חיפשת:

חד/חדרים עם בריכה פרטית

צימרים עם בריכה פרטית בחד נס | Weekend
www.weekend.co.il › zimmers_had_ness_with_private
Oct 02, 2021 · צימרים עם בריכה פרטית בחד נס | Weekend. בקשת סינון לפי: צימרים + צפון + רמת הגולן + חד נס + צימרים עם בריכה פרטית. ביישוב חד נס תוכל למצוא צימרים לפי סוגים וברמות אירוח שונות, תוכל לסנן את המאפיינים לפי בחירתך ולקבל צימרים בחד נס העונים לחופשה אותה אתה מתכנן.
צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר - נבחרי 2021 | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers_with_private_pool.aspx
Oct 26, 2021 · אחד האזורים האהובים על זוגות הוא הצפון- צפון הארץ נותן תחושה של מפלט מהמרכז העמוס, ממלא את העיניים בירוק, מלא במסעדות טובות, יקבים מעולים ומסלולי טיול המתאימים לכל סגנון. ישנם צימרים רבים לזוגות בצפון עם בריכה פרטית, בעלי הצימרים מבינים היטב את הצורך של הזוגות בחופשה ...
צימרים עם בריכה פרטית בחד נס - המקומות המובילים לשנת 2021
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
לא תתאכזבו. צימרים עם בריכה פרטית בחד נס - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה: מי עבר פסטורלי רמת-הגולן והחרמון - חד ...
צימרים בחד נס עם בריכה פרטית - המומלצים - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il › צימרי...
צימרים בחד נס עם בריכה פרטית המומלצים ביותר, הכנסו עכשיו לאתר ובחרו את הצימר לחופשה הבאה שלכם. מבחר צימרים במחירים הטובים ביותר. ... רמת הגולן והכנרת, חד נס.
רשימת צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר | RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › צימרים_עם_בריכ...
כנסו כבר עכשיו לאתר "צימר R". באתר רכזנו עבורכם רשימה מעודכנת ומלאה של צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר. ... חד נס הצג מפה במתחם: 2 סויטות.
צימרים עם בריכה פרטית בכנרת | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?types=46&r=40
Oct 10, 2021 · צימרים עם בריכה פרטית בכנרת, לבנים | 27/10/2021. מוזמנים לחופשה גלילית בלתי נשכח בווילה מפנקת בעלת 6 חדרי שינה מאובזרים, לצד חצר מטופחת עם בריכה פרטית תחת כיפת השמיים, ג'קוזי ספא נעים ומגוון פינוקים נוספים. מאפיינים: וילה ל-25 איש, 6 חדרי שינה, ג‘קוזי, בריכה.
רשימת צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר | RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימרים_עם_בריכה_פרטית_לכל_צימר.asp
צימרים עם בריכה פרטית מתאימים לחופשה משודרגת ובלתי נשכחת. חופשה מהנה!!! צימרים עם בריכה פרטית בצפון צימרים עם בריכה פרטית מחוממת צימרים עם בריכה פרטית בדרום צימרים עם בריכה פרטית במרכז. מיון לפי מרחק. מיון לפי מחיר. המחיר הנמוך תחילה המחיר הגבוה תחילה.
עדנ'ס בוטיק - סוויטות עם בריכה פרטית - צימרים בצפון הארץ ...
https://golan-exposure.co.il/property/עדנס-בוטיק-סוויטות-עם...
עדנ’ס בוטיק – צימרים יוקרתיים בחד נס הרומנטית, מזמינים אתכם להכיר את התפנוקים הרבים במתחם. אם איכשהו עדיין לא יצא לכם לשמוע על מתחם עדנ’ס, אתם בהחלט מפספסים חוויית צימרים מהסרטים. במתחם נמצא 5 …
פסטורלי - צימר עם בריכה פרטית - צימרים בצפון הארץ - חשיפה ...
https://golan-exposure.co.il/property/פסטורלי-צימר-עם-בריכה-פרטית
מתחשק לכם לנפוש במקום אירוח בוטיקי, מלא איכות ושיק? הכירו את פסטורלי: צימרים בחד נס עם בריכה פרטית לכל אחת משתי הסוויטות במקום, באווירה מרגיעה ואירוח משובח.
צימר הנפח - עם בריכה פרטית, ראש פינה | Weekend
my.weekend.co.il › הנפח
יחידות במתחם:3 נופשים ביחידה עד:4 מס' חדרים ביחידה, עד:1 יישוב: ראש פינה אזור: גליל עליון טלפון: 053-9367206.
צימרים עם בריכה | צימרים עם בריכה פרטית - המומלצים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימרים_עם_בריכה.asp
צימרים עם בריכה. ( 578 תוצאות) צימרים עם בריכה X. קיץ חם ואתם רוצים לצאת לצימר להתפנק ולהינות, מה יותר מושלם מאשר צימר עם בריכה. חסכנו לכם את השיטוט באתר אחרי חיפוש צימרים עם בריכה. כל אחד מהצימרים בדף זה הינו מומלץ וברמה הכי גבוהה שיכולה להיות, בעלי הצימר לא חסכו והחליטו לפנק את ...
צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר - נבחרי 2021 | Weekend
www.weekend.co.il › zimmers_with_private_pool
Oct 26, 2021 · אחד האזורים האהובים על זוגות הוא הצפון- צפון הארץ נותן תחושה של מפלט מהמרכז העמוס, ממלא את העיניים בירוק, מלא במסעדות טובות, יקבים מעולים ומסלולי טיול המתאימים לכל סגנון. ישנם צימרים רבים לזוגות בצפון עם בריכה פרטית, בעלי הצימרים מבינים היטב את הצורך של הזוגות בחופשה ...
‫לקפוץ מהחדר למים: 12 מלונות מושלמים בארץ עם בריכה פרטית ...
https://13tv.co.il/item/mood/vacation-in-israel/hotels/hotel-with-private-pool-248497
Aug 21, 2017 · בריכה סודית: גורדוניה פרייבט, מעלה החמישה. גורדוניה פרייבט הוטל הוא מלון סוויטות חדש ליד קיבוץ מעלה החמישה בהרי ירושלים. המלון נמצא בגובה של 800 מטר מול נוף מרהיב של הרי ירושלים, ובו 166 סוויטות מבודדות. לכל אחת מהסוויטות דק פרטי ומעוצב ובו בריכה פרטית ומחוממת.
רשימת צימרים עם בריכה מחוממת פרטית - לנופש - RRR.co.il
www.rrr.co.il › צימרים_עם_בריכה
צימרים עם בריכה מחוממת פרטית. ( 119 תוצאות) בריכה פרטית X. החלטתם לפנק את עצמכם בסוף שבוע בצימר ולצאת קצת לחופש. אז תדעו יש צימר ויש צימר עם בריכה מחוממת פרטית. בנוסף לנוף המדהים, השקט והפסטורליות יש בצימר בריכה מחוממת פרטית.
צימרים עם בריכה - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il › pool
צימרים עם בריכה מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, ... גקוזי ספא בחצר. לדתיים. חדר סאונה. בריכה פרטית ... צימר עם בריכה בחד נס.
לא רק בפנטהאוזים: בית עם בריכה לכל דורש - וואלה! נדל״ן
https://nadlan.walla.co.il/item/2958699
May 07, 2016 · בתים עם בריכה - עד מיליון שקל. יזמי הנדל"ן של היום מבינים שכחלק מהתחרות, עליהם להציע טרנדים שימשכו את הקהל, וכפועל יוצא, נכנסות בריכות השחייה יותר ויותר כסטנדרט בפרויקטים למגורים. סקרנו עבורכם שלל דירות עם בריכות ברחבי הארץ, במחירים לכל כיס. תגיות. בריכות שחייה.
צימרים עם בריכה פרטית מחוממת לכל צימר - המומלצים ביותר ...
www.zimmer4me.co.il › צימרים_עם_בריכה
צימרים עם בריכה (576) בריכה מחוממת (328) בריכה פרטית (182) בריכה מקורה (229) סוג המקום סוויטות (447) בקתות עץ (315) צימרים מערות (20) וילות (87)
צימרים עם בריכה פרטית בחד נס | Weekend
https://www.weekend.co.il › zimmers...
היכנסו עכשיו לצימרים עם בריכה פרטית בחד נס, כל המקומות המומלצים, מבצעים חמים, מחירים, ניווט בלחיצת כפתור, ... חד נס 229צימרים בחד נס, רמת הגולן.
צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית ומחוממת | עדנ'ס בוטיק ...
https://edenss.co.il/צימרים-יוקרתיים-בצפון-עם-בריכה...
Aug 15, 2020 · החופשה המושלמת ב-2020 מתחילה ומסתיימת ברמת הגולן, בגליל המערבי וביישוב חד נס. ישנם בצפון צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית ומחוממת, שתוכלו להרגיש בהם חו”ל לכל דבר, ואנחנו רוצים שתכירו את סוגי הנופשים הכי פופולאריים ב-2020.
פסטורלי - צימר עם בריכה פרטית - צימרים בצפון הארץ - חשיפה לגולן
golan-exposure.co.il › property › פסטורלי
מתחשק לכם לנפוש במקום אירוח בוטיקי, מלא איכות ושיק? הכירו את פסטורלי: צימרים בחד נס עם בריכה פרטית לכל אחת משתי הסוויטות במקום, באווירה מרגיעה ואירוח משובח.
רשימת צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר | RRR.co.il
www.rrr.co.il › צימרים_עם_בריכה
צימרים עם בריכה פרטית מתאימים לחופשה משודרגת ובלתי נשכחת. חופשה מהנה!!! צימרים עם בריכה פרטית בצפון צימרים עם בריכה פרטית מחוממת צימרים עם בריכה פרטית בדרום צימרים עם בריכה פרטית במרכז. מיון לפי מרחק. מיון לפי מחיר. המחיר הנמוך תחילה המחיר הגבוה תחילה.
צימרים עם בריכה פרטית - מבחר ענק של צימרים יוקרתיים ...
https://www.bordo100.co.il/צימרים+עם+בריכה+פרטית.html
בדקו לא רק את עצם העובדה שהבריכה מחוממת, אלא גם את הטמפרטורה של החימום (מומלץ לא פחות מ-30 מעלות). גם הקירוי הינו תנאי חשוב, במיוחד בעונות הגשם והרוחות. צימרים עם בריכה פרטית מהווה פינוק מיוחד לזוגות או למשפחות המחפשות פרטיות מוחלטת, בין אם מטעמי דת ובין אם מטעמים אחרים, ולא רק ...
צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר - AAA.co.il
https://www.aaa.co.il › צימרים_עם_ברי...
צימר A מציג - צימרים עם בריכה: בעמוד הבא תוכלו להנות מצימרים עם בריכה פרטית להנאה מושלמת ורטובה, צימר עם בריכה פרטית הנופש המושלם לעונה. מדוע אתם מחכים?
צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת
https://zimmer-north.co.il › צימרים-יוק...
מתחמי צימרים מפנקים במיוחד חיפשתם? אנו מזמינים אתכם להכיר מתחמי סוויטות זוגיות, סוויטות משפחתיות, סוויטות לקבוצות גדולות ועוד. אם עדיין לא הכרתם את אזור חד ...