חיפשת:

חד/משרד הבריאות כניסה לארץ

הנחיות חדשות בכניסה והיציאה לישראל וממנה | עדכון משרד הבריאות
https://haipo.co.il/item/273337
03.05.2021 · הנחיות חדשות בכניסה והיציאה לישראל וממנה | עדכון משרד הבריאות. מאת נירית קופל-וונדרמן פורסם 3 מאי 2021, 15:57. טיסות - הנחיות קורונה (תמונה: פיקוד העורף) 0. החל מהיום ב’ 3/5/21, נכנסו לתוקף הנחיות חדשות בדבר כניסה ויציאה לישראל וממנה | הודעת משרד הבריאות.
הקרב על נתב"ג ונגד היועמ"ש: בדיקת קורונה שלילית תהיה תנאי כניסה ...
https://www.ynet.co.il › news › article
לדבריהם הוא זה שמנע חיוב בבדיקת קורונה שלילית כתנאי כניסה לארץ. ... שרת התחבורה, ראש המל"ל, היועץ המשפטי לממשלה ומנכ"ל משרד הבריאות.
סיווגי המדינות בעולם - אתר רמזור קורונה
https://corona.health.gov.il/country-status
מדינות אדומות | סיכון מרבי. יציאה למדינה אדומה (יעד בסיכון מרבי) עבור אזרחים ותושבי קבע אסורה, למעט מי שקיבלו אישור מוועדת חריגים. כל הנכנסים לישראל ממדינה אדומה, לרבות מחלימים ומחוסנים בעלי תעודת קורונה בתוקף שהופקה על ידי משרד הבריאות, יהיו מחויבים בבידוד מלא. יציאה ...
הגשת בקשה לקבלת אישור עליה לטיסה לזרים | רשות האוכלוסין וההגירה
www.gov.il › he › service
על רקע מגיפת הקורונה, נתינים זרים המתגוררים בארץ ומעוניינים לצאת לחו"ל לתקופה קצרה וכן אלו שכבר נמצאים בחוץ לארץ, יכולים להגיש בקשה כדי להכנס לארץ.
הנחיות חדשות בדבר כניסה ויציאה לישראל וממנה נכנסו היום ...
https://www.gov.il/he/departments/news/03052021-01
03.05.2021 · החל מיום 03.05.21, אזרחים ותושבים ישראלים (לרבות מחוסנים ומחלימים) אשר יכנסו לישראל מהמדינות: אוקראינה, אתיופיה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו ותורכיה, יחויבו בבידוד ביתי למשך 10 ימים בכפוף לשתי בדיקות PCR שליליות (בדיקה בעת הנחיתה/כניסה לישראל ובדיקה נוספת ביום מס׳ 9 לבידוד), או ...
כניסה לישראל ויציאה ממנה בזמן קורונה
https://corona.health.gov.il › directives
בעקבות התפרצות נגיף הקורונה ההנחיות לנכנסים לישראל וליוצאים ממנה משתנות בהתאם למצב התחלואה בארץ ובעולם.
הצהרת נוסע נכנס לישראל לפני טיסה (לתקופת הקורונה) - Gov.il
https://www.gov.il › service › request...
... זו ישנם כללים נוספים החלים על הנכנסים לארץ, ומתעדכנים באתר משרד הבריאות ... סירוב לעלות לטיסה יקבלו מי שאינם יכולים לאשר את כל הסעיפים בהצהרת הבריאות.
קורונה - היתרי כניסה לישראל
https://embassies.gov.il/la-he/Pages/covid19.aspx
ראש הממשלה, שר הבריאות ושר התיירות אישרו את מדיניות התיירות והכניסה לישראל המתווה ייכנס לתוקף ב-01 בנובמבר 2021 , ויעודכן בהתאם להתפתחויות ולגילוי וריאנטים חדשים
משרד הבריאות
health.gov.il › Services › ImportAndBusiness
JavaScript must be enabled in order to view this page.
הנחיות הקורונה: משרד הבריאות אישר כניסת מחוסנים לארץ ללא ...
https://www.maariv.co.il/news/health/Article-847899
18.06.2021 · משרד הבריאות אישר למחוסנים ששבו מחו"ל להיכנס ארצה ללא בדיקת קורונה. תורים ארוכים שהצטברו בנמל התעופה בן גוריון הובילו להחלטת משרד הבריאות לאשר לשבים ממדינות שאינן אדומות, להיכנס ארצה ללא בדיקת קורונה, עד לצאת השבת. משרד הבריאות אישר למחוסנים שהגיעו ממדינות שאינן אדומות ...
הנחיות התו הירוק - אתר רמזור קורונה
https://corona.health.gov.il/directives/green-pass-info
03.10.2021 · משרד הבריאות הוא הגוף היחיד הרשאי להפיק תו ירוק. קופות החולים לא יכולות להפיק תו ירוק אלא רק תעודות קורונה. אילו פרטים נדרשים כדי להפיק את התו הירוק. מספר תעודת זהות
טפסים, משרד הבריאות
www.health.gov.il › Services › ImportAndBusiness
עדכון פרטי חברה (אמ"ר) בקשה לבדיקת אמ"ר במכון לביקורת ותקנים של חומרי רפואה. בקשה לאישור אמ"ר כחלק מתכשיר רפואי. יבוא. תוצאות 9-1 מתוך 9. שם טופס. קישור . טופס אישור לפי צו יבוא חופשי (אישור יבוא תקופתי) – למשלוח במייל. טופס בקשה ליבוא אמ"ר (חד פעמי ותקופתי) - באמצעות מערכת מסלו"ל.
הגשת בקשה להיתר כניסה לישראל - Israeli Missions Around The ...
https://embassies.gov.il › Pages
שלום רב,. להלן הנחיות עדכניות באשר להיתרי כניסה לישראל: ... בקרו באתר משרד הבריאות לעדכונים שוטפים למבקרים בישראל: https://corona.health.gov.il.
כניסה לישראל ויציאה ממנה בזמן קורונה - אתר רמזור קורונה
corona.health.gov.il › directives › air-travel-covid
במהלך 24 השעות שלפני הכניסה לישראל יש למלא טופס הצהרת כניסה. בטופס יש למלא פרטים אישיים שלך ושל הנוסעים הנלווים אליך, הצהרת בריאות, מידע על התחסנות או החלמה ופרטי בידוד, אם תידרש לכך.
MyGov
https://my.gov.il
האזור האישי ממשלתי, מרכז עבורך שירותים, הודעות ועדכונים, ביצוע פעולות ומידע אישי מכלל משרדי הממשלה בממשק אחד, בטוח, חדשני ונגיש המותאם גם למכשירים ניידים.
קורונה - היתרי כניסה לישראל
embassies.gov.il › la-he › Pages
בקשות להיתר כניסה עד ה-1 בנובמבר, או לאלו שאינם עומדים בקריטריונים לעיל, יש להגיש כשלושה שבועות לפני הנסיעה המיועדת ולא יאוחר מ – 10 ימי עסקים לפני הטיסה.
כניסה לישראל ויציאה ממנה בזמן קורונה - אתר רמזור קורונה
https://corona.health.gov.il/directives/air-travel-covid19-israel
במהלך 24 השעות שלפני הכניסה לישראל יש למלא טופס הצהרת כניסה. בטופס יש למלא פרטים אישיים שלך ושל הנוסעים הנלווים אליך, הצהרת בריאות, מידע על התחסנות או החלמה ופרטי בידוד, אם תידרש לכך. טופס הצהרת כניסה לישראל. טופס הצהרת כניסה לישראל.
עלות בדיקת קורונה (PCR) בכניסה לישראל תחול על האזרח | משרד ...
https://www.gov.il/he/departments/news/27052021-03
27.05.2021 · משרד הבריאות ימשיך לעדכן את הציבור ככל שיידרש.
אני מגיע לישראל, תהליך נוסע נכנס - רשות שדות התעופה
https://www.iaa.gov.il › jordan-river
אישור על מילוי טופס הצהרת כניסה לישראל. ... בהתאם להוראות משרד החקלאות יש להימנע מלהכניס מוצרי חקלאות ו/או פריטי מזון שאינם מאושרים (פירוט מלא של ההנחיות ...
נגיף הקורונה - משרד הבריאות
https://govextra.gov.il › corona-virus
נגיף (וירוס) הקורונה בודד כגורם לצבר תחלואה בדלקת ריאות. תסמיני הקורונה דומים לשפעת: חום, שיעול, קוצר נשימה וקשיי נשימה. האבחנה במעבדה בלבד ונכון להיום אין ...
טופס הצהרת כניסה לארץ - תעופה - אתר רמזור קורונה
https://corona.health.gov.il/flights
הנחיות לאחר הכניסה לישראל. בסיום יוצגו לך הנחיות על בדיקה ובידוד בכניסה לארץ, לפי פרטי הנסיעה ובהתאם למצבך (אם קיבלת חיסון או החלמת) יציאה.
מידע והנחיות לנכנסים לישראל - אתר רמזור קורונה
https://corona.health.gov.il/directives/air-travel-covid19-green
מי שהתחסנו או החלימו בישראל, יש להם תו ירוק בתוקף שהופק על ידי משרד הבריאות ושהו במדינות צהובות או כתומות בלבד במהלך 14 הימים שקדמו לכניסתם לישראל מחויבים בבידוד עד לקבלת תוצאה שלילית בבדיקת ה-pcr שביצעו בעת הכניסה לישראל או למשך 24 שעות (המוקדם מבניהם).
מידע והנחיות לנכנסים לישראל - אתר רמזור קורונה
corona.health.gov.il › directives › air-travel-covid
יש לוודא כי הנך מחזיק בתו ירוק בתוקף שהופק על ידי משרד הבריאות. התחסנתי או החלמתי בחו"ל כניסה לבידוד. מיד עם כניסתך לישראל עליך להיכנס לבידוד על פי ההנחיות.
הנחיות חדשות בדבר כניסה ויציאה לישראל וממנה נכנסו היום לתוקף ...
www.gov.il › he › departments
May 03, 2021 · כניסה לישראל. החל מיום 03.05.21, אזרחים ותושבים ישראלים (לרבות מחוסנים ומחלימים) אשר יכנסו לישראל מהמדינות: אוקראינה, אתיופיה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו ותורכיה, יחויבו בבידוד ביתי למשך 10 ימים בכפוף לשתי בדיקות pcr ...