חיפשת:

חד/חומוס מומלץ ברמת הגולן

מה אוכלים ברמת הגולן? - Ynet
https://www.ynet.co.il › food › article
לא רק בשר: ברמת הגולן יש את הריכוז הכי גבוה בארץ של מסעדות בשר, אבל מה אוכלים שם חוץ ... בגזרת התוספות, יש חומוס עם בשר, תפוחי אדמה מטוגנים, ...
מסע סובב גרגיר: חומוסיות מומלצות בצפון - הארץ
https://www.haaretz.co.il › food
קלאסי, משאוושה, קומפלט או ואחאד נוס נוס - אם אתם אנשי חומוס ומחפשים את ... כי אפשר לשבת ברוגע ולא בצפיפות לצד המקומיים שבאים כי הם מבינים מהו חומוס טוב.
10 מקומות האירוח B&B הטובים ביותר באזור רמת הגולן, ישראל ...
https://www.booking.com/bed-and-breakfast/region/il/golan-heights.he.html
חיפוש מקומות אירוח b&b באזור רמת הגולן הכניסו את התאריכים שלכם כדי לראות מחירים ומבצעים מעודכנים למקומות אירוח B&B באזור רמת הגולן
צימרים ברמת הגולן - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה: מי ...
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/5342
אתר "הפסגה" מרכז כאן את אותם צימרים יוקרתיים הנמצאים ברמת הגולן ומציעים סוויטות מפוארות, אבזור מתקדם, בריכות פרטיות, וחווית אירוח יוצאת מגדר הרגיל. צימרים רומנטיים במיוחד ובעלי מודעות גבוהה לשירות. רמת הגולן כמרכז תיירותי: רמת הגולן הפכה כבר מזמן למרכז תיירותי, ולאיזור ...
טיול ברמת הגולן: המדריך המזורז למסלולים, אטרקציות ועוד - טיולי
https://www.tiuli.com/articles/49
Nov 02, 2011 · Nov 02, 2011 · ברמת הגולן נמצאות מספר "בריכות קצינים", זכר לימים בהם שלטו כאן הסורים. את עין עלמין, הסמוכה לכביש 888 במערב הגולן, כרו לעצמם הקצינים הסוריים, בשנות …
10 מסעדות מומלצות ברמת הגולן | וילות היוקרה
www.hayokra.co.il › article › 10-recommended
הבשר שמוגש במסעדה מגיע מעדר בקר הגדל בשטחי מרעה פתוחים ברמת הגולן, מבלי שהוא מקבל אנטיביוטיקה או זרזי גדילה. כלומר, אתם יכולים לצפות לחוויית אכילה משובחת במיוחד. מומלץ להזמין מקום מראש.
10 הכי טובות: מסעדות ברמת הגולן - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g1389503-Golan_Heights.html
לאכול ברמת הגולן, מזרח התיכון: ראה 2,204 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 57 רמת הגולן מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
איפה אוכלים בדרך לחרמון? - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il › item
קבלו רשימה מקיפה במיוחד של מסעדות באזור רמת הגולן ובדרך לחרמון, ... רק בימי שישי בצהריים ומציעה חומוס נפלא בעבודת יד שמוגש חם וטרי במקום.
איפה מומלץ לאכול חומוס ברמת הגולן? - דיסקבר
https://discover.org.il/item/66890/איפה-מומלץ-לאכול-חומוס-ברמת...
חומוס טוב ברמת הגולן ניתן למצוא במסעדת נידאל (בכפר מסעדה - ברחוב הראשי. טלפון: 04-6981066). דיסקבר
10 מקומות ששווה לסטות עבורם מהדרך לרמת הגולן | השולחן
https://www.hashulchan.co.il › עוקף-מ...
אם כבר התכוננתם נפשית להתפשר על חומוס ושיפודי פרגיות בתחנת דלק או על ארוחת הבוקר הממוצעת של ... וילה V | חד נס, רמת הגולן, טל' 053-7931931.
10 הכי טובות: מסעדות ברמת הגולן - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Restaurants-g1389503-Golan
לאכול ברמת הגולן, מזרח התיכון: ראה 2,204 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 57 רמת הגולן מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
רמת הגולן - דיסקבר
discover.org.il › רמת_הגולן
הנה מספר מקומות השווים ביקור ברמת הגולן ושהכניסה אליהם אינה כרוכה בתשלום: 1. הר בנטל - תצפית מהממת, אוויר פסגות ואף בית קפה מומלץ 04-6820664. 2. מפל סער - ניתן להגיע ישירות לתצפית הנפלאה של המפל ...
הגולן בחורף - פעילויות, טבע, נוף, יצירה ואוכל ברמת הגולן
leharshim.com › חורף-בגולן
טבע בגולן
רמת הגולן - דיסקבר
https://discover.org.il/רמת_הגולן
המחבת - בשרים ודגים (אתר חמת גדר. טלפון: 04-6659955) - כשר. מסעדה חלבית: =============. פסנתר - (מושב אניעם. טלפון: 04-6821855) - כשר. אוכל תאילנדי: ============. סיאם - (אתר חמת גדר.
מנת החומוס הכי טובה ברמת הגולן ב-Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
מנת החומוס הכי טובה ברמת הגולן, מזרח התיכון: קרא 290 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor על מנות החומוס הכי טובות לפי מחיר, מיקום ועוד.
אגדת חורף בגולן - מסע אחר
www.masa.co.il › article › אגדת-חורף-בגולן
אוקטובר, סתיו ברמת הגולן. בשעות הבוקר רובץ ענן על יער אודם, וערפילים מלטפים את האלונים כהינומת כלה את לחייה. הג'יפ שוב במוסך, אני והקרוואן עדיין כאן, ונדמה שהנדודים פסקו בעל כורחם.
חומוסיות ברמת הגולן - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/golan-heights/hummus-restaurant
מחפשים חומוס ברמת הגולן? ב-Rest תמצאו רשימת חומוסיות ברמת הגולן, תפריטים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על חומוסיות ברמת הגולן.
חומוסיות ברמת הגולן - Rest
https://www.rest.co.il › golan-heights
מחפשים חומוס ברמת הגולן? ב-Rest תמצאו רשימת חומוסיות ברמת הגולן, תפריטים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על חומוסיות ברמת הגולן.
10 מסעדות מומלצות ברמת הגולן | וילות היוקרה
https://www.hayokra.co.il/article/10-recommended...
Jul 16, 2020 · המסעדה נמצאת במתחם חוצות הגולן בקצרין, במרכז רמת הגולן. ברוהאוס הגולן קצרין - צילום: סיוון שוב-עמי . טעמים משובחים במסעדת ברוהאוס הגולן בקצרין - צילום: סיוון שוב-עמי. קפה קלרה:
אגדת חורף בגולן - מסע אחר
https://www.masa.co.il/article/אגדת-חורף-בגולן
כדאי לנסות את חוות הבוקרים בקיבוץ מרום גולן ואת חוות הג'ילבון. בכפרים הדרוזיים מסעדה, בוקעתא ומג'דל שמס יש הרבה מסעדות שמגישות אוכל מזרחי, חומוס, מאכלים דרוזיים ופלאפל משובח.
חומוס ברמת הגולן - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › חומוס-ברמת-הגולן
חומוס טוב ברמת הגולן ניתן למצוא במסעדת נידאל (בכפר מסעדה - ברחוב הראשי. ... אודות החומוס בישראל תוכלו למצוא במקום אחד כל מה שחיפשתם בקשר לחומוס ברמת הגולן.
צימרים ברמת הגולן - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה: מי ...
www.hapisga.co.il › hapisga-clp › 5342
מהצימר עם המצפה הפרטי, דרך הנופים הכי יפים ועד הלוקיישנים הסודיים שכדאי לכם להכיר – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים. מדריך הפסגה - ממליצים לכם רק על צימרים ברמת הגולן שבדקנו בעצמנו.
10 מסעדות מומלצות ברמת הגולן | וילות היוקרה
https://www.hayokra.co.il › article
כנסו לכתבה שלנו ותמצאו 10 המלצות למסעדות הכי טובות ברמת הגולן! ... אם מתחשק לכם לטעום מהאוכל של אחד מהמושבים של רמת הגולן ולקבל את האוכל ...
יום חורפי ברמת הגולן, אוכל, חווה חקלאית, פריחות, מפלים ...
www.alter-na-tiva.co.il › 2020/02/08 › רמת-הגולן
Feb 08, 2020 · טיול ברמת הגולן בחורף. ביקור בחווה חקלאית עם יקב, מסעדה, גלריה וסדנאות, בית הריבות, פריחת הנרקיסים בשמורת נוב, מפלים, כפר האומנים באניעם
איפה לאכול - תיירות גולן
https://tourgolan.org.il › where-to-eat
מסעדת הבוקרים. מרום גולן; צפון הגולן. רק חומוס. קצרין; מרכז הגולן ... עין זיוון; צפון הגולן. פרובאנס בגולן. בני יהודה; דרום הגולן ... חד נס; מרכז הגולן ...
הכי מומלץ ברמת הגולן ובאזור חד נס - חדשות אפס שמונה 08
https://www.news08.net/הכי-מומלץ-ברמת-הגולן-ובאזור-חד-נס
Jun 14, 2020 · Jun 14, 2020 · כל מה שהכי מומלץ לעשות ברמת הגולן, כל המידע וכל הטיפים החשובים. עומדים לסגור חופשת צימרים בצפון? אנחנו כאן כדי לוודא שאתם יודעים את כל הפרטים מראש. מה חשוב לשאול, מה חשוב לדעת? צימר בצפון לכל אורח ואורחת. זה ברור, כולנו ...