חיפשת:

חד/צימרים בכנרת לזוגות עם בריכה פרטית

צימרים עם בריכה בכנרת - הכי מומלצים | Weekend-Family
www.weekend-family.co.il › vac_sea-of-galilee_pool
Oct 11, 2021 · צימרים עם בריכה בכנרת. 2 בקתות נעימות במתחם אירוח מושקע, במרכזו בריכת שחייה צוננת הצופה לנופי הכנרת הקסומים. מסביב לבריכה ג'קוזי ספא ל-8 אנשים, 2 בקתות נעימות במתחם אירוח מושקע, במרכזו בריכת שחייה צוננת הצופה לנופי הכנרת הקסומים. מסביב לבריכה ג'קוזי ספא ל-8 אנשים, מיטות שיזוף ...
צימרים בטבריה לזוגות עם בריכה פרטית - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › צימרים_בטבריה_...
חופשה מפנקת, כזו שלא תשכח במהרה. מהרו להזמין סוף שבוע בצימרים בטבריה לזוגות עם בריכה פרטית. צימרים המציעים את כל ההפתעות הקטנות שהופכים כל חופשה למיוחדת ...
צימרים עם בריכה פרטית בכנרת - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il/sea-galilee-private-pool
נא צור קשר עם בעלי הצימרים לקבלת מחירים, פרטים נוספים וביצוע הזמנה. אירוח כפרי במושב נתיב השיירה. צימר בנתיב השיירה כ-13 ק"מ מכנרת. WIFI. בקתת עץ. ג'קוזי זוגי בחדר. זוגי/משפחתי. נא צור קשר עם בעלי הצימרים לקבלת מחירים, פרטים נוספים וביצוע הזמנה. איתן בקתות עץ מפוארות ג'קוזי ובריכה.
צימרים עם בריכה בכנרת | Weekend
www.weekend.co.il › zimmers
Oct 21, 2021 · צימרים עם בריכה בכנרת | Weekend. בקשת סינון לפי: צימרים + צפון + כנרת + צימרים עם בריכה. צימרים עם בריכה בחד נס (30) צימרים עם בריכה ביבניאל (12) צימרים עם בריכה במגדל (10) צימרים עם בריכה במעלה גמלא (9) צימרים עם בריכה במושבה כנרת (6) צימרים עם בריכה בטבריה (5) צימרים עם בריכה במנחמיה (4)
צימרים בכנרת גליל תחתון ועמקים - צימרטופ
https://www.zimertop.co.il › north
איך נבחר את הצימר באזור כנרת שאנחנו מחפשים?! המחירים של צימרים בכנרת לזוגות ובכלל, משתנים בין אחד לשני ומחירם עולה ככל שרמת האבזור והמתקנים במתחם מפוארים ...
צימרים בכנרת עם בריכה פרטית - צימר בכנרת עם בריכה
https://www.aaa.co.il/צימרים_בכנרת_עם_בריכה.html
צימרים בכנרת עם בריכה פרטית. צימר A ממליץ - צימרים בכנרת עם בריכה, חופשה מהנה הכוללת בריכה פרטית בצימר בכנרת וגם קירבה אל האגם הנפלא - כנרת. גם רומנטיקה וגם כיף לכל המשפחה.
צימרים עם בריכה פרטית לזוגות | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers_for_couples_with_private_pool.aspx
Oct 25, 2021 · פנטהאוז סייז - מעל שמי קיסריה. צימרים עם בריכה פרטית לזוגות במישור החוף | 20/10/2021. 0 חוות דעת פתוח לחוות דעת. בריכה פרטית ב'פנטהאוז סייז' החדש, ממוקם …
צימרים עם בריכה פרטית לזוגות בלבד - המקומות המובילים לשנת ...
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/1231911
הן מעוצבות בסגנון "פרובנסי", עם שני מפלסים לנוחות מקסימלית, איבזור מצויין שכולל בריכה באחת היחידות, ריהוט "נכון", ג'קוזי ענק במיקום מדויק, מרפסת אל הנוף, ושטחי גינון מרנינים. לנו …
צימרים בכנרת עם בריכה
https://www.bordo100.co.il › צימרים+...
מבחר ענק של צימרים בכנרת עם בריכה, העומדים בסטנדרט אירוח הגבוה ביותר בענף - לחווית חופשה בלתי ... 2 מתחמים: 4 סוויטות לזוגות ומתחם אירוח להשכרה באופן מלא.
צימרים עם בריכה פרטית לזוגות | Weekend
www.weekend.co.il › zimmers_for_couples_with
Oct 25, 2021 · פנטהאוז סייז - מעל שמי קיסריה. צימרים עם בריכה פרטית לזוגות במישור החוף | 20/10/2021. 0 חוות דעת פתוח לחוות דעת. בריכה פרטית ב'פנטהאוז סייז' החדש, ממוקם באור עקיבא הסמוכה לקיסריה ופונה לנוף קסום של חופי הים הכחולים.
צימרים עם בריכה מחוממת לזוגות | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?types=45&sf=1
Oct 11, 2021 · צימרים בלב השדות. צימרים עם בריכה מחוממת לזוגות בנגב | 11/10/2021. 1 חוות דעת פתוח לחוות דעת. בריכה מחוממת, עמדות ברביקיו, ערסלים מיטות שיזוף, פינות ישיבה, מטבח חיצוני, שולחן סנוקר ועוד שלל פינוקים. מאפיינים: 6 יחידות נופש,בריכת שחיה, ג‘קוזי ספא, סאונה, אירועים. סוגי יחידות.
צימרים בכנרת לזוגות - אתר צימר
www.zimmer.co.il › sea-galilee-couples
צימרים בכנרת לזוגות מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימר בכנרת לזוגות במחיר אטרקטיבי.
צימרים עם בריכה פרטית בכנרת | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?types=46&r=40
Oct 10, 2021 · צימרים עם בריכה פרטית בכנרת. בחצר הוילה תוכלו להנות מבריכה מרעננת ומגודרת לבטיחות הילדים ולפרטיות מלאה. וילת נופש מושקעת מול נופי הכנרת הקסומים, המציעה חצר עם בריכה פרטית באוויר הצלול (המחוממת ומקורה בחורף), ג'קוזי ספא מפנק, עמדת BBQ מאובזרת וחדרי שינה גדולים ונוחים.
צימרים עם בריכה בכנרת - הכי מומלצים | Weekend-Family
https://www.weekend-family.co.il/vac_sea-of-galilee_pool
Oct 11, 2021 · צימרים עם בריכה בכנרת. 2 בקתות נעימות במתחם אירוח מושקע, במרכזו בריכת שחייה צוננת הצופה לנופי הכנרת הקסומים. מסביב לבריכה ג'קוזי ספא ל-8 אנשים, 2 בקתות נעימות במתחם אירוח מושקע, במרכזו בריכת שחייה צוננת הצופה לנופי הכנרת הקסומים. מסביב לבריכה ג'קוזי ספא ל-8 אנשים, מיטות שיזוף ...
צימרים עם בריכה בכנרת - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il › sea-galile...
צימרים עם בריכה בכנרת מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימרים עם בריכה בכנרת במחיר אטרקטיבי.
צימרים עם בריכה פרטית בסובב כנרת - המקומות המובילים לשנת 2021
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
הפסגה - ממליצים לכם רק על צימרים עם בריכה פרטית בסובב כנרת שבדקנו בעצמנו. ... ברטמנס | Bratmans - לזוגות בלבד! רמת-הגולן והחרמון. חד נס. 3 צימרים.
צימרים בכנרת לזוגות - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il/sea-galilee-couples
צימרים בכנרת לזוגות מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימר בכנרת לזוגות במחיר אטרקטיבי. הקליקו לחופשה מפנקת ובלתי נשכחת בכנרת
צימרים בכנרת עם בריכה פרטית - פרטיות מוחלטת בכנרת - AAA.co.il
https://www.aaa.co.il › צימרים_בכנרת_...
עם כל הכבוד לכמויות המים המרשימות שאפשר למצוא בכנרת ולחופים הנהדרים שבהם כיף לרחוץ, הרי שלאותם צימרים בכנרת עם בריכה פרטית יש משיכה גבוהה אצל הציבור הישראלי ...
צימרים בכנרת - צימרים ליד הכנרת המומלצים והיפים ביותר | Weekend
m.weekend.co.il › צימרים_בכנרת
Oct 23, 2021 · צימרים בכנרת לזוגות מאופיינים בסוויטות יוקרתיות מעוצבות בקפדנות ורמת גימור גבוהה. מה תוכלו למצוא בצימר לזוג בכנרת?
צימרים עם בריכה בכנרת | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?types=6&r=40
Oct 21, 2021 · צימרים עם בריכה בכנרת | Weekend. בקשת סינון לפי: צימרים + צפון + כנרת + צימרים עם בריכה. צימרים עם בריכה בחד נס (30) צימרים עם בריכה ביבניאל (12) צימרים עם בריכה במגדל (10) צימרים עם בריכה במעלה גמלא (9) צימרים עם בריכה במושבה כנרת (6) צימרים עם בריכה בטבריה (5) צימרים עם בריכה במנחמיה (4)
צימרים עם בריכה פרטית בכנרת | Weekend
https://www.weekend.co.il › ... › כנרת
היכנסו עכשיו לצימרים עם בריכה פרטית בכנרת, כל המקומות המומלצים, מבצעים חמים, מחירים, ניווט בלחיצת כפתור, התקשרו והזמינו.
צימרים בטבריה לזוגות עם בריכה פרטית - TTT.co.il - צימר T
https://www.ttt.co.il › צימרים_בטבריה_ל...
זקוקים למידע על צצימרים בטבריה לזוגות עם בריכה פרטית? באתר "צימר T" רכזנו עבורכם מידע עדכני ומלא בנושא, כולל גלריות של תמונות, חוות דעת, מחירים ופרטים ...
צימרים עם בריכה פרטית בכנרת | Weekend
www.weekend.co.il › zimmers
Oct 10, 2021 · צימרים עם בריכה פרטית בכנרת. בחצר הוילה תוכלו להנות מבריכה מרעננת ומגודרת לבטיחות הילדים ולפרטיות מלאה. וילת נופש מושקעת מול נופי הכנרת הקסומים, המציעה חצר עם בריכה פרטית באוויר הצלול (המחוממת ומקורה בחורף), ג'קוזי ספא מפנק, עמדת BBQ מאובזרת וחדרי שינה גדולים ונוחים.
צימרים עם בריכה פרטית בכנרת - אתר צימר
www.zimmer.co.il › sea-galilee-private-pool
נא צור קשר עם בעלי הצימרים לקבלת מחירים, פרטים נוספים וביצוע הזמנה. אירוח כפרי במושב נתיב השיירה. צימר בנתיב השיירה כ-13 ק"מ מכנרת. WIFI. בקתת עץ. ג'קוזי זוגי בחדר. זוגי/משפחתי. נא צור קשר עם בעלי הצימרים לקבלת מחירים, פרטים נוספים וביצוע הזמנה. איתן בקתות עץ מפוארות ג'קוזי ובריכה.
צימרים עם בריכה לזוגות - צימרים עם בריכה לזוגות במחירים ...
https://www.zimmer.co.il/couples-pool
צימרים עם בריכה לזוגות מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימרים עם בריכה לזוגות במחיר אטרקטיבי. הקליקו לחופשה בלתי נשכחת בצימרים עם בריכה לזוגות