חיפשת:

חד/חופשה על הים

וילות ליד הים - וילת אירוח קרוב לים | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?id=11&types=51
וילה על הים. וילות בצפון, נהריה | 23/10/2021. 2 חוות דעת פתוח לחוות דעת. במרחק הליכה קצר מחוף הים של נהריה, נמצאת וילת אירוח לאוהבי הים והבריזה הרעננה של המים.
התנהגות צרכנים - Volume 2 - Page 414 - Google Books Result
https://books.google.com › books
האפשרות לרכוש חבילת חופשה כוללת חוסכת את העלות הפסיכולוגית הכרוכה בהתחבטות ... הצרכן מוכן להגביל את מרחב הבחירה שלו ולשלם סכום חד - פעמי גדול יותר ובלבד שלא ...
וילות נופש על חוף הים - Vilat.co.il
https://www.vilat.co.il › וילות_נופש_על...
במתחם: 2 לופטים. בריכה מחוממת במתחם. עד 200 אנשים לאירוע. 050-8616798 (להצעת מחיר פניות בווטסאפ בלבד). משפחות. קבוצות. מסיבת רווקים. מסיבת רווקות. אירועים.
N12 - חופשה בפוקט: זה הזמן להגיע לחופשה רומנטית באי המפנק
https://www.mako.co.il/news-money/consumer/Article-b8b3acc438f8c71027.htm
Oct 23, 2021 · בכל חופשה זוגית ורומנטית ככל שתהיה, יש את הרגע שעולים אחד לשני על העצבים. זה בדיוק היום לבקר בפארק המים ה-Blue Tree.בימים כתיקונם לא הייתם מוצאים אותנו חיים במקום כזה אבל עם מעט תיירים ועוד פחות ילדים, המקום מספק אחה"צ כיפי ...
צימרים ליד הים | Weekend
https://www.weekend.co.il/צימרים_ליד_הים.aspx
Oct 24, 2021 · צימרים ליד הים בדרום, קליה | 27/10/2021. 3 חוות דעת פתוח לחוות דעת. נופש על הים, אבל ממש על הים! עם ירידה לחוף מוסדר ונופי ים המלח הקסומים. במתחם מגוון אפשרויות לינה כולל צימרים, סוויטות, וילה או חאן.
צימרים ליד הים | Weekend
https://www.weekend.co.il › צימרים_ל...
כנסו ומצאו צימרים ליד הים, כאן תמצאו מבחר צימרים ליד הים בכל הרמות, מבצעים לצימר לי הים, ... שירותי בניית חופשה, חצר מאובזרת, בריכה, על חוף הים.
צימרים לזוגות בלבד - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה ...
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/1230771
הפסגה - ממליצים לכם רק על צימרים לזוגות בלבד שבדקנו בעצמנו. בריכות פרטיות מחוממות, נופים מרהיבים. המקומות המובילים בישראל לשנת 2021 לחופשה רומנטית. למיטב ידיעתנו (:
חד/צימרים על הים - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › חד › צימרים-על-הים
Oct 20, 2021 · 053-5983707. בת ים על הים דירת נופש בבת ים, מישור החוף. מעולה. החל מ: אמצ"ש 1400. סופ"ש 2300. דירת נופש יוקרתית, 3 חדרי שינה, ...
אתרי נופש ליד הים - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
מדריך הפסגה - ממליצים לכם רק על אתרי נופש ליד הים שבדקנו בעצמנו. ... רמת-הגולן והחרמון. חד נס. 3 צימרים. 3 צימרים פנויים. 9.53. ₪1,100. • מחיר מעודכן להיום.
צימר על הים | צימרים ליד הים - המומלצים בישראל - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימר_על_הים.asp
צימר על הים: זו לא התחלה של שיר. זו מציאות חיה ונושמת שכל כולה נופש, שלווה ורומנטיקה. מה יותר יפה מאשר צימרים ליד הים, המציעים לכם עולם ומלואו של נופש? איך מוצאים צימר ליד הים? פשוט, נכנסים ...
רובע הים בחדרה - על מה מדובר, מהו סטטוס התוכנית ואילו ...
https://www.flashnet.co.il/contentGeneral.asp?ContentID=458
מהו רובע הים בחדרה? פרויקט עיר ימים חדרה, או בשמו הרשמי "תוכנית חד/2020", היא תכנית שמקודמת על ידי עיריית חדרה וכוללת הקמה של רובע חדש ויוקרתי בעיר.
בת ים על הים, דירת נופש בבת ים | Weekend
https://my.weekend.co.il/bat_yam_on_the_sea
טל 053-5983707 בת ים על הים בבת ים, במישור החוף - אירוח אורבני במיקום מושלם. לא צריך לנסוע רחוק מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים. שווה את הכסף - הזמינו עכשיו!
10 הכי טובים: אתרי נופש על הים ביוון - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › אירופה › יוון › מלונות ביוון
אתרי הנופש על הים הטובים ביותר ביוון ב-Tripadvisor: גלה 60766 חוות דעת של מטיילים תמונות אמיתיות ,ומחירים עבור 30 אתרי נופש על הים ביוון.
מבצעים במלון בתל אביב למקדימים להזמין - פתאל על הזמן
https://www.fattal-alazman.co.il/tel_aviv_center_hotels
מבצעים במלון בתל אביב למקדימים להזמין במחיר המשתלם ביותר! הנחה של עד 50% למלונות פתאל. הזמינו עכשיו מבצע למלון בתל אביב והרוויחו חופשה במחיר שחבל לכם על הזמן!
החופשה יקרה? חכו שתבקשו להוסיף ארוחת ערב במלון
https://www.ynet.co.il/vacation/flights/article/HyACjzg6d
במובנפיק ריזורט אנד רזידנס עקבה תשלמו 4,245 שקל להזמנה על בסיס ארוחת בוקר או 6,146 שקל כולל ארוחת ערב. מדובר בתוספת של 1,901 שקל, התייקרות של 45%, אבל מחיר החופשה נמוך ממחירי ישראל. בדאבל טרי ביי הילטון ...
מלונות חוף בחד נס - Booking.com
https://www.booking.com › city › ha...
חד נס. מקום האירוח זכרונות מאפריקה- צימר בחד נס (Out of Africa Resort) ... לינה על חוף הים מגיעה במגוון של צורות, מאתרי נופש מפוארים לבתים מבודדים ווילות.
צימרים בארץ | צימרים על הים
https://www.mako.co.il/travel-israel/leisure-c9fb1...