חיפשת:

חד/מסעדה איטלקית קצרין

5 הכי טובות: מסעדות בקצרין - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
לאכול בקצרין, רמת הגולן: ראה 168 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 7 קצרין מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
מסעדות איטלקיות בצפון - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/northern-district/italian-restaurant
Oct 13, 2021 · מסעדה איטלקית, שף בית שערים | תיפתח היום בשעה 12:00 ב'-ו' 17:00-23:00 ש' 12:00-23:00 המסעדה בהפסקה בין 16:00 ל17:00 ** ביום שבת - סגורים מהשעה 16:00 עד 17:00. * יש לבדוק זמינות מול המסעדה, טרם הגעה. 04-9830730 053-9414924
אוכל איטלקי בחד נס - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il › had-nes
משלוחי אוכל איטלקי בחד נס - תפריט משלוחים של אוכל איטלקי בחד נס. ... משלוחי אוכל משלוחים חד נס אוכל איטלקי חד נס. ✖. חיפוש משלוח. חפש לפי עיר וסוג אוכל
מסעדות בקצרין - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/katzrin
Oct 13, 2021 · מחפשים מסעדה בקצרין? ב-Rest תמצאו רשימת מסעדות בקצרין, תפריטים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על מסעדות בקצרין.
קפה קלרה - מסעדת שף איטלקית חלבית, כשרה למהדרין - Katzrin
https://www.facebook.com › Cafe.Cl...
קפה קלרה בקצרין | מסעדה חלבית כשרה למהדרין שמתמחה באוכל איטלקי ובארוחות בוקר מושקעות. במקום מתחם... א.ת. קצרין, רחוב 6, 12900 Katzrin.
מסעדות בקצרין: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2021 - ROL מסעדות
https://www.rol.co.il/restaurants?rest_name=&city=139&type=
מסעדות שניתן לערוך בהן אירועים יש בשפע, אך אתר שיעשה לכם סדר יש רק אחד. "אירועים במסעדות" מאגד בתוכו מאות מסעדות לאירועים תחת מנוע חיפוש מתקדם, שימצא עבורכם את המקום המתאים ביותר לפי …
בשביל מסעדה עם אוכל איטלקי ברמת הגולן לא צריך ללכת רחוק - Rest
https://www.rest.co.il › italian-food
כל מה שצריך בשביל למצוא מסעדות ברמת הגולן עם אוכל איטלקי בתפריט, זה להיכנס ל Rest. ... פצהבל'ה קצרין - מסעדה איטלקית בקצרין ... חופים 29, חד נס
Invito - חופים, חד נס - מסעדה איטלקית • לא כשר - איזי
https://easy.co.il › page
הכל אודות Invito (צימרים ואירוח קולינארי Invito) בחופים, חד נס - טלפון, שעות פתיחה, תפריט, ניווט, ביקורות ועוד מסעדות איטלקיות תוכלו למצוא באתר איזי.
מסעדות איטלקיות בחד נס - דפי זהב
https://www.d.co.il › ... › קצרין
דפי זהב מציגים רשימה של מסעדות איטלקיות בחד נס, היכנס ומצא המלצות גולשים, ... ברוכים הבאים לסניף קצרין של רשת פיצה העמק (אזור התעשייה קצרין, מתחם תחנת פז).
קפה קלרה - מסעדת שף איטלקית חלבית, כשרה למהדרין - דף הבית ...
https://he-il.facebook.com/Cafe.Clara.Katzrin
קפה קלרה בקצרין | מסעדה חלבית כשרה למהדרין שמתמחה באוכל איטלקי ובארוחות בוקר מושקעות. במקום מתחם... א.ת. קצרין, רחוב 6, 12900 קצרין
2eat.co.il - מסעדות איטלקיות בקצרין
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות איטלקיות בקצרין. באתר תוכלו לבחור את סוג הכשרות ולהזמין משלוחים או מקומות במסעדות סוג שתבחרו.
5 הכי טובות: מסעדות בקצרין - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g6755863-Katzrin.html
לאכול בקצרין, רמת הגולן: ראה 168 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 7 קצרין מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
מסעדות כשרות בקצרין - Rest
https://www.rest.co.il/kosher-restaurants/katzrin/kosher
מחפשים מסעדה כשרה בקצרין? ב-Rest תמצאו רשימת מסעדות כשרות בקצרין, תפריטים כשרים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על מסעדות כשרות בקצרין.