חיפשת:

חד/פיצה פתח תקווה

פיצה מילי, ארלוזורוב 2, פתח תקווה - טלפון, שעות פתיחה ועוד ...
https://www.d.co.il/80152849
Sep 27, 2013 · דפי זהב מציג מידע על פיצה מילי ארלוזורוב 2, פתח תקווה - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום פיצריות.
פיצה האט - משלוחי פיצה בכל הארץ | PizzaHut
https://pizzahut.co.il
רעבים? לפיצה האט, רשת הפיצריות הגדולה בישראל יש 93 סניפים בפריסה ארצית. הכנסו עכשיו לאתר והזמינו את הפיצה שאתם אוהבים, פיצה האט כאן בשבילכם.
פיצה ומשלוחי פיצות ברחבי הארץ – דומינוס פיצה | Dominos Pizza
https://www.dominos.co.il
אצלנו תהנו ממגוון פיצות מחומרי גלם איכותיים, המון תוספות, ותתפנקו עם פיצות השף של אסף גרניט, פיצה צ'יזי קראסט ומבצעים שווים. ... פתח תקווה כפר גנים ...
פיצה קיד, דרך מנחם בגין 21, בפתח תקווה - טלפון, שעות פתיחה ...
https://www.d.co.il/33995160/39460
May 18, 2021 · דפי זהב מציג מידע על פיצה קיד דרך מנחם בגין 21, בפתח תקווה - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום פיצריות.
פעמית סטור - מארחים וחוגגים
https://www.peamitstore.co.il
פעמית סטור היא רשת החנויות הגדולה והמובילה בישראל לכלים חד פעמיים. בחנויות פעמית סטור תוכלו למצוא מגוון ענק של של כלים חד פעמיים, החל ממוצרים חד פעמיים לשימוש יום יומי ועד לכלים חד פעמיים מעוצבים לאירוח ולחגיגה.
פיצה פתח תקווה - דומינו פיצה בפתח תקוה
https://domino-pt.co.il
מחפשים פיצה בפתח תקווה? פיצה דומינו פתח תקווה מציעה לכם פיצות עסיסיות וטעימות וכן מגוון מאכלים איטלקיים כגון: פסטות, סלטים ומאפים. כנסו לאתר והזמינו משלוח.
פיצה פתח תקווה - משלוחים מהפיצריות הכי טובות - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il/food_delivery/petahtikva/pizza-pizzerias
משלוחים פתח תקווה: מינימום 70 ₪ | משלוח 10 ₪ | זמן: 30 דק’. פתוח למשלוחים כשר. דומינו'ס פיצה פתח תקוה, סניף כשר של רשת הפיצריות העולמית domino's pizza. משלוחים מסניף זה לכל פתח תקוה במהלך כל השבוע משתים ...
פיצה ופיצריות בפתח תקווה - דפי זהב
https://www.d.co.il › פיצריות
מחפש פיצריה בפתח תקווה? כל סוגי הפיצות בפיצריות בפתח תקווה. היכנס ומצא קופונים, מבצעים והזמנת פיצה בפתח תקווה באמצעות שירות הזמנת משלוחים אונליין באתר דפי ...
פיצריות בפתח תקווה - מומלצי 2021 - טופר (T.co.il)
https://www.t.co.il › פיצריות
"פיצה קיד שנמצאת בתוך קניון הדר גנים השתפרה פלאים בטעם אי אפשר לעמוד בפני הריח ,בועז המוכר איש טוב,היחס שלו מוסיף לכך שהעסק שלו מושלם,כל הכבוד גם על הברד ...
פיצריות בפתח תקווה: משלוחים והזמנות של פיצות מעולות - בזק B144
https://www.b144.co.il/פיצריות/פתח-תקווה
למה כדאי להזמין פיצה דווקא ב-b144אין ביס מפנק יותר מביס של פיצה חמה וטעימה. וכשמחפשים פיצרייה טובה ב פתח תקווה ב-b144 תהליך ההזמנה הופך להיות פשוט יותר ומהיר יותר. לשירותכם קיימות מגוון …
פיצה פיקס פתח תקווה - דף הבית - ‏פתח תקווה‏ - תפריט ...
https://he-il.facebook.com/PizzaFixPetahTIqva
פיצה פיקס פתח תקווה. 24 באוגוסט‏ ב-‏2:36‏ ·. אנחנו מכינים פיצה מהחומרים הטובים, הטריים והטעימים ביותר . גבינה איכותית וטעימה, ירקות מובחרים ורוטב נפלא . אז אם אתם רוצים להתפנק מפיצה איכותית תרימו אלינו צלצול . ... התקשרו עכשיו - 03-9170922. או שלחו הודעה. ותיענו בהקדם 😋.
דומינוס פיצה פתח תקווה - משלוחי פיצה בפתח תקווה | Domino's ...
https://www.dominos.co.il/סניפי-פתח-תקווה
פיצה פתח תקווה משלוחים – ברור שזה רץ יחד. בכל מה שקשור אל משלוחי פיצה פתח תקווה סומכת על דומינוס, ויש על מה. הזמינות הגבוהה שלנו מאפשרת לתת מענה בטווח שעות נרחב. יתרה מזאת, מרגע שתזמינו פיצה ...
פיצה פתח תקווה - דומינו פיצה בפתח תקוה
https://domino-pt.co.il
דומינו פיצה פתח תקווה הינה אחת הפיצריות הוותיקות בפתח תקווה ובאזור אשר נוסדה בשנת 1990, ובמשך השנים ממשיכה לשמור על הטעם הטוב של הפיצה, על האיכות ועל השירות האדיב.
דודא לפיצה, רוטשילד 77, פתח תקווה - טלפון, שעות פתיחה ועוד ...
https://www.d.co.il/80101235/39460
דפי זהב מציג מידע על דודא לפיצה רוטשילד 77, פתח תקווה - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום פיצריות.
פיצה במושבה | מרכז עמי סנטר, אם המושבות החדשה, פתח תקוה
https://pizzabamoshava.co.il
פיצה במושבה הוקמה בשנת 2013 באם המושבות החדשה פתח תקוה. כפיצרייה שכונתית העובדת בעיקר עם לקוחות קבועים וחוזרים, אנו מקפידים על איכות וטריות חומרי הגלם ומכינים כל פיצה ופיצה באהבה רבה.
משלוחי פיצה פאפא ג'ונס בפתח תקווה - Papa John's Pizza
https://papajohns.co.il › סניפים
פיצה כשרה בפתח תקווה: כמה פיצות תכננתם להזמין? ידעתם שרשת הפיצריות הבינלאומית פאפא ג'ונס פותחת את הסניף הכשר הראשון שלה בעולם – בעיר פתח תקווה?