חיפשת:

חד/מהות החיים ציטוטים

62 משפטים יפים לחיים | משפטי חכמה | משפטים על החיים | ציטוטים יפים
https://www.shaharcohen.co.il › משפט...
יש יומיים בשנה שבהם אי אפשר לעשות כלום. אחד מהם נקרא אתמול והשני נקרא מחר. היום הוא היום הנכון לאהוב, להאמין, לעשות ובעיקר לחיות. הדאלי למה ה-14.
13 ציטוטים של זוכי פרס נובל והשיעורים שלמדנו מהם | מהות החיים
https://www.eol.co.il/articles/506
הגילויים הפיזיקליים ששינו את פני הידע האנושי, הפיתוחים הרפואיים שהצילו חיי מיליונים, היצירות הספרותיות שחלחלו ללבבות של דורות על גבי דורות וכן הלאה, מסמלים את המצוינות האנושית ואת השאיפה להתפתחות של בני האדם ולחיים באחווה. הנה טעימה על קצה המזלג מהחוכמה שהביאו לנו חלק ...
פילוסופיה וחכמה | ציטוטים, ציטוט, פתגמים
www.pitgam.net/cats/1/1/0
קטגוריות 'פילוסופיה וחכמה' כוללת את המובחרים שבציטוטי האתר, או לפחות את העמוקים ביותר. דברי חכמה, פילוסופיה והשגות על מהות החיים מוצגים כאן לצד מספר גדול של ציטוטים אחרים; החל …
20 משפטים מעצימים על מהות ומשמעות החיים - בא-במייל העצמה
www.baba-mail.co.il/content.aspx?emailid=36709
החיים הם מלאי עומק, מרהיבים, מדהימים ובה בעת מאתגרים, מוזרים וקשים. 20 המשפטים הבאים יאפשרו לכם להיזכר במהות ובמשמעות שלהם.
הזמן 'טס' לכם ככל ... - מהות החיים
https://www.eol.co.il/articles/1086
לדבריו, "תפיסת החיים כחומקים במהירות מזיקה מבחינה פסיכולוגית: היא לא נעימה, מורידה מוטיבציה, וייתכן אף עוינת לתחושה שהחיים הם משמעותיים".
מהות החיים
https://www.eol.co.il
Oct 21, 2011 · מהות החיים. בחר ערך שלום פנימי כולנו אחד ניצוץ אלוהי סגולות המקור יעוד בחירה אהבה בני אדם היקום התבוננות הוויה יצירת מציאות שיקוף סיבה ותוצאה שינוי איזון חיבור למידה קשר היזכרות גדילה. 27.10.21.
20 משפטים מעצימים על מהות ומשמעות החיים - בא-במייל העצמה
http://www.baba-mail.co.il › ... › העצמה
החיים הם מלאי עומק, מרהיבים, מדהימים ובה בעת מאתגרים, מוזרים וקשים. 20 המשפטים הבאים יאפשרו לכם להיזכר במהות ובמשמעות שלהם.
ציטוטים | מהות החיים
https://www.eol.co.il › articles › tag=...
19 ציטוטים מהסרטים – כשהקולנוע מתאר את המציאות בצורה מושלמת. מ"האביר האפל" ועד "מלך האריות", משפטים מעוררי מחשבה שפגשנו על גבי המסך הגדול.
מהות החיים - "בכל יציאה לטבע, אדם מקבל הרבה מעבר למה...
https://www.facebook.com › posts
הפילוסוף של ההרים – 17 ציטוטים מאת ג'ון מיור, אבי הפארקים ושמורות הטבע | מהות החיים. התנופה התעשייתית והמדעית של אמריקה במאה ה-19 הביאה עמה הרבה דברים שאנו ...
ציטוטים | מגזין בלוגותרפיה
https://www.blogotherapy.co.il › ציטו...
אוסף הציטוטים של ויקטור פרנקל ואחרים, בתחום לוגותרפיה ומשמעות בחיים. מחולק לפי נושאים כגון אהבה, חירות, במחנה, תקווה, השאיפה למשמעות, יחודיות רוח האדם ועוד.
ציטוטים | מהות החיים
https://www.eol.co.il/articles?tag=ציטוטים
19 ציטוטים מהסרטים – כשהקולנוע מתאר את המציאות בצורה מושלמת מ"האביר האפל" ועד "מלך האריות", משפטים מעוררי מחשבה שפגשנו על גבי המסך הגדול ... מיטב הכתבות של מהות החיים אצלך במייל. מדי שבוע.
אמרות על החיים - SMS פתגמים, ציטוטים וברכות ל - אתר הברכות ...
https://brachot.net › sentences.php
הצגת הפתגם בחלון חדש. אנונימי. בידי אנשים שנאהב יש כוח רב ביותר להכאיב לנו. הצגת הפתגם בחלון חדש. פראנסיס בומון. החיים קשים רק ב-120 השנים הראשונות.
"כה אמרו חכמים" | כרמית אלון
https://www.carmitalon.co.il › post
לקט ציטוטים עם חכמת חיים ומוסר השכל, היגדים מעוררי השראה, משפטי העצמה, פתגמים נבחרים על מהות החיים, על ערכים, על טבע האדם ומסלול חייו:
משמעות החיים - – ויקיציטוט
https://he.wikiquote.org › wiki › משמ...
משמעות החיים היא תשובת היחיד לעצמו על שאלות היסוד "מדוע אני קיים?" ו"מהי תכלית קיומי?" 16th-century unknown painters - Portrait of a Young Man - WGA23548.
אינדיבידואליזם | ציטוטים, ציטוט, פתגמים
www.pitgam.net/cats/303/1/0
אינדיבידואליזם | ציטוטים, ציטוט, פתגמים. - מציג ציטוטים 1 - 3 מתוך 3 בקטגוריית אינדיבידואליזם. » סדר רשימה לפי: תאריך הוספה אומר הציטוט דירוג דירוג משוקלל יורד עולה. ". בקצרה, כל אדם צריך ליצור את ...
אמרות על החיים - SMS פתגמים, ציטוטים וברכות ל
https://brachot.net/sentences.php/אמרות_על_החיים/6
פתגמים / ציטוטים - אמרות על החיים. כסף הוא משרת טוב אך אדון גרוע. אתה נמצא במקום בו נמצאות מחשבותייך. ודא שמחשבותייך נמצאות במקום בו אתה רוצה להיות. פסימיסט רואה בהזדמנות קושי. אופטימיסט רואה בקושי הזדמנות. נחמד להיות חשוב. אך חשוב יותר להיות נחמד. איני מבקש משא קל יותר, אלא ...
גוף, נפש, חברה ... - מהות החיים
https://www.eol.co.il/articles/777
אצל האצטקים, לעומת זאת, הערכים המובילים היו של משמעות, וכדבריו של פרסל, "אנו רוצים חיים שכדאי לחיות אותם [במובן של תכלית], ואם עלינו להקריב לשם כך, אז 'האושר' ישלם את המחיר". כלומר, מה שאנו תופסים כפסימי היה פשוט הדרך שבה פירשו האצטקים את העולם שבו חיו. לזכותם ייאמר שזוהי תפיסה ...
10 ציטוטים פילוסופים שנכון להרהר בהם - בא-במייל העצמה
www.baba-mail.co.il/content.aspx?emailid=11588
גדולי הפילוסופים בתרבות המערבית, סיפקו תיאוריות מגוונות בשלל היבטים בחיים, ולמרות שעל פניו הן נתפסות כמסובכות מאוד, את חלקן ניתן לסכם בציטוט קצר ותמציתי.