חיפשת:

חד/ניקוי שיניים עמוק מחיר

טיפול חניכיים - ניקוי שיניים עמוק - ניקוי חניכיים - ד״ר ...
https://www.levymichael.co.il/index.php/gingiva
טיפול זה, בעזרת מכשיר אולטרה סוני ומכשירי יד (קיורטות) יש לבצע לפחות ארבע פעמים בשנה על מנת לשמור על היגיינת פה מירבית. במקרים יותר חמורים המלווים בכיסי חניכיים יש לבצע ניקוי "עמוק" הכולל ...
מחירי טיפולי שיניים במרפאות פרטיות | מחירים ועלויות באתר מידרג
https://www.midrag.co.il/Content/Price/590
מחיר ניקוי שיניים נע בין 100 – 250 ₪, ולרוב כחלק מטיפול השיניים, תציע לכם השיננית גם לחזק את השן בפלואוריד, מה שיעלה לכם עוד כ- 100 ₪ בממוצע.
ניקוי שיניים עמוק | ניקוי שיניים - ד"ר קלריסה מורגן
mor-gan.co.il/ניקוי-שיניים-עמוק
מומחה למחלות חניכיים (פריודונטיה) מחירון 2021 - דפי זהב
https://www.d.co.il › priceList-46236
המחירון נבנה ונבדק מול מספר רחב של רופאי שיניים מומחים בתחום. ... ניקוי חניכיים עמוק - הקצעת שורשים - רופא מומחה המחיר לרבע פה. 2,000 - 600 ₪.
מחירון ניקוי רעלים מהגוף, הידרותרפיה, הידרוקולוניק, כמה עולה?
https://כמהעולה.co.il/מחירון-ניקוי-רעלים-מהגוף
Sep 06, 2020 · 5 טיפולים של ניקוי רעלים מהגוף. מחיר - 1,200-1,800 ₪. טיפול אחד של ניקוי רעלים מהגוף. מחיר - 280-350 ₪. יעוץ תזונה. מחיר - 200-250 ₪. בדיקת רעלים בשיער. מחיר - 1,200-1,400 ₪. טיפול בקולון הידרותרפיה.
הקצעת שורשים- ניקוי עמוק של שורש השן למניעת מחלות חניכיים.
https://gal-clinic.co.il › הקצעת-שורשים
לאחר סיום הטיפול, תיתכן רגישות קלה בחניכיים ובשיניים, אשר חולפת לאחר זמן קצר, לאחר טיפול הקצעות שורשים, שיניים ניידות או בסיכון יתייצבו והסיכוי שלהן להישמר ...
‫לייף פרופשונל - סבון לניקוי עמוק | סופר-פארם‬
https://shop.super-pharm.co.il/health/medicines/...
הסבון לניקוי עמוק בעל נוסחה מאוזנת הפועלת לשיפור מראה ותחושת העור. הסבון מתאים לטיפול בכל אזורי הגוף, מכיל שילוב ייחודי של מרכיבים המנקים את העור ותורמים לאיזונו עי חדירה לנקבוביות. מרכיבי הסבון מותירים את העור רענן ...
מחירון טיפולי שיניים ללקוחות כללית ברשת כללית סמייל - כללית מושלם
https://mushlam.clalit.co.il › mehiron_shinaim
מחיר ללקוח כללית. מחיר ללקוח. מושלם זהב. מחיר ללקוח מושלם ... שחזור אמלגם משטח אחד כולל ליטוש. משמרת. 198. 149. 20. אחד לשנה מכל סוגי השחזורים באותה שן.
מברשות שיניים חשמליות - השוואה אובייקטיבית ומקיפה (2021)
https://www.2min.co.il/products/electric-toothbrushes
המברשת שיניים החשמלית הטובה ביותר לבעיות חניכיים: Oral-B ... מצב הלבנה, מצב ניקוי עמוק, ניקוי לשון ומצב עיסוי. ... מחיר מברשות שיניים חשמליות נע בין 80 ל500 שקלים.
כמה עולה טיפול שיניים? כל הסוגים - כל המחירים | Infomed
https://www.infomed.co.il/articles/3901
Mar 26, 2014 · בכתבה זו ריכזנו עבורכם רשימה מקיפה של הטיפולים העדכניים כיום וכמה יעלו לכם (באופן פרטי) - לאבחון, מניעת מצבים פתולוגיים דנטליים, שימור ושיקום שיניים פגועות. שיננית. ניקוי אבנית יעלה לכם 180-220 ₪.
מומחה למחלות חניכיים (פריודונטיה) מחירון 2021 - דפי זהב
https://www.d.co.il/priceList-46236
מחירון מומחה למחלות חניכיים : כאן תמצאו מחירונים עדכניים של טיפול במחלת חניכיים, טיפול בנסיגת חניכיים, השתלת שיניים, הקצעת שורשים ועוד. בדקו מחירים וחסכו כסף.
מחירון טיפולי שיניים - midrag
https://www.midrag.co.il/Content/Price/573
טווח מחיר טיפול שורש נע בין 500-900 ₪ במרפאות השיניים של קופות החולים ובין 400-2200 ₪ במרפאות השיניים הפרטיות (המחיר הגבוה ניתן ממרפאה המחזיקה בשירותיו של מומחה לטיפולי שורש).
כמה עולה טיפול שיניים? כל הסוגים - כל המחירים | Infomed
https://www.infomed.co.il › articles
סתימה שחורה (אמלגם) תעלה לכם 180-280 ₪, בהתאם לכמות המשטחים (אחד עד ... הלבנת שן יחידה אחרי טיפול שורש אצל מומחה לטיפולי שורש תעלה לכם ...
מחירון שיננית, כמה עולה?
https://כמהעולה.co.il/מחירון-שיננית
ניקוי שיניים על בסיס יומי . ניקוי שיניים על בסיס יומיומי הוא חשוב במיוחד, בנוסף קיים צורך להקפיד על טיפול משלים בתדירות של אחת לחצי שנה, טיפול זה הוא למעשה ניקוי עמוק יותר של השיניים והוא מתבצע על ידי השיננית.
מחירון טיפולי שיניים
https://dental.medicart.co.il › מחירון-טי...
מחירון טיפולי שיניים - מחירון טיפולים מלא הכולל את כל סוגי טיפולי השיניים וגם, אפשרות לבצע השוואת מחירים ע״י מיטב מרפאות השיניים בישראל!
מחירון שיננית - כמה עולה
https://כמהעולה.co.il › מחירון-שיננית
ניקוי שיניים על בסיס יומיומי הוא חשוב במיוחד, בנוסף קיים צורך להקפיד על טיפול משלים בתדירות של אחת לחצי שנה, טיפול זה הוא למעשה ניקוי עמוק יותר של השיניים ...
ניקוי אבנית בשיניים | פרופ' איתן מיזיריצקי
https://teeth.co.il › בלוג מאמרים
ניקוי שיניים עמוק נשמע לכם אולי כמשהו שצריך לעשות לאחר שעבר זמן רב מאז הביקור האחרון שלכם במרפאת השיניים או לאחר שאכלתם ארוחה דביקה ומזיקה במיוחד.
מחירון טיפולי שיניים - מידרג
https://www.midrag.co.il › Price
כמה עולה סתימה? סתימה היא אחד מטיפולי השיניים השכיחים ביותר, ונראה כי אין אדם שלא היה צריך לעשות לפחות סתימה אחת בחייו. ישנם שני סוגי ...