הכולל 6 מיטות, טלוויזיה עם נטפליקס, wifi, מטבחון לבישול וחצר מרהיבה!
סוויטה על חוף הים - חדרים לפי שעה צימרים לפי שעות - IROOMS
https://www.irooms.co.il › סוויטה+על+...
סוויטה על חוף הים חדרים לפי שעה בקרית חיים חיפה - חלום שמתגשם! כאן בסוויטה על חוף הים בקרית חיים חיפה! סוויטת יוקרה נדירה ביופייה עם ג'קוזי מול נוף לחוף ...
צימרים בחיפה - מבחר צימרים בחיפה למשפחות ולזוגות | צימר קום
www.tzimmer.com › צימרים-בצפון
רשימת צימרים בחיפה עם תמונות מרהיבות, מחירים והמלצות. מבחר ענק של צימרים בחיפה - למשפחות וזוגות - מצימרים יוקרתיים ועד לצימרים זולים - באתר צימר קום.
קרוואן על החוף חוות דעת, מחיר, תמונות, זמינות מיידית ...
https://www.zimertop.co.il/zimmer/caravanalayam.html
צימר בחיפה צימר בחיפה וחוף הכרמל צימר בצפון קרוואן על החוף - בואו וגלו את השקט, הנחת, והשלווה על החוף חדש מרץ 2021 "קרוואן על החוף"- כשמו כן הוא, קרוואן יפהפה ומאובזר ממש 10 צעדים עד המים.
סוויטה על חוף הים - צימר לנד
https://www.zimmerland.co.il › סוויטה...
סוויטה על חוף הים חדרים לפי שעה בקרית חיים ליד חיפה - סוויטה מפוארת על קו החוף בקרית חיים, ... הסוויטה בנויה כחלל אחד – OPEN SPACE ומציגה נוף מרהיב לים.
צימרים ליד הים בחיפה | Weekend
https://www.weekend.co.il › zimmers
הדירות של אלונהדירת נופש בחיפה, גליל מערבי. מעולה. החל מ: אמצ"ש 400 סופ"ש 500. 4 דירות נופש מגוונות, מרפסת,ריהוט גן,מרחק הליכה מהים.
על הים - בת גלים, חיפה - נדלן.קום לוח דירות למכירה
www.nadlan.com › project › על הים
על הים - בת גלים, להיות כל מה שרציתם על הים!דירות בוטיק 2 חד' בשכונת בת גלים הפסטורלית פרויקט המגורים ”על הים“ ממוקם כ-50 מטרים בלבד מקו החוף, מציע חווית מגורים ייחודית לצד הטבע, עם נוף עוצר נשימה אל חוף ימה המרהיב של ...
צימרים באזור חיפה והקריות - IROOM - חדרים לפי שעה
https://www.iroom.co.il › צימרים-באזור...
סוויטות הדר חדרים להשכרה לפי שעה בחיפה מול הים - על צלע ההר מול נופי הים המהפנטים, האוויר הצח ואווירת החופש, שוכנות סוויטות הדר המציעות אירוח זוגי מרענן, ...
צימרים ליד הים | Weekend
https://www.weekend.co.il/צימרים_ליד_הים.aspx
Oct 24, 2021 · קרוואן על הים. צימרים ליד הים בצפון, חיפה | 25/10/2021. 2 חוות דעת פתוח לחוות דעת. על חוף הים בחוף הסטודנטים בחיפה שוכן לו קראוון מדהים ומאובזר לאירוח זוגות ומשפחות.
צימרים בחיפה: קופונים, מבצעים והמלצות לצימרים בחיפה - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il/haifa
צימרים בחיפה מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימרים בחיפה במחיר אטרקטיבי. הקליקו לחופשה מפנקת ובלתי נשכחת בחיפה.
צימרים בחיפה ליד הים - המומלצים - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il › צימרי...
צימרים בחיפה ליד הים המומלצים ביותר, הכנסו עכשיו לאתר ובחרו את הצימר לחופשה הבאה שלכם. מבחר צימרים במחירים הטובים ביותר.