חיפשת:

חד/וילות גדולות בדרום

וילות גדולות | 118 מתחמי אירוח החל מ-199 ₪ לאדם ללילה ...
https://www.hayokra.co.il/big-villas
וילות גדולות (118) מתחם מובחר בכפר שדה אליעזר. מתחם אירוח. 9 חדרי שינה. עד 29 אורחים ללינה 25 מבוגרים, 4 תינוקות. ₪8000 בלבד ללילה ל-25 נופשים בסופ"ש הקרוב. אלטה גלילאה בוטיק כנרת סובב כנרת. מתחם אירוח. 7 ...
225 וילות למשפחות במחיר המפתיע ביותר, כנסו עכשיו!
https://www.balivilla.co.il/category/villa-for-families
וילות בדרום » וילות בחוף ביאנקיני 6 חדרי שינה מפוארים, 4 חדרי רחצה, מטבח מאובזר, בריכת שחייה, שולחנות משחק, פינת BBQ, ג'קוזי ספא, נוף מדברי מרהיב ביופיו.
וילה | וילות אירוח מפוארות VILA 4 U
https://www.vila4u.com
וילה | וילות אירוח מפוארות VILA 4 U. וילות פנויות לסופ"ש. וילות פנויות לסופ"ש הקרוב לרשימה המלאה לחצו >. וילה לה פרלה. נוף כנרת. 053-6217137. גולד דרים בוטיק. דלתון. 053-7106404.
וילות בדרום למשפחות - Weekend Villa
https://www.weekend-villa.co.il › vill...
וילה למשפחה בדרום מחפשים ומוצאים רק בוויקנד וילה. ... ניתן גם למצוא וילות בדרום למשפחות גדולות ולמספר רב של אורחים על מנת לארח אירועים משפחתיים יותר גדולים ...
וילות בדרום - וילה דקה 90
https://www.villadaka90.co.il › וילות_...
וילה לנופש בעיר אילת, 8 חדרים, מתאימה למשפחות גדולות ומורחבות, לזוגות, לא מתאים למסיבות. בוילה בריכה צלולה, משחקי שולחן ועוד. וילה באילת. החל מ ₪ 8 חדרים.
וילות בחד נס, להשכרה לנופש ואירוח בחד נס | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?id=11&r=5&s=195
Oct 18, 2021 · לא מעט ישראלים בוחרים לבלות את חופשתם השנתית ברמת הגולן, אחד מחבלי הארץ היפים ביותר אותם יש לנו עם אקלים נהדר. כיום לא מסובך למצוא וילות בחד נס. וילות מפוארות, גדולות ומאובזרת, חווית חופשה מעולם אחר.
וילות למשפחות בדרום - וילה למשפחות בדרום | vila4u.com
https://www.vila4u.com/וילות_בדרום/וילה_למשפחות
Sep 25, 2021 · מחפשים וילה למשפחות בדרום? וילות למשפחות בדרום? באתר וילה תמצאו מאגר גדול של וילות למשפחות, וילות למשפחות בדרום, ברמה גבוהה ביותר למשפחות, זוגות, קבוצות ואף למסיבות רווקות. כל …
36 וילות גדולות בדרום במחיר המפתיע בארץ, כנסו עכשיו! - בא לי וילה
https://www.balivilla.co.il › tag › big...
מבחר וילות גדולות בדרום במחיר המפתיע והמיוחד בארץ, הוילות היפות והמיוחדות בישראל במחירים מיוחדים לגולשי האתר, כנסו עכשיו ובחרו וילת נופש.
וילות גדולות בדרום | 25 מתחמי אירוח החל מ-199 ₪ לאדם ללילה
https://www.hayokra.co.il › big-villas
וילות גדולות בדרום (25). סינון. בחירת תאריך הנופש; אורחים; חדרי שינה ורחצה
וילות יוקרתיות לנופש הפורטל של ישראל Villa-home
https://www.villahome.co.il
וילות בדרום וילות יוקרתיות ראשי וילות נופש הם שם דבר בענף התיירות, בעשור האחרון, היתרונות הרבים שיש בנופש מסוג זה, הם רבים במיוחד והם עולים על כל יתרון שיש בנופש בבית מלון 7 כוכבים.
וילות נופש בדרום | Weekend
https://www.weekend.co.il › וילות
כל הוילות בדרום הארץ כאן לבחירתכם ! השכרת וילות נופש בדרום היא הדרך היעילה והזולה לבלות חופשה משפחתית עשירה ומפנקת, בסטייל גבוה ובמיקום מעולה.
וילות לקבוצות גדולות בדרום - וילה T
https://www.vilat.co.il › וילות_לקבוצות...
במתחם: 1 לופט. בריכה מחוממת במתחם. 2 חדרי שינה. עד 100 אנשים לאירוע. עד 8 אנשים ללינה. 053-9424767 (רותם). משפחות. קבוצות. מסיבת רווקים. מסיבת רווקות.
וילות לקבוצות גדולות בדרום - החל מ-500 ₪ - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › villas › וילות_ל...
וילות לקבוצות גדולות בדרום כבר הודעתם על ימי חופש ובכן עכשיו כל שנותר זה פשוט מאוד למצוא ווילות לקבוצות גדולות בדרום וכיוון שיש לא מעט כאלו, אין להתפשר על ...
וילות בחד נס, וילה בחד נס לנופש ואירועים | Weekend Villa
https://www.weekend-villa.co.il/villas_d195
Oct 22, 2021 · וילות בדרום ... וילות ליד חד נס, בחרו וילה ליד חד נס . ... בחדרי השינה מיטות גדולות ונוחות, טלוויזיות מחוברות לרשת הכבלים, מיני בר, חדרי אמבט מאובזרים כולל חלוקי רחצה. וילות בחד נס יש בהן חדר אירוח ...
וילות עם 7 חדרי שינה ומעלה
https://www.bordo100.co.il › וילות+ע...
וילות גדולות במיוחד מתאימות לחופשה רבת משתתפים, כאשר כל האורחים נהנים מתנאי פרטיות, נגישות ונוחות מקסימאליים. לרוב, ממוקמות וילות אלה במבנים מרשימים מבחינת ...
וילות בדרום - 10 הוילות המומלצות ביותר בדרום | Weekend Villa
https://www.weekend-villa.co.il/villas_a-3
Oct 13, 2021 · וילה בדרום בכל עונות השנה. אזור דרום הארץ מציע אתרי תיירות בשפע, ואם מצרפים אליהם גם וילות נופש בדרום מדהימות, אין שום סיבה לטוס לחו"ל, אם אתם מתכננים חופשה קצרה בחודשי נובמבר-מרץ.
וילות עם 10 חדרי שינה - וילה עם 10 חדרים ויותר | בא לי וילה
https://www.balivilla.co.il/room/10-rooms-and-more
מחפשים וילה עם 10 חדרי שינה בצפון, במרכז או בדרום הארץ? לרשותכם רשימת וילות עם 10 חדרי שינה למשפחות גדולות, לקבוצות גדולות או לאירוע גדול! מדובר בוילות גדולות ואיכותיות עם בריכה פרטית.
וילות נופש למשפחות גדולות - וילות זולות ושוות!
https://www.villavilla.co.il/tag/וילות-נופש-למשפחות-גדולות/193
וילות נופש למשפחות גדולות בצפון / במרכז / בדרום במחיר זול! חיפשתם אחר וילת נופש למשפחה גדולה עם הרבה חדרי שינה, מזרונים לילדים, מטבח גדול וסלון רחב ידיים?