חיפשת:

חד/וילות בנתניה על הים

וילה רינה על הים, נתניה | סקירה מלאה, דילים וחוות דעת - וילות היוקרה
https://www.hayokra.co.il › villa › vi...
עד 50% הנחה בהזמנת וילה רינה על הים בנתניה - צפו כעת בסקירה מפורטת של מתחם האירוח, ... מיטה זוגית אחת בגודל 200×180; מזרון יחיד אחד בגודל 190×80 ...
הזמינו מלונות בנתניה וחסכו - ביטול חינם ברוב המלונות | Hotels.com
https://he.hotels.com › בתי מלון ב-ישראל
פרטים נוספים באתר. *מחיר בהתבסס על המחיר הנמוך ביותר שמצאנו בשעתיים האחרונות עבור שהות במלון ובהתבסס על שהות של לילה אחד לשני מבוגרים ב-30 הימים הקרובים. המחיר ...
וילה קסם פאלאס על הים נתניה - Villas.co.il
https://www.villas.co.il/villa/villa-magic-palace-on-the-sea/667
את וילה קסם פאלאס על הים היפהפייה תפגשו אל מול חופי הים בעיר נתניה (אזור השרון). בעיר תוכלו למצוא מבחר אטרקציות בטיילת החוף, בחופים, במרכזי הקניות. נסיעה קצרה תביא אתכם אל מסעדות טובות, מקומות בילוי, מרכזי קניות, בתי קולנוע, פארקים, שמורת האירוסים ועוד. יש נוף לים.
וילה בנתניה - וילות בנתניה | vila4u.com
https://www.vila4u.com › שרון › נתניה
וילה רויאל מול הים. תל אביב וגוש דן, נתניה. 053-2312161. בריכה מחוממת ומקורה. אחוזת הכוכבים. 8 חדרים. אחוזת הכוכבים. שרון, נתניה. 053-9417233.
וילות בנתניה
https://www.booking.com › city › ne...
וילת 'רזידנס יסמין 1' (Residence Jasmin 1) נמצאת בנתניה, במרחק 200 מ' מחוף בלו ביי ו-2.3 ק"מ ממעלית החוף ומחוף הרצל. הווילה ממוזגת וכוללת חדר שינה אחד, ...
וילות ליד הים - וילת אירוח קרוב לים | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?id=11&types=51
וילה קארה – villa kare. וילות בדרום, אילת 2 חוות דעת פתוח לחוות דעת. במרחק קצר של 5 דקות נסיעה אל חופי הים מוילה מושקעת ומפוארת עם בריכה פרטית (המחוממת בחורף), מטבח מצוייד, 7 …
תהילה על הים בנתניה - וילה חלומית ומומלצת - צפו כאן וילות R
https://www.rrr.co.il/villas/showCabin.asp?site=459
בנתניה שבמישור החוף תמצאו את תהילה על הים. כנסו לעמוד הוילה בפורטל וילות r והתרשמו ממחירים, תאריכים פנויים, תמונות ועוד.
10 הווילות הטובות ביותר בנתניה, ישראל | Booking.com
https://www.booking.com/villas/city/il/netanya.he.html
מצאו והזמינו דילים על הווילות הטובות ביותר בנתניה, ישראל! קראו חוות דעת של אורחים, הזמינו וילה מעולה ותיהנו מנסיעה מצוינת.
וילות בנתניה מומלצות במבצע - RRR.co.il וילות
https://www.rrr.co.il/villas/וילותבנתניה.asp
וילות בנתניה. ( 12 מקומות אירוח) נופש במגוון וילות לכל הגילאים בעיר נתניה השוכנת במרכז הארץ במגוון עיצובים וסגנונות אירוח. בקרבת העיר תהנו מאטרקציות, מתחמי בילוי, מוזיאונים ובתי קפה. X.
צימרים ליד הים בנתניה | Weekend
https://www.weekend.co.il › zimmers
סיי בריז - Sea Breezeדירת נופש בנתניה, מישור החוף. מעולה. ❤︎ אהבת? התקשר עכשיו ! מגוון דירות נופש, מטבח מאובזר, חדר רחצה, נוף לים.
וילה על הים | נופש למשפחות | וילת יוקרה עם בריכה
https://www.villasbythesea.co.il › ...
חופשה כשרה ב"וילה ליד הים" בנתניה. וילה כשרה חדשה ויפהפייה ליד הים להשכרה. מקום נהדר לחופשה ארוכה או קצרה עבור משפחות גדולות, שתיים או שלוש משפחות הנופשות ...
וילות על הים, נתניה - נדלן.קום לוח דירות למכירה
https://www.nadlan.com/project/וילות_על_הים
וילות על הים. , נתניה. אפיק ההשקעה המשתלם ביותר בשבילך! בסביבת וילות יוקרתית המשקיפה אל כחול הים התיכון, עם בריזה קרירה בלילות הקיץ החמים במרחק של שלוש דקות הליכה מחוף ים מוסדר. תוכנית אדריכלית מפנקת המאפשרת לכם להתאים את צרכיכם. לתוך כ- 315 מ'ר בנויים.
וילה בנתניה - וילות בנתניה | vila4u.com
https://www.vila4u.com/וילות_במרכז/שרון/נתניה
Mar 12, 2020 · וילות בנתניה מתאימות מאוד לחופשה משפחתית, קבוצות, זוגות, ימי הולדת, מסיבות רווקים/ רווקות ואילו לופטים בנתניה מותאמים למסיבות ואירועים.
וילה קסם פאלאס על הים נתניה - Villas.co.il
https://www.villas.co.il › villa › villa-...
וילה קסם פאלאס על הים בפורטל הוילות הישראלי, כל המידע המלא על הוילה בנתניה - מתחם אירוח ... ישוב בארץ: נתניה ... אחד החדרים הזוגיים כולל 2 מיטות זוגיות.
וילה על הים | נופש למשפחות | וילת יוקרה עם בריכה | וילה להשכרה
https://www.villasbythesea.co.il/he
וילה ענקית מהממת על הים בנתניה עם בריכה, ג'קוזי, ברבקיו וחדר משחקים. בתי כנסת, חנויות ומסעדות באיזור. 9 חדרים מתאים למשפחות גדולות
וילה קסם פאלאס על הים בנתניה במחיר המפתיע בארץ, כנסו! - BaLiVilla
https://www.balivilla.co.il › villa-659
בא לכם לנפוש בוילה קסם פאלאס על הים בנתניה? היכנסו לדף הפרסום של המתחם באתר בא לי וילה, צפו בגלרית תמונות באיכות HD והזמינו נופש מפנק במישור החוף.
צימרים בנתניה על הים -המומלצים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › צימרים_בנתניה_ע...
צימרים בנתניה על הים הדרך המיוחדת ביותר לצאת לנופש שקט ואיכותי. צימרים בנתניה על הים ,נופים מרהיבים, היכנסו לאתר לבחירת צימר.
דירות למכירה בנתניה על הים | קו החוף הצפוני נדלן ...
https://homeinisrael.com/area/קו-החוף-הצפוני
דירות בנתניה למכירה ולהשכרה, דירות למכירה בנתניה על הים, צפון נתניה, שדרות ניצה 1,970,000 ₪ למכירה באזור שדרות ניצה דירת 5.5 חד' יפיפיה
וילה תהילה על הים נתניה - Villas.co.il
https://www.villas.co.il/villa/villa-tehila-on-the-sea/622
וילה תהילה על הים בפורטל הוילות הישראלי, כל המידע המלא על הוילה בנתניה - מתחם אירוח יוקרתי ומפנק. לפרטים המלאים כנסו לפורטל הוילות הישראלי.
וילות בנתניה | למסיבות או לנופש משפחתי - TTT.co.il וילות
https://www.ttt.co.il › villas › Netanya
וילות מומלצות להשכרה בנתניה - היכנסו והתרשמו ממבחר מרשים של וילות יוקרתיות בנתניה במחירים שווים במיוחד. וילות עם בריכה פרטית, גקוזי ספא ושלל פינוקים שווים.