חיפשת:

חד/הרשות המקומית אשדוד

הוועדה המקומית לתכנון ובניה חדרה
https://hadera.bartech-net.co.il
הרשות ו/או גופים אחרים אינם אחראים לכל טעות, שיבוש, השמטה, תוספת או כל פגם המופיעים באתר. המידע המחייב הנו המידע המצוי במשרדי הוועדה המקומית לתכנון ובניה בלבד.
עיריית אשדוד - Gov.il
https://www.gov.il › BlobFolder › generalpage › ע...
"דו. ח מסכם. תקציר מ הלים. תקציר מ הלים. בקרת רשות תימרור מקומית. עיריית. אשדוד ... אשדוד. ,. במטרה לבחון את. תפקודה של. רשות. התימרור. המקומית ב וגע.
באשדוד אין כלים חד פעמים | כאן דרום - אשדוד
https://www.kan-ashdod.co.il/enviroment/75762
Nov 04, 2019 · זו שנה וחצי שילדי הצהרונים באשדוד אוכלים בכלים רב פעמים. זאת לאור התכנית האסטרטגית שאשדוד מקדמת בנושאי קיימות וסביבה ירוקה. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: כבר לפני שנה וחצי אשדוד הפסיקה את השימוש בחד פעמי ועברה לשימוש בכלים רב פעמים בצהרונים ובמעונות העירוניים. נמשיך לקדם ערכי ...
מוקד עירוני אשדוד, באשדוד - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
https://www.d.co.il/80139438/47730
מוקד עירוני אשדוד, רשויות מקומיות, באשדוד - שעות פתיחה, מספרי טלפון ומידע באתר דפי זהב
חד הורית? 13 הטבות שתוכלי לקבל מהמדינה
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4479298,00.html
Jan 21, 2014 · אם חד הורית זכאית להנחה של עד 20% בארנונה, בהתאם להחלטת הרשות המקומית, ולהנחה של עד 70% אם היא בעלת זכאות להבטחת הכנסה, או אם היא זכאית לתשלום מזונות מהמוסד לביטוח לאומי. 6.
עיריית אילת בין 18 הרשויות שזוכות לתגבור של יותר מ-7,000 ...
https://www.eilatredc.co.il/articles/עיריית-אילת-בין-18-הרשויות...
Sep 19, 2021 · שתפו ב: המשרד להגנת הסביבה יוצא בתמיכה ברשויות החופיות בים תיכון ובים סוף. התמיכה תאפשר פעולות ניקוי בחופים וצמצום פסולת הפלסטיק, בדגש על הפלסטיק החד-פעמי. עיריית אילת בין 18 הרשויות שזוכות בעונה זו לתגבור של יותר מ-7,000 שעות שיטור.
עיריית אשדוד
https://ashdodnet.com › Search › Tex...
בעיריית אשדוד, ביחד עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, החלו במיזם בסמוך למעברי חצייה, ... סניף חדש של קפה 'בריסטה' הוקם בקומה העליונה בבית יד לבנים באשדוד.
עיריית אשדוד - Home | Facebook
https://www.facebook.com › Ashdod...
‎זהו הדף הרשמי של עיריית אשדוד, העיר הכי יפה שיש! ... נתנו לירושלמים יתרון קל, הגיעו השופטים והכריעו בצורה חד משמעית מי הוא מרכז הצעירים הטוב ביותר בישראל!
"חד פעמי – לא בים שלי": תומכים ברשויות החופיות | פורטל ...
www.rashuiot.co.il/html5/arclookup.taf?&_id=52598&...
Sep 19, 2021 · הרשויות החופיות הנקיות ביותר בעלות ציון הממוצע "נקי מאוד" הן: חדרה, אילת, אשדוד, אשקלון, קריית ים, תל אביב - יפו, גן רווה, הרצליה, בת ים, נהריה ועכו. הרשות החופית בעלת ציון ממוצע "בינוני": חיפה.
עירית אשדוד (רשות מקומית) - מפתח התקציב
https://next.obudget.org › municipality
עירית אשדוד. כספי ציבור שהתקבלו: 530,172,434 ₪. עירית אשדוד היא רשות מקומית במחוז הדרום (מספר תאגיד: 500200704) ... רשויות מקומיות - רב שנתי.
מוקד עירוני אשדוד, באשדוד - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
https://www.d.co.il › ...
מוקד עירוני אשדוד. רשויות מקומיות באשדוד. אשדוד. מפה נווט. אין עדיין חוות דעת היה הראשון לכתוב · 08-8545495 · 08-8545495. מספר מקשר. קבלו פרטים לנייד.
כרטיסים נטענים לרכישת מזון לבעלי הכנסות נמוכות בתקופת משבר ...
https://www.kolzchut.org.il/he/כרטיסים_נטענים_לרכישת_מזון...
הבקשות תיבחנה על-ידי הרשות המקומית ומשרד הפנים. מי שיימצאו זכאים להטבה, יקבלו את הכרטיסים במועד החלוקה, או רטרואקטיבית אם יאחרו את מועד החלוקה.
תקציר - מבקר המדינה
https://www.mevaker.gov.il › 201-ashdod
בשנת 2016 מנתה אוכלוסיית העיר אשדוד כ-249,000 תושבים, והיא מדורגת בדרגה 5 מתוך 10 ... בנוהל נקבע כי לצורך הטיפול בהקצאת כרטיסי הזמנה על ידי הרשויות המקומיות ...
הנחה בארנונה לבעלי הכנסה נמוכה (זכות) – כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il/he/הנחה_בארנונה_לבעלי_הכנסה_נמוכה
עיריית אשדוד
https://www.ashdod.muni.il
אשדוד, העיר הישראלית · חירום · rss · telegram · whatsapp · facebook · accessibility · instagram · email · Français · Español · English · Русский.
טירת הכרמל בין הרשויות החופיות הנקיות ביותר ומי הרשות ...
https://nws.report/news/23839
Aug 11, 2021 · לפי נתוני מדד "חוף נקי" של המשרד להגנת הסביבה (השני לחודש יולי), 68.2% מהחופים הפתוחים שנמדדו, דורגו כ"נקיים" עד "נקיים מאוד" – זאת לעומת 66.7% במדד הקודם. לתקופה המקבילה אשתקד, אחוז החופים הנקיים עמד על 66.6%. הרשויות החופיות הנקיות ביותר במדד זה הן: אילת, אשדוד, תל אביב- יפו, גן רווה ...
סערה סביב המרכז לייעוץ ... - אשדוד
https://www.kan-ashdod.co.il/news/56593
Mar 20, 2019 · מאת: ברנדה אזרצקי. מרכז הייעוץ לנוער, הנמצא ברחוב סיני בעיר, מופעל על ידי צוות עובדים סוציאליים ועובדי הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות אשדוד. המרכז. בהסכם "כתף אל כתף" ביוזמה לאומית, הוחלט שעובדי המרכז יועברו לעבוד תחת הרשות המקומית מכיוון שהטיפול הנעשה בו מתקשר ...
אשדוד - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › אשדוד
ביולי 1960 מונתה על ידי משרד הפנים המועצה המקומית הראשונה של העיר, בראשות דב גור. ... ראש האריה מסמל אגרסיביות, שמאפיינת את הקמתה של אשדוד בעמל ויגע רב לאחר ...