חיפשת:

חד/פנטהאוז להשכרה ללילה במרכז

וילות וילה להשכרה ללילה במרכז
https://www.vilat.co.il › וילה_להשכרה_...
מציאת וילה להשכרה ללילה במרכז יוצרת הנאה עצומה לכל בני המשפחה היכנסו עכשיו לאתר וביחרו וילה. ... פנטהאוז תל אביב · מרכז , תל אביב. במתחם: פנטהאוז.
וילות להשכרה, השכרת נכסי יוקרה - Yoram Indik
https://www.indik.net/השכרה
וילות, פנטהאוזים, דירות ובתים להשכרה במגוון אזורים יוקרתיים בארץ. השכרת נכסי יוקרה, ווילות, פנטהאוזים, דירות, באזורי הנדל"ן המבוקשים והנחשקים ביותר בישראל, מוצעת לכם על ידי חברת הבוטיק יורם ...
פנטהאוז להשכרה | הומלס
https://www.homeless.co.il/rent/iNumber3=3
פנטהאוז להשכרה - לפניכם תוצאות של פנטהאוז להשכרה . כל הדירות להשכרה בלוח אחד ענק. השכרת דירות הינה הפשוטה והמהירה ביותר עם לוח דירות להשכרה של הומלס.
דירות להשכרה לטווח קצרות בישראל - מגדלי ישראל
https://isratowers.co.il › penthaus
פנטהאוס להשכרה לתקופה קצרה 1 חדר 153$ ללילה. בת ים. דירת פנטהאוז בעלת חדר אחד להשכרה לתקופה קצרה בעיר בת ים. הדירה יכולה להתאים לנופשים באזור מישראל או ...
דירות נופש במרכז, דירה במרכז להשכרה לטווח קצר | Weekend - צימרים
https://www.weekend.co.il › zimmers
צפון תל אביב - דירת בוטיק בצפון הישןדירת נופש בתל אביב. טוב מאוד. החל מ: אמצ"ש 650 ... מבצע400 ₪ ללילה! ... פנטהאוז בלב ירושלים, מיקום אטרקטיבי, אבזור מלא.
40 וילות במרכז במחיר המפתיע בארץ, כנסו עכשיו!
https://www.balivilla.co.il/region/villas-in-center
מבחר וילות במרכז במחיר המפתיע והמיוחד בארץ, ... פנטהאוז סייז ... לינה בוילה במרכז עם 4 חדרי שינה עולה כ-3,500 ₪ ללילה ובוילה עם 5 חדרי שינה עולה כ-4,500 ₪ ללילה. אם אתם מחפשים וילה גדולה יותר ומפוארת ...
וילות בתל אביב - במבצע ענק - המבחר הגדול ביותר - Vilat.co.il
https://www.vilat.co.il/וילות_בתל_אביב.html
וילות במרכז. ... במתחם: פנטהאוז. בריכה מחוממת במתחם ... עיר של כל הגילים, עיר למבוגרים, עיר לצעירים, עיר לאנשים שאינם חד-גוניים. ...
185 וילה להשכרה יומית במחיר המפתיע בארץ, כנסו עכשיו!
https://www.balivilla.co.il › tag › vill...
מתחם הכולל 8 סוויטות אירוח ו-8 חדרי רחצה, חדר ילדים, עונג צרוף לנופשים ופינוקים רבים: ג'קוזי, בריכה בוילה ועוד המון. כניסה לוילה בן עמי צור קשר עם בעל הוילה
‫גגות/פנטהאוזים להשכרה בתל אביב יפו | נדל"ן למכירה יד2‬
https://www.yad2.co.il › ... › מרכז › אזור תל אביב יפו
אשטרום מגורים להשכרה תל אביב תל אביב יפו מהפכת השכירות בתל אביב. סביוני שהם FOR RENT. פרויקט חדש ... יפתח 4 גג/פנטהאוז, יד אליהו, תל אביב יפו.
וילה למסיבה במרכז - LuxuryVillas - וילות יוקרתיות
https://www.luxuryvillas.co.il › וילה-ל...
צפו במבחר וילה למסיבה במרכז בעיצוב יוקרתי ועם נוף מדהים בפורטל אחוזות היוקרה של ישראל ... פנטהאוז מפנק במיוחד עם בריכת שחייה מפנקת, מתאים למסיבות!
וילות במרכז - וילה דקה 90
https://www.villadaka90.co.il/וילות_במרכז
וילה רויאל מול הים, פנטהאוז חדש עם 5 חדרי שינה, גקוזי ספא מול נוף עוצר נשימה, פינות ישיבה, פינת מנגל ועוד. ... סופ"ש בהזמנת 2 לילות 6,500 שח ללילה לא כולל חגים, יולי ואוגוסט ... וילות להשכרה במרכז .
דירות נופש במרכז, דירה במרכז להשכרה לטווח קצר | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?id=100&r=-2
Oct 13, 2021 · פנטהאוז יוקרה ביפו העתיקה. דירות נופש במרכז, תל אביב | 23/10/2021. 0 חוות דעת פתוח לחוות דעת. דירה מפוארת למשפחות עד 6 אורחים עם 3 חדרי שינה מסוגננים, סלון …
פנטהאוז ונכסי יוקרה להשכרה בתל אביב - Yoram Indik
https://www.indik.net/נכסי-יוקרה-להשכרה-בתל-אביב
פנטהאוז ונכסי יוקרה להשכרה בתל אביב יורם אינדיק מתמחה באיתור נכסים להשכרה בתל אביב ומציעה מאגר בלעדי של מיטב הנכסים היוקרתיים להשכרה בעיר, דירות יוקרה, פנטהאוז או דירת באוהאוס מדהימה.
וילה ללילה | וילות ללילה | השכרת וילה ללילה
https://www.vila4u.com/וילה_ללילה
נמצאו 238 וילות בנושא וילה ללילה. 1 חדרים. אינדיגו VIP. תל אביב וגוש דן, תל אביב. 053-9379814. בריכה מחוממת ומקורה. מתחם 117. תל אביב וגוש דן, תל אביב. 0536112340.
וילות להשכרה עם בריכה ליום הולדת 30 עם 4 חדרי שינה (37)
https://www.hayokra.co.il › pool › a...
וילות להשכרה עם בריכה ליום הולדת 30 עם 4 חדרי שינה - כל מתחמי האירוח המתאימים ביותר עבורכם ... פנטהאוז; 4 חדרי שינה; עד 13 אורחים ללינה12 מבוגרים, תינוק אחד.
וילות במרכז - במבצע ענק - החל מ-500 ₪ - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/villas/וילות_במרכז.asp
וילות במרכז. ( 61 מקומות אירוח) יש לכם אירוע ואתם לא רוצים להרחיק? רוצים ללון או לנפוש בקרבת העיר הגדולה - אין בעיה. וילות במרכז הארץ נמצאות כאן בשבילכם. בתל אביב או מישור החוף - בירושלים או בהרים ...
פנטהאוז להשכרה ללילה בתל אביב הכי טוב | קרוב אליך Near You
https://nearyou.co.il › פנטהאוז-להשכרה-...
2. פנטהאוז ונכסי יוקרה להשכרה בתל אביב - Yoram Indik ... פנטהאוז להשכרה מתיווך 6 חדרים תל אביב - יפו, ברקוביץ . ... 7. וילה ללילה אחד בתל אביב יפו עם בריכה.
פנטהאוז ללילה בתל אביב | AirTLV - השכרת דירות לתקופות ...
https://airtlv.co/פנטהאוז-ללילה-בתל-אביב
לבטח לא הייתם מצפים לסטנדרט כל גבוה של פנטהאוז ללילה בתל אביב. לכל נכס או פנטהאוז לשהייה של לילה במרכז , יש את האופי העיצובי שלה ואתם לבטח תופתעו מהרמה הגבוהה והתחזוקה של פנטהאוז להשכרה .