חיפשת:

חד/צימרים בשרון עם בריכה מחוממת

צימרים המציעים ארוחות שף - המקומות המובילים לשנת 2021 ...
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/4598
מהצימר עם המצפה הפרטי, דרך הנופים הכי יפים ועד הלוקיישנים הסודיים שכדאי לכם להכיר – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים. מדריך הפסגה - ממליצים לכם רק על צימרים המציעים ארוחות שף שבדקנו בעצמנו.
צימרים בשרון, צימר באזור השרון | Weekend
https://www.weekend.co.il/צימרים_בשרון.aspx
Oct 20, 2021 · צימרים בשרון. יש הטועים לחשוב כי מיטב הצימרים בארץ הם צימרים בצפון. האמת היא קצת שונה, כיום ניתן למצוא צימרים בשרון, מפוארים, איכותיים, עם כל הנוחיות ואטרקציות, צימרים המתאימים הן לזוגות והן למשפחות עם …
צימרים עם בריכה פרטית מחוממת - צימרטופ
https://www.zimertop.co.il/Hot_Private_Pool.html
הגיע החורף, הגשם יורד והקור חודר מכל עבר... זה הזמן לצאת להתפנק בצימרים עם בריכה פרטית מחוממת, מלאה בחמימות ובפינוקים של צימרים עם בריכה פרטית מחוממת.
צימרים עם בריכה מחוממת
https://www.bordo100.co.il › צימרים+...
בחלק מהצימרים מתחם הבריכה ממוקם באזור המשותף, השייך לכל אורחים. ואומנם, כיום ניתן למצוא גם צימרים יוקרתיים המספקים בריכות מחוממות פרטיות, השייכות ליחידת אירוח ...
רשימת צימרים עם בריכה מחוממת פרטית - לנופש - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימרים_עם_בריכה_מחוממת_פרטית.asp
צימרים עם בריכה מחוממת פרטית. ( 119 תוצאות) בריכה פרטית X. החלטתם לפנק את עצמכם בסוף שבוע בצימר ולצאת קצת לחופש. אז תדעו יש צימר ויש צימר עם בריכה מחוממת פרטית. בנוסף לנוף המדהים, השקט והפסטורליות ...
צימרים עם בריכה בשרון - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il/hasharon-pool
צימרים עם בריכה בשרון מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימרים עם בריכה בשרון במחיר אטרקטיבי. הקליקו לחופשה מפנקת ובלתי נשכחת בשרון.
צימרים בשרון לנופש החל מ 299 ש"ח - היפים ביותר בשרון - TTT ...
https://www.ttt.co.il/צימרים_בשרון.html
צימרים בשרון. אזור השרון של ישראל משלב בצורה נהדרת בין ישובים קטנים, ערים גדולות, שדות מוריקים, אזורים חקלאיים והמון אוויר נקי.
צימרים במרכז בריכה מחוממת - המומלצים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › צימרים_במרכז,בר...
רשימת צימרים במרכז בריכה מחוממת המומלצים ביותר. הכנסו עכשיו לאתר לבחירת צימר מושלם בקלי קלות. אצלינו המבחר הגדול ביותר, עד 50% הנחה לצימר.
צימרים בשרון לנופש החל מ 299 ש"ח - צימר T
https://www.ttt.co.il › צימרים_בשרון
כאן יוצגו לכם צימרים בשרון לכל מטרה ותוכלו להכיר את האפשרות הנהדרת להגעה אל צימר בשרון. ... בריכה מחוממת במתחם ג'קוזי ספא חיצוני. עד 9 אנשים לאירוע.
צימרים עם בריכה באזור השרון - צימרים מדהימים בשרון - TTT.co.il
https://www.ttt.co.il/צימרים_עם_בריכה_באזור_השרון.html
צימרים עם בריכה באזור השרון. רבים הם אלו שאומרים כי אזור השרון עושה להם טוב על הלב ומחייה את הנפש. נראה כי בזכות צימר עם בריכה באזור השרון אפשר להגיע לישובים ירוקים שיש בהם הכול.
צימרים עם בריכה מחוממת בשרון | Weekend
https://www.weekend.co.il › ... › שרון
היכנסו עכשיו לצימרים עם בריכה מחוממת בשרון, כל המקומות המומלצים, מבצעים חמים, מחירים, ניווט בלחיצת כפתור, התקשרו והזמינו.
"צימרים עם בריכה מחוממת" מכל הסוגים - המומלצים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימרים_בריכה_מחוממת.asp
צימרים עם בריכה מחוממת הם צימרים המתאימים לזוגות, משפחות, סטודנטים, חיילים, ואפילו למסיבות רווקים ורווקות. אנו מזמינים אתכם להזמין צימרים עם בריכה מחוממת ולהתפנק גם בחורף הקר במים החמימים.
צימרים עם בריכה בשרון - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il › hasharon-pool
צימרים עם בריכה בשרון מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימרים עם בריכה בשרון במחיר אטרקטיבי.
צימרים עם בריכה ביהודה ושומרון - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il/judea-samaria-pool
צימרים עם בריכה ביהודה ושומרון מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימרים עם בריכה ביהודה ושומרון במחיר אטרקטיבי. הקליקו לחופשה מפנקת ובלתי נשכחת ביהודה ושומרון.
צימרים עם בריכה מחוממת - צימר לנד
https://www.zimmerland.co.il › צימרי...
צימרים עם בריכה מחוממת עונת החורף הקרירה כבר בפתח, מחפשים מקום מושלם לחופשה משפחתית? כאן בחרנו עבורכם מגוון צימרים עם בריכת שחייה מחוממת לחופשה מושלמת גם ...
צימרים עם בריכה בחד נס הכי מומלצים - רמת הגולן - Weekend-Family
https://www.weekend-family.co.il › v...
אתר וויקנד פמילי מזמין אתכם לגלות מבחר צימרים עם בריכה בחד נס. ומזמין אתכם לבחור צימר עם בריכה לחופשה הקרובה שלכם. לכל צימר תיאור מפורט עם תמונות, ...
צימרים בשרון - המומלצים ביותר - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il › צימרי...
מבחר ענק של צימרים בשרון עם מערכת לסינון מתקדם לצרכים שלכם היכנסו עכשיו לאתר לבחירת צימר. ... צימרים בשרון (15 מקומות אירוח) ... בריכה מחוממת. אמצ"ש החל ...
צימרים עם בריכה מחוממת במרכז הארץ - המקומות המובילים לשנת 2021
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
לבחירת תאריכים והרכב החופשה ». מתחמי אירוח פנויים להיום 31/10-01/11 (לילה אחד). צימרים עם בריכה מחוממת במרכז הארץ - המלצות לשנת 2021 - וילה רוג׳.
צימרים עם בריכה מחוממת בשרון - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il/hasharon-heated-pool
צימרים עם בריכה מחוממת בשרון מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימרים עם בריכה מחוממת בשרון במחיר אטרקטיבי. הקליקו לחופשה מפנקת ובלתי נשכחת בשרון.