חיפשת:

חד/עין חנדק שביל המעיינות

הכותל הקטן ועין חנדק - הרי ירושלים ואזור בית שמש - טיולי
https://www.tiuli.com/points-of-interest/114
Sep 15, 2010 · הטיול במעיינות ירושלים קצר (4-5 ק"מ) ומוצל ברובו. הטיול מתחיל ב עין חנדק (מומלץ לחנות את הרכב באבן ספיר). המקום מלא מים והרבה תאנים על העצים מסביב. משם ממשיכים על שביל ישראל צפונה, יורדים לנחל ...
שביל המעיינות ביער עמינדב
https://www.ynet.co.il › articles
מתאים: טיול משפחות. המסלול הוא חד כיווני, לפיכך יש לדאוג לרכב מאסף בנקודת הסיום, עין חנדק. אורך המסלול: אורכו של שביל המעיינות מחורבת סעדים עד ...
טיול בשביל המעיינות ביער עמינדב - קק"ל אי ירוק
https://www.eyarok.org.il › trip
אפשר לעבור ל: הוראות הגעה; יד קנדי; חורבת סעדים; שביל המעיינות; עין תמר; מפה; קובצי ניווט; מסלול טיול נוסף ביער עמינדב.
שביל המעיינות: מסלול מרהיב בסטף והרי ירושלים - שביליסט
https://www.shvilist.com › ... › בלוג
כל מה שאתם צריכים לדעת לפני טיול בשביל המעיינות, אחד השבילים האהובים בהרי ירושלים. תיאור המסלול, רמת קושי, מפה מלאה וסרטון תקציר.
שביל המעיינות: מסלול מרהיב בסטף והרי ירושלים - שביליסט
https://www.shvilist.com/שביל-המעיינות
שמו של המעיין "עין חנדק" הוא שינוי קל של שמו הערבי "עין אלח'נדק", ופירושו עין הניקרה או עין התעלה או החפירה. עין חנדק ממוקם גם על קטע 24 של שביל ישראל , והוא מהווה את נקודת החיבור שלו עם שביל ירושלים .
טיול בשביל המעיינות ביער עמינדב - קק"ל אי ירוק
https://eyarok.org.il/trip.aspx?id=132
מסלול טיול רגלי היורד מיד קנדי אל שביל המעיינות, שביל ובו מעיינות קטנים שמימיהם נאספים לבריכות - הוראות הגעה, הצעה למסלול, מפות וכל מה שצריך לפני דיוצאים לדרך
שביל המעיינות – iNature
https://inature.info/wiki/שביל_המעיינות
שביל המעיינות הוא אחד השבילים המוכרים והמטויילים בהרי ירושלים, ולא בכדי.. בירידה מתונה ונעימה ביער אורנים מוצל, נעבור לא פחות משישה מעיינות קטנים, חלקם מזינים בריכות המאפשרות שכשוך.
עין חנדק - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › עין_...
עין חנדק נמצא ביער עמינדב על שביל המעיינות, שהוא שביל באורך של שני ק"מ היוצא מחרבת סעדים, עובר דרך מספר רב של מעיינות שכבה, עד שמגיע לעין חנדק.
הרכס שהיה לנכס: שביל המעיינות ביער עמינדב
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3452500,00.html
Sep 24, 2007 · הרכס שהיה לנכס: שביל המעיינות ביער עמינדב. רכס עמינדב טופח ושומר על ידי קק"ל, ויש בו דרכי עפר עבירות לרווחת המטיילים ברכב וברגל, מעיינות טבעיים, שרידי טרסות, בתי בד ושרידי חקלאות עתיקה. הזדמנות מצויינת לצאת לסוכה כשרה בחיק הטבע וליהנות גם משכשוך של סוף הקיץ.
ציר המעיינות - מסלול טיול מחורבת סעדים לעין חנדק
https://www.maslulim-israel.co.il/ציר-המעיינות.html
המסלול עובר בין מספר מעיינות, ומשלב הליכה מוצלת ונעימה עם נוף הרים ירוק, בריכה מקסימה ונקבה מיוחדת. ***לתשומת לבכם: לצד ניקבת עין חנדק הוצב שלט המורה על סכנת התמוטטות. אף על פי כן, הכניסה למקום אפשרית. כמו כן, סימוני השבילים במקטע שבין עין עוזי ועין חנדק השתנו.
הרכס שהיה לנכס: שביל המעיינות ביער עמינדב
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3529087,00.html
Apr 15, 2008 · נשוב בחזרה לשביל המסומן (אל עיינות עוזי), נרד בזהירות בקטע התלול לכיוון עין חנדק, למרגלות המושב אבן ספיר, אחד המעיינות המפורסמים בהרי ירושלים.
שביל המעיינות – iNature - טבע ונופים בישראל
https://inature.info › wiki › שביל_המעי...
שביל המעיינות הוא אחד השבילים המוכרים והמטויילים בהרי ירושלים, ולא בכדי. ... המסלול מתחיל ומסתיים בחניון עין שריג, כמה מאות מטרים מבית החולים הדסה בעין כרם.
עין חנדק - הכותל הקטן - עינות עמינדב | בא לי לטייל
https://baliletayel.co.il/israeltrip/עין-חנדק-הכותל-הקטן-עינות...
May 16, 2020 · עין חנדק הוא מעיין המסתתר בתוך ניקבה מפותלת והוא למעשה המעיין האחרון במסלול של שביל המעיינות בעמינדב.שביל המעיינות מתחיל ביד קנדי ועובר בדרך יפה בתוך יער עמינדב, אם תלכו בשביל זה תפגשו בדרך את עינות עמינדב: עין עוזי ...
שביל המעיינות | לטם
https://www.lotem.net › activities=שבי...
אחד המעיינות נובע כל ימות השנה, והוא מזרים את מימיו לברכה נאה. מכאן נמשיך על פי הסימון הירוק מזרחה, בצד גדתו הדרומית של גיא גדול, היורד הלאה מכאן לעין חנדק.
יד קנדי, חרבת סעדים ושביל המעיינות - הרי ירושלים ואזור בית ...
https://www.tiuli.com/tracks/15
מקומות ומעיינות לטבילה בט"ו באב וחג האהבה - וואלה! תיירות
https://travel.walla.co.il/item/2773133
Jan 12, 2017 · ט"ו באב. טיולים בארץ. חג האהבה. מעיינות. זה הזמן לטבול ולחדש את המעיין הנעורים שלכם (צילום: ShutterStock) השילוש של טבע, סלסילת פיקניק בן/ת זוג אהוב עושים לנו את זה ביג טיים והמחשבה שנמצא לנו מקום רומנטי, קטן, סודי רק לשנינו, מדליקה אותנו לצאת כבר עכשיו לדרך. אז לכבוד ט"ו באב ולכבוד ...
שביל המעיינות- הרי ירושלים • עַל הַדֶּרֶךְ - בלוג טיולים
https://alhaderech.co.il › טיול-באזור-ירו...
מסלול יפה ונוח שמתחיל מח'רבת סעדים, לאורך שביל המעיינות: עין עמינדב, עין עוזי, ... עוברים אותם מצד ימין וממשיכים לפי השילוט ל"יד קנדי".
יד קנדי, חרבת סעדים ושביל המעיינות - הרי ירושלים ואזור בית שמש - טיולי
https://www.tiuli.com › tracks › יד-קנ...
נציין כי בחודשי הקיץ עין סעדים חרב (ללא מים) ולכן אם רוצים, ניתן להסתפק בשיטוט בחרבת סעדים עצמה ומשם להמשיך במסלול שביל המעיינות (השביל ...