חיפשת:

חד/מסעדות טיילת לואי

רחוב יפה נוף טיילת לואי - חוות דעת של רחוב יפה נוף, חיפה ...
https://www.tripadvisor.co.il/ShowUserReviews-g293982-d325451-r444668034-Yefe_Nof...
רחוב יפה נוף: רחוב יפה נוף טיילת לואי - ראה 445 חוות דעת של מטיילים, 107 תמונות אמיתיות ומבצעים מעולים עבור חיפה, ישראל, ב-Tripadvisor.
לא רק לט"ו באב: המקומות הכי רומנטיים בארץ
www.zimmer.co.il › article
טיילת לואי, חיפה. לאורכה של טיילת לואי המשקיפה על העיר התחתית ומפרץ חיפה, תמצאו הרבה פינות חמד קסומות, מוצנעות יותר ומוסתרות פחות.
מגלים את חיפה לחופשה עירונית מושלמת - עוד לא אבדה חופשתנו!
https://davkaisrael.co.il › post
לאורך טיילת לואי כמה נקודות עצירה מעניינות: גשר המנעולים של הזוגות המאוהבים סביב ... חיפה היא אמנם עיר גדולה אך אחד הפלאים הגדולים שלה הוא מסלולי הטבע, ...
עין גדי: בניין של 3 קומות ייהרס לטובת 11 יח"ד יוקרתיות ...
https://www.colbonews.co.il/the-brand/62562
מאת: אבי שמול, תוכן שיווקי. החלה הקמתו של בניין חדש ברחוב עין גדי מספר 1א, המתפצל משדרות הנשיא. הבניין החדש בן חמש הקומות תוכנן בהשראת סגנון הבאוהוס והוא יכלול 11 יחידות דיור, במקומו של בניין בן 3 קומות שייהרס עד היסוד. בבניין הקיים התגוררו 6 משפחות, אליהן יתווספו 5 משפחות בבניין ...
מסעדות בחיפה: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2021 - ROL מסעדות
https://www.rol.co.il › restaurants
חיפשת מסעדות בחיפה? עכשיו מצאת: כנסו ROL ובחרו מסעדה בחיפה מתוך רשימת מסעדות מומלצות בחיפה, בקלות ובמהירות. בואו להתרשם מהתפריטים, סוגי הכשרות ומידע על כל ...
אל טילת לואי והגנים הבהאיים בחיפה - מסלול טיול | טלחופש
www.telechofesh.co.il › track › אל-טילת
ואחרי שהתארגנו, ( אנחנו מודים, קשה לקום ממצע הדשא הרך של גן האם, אבל אין ברירה… ), נצא מתחומי הגן, נחצה את הכביש ונשים פעמינו אל טיילת לואי והגנים הבהאיים. אל טיילת לואי ניתן להגיע במספר דרכים.
8 הצעות לטייק אוואיי עם אוכל טעים ונוף מפתיע - גלובס
https://www.globes.co.il › מגזין G
טייקאווי הוא אחד הדברים שצברו תאוצה בשנה האחרונה בעקבות הקורונה - לא רק ... מול הנוף המרהיב של מפרץ חיפה שנשקף מטיילת לואי שבמרומי הכרמל, ...
טיילת לואי - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › טייל...
מסעדת הרונדו של מלון דן כרמל, שתוכננה על ידי שמואל רוזוב, בנויה ממבנה מעוגל העומד על עמודים אלכסוניים וממנו נשקף נוף מפרץ חיפה.
הפודטראקס של חיפה - חיפהחיפה
https://haifahaifa.co.il › foodtrucksha...
יוברט המפרי 11 (טיילת אריה גוראל החדשה, ליד רכבל בת-גלים) מתי? א' – ה' מ-17:00 עד 22:00 ... טיילת לואי (ממש בהתחלה, מכיוון מרכז הכרמל)
מסעדות כשרות בחיפה - Rest
https://www.rest.co.il › haifa › kosher
מחפשים מסעדה כשרה בחיפה? ב-Rest תמצאו רשימת מסעדות כשרות בחיפה, תפריטים כשרים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על מסעדות כשרות בחיפה.
על הטיילת - בית קפה בחיפה, ביתי (אוכל ביתי) - 2eat.co.il
https://www.2eat.co.il › restaurant
מסעדת על הטיילת. שעות פתיחה. א-ה 08:30-23:00, ו 08:30-16:00, ו 22:30-02:00, ש 22:30-24:00. סוגים. בית קפה,; ביתי (אוכל ביתי).
משחקי פאפא לואי - יויו משחקים
games.yo-yoo.co.il/index.php?cat=97
משחקי פאפא לואי אונליין במחשב, פאפא לואי משחקים,כל המשחקים בסדרת המשחקים של פאפא לואי , משחקי אוכל מעולים , אז תבחרו לכם משחק פאפא לואי מגניב ותתחילו לשחק
הטיילות הכי יפות בארץ
https://www.mako.co.il/travel-weekend/Article-b7ed9f696687141006.htm
Oct 03, 2013 · טיילת לואי ... מסעדות ובתי הקפה: בקצה הדרומי של הטיילת שוכן נמל תל אביב ובקצה הצפוני מסתיימת הטיילת בחוף תל ברוך, ובו המסעדה כחול. לאורך הטיילת אמנם אין חופים מוכרזים, אבל אנשים רבים רוחצים ...
10 הכי טובים: מסעדות ליד נמל יפו - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/RestaurantsNear-g297749-d561155-Jaffa_Port-Jaffa_Tel...
Aug 23, 2019 · מסעדות ליד נמל יפו ב-Tripadvisor: הצג 2,516 חוות דעת ו-12,515 תמונות אמיתיות של מסעדות ליד נמל יפו ביפו, ישראל.
10 הכי טובים: מסעדות ליד נמל יפו - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › RestaurantsNear-g297749-d
Aug 23, 2019 · מסעדות ליד נמל יפו ב-Tripadvisor: הצג 2,516 חוות דעת ו-12,515 תמונות אמיתיות של מסעדות ליד נמל יפו ביפו, ישראל.
Tiny Dreams
https://shiranc.wordpress.com
בשביל להתרשם ממנו ממליצה לכם לבקר בטיילת לואי. הטיילת קצרה, נשקף ממנה נוף מקסים ולאחר מכן ניתן להמשיך ולטייל במרכז הכרמל, שם תמצאו בתי קפה ומסעדות.
10 הכי טובים: מסעדות ליד מלון לואי - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
קפה טלק - קפה בעבודת יד בשוק תלפיות. 1 חוות דעת. מספר 306 מתוך 410 מקומות לאכול בחיפה. ‪"‬בית קפה כמו שהיה פעם: רק קפ...‪"‬. 0.2 ק"מ ממלון לואי ...
הטיילות הכי יפות בארץ
www.mako.co.il › travel-weekend › Article-b7ed9f
Oct 03, 2013 · החל ברצועת החוף הפראית של נהריה, דרך התצפית על מפרץ חיפה בטיילת לואי ועד מרפסת הנוף הפתוחה במכתש רמון: 10 הטיילות הכי יפות בישראל
טיול בטיילת לואי לצד הנופים המרשימים והאטרקציות של חיפה ...
https://mornas-family-trips.co.il/טיול-בטיילת-לואי-לצד-הנופים...
טיילת לואי נמצאת בסמוך למרכז הכרמל שנחשב לאזור בילוי בעיר ובו יש מגוון של מסעדות, בתי קפה ואטרקציות. עובדה זו מאפשרת לנו לשלב את הטיול שלנו עם אטרקציה או ארוחה.
אל טילת לואי והגנים הבהאיים בחיפה - מסלול טיול | טלחופש
https://www.telechofesh.co.il/track/אל-טילת-לואי-והגנים-הבהאיים...
מסעדות. בתי קפה ... אל טיילת לואי ניתן להגיע במספר דרכים. ראשית, נחצה בזהירות את הכביש במעבר החצייה המרומזר אל עברו השני של הכביש ומשם נוכל לטפס בגשר אל תחילתה של הטיילת. ניתן להמשיך וללכת רגלית ...
תגובות לשביל הבריחה: מהי הטיילת היפה בישראל? - mako
https://www.mako.co.il/nTalkbacksPage/vgnext...
טיילת נתניה לא רואה את כל ה9 שנראו לא אותו ליגה בכלל ממש מקום ראשון למעלה * Add 05/10/13 | 04:38 4.
מהן הטיילות הכי יפות בישראל
www.calcalist.co.il › consumer › articles
Nov 05, 2008 · טיילת לואי, חיפה. הטיילת הנמצאת ברחוב יפה נוף נבנתה בעזרת תרומתה של משפחת גולדשמידט לזכר בנם אריאל (לואי), שנפטר בגיל 18 בשנת 1971.
רחוב יפה נוף טיילת לואי - חוות דעת של רחוב יפה נוף, חיפה ...
www.tripadvisor.co.il › ShowUserReviews-g293982-d
רחוב יפה נוף: רחוב יפה נוף טיילת לואי - ראה 445 חוות דעת של מטיילים, 107 תמונות אמיתיות ומבצעים מעולים עבור חיפה, ישראל, ב-Tripadvisor.
טיול בטיילת לואי לצד הנופים המרשימים והאטרקציות של חיפה ...
mornas-family-trips.co.il › טיול-בטיילת
טיילת לואי נמצאת בסמוך למרכז הכרמל שנחשב לאזור בילוי בעיר ובו יש מגוון של מסעדות, בתי קפה ואטרקציות. עובדה זו מאפשרת לנו לשלב את הטיול שלנו עם אטרקציה או ארוחה.
טיילת לואי - לפתוח מסעדת הרונדו של דן כרמל כבית קפה לציבור ...
cafe.themarker.com/topic/3469751
May 31, 2020 · במרכז פנורמה חנויות ריקות שפונות לטיילת. גם לאורך טיילת לואי מבנים שניתן להוסיף בהם אפשרות לייצר מסעדות ובתי קפה עם גישה מהטיילת, כולל מסעדת הרונדו ובית המלון העתידי ברחוב יפה נוף.