חיפשת:

חד/פיצה נמל קיסריה

סיור קולינרי בקיסריה - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
קיסריה היא לא רק מעוז הדגים, אפשר למצוא שם גם פיצה טעימה, כריכים מושקעים וסושי, ... נמל קיסריה, 04-6101018, ראשון-שבת 23:00-12:00, לא כשר.
פיצריות בקיסריה: משלוחים והזמנות של פיצות מעולות - בזק B144
https://www.b144.co.il/פיצריות/קיסריה
למה כדאי להזמין פיצה דווקא ב-b144אין ביס מפנק יותר מביס של פיצה חמה וטעימה. וכשמחפשים פיצרייה טובה ב קיסריה ב-b144 תהליך ההזמנה הופך להיות פשוט יותר ומהיר יותר. לשירותכם קיימות …
פיצה בקיסריה, פיצרייה בקיסריה, גלידרייה נמל קיסריה - לה ויטה בלה
www.lavitabella.co.il › branches › סניף-קיסריה
סניף קיסריה הינו הסניף הראשון של רשת הפיצריות / גלידריות לה ויטה בלה. הסניף ממוקם בנמל קיסריה. (קיים גם סניף פיצרייה וגלידרייה בפרדס חנה). אנו מתמחים בהכנת פיצה / גלידה בטעם איטלקי משובח.
נמל קיסריה - מחירים, שעות פעילות ויצירת קשר - טיולי
https://www.tiuli.com/attractions/1233
בנוסף, מיצגים אורקוליים, פארק ארכיאולוגי תת-ימי, תצוגה ארכיאולוגית, סיור סביב נושאים (סיורי נשים, פעילות אתגרית ועוד), אירועים מיוחדים, כמו לילות קיסריה, פסטיבל אביב ועוד. פעילויות: לילות קיסריה. בחודש יולי מידי שלישי מוקרנים סרטים על מסכי ענק תחת כיפת השמיים.
לה ויטה בלה קיסריה- משלוחים - Mishlohim
https://www.mishlohim.co.il/menu/6251
פיצה שמש (כשר למהדרין) הכרמל 1, אור עקיבא . המסעדה מבצעת משלוחים ללאור עקיבא, בנימינה, קיסריה, בית חנניה, זכרון יעקב. מסעדת פיצה שמש מציעה מגוון רחב של פיצות טעימות במיוחד ועוד..
פיצה משלוחים קיסריה - תן ביס
https://www.10bis.co.il › next › פיצה
רעבים לפיצה בקיסריה? הזמינו משלוח עכשיו! מהיר, חם וטעים – משלוח פיצה בקיסריה קרוב אליכם>>
לה ויטה בלה סניף קיסריה - Posts | Facebook
https://www.facebook.com › ... › Posts
ומה הכי כיף בסיום טיול אחה״צ? במילה אחת - פיצה♥️ איטלקית,אמיתית,איכותית⭐️. אז אם בא לכם סיור כייפי, מלא באווירה של חו״ל, מחכים לכם בנמל קיסריה.
פיצה בקיסריה, פיצרייה בקיסריה, גלידרייה נמל קיסריה - לה ...
https://www.lavitabella.co.il/branches/סניף-קיסריה
פיצה בקיסריה - הפיצרייה בסניף קיסריה בנמל הינו הסניף הראשון של רשת הפיצריות / גלידרייות לה ויטה בלה. אנו מתמחים בהכנת פיצה / גלידה בטעם איטלקי משובח. בקרו
מסעדות בקיסריה: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
www.rest.co.il › restaurants › caesarea
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי המסעדות המומלצות ביותר בקיסריה לשנת 2021. חפשו מקומות כשרים או פתוחים בשבת. צפו בחוות דעת מאומתות של גולשי רסט ומיינו לפי סוג אוכל, תפריט, רמת כשרות, טווח מחירים ועוד. רעבים? Rest!
5 הכי טובים: פיצריות בקיסריה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
הגבל את החיפוש לקיסריה. 1. שבתאי פיצה ובירה- קיסריה. (88). פתוח כעת. בר, פיצה$$ - $$$ תפריט. ”טעים ונעים“. ”פיצה“ ... ”אחד המקומות המומלצים.“ ”מומלץ מאוד“.
‫שבתאי פיצה ובירה- קיסריה - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurant_Review-g...
שבתאי פיצה ובירה- קיסריה, קיסריה: ראה 88 חוות דעת לא משוחדות של שבתאי פיצה ובירה- קיסריה, שקיבלה ציון של 4 מתוך 5 ב-Tripadvisor והמדורגת כמס' 7 מתוך 28 מסעדות בקיסריה.
מסעדות ובתי קפה - החברה לפיתוח קיסריה
https://www.caesarea.com › attractions
במסעדה טאבון עשיר ובו נעשית אפיה במקום של לחמים פיצות ופוקאצ'ות. לפרטים והזמנות: 04-6363456. ביץ' בר - בר מסעדה 2 בר מסעדה הנושק למימיו הצלולים של נמל ...
פיצה בקיסריה, פיצרייה בקיסריה, גלידרייה נמל קיסריה - לה ויטה בלה
https://www.lavitabella.co.il › branches
פיצה בקיסריה - הפיצרייה בסניף קיסריה בנמל הינו הסניף הראשון של רשת הפיצריות / גלידרייות לה ויטה בלה. אנו מתמחים בהכנת פיצה / גלידה בטעם ...
מסעדות בקיסריה: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/caesarea
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי המסעדות המומלצות ביותר בקיסריה לשנת 2021. חפשו מקומות כשרים או פתוחים בשבת. צפו בחוות דעת מאומתות של גולשי רסט ומיינו לפי סוג אוכל, תפריט, רמת כשרות, טווח מחירים ועוד.
פיצה האט - משלוחי פיצה בכל הארץ | PizzaHut
https://pizzahut.co.il
רעבים? לפיצה האט, רשת הפיצריות הגדולה בישראל יש 93 סניפים בפריסה ארצית. הכנסו עכשיו לאתר והזמינו את הפיצה שאתם אוהבים, פיצה האט כאן בשבילכם.
פיצה שבתאי קיסריה - תרשיש 9, קיסריה - רשת בר פיצות - איזי
https://easy.co.il › page
הכל אודות פיצה שבתאי קיסריה (שבתאי פיצה ובירה Shabtai Pizza And Beer) בתרשיש 9, ... היינו היום יום שישי בצהריים, משפחה בת 4 נפשות, אכלנו 2 סלטים ( אחד מאוד ...
פיצריות בקיסריה: משלוחים והזמנות של פיצות מעולות - בזק B144
www.b144.co.il › פיצריות › קיסריה
למה כדאי להזמין פיצה דווקא ב-b144אין ביס מפנק יותר מביס של פיצה חמה וטעימה. וכשמחפשים פיצרייה טובה ב קיסריה ב-b144 תהליך ההזמנה הופך להיות פשוט יותר ומהיר יותר.
‫שבתאי פיצה ובירה- קיסריה - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
www.tripadvisor.co.il › Restaurant_Review-g297742
שבתאי פיצה ובירה- קיסריה, קיסריה: ראה 88 חוות דעת לא משוחדות של שבתאי פיצה ובירה- קיסריה, שקיבלה ציון של 4 מתוך 5 ב-Tripadvisor והמדורגת כמס' 7 מתוך 28 מסעדות בקיסריה.
ביץ' בר בקיסריה, חופי רחצה, חופים עם מצילים, חופים עם ילדים
kinderland.co.il › attraction › חוף-הנמל
נמל קיסריה עם גלריות, חנויות, מסעדות והמיצג האינטקראקטיבי "מסע בזמן" עתיקות קיסריה וחוף הקשתות הסמוך בו יש דיונה מדהימה שהיא ממש הג’ימבורי של הטבע שאפשר להתגלגל ממנה לכיוון מזרח.
החברה לפיתוח קיסריה - מסעדות ובילוי
caesarea.com › pages › 133
נמל קיסריה. ... ואנשי הפארק מענה נעים וכיפי לשבת עם חברים להנות מבירה, אוכל טוב, פיצה מעולה ...
מסעדות קיסריה
www.caesarea.com › restaurants
נמל קיסריה. Port Cafe / נמל קיסריה. 04-6100221. מסעדה כשרה בסגנון איטלקי המציעה תפריט עשיר ומגוון הכולל ארוחת בוקר, פסטות, סלטים, דגים. במסעדה טאבון עשיר ובו נעשית אפיה במקום של לחמים פיצות ופוקאצות ...