חיפשת:

חד/וילה באילת ל5 אנשים

וילות נופש באילת ל5 אנשים ליום הולדת 50 (33)
https://www.hayokra.co.il › 5-people
וילות נופש באילת ל5 אנשים ליום הולדת 50 - כל מתחמי האירוח המתאימים ביותר עבורכם, בין אם אתם מחפשים חוויית אירוח יוקרתית או חופשה זולה. הזמינו עכשיו »
וילות באילת | וילה באילת מחירים - Villas
https://www.villas.co.il › city › eilat
איש קשר: אילן. 052-9127312 · וילה לוטוס אילת וילות באילת. 8 חדרי שינה.
וילות להשכרה עם פינג פונג לימי הולדת עם בריכה ל5 אנשים ...
https://www.hayokra.co.il/birthday/villas-for-rent/...
וילות להשכרה עם פינג פונג לימי הולדת עם בריכה ל5 אנשים - כל מתחמי האירוח המתאימים ביותר עבורכם, בין אם אתם מחפשים חוויית אירוח יוקרתית או חופשה זולה. הזמינו עכשיו »
וילה באילת - וילות באילת | vila4u.com
https://www.vila4u.com › אילת
מחפשים וילה באילת? יש לכם מסיבת רווקים בקרוב ואתם רוצים לחגוג בענק? בא לכם ליהנות ממתחם יוקרה של נופש איכותי לכל המשפחה? לפניכם הוילות היוקרתיות באילת.
וילות באילת
https://www.booking.com › city › ela...
מצאו והזמינו דילים על הווילות הטובות ביותר באילת, ישראל! ... klil hacoresh suite eilat, וילה באילת ... Big villa with enough space for 13 people.
47 וילות באילת - כנסו וקבלו מחיר מיוחד! - בא לי וילה
https://www.balivilla.co.il › city › eilat
וילת נופש עם 6 חדרי אירוח, בריכה גדולה, נוף למפרץ אילת, פינת BBQ, מטבח וסלון מאובזרים קומפלט ועוד פינוקים למשפחות זוגות וקבוצות המחפשים סטייל. כניסה לוילה גל ...
וילות באילת - וילות מומלצות בעיר הכי שווה בדרום - Weekend-Villa
https://www.weekend-villa.co.il › vill...
וילה באילת היא מקום קסום ומפואר עם שפע פינוקים ותענוגות והיא מתאימה לכל אחד ואחת, מקום בו ניתן לשהות לכמה ימים, ואם תירצו תוכלו לשהות בה גם רק ליומיים.
וילות באילת - קבלו מחירים מיוחדים! | Weekend - צימרים
https://www.weekend.co.il › וילות_איר...
מבחר וילות באילת להשכרה לנופש או למסיבה, וילות יוקרתיות ומפנקות במחירים מצויינים, עם בריכה, ביליארד, ... וילה באילת ל-20 אנשים, 6 חדרי שינה, בריכת שחיה.
וילה איל, אילת – מחירים מעודכנים לשנת 2021
https://www.booking.com/hotel/il/vylh-yl.he.html
וילה אייל (Villa Eyal) נמצאת באילת, במרחק של 1.2 ק"מ מחוף נביעות ו-4 ק"מ מהגן הבוטני של אילת, ומציעה בריכת שחייה חיצונית, מיזוג אוויר, בריכה פרטית, גינה, מתקני ברביקיו, אינטרנט אלחוטי וחניה פרטית בחינם.
וילות אירוח לימי הולדת עם בריכה מגודרת עם נוף ל5 אנשים ...
https://www.hayokra.co.il/birthday/accommodation...
וילות אירוח לימי הולדת עם בריכה מגודרת עם נוף ל5 אנשים - כל מתחמי האירוח המתאימים ביותר עבורכם, בין אם אתם מחפשים חוויית אירוח יוקרתית או חופשה זולה. הזמינו עכשיו »
וילות באילת | וילה באילת מחירים - Villas
https://www.villas.co.il/city/eilat/23
וילה דניאלה וילות באילת. 4 חדרי שינה. 2400 ₪ בלבד ללילה ל-13 נופשים בסופ"ש הקרוב. וילת נופש מפוארת באילת עם 4 חדרי שינה זוגיים, 3 חדרי רחצה, בריכת שחייה ועוד שלל אטרקציות. למידע נוסף. איש קשר: אודי. 052 ...
וילות גדולות לשבת חתן עם בריכה מגודרת ל5 אנשים | 100 מתחמי ...
https://www.hayokra.co.il/shabbat-chatan/big...
וילות גדולות לשבת חתן עם בריכה מגודרת ל5 אנשים - כל מתחמי האירוח המתאימים ביותר עבורכם, בין אם אתם מחפשים חוויית אירוח יוקרתית או חופשה זולה. הזמינו עכשיו »
וילות עם 5 חדרי שינה - וילה עם 5 חדרים להשכרה | וילאס
https://www.villas.co.il/room/5-rooms/3
5 חדרי שינה. וילה מפנקת באילת עם 5 חדרי שינה, 5 חדרי רחצה, בריכת שחייה מהנה ועוד שפע פינוקים. למידע נוסף. איש קשר: אולה / נטלי. 052-9129035.
וילות לזוגות ל5 אנשים | 217 מתחמי אירוח החל מ-199 ₪ לאדם ...
https://www.hayokra.co.il/couples/5-people/advanced-filter
וילות לזוגות ל5 אנשים (217) וילה שקיעה בגליל שתולה. וילה. 4 חדרי שינה. עד 18 אורחים ללינה 14 מבוגרים, 4 תינוקות. פנטהאוז קינג אילת. פנטהאוז. 4 חדרי שינה. עד 16 אורחים ללינה 14 מבוגרים, 2 תינוקות.
וילות באילת | מחירים מיוחדים באמת | Weekend Villa
https://www.weekend-villa.co.il/villas_d124
Oct 23, 2021 · וילות באילת, בחרו וילה באילת לנופש או לאירוע. במיקום מעולה באילת, רק 10 דקות מהים, שוכנת וילה מסוגננת ל-13 אנשים המציעה בריכת שחייה מחוממת, 4 חדרי שינה, סלון יוקרתי עם עמדת גיימינג לילדים, מטבח ...
וילות בדרום, אילת, - וילה דקה 90
https://www.villadaka90.co.il › אילת
וילת נופש באילת עם 4 חדרי שינה מרווחים, בריכה, סלון מרווח עם טלוויזיה חכמה, חצר עם מדשאות, פינות ישיבה, עמדת מנגל, הוילה נמצאת במיקום מצוין ומתאימה ללינה עד ...
וילות ל 6 אנשים, בחרו וילה ל 6 איש | Weekend Villa
https://www.weekend-villa.co.il/villas_r25
Oct 06, 2021 · 053-6115070. מספר אורחים ל: לינה: חדרי שינה 7 חדרי רחצה 7 בריכה. אחוזת ליון וילה עד 6 אנשים בצפון, יסוד המעלה | 26/10/2021. מעולה, יוצא מהכלל (1) וילת נופש יוקרתית לעד …
וילות ל5 אנשים | 228 מתחמי אירוח החל מ-199 ₪ לאדם ללילה ...
https://www.hayokra.co.il/5-people
האתר שלנו יסייע לכם למצוא את הוילה הטובה ביותר עבורכם מתוך מגוון וילות ל5 אנשים, בין אם אתם מחפשים חוויית אירוח יוקרתית או חופשה זולה. הזמינו עכשיו »
וילות יוקרתיות באילת - LuxuryVillas
https://www.luxuryvillas.co.il › villas...
צפו במבחר וילות יוקרתיות באילת לנופש משפחתי ולאירועים. אם אתם מחפשים אחוזות יוקרה באילת עם בריכה פרטית, עיצוב יוקרתי ונוף עוצר נשימה - היכנסו!