חיפשת:

חד/עיריית תל אביב חינוך על יסודי

העברה לבית ספר אחר בחינוך העל יסודי | עיריית תל אביב-יפו
https://www.tel-aviv.gov.il › Pages
בדף זה ניתן לקבל מידע לגבי מעבר לבית ספר על יסודי אחר בעיר תל אביב-יפו. באתר מפורט הליך הגשת הבקשה ומתן קבלת תשובה ממרכז החינוך.
בעלי תפקידים בחינוך העל יסודי | עיריית תל אביב-יפו
https://www.tel-aviv.gov.il › Pages
כל הזכויות שמורות לעיריית תל-אביב-יפו, אבן גבירול 69, טלפון: 3013* מהנייד. האתר מספק מידע כללי בלבד. הנוסח המחייב הוא זה הקבוע בהוראות הדין הרלוונטיות כפי ...
בעלי תפקידים ומרכזי שירות | עיריית תל אביב-יפו
https://www.tel-aviv.gov.il › KContacts
* למידע כללי אפשר לפנות למרכז שירות חינוך לפי פרטי הקשר הרשומים מטה או להתעדכן בפייסבוק חינוך. הסתר תוכן אודות מרכז שירות חינוך. מרכז שירות חינוך.
חינוך יסודי - עיריית תל-אביב-יפו
https://www.tel-aviv.gov.il › Pages
מערכת החינוך היסודי בתל אביב-יפו מעניקה לכ-34 אלף תלמידים בבתי הספר היסודיים בעיר חינוך איכותי, הזדמנות שווה וסביבות למידה מתקדמות ומקדמות.
חינוך על יסודי | עיריית תל אביב-יפו
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Education/Pages/HighSchool.aspx
חינוך על יסודי. מערכת החינוך העל יסודי בעיר תל אביב-יפו מעניקה לכל 22,510 התלמידים והתלמידות שבה חינוך ציבורי איכותי ופורץ דרך, ב-27 בתי ספר 6 שנתיים ו-9 בתי ספר 4-3 שנתיים. האגף נותן מענה מגוון לבתי ...
רישום ושיבוץ לבתי ספר יסודיים | עיריית תל אביב-יפו
https://www.tel-aviv.gov.il › Pages
מידע מפורט על תהליך הרישום לכיתה א' ולבתי הספר העירוניים והעל אזוריים - מסמכים נדרשים, קריטריונים לשיבוץ בבית ספר, ערעור על השיבוץ, ...
משלט חינוך - אתר עיריית תל-אביב-יפו
https://www5.tel-aviv.gov.il/Msc
כל הזכויות שמורות לעיריית תל אביב-יפו, אבן גבירול 69, טלפון: 1-599-588888, 9106* האתר מספק מידע כללי בלבד. הנוסח המחייב הוא זה הקבוע בהוראות הדין הרלוונטיות כפי שתהיינה בתוקף מעת לעת.
הורדת טפסים ברגע - כל הטפסים החשובים במקום אחד
https://www.formsearch.co.il
טפסים בנושא חינוך; תשלומים עיריית אשקלון ... עיריית תל אביב. ... האתר אינו אחראי על השימוש בטפסים ועל עדכונם. הורדה ושימוש בטפסים הם באחריות המשתמש בלבד.
מפת אתר - טפסים להורדה
https://www.formsearch.co.il/מפת-אתר
עיריית תל אביב. ... ארנונה כללית הצהרה על משפחה חד הורית . ... חינוך ערעור על שיבוץ לבית ספר על יסודי . חינוך שאלון הפניית תלמיד גן רגיל או מיוחד לוועדת שילוב או השמה .
חינוך מיוחד | עיריית תל אביב-יפו
https://www.tel-aviv.gov.il › Pages
מסגרות חינוכיות לתלמידי החינוך המיוחד. ילדים עם צרכים מיוחדים, מגיל 3 ועד גיל 21, משולבים במסגרות החינוך הרגיל, בחינוך המיוחד לסוגיו ובמסגרות משלבות.
חינוך | עיריית תל אביב-יפו
https://www.tel-aviv.gov.il › Education
מידע שימושי אודות שירותי החינוך בעיר תל אביב-יפו, רישום לבתי ספר ולגנים, הסעות, חינוך מיוחד, חינוך יסודי ועל יסודי, גני ילדים, תשלומים, צהרונים ומלגות.
רישום ושיבוץ לבתי הספר העל יסודיים | עיריית תל אביב-יפו
https://www.tel-aviv.gov.il › Pages
השיבוץ נקבע על פי מרחב החינוך אליו שייך בית הספר היסודי בו הם לומדים. בשנת לימודים הבאה (תשפ"ב) יפעלו בעיר 27 בתי ספר 6 שנתיים ו-10 בתי ספר 4-3 ...
חינוך מיוחד | עיריית תל אביב-יפו
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Education/Pages/SpecialEducation.aspx
חינוך על יסודי. ... הוצאת רישיון לאירוע המוני / חד-פעמי ... קבוצת הפייסבוק "קהילת המיוחדים.ות של תל אביב-יפו" היא מקום לשוחח בו, לשאול שאלות ולקבל את כל המידע החשוב והרלוונטי. הקבוצה מנוהלת על ידי ...
גני ילדים - אתר עיריית תל-אביב-יפו
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Education/Pages/Kindergarten.aspx
גני ילדים. בעיר תל אביב-יפו פועלים גנים ממלכתיים, ממלכתיים-דתיים, חטיבות צעירות וגני חינוך מיוחד. בדף זה תוכלו למצוא מידע על תהליך הרישום לגני הילדים והצהרונים, שעות הפעילות, רשימת הגנים ולוח ...
חינוך על יסודי | עיריית תל אביב-יפו
https://www.tel-aviv.gov.il › Pages
העיר והעירייה · מידע בחירום · כניסה לדיגיתל; 29°. סגירת תפריט שפות פתיחת תפריט שפות. פתיחת תפריט שפות. HE. חיפוש. מידע בחירום; 29°. כניסה לדיגיתל.
מעברים ייחודיים בחינוך העל יסודי | עיריית תל אביב-יפו
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Education/...
חינוך על יסודי. ... הוצאת רישיון לאירוע המוני / חד-פעמי ... כל הזכויות שמורות לעיריית תל-אביב-יפו, אבן גבירול 69, טלפון: 3013* מהנייד. האתר מספק מידע כללי בלבד.
רישום ושיבוץ לבתי הספר העל יסודיים | עיריית תל אביב-יפו
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Education/Pages/HSRegistration.aspx
חינוך על יסודי. ... הוצאת רישיון לאירוע המוני / חד-פעמי ... אנו תושבי תל אביב-יפו, אך ילדינו לומדים בבית ספר יסודי מחוץ לעיר או פרטי. האם אפשר לרשום אותם לבית ספר על יסודי בעיר?
בעלי תפקידים בחינוך היסודי | עיריית תל אביב-יפו
https://www.tel-aviv.gov.il › Pages
עדן וקנין, רכזת חינוך יסודי, 03-7241394. חבצלת רעות, מנהלת תגבור והעשרה לימודית, 03-7241395. קרן זכריה, מתאמת שעות תגבור והעשרה, 03-7241403.