חיפשת:

חד/דירת נופש להשכרה בת ים

דירות נופש לתקופות קצרות בבת-ים - מגדלי ישראל
https://isratowers.co.il › service › pos...
סוכנות לשיווק נדל"ן "מגדלי ישראל" המתמחה במתן שרותי השכרה לנכסים בבת ים לתקופות קצרות. אם אתם מגיעים לנסיעת עסקים או טיול עם המשפחה ומחפשים מקום לחופשה ...
דירות ויחידות נופש בבת-ים | Tellavista HE
https://www.tellavista.com/he/bat-yam-apartments
יחידות נופש בבת-ים | הזמן עכשיו דירה בבת-ים he. למה אנחנו? ... בת-ים, 01/01/1970 - 01/01/1970, אורחים. שנה חיפוש . מקד את החיפוש שלך ... דירת סטודיו מול הים ...
דירות נופש בבת ים - איזי
https://easy.co.il › ... › דירות נופש בבת ים
דירות נופש בבת ים - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. הכל סביב מיקומכם.
דירות בבת ים
https://www.booking.com › city › ba...
מקום האירוח דירת פנטהאוז על החוף (Penthouse Apartment On The Beach) ממוקם במרחק של 50 מ' בלבד מהחוף בבת ים ומציע דירות בשירות עצמי עם גישה חופשית לאינטרנט ...
דירות נופש בבת ים | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?id=100&r=25&s=221
דירות נופש ליד בת ים (בתל אביב, במרחק של 7.5 ק"מ ) 0 חוות דעת פתוח לחוות דעת. דירת נופש זוגית, מעוצבת ומאובזרת ובה חדר שינה וסלון מרווחים, מטבחון עם מכונת קפה, טלוויזיית lcd ועוד.
דירות להשכרה בעיר בת ים, | מבצעים לחופשה מ-48 EUR/ללילה
https://booked.co.il › bat-yam-32435
במרחק של כמה צעדים על בית כנסת "בית אל" ליוצאי לוב, דירה באיזור חוף הים זו מציעה מקום שהייה בעל 4 חדרי שינה עבור 15 אורחים.
‫דירות להשכרה בעיר בת ים, | מבצעים לחופשה מ-48 EUR/ללילה ...
https://booked.co.il/apartments/israel/bat-yam-32435
דירות בת ים דירת בן ... ממוקם בעיר בת ים, ובמרחק הליכה קצרה על Great Rock Beach, מקום זה כולל מטבח עם קומקום חשמלי, מקרר ותנור, וכמו כן גם 1 חדרי אמבטיה. ... אתר נופש.
‫דירות נופש להשכרה בבת ים | נדל"ן למכירה יד2‬
https://www.yad2.co.il › ... › מרכז › אזור חולון ובת ים
דירות נופש להשכרה יד2, דירות חדשות מקבלן להשכרה ודירות חדשות בפרויקטים חדשים להשכרה במבצע, דירות נופש יד שנייה להשכרה בישראל.
June Lake דירות נופש ובתים - קליפורניה, ארצות הברית | Airbnb
https://he.airbnb.com › stays
דירות נופש לכל סגנון. למצוא מקום בגודל המתאים לכם. בתים. מקומות נוחים שמצוידים בכל הדברים החיוניים. בתי מלון. מקומות לינה מסוגננים עם פינוקים לאורח.
דירות לנופש ולטווח קצר בבת ים | הומלס
https://www.homeless.co.il › city=בת ים
כאן תמצאו דירות להשכרה, וילות לנופש ודירות לתקופות קצרות ברחבי המדינה - תל אביב, ירושלים, בת ים ועד חיפה, הקריות ושאר ישראל - הומלס.
בת ים על הים, דירת נופש בבת ים | Weekend
https://my.weekend.co.il/bat_yam_on_the_sea
בת ים על הים - דירת נופש יוקרתית לאירוח זוגות ומשפחות מול נוף הים התיכון. על המקום. בקומה העשירית במגדל דירות יוקרתי על קו החוף, שוכנת דירת הנופש בת ים על הים. אירוח למשפחות, זוגות וקבוצות עד 12 ...
דירות ויחידות נופש בבת-ים | Tellavista HE
https://www.tellavista.com › bat-yam...
יחידות נופש בבת-ים | הזמן עכשיו דירה בבת-ים HE. ... לצפייה במחירים יש לבחור תאריכים דירות בבת-ים - דירת סטודיו מול הים - Main Image ... חדר אחד · 2 אנשים.
דירות להשכרה בבת ים | ‫OnMap
https://www.onmap.co.il/homes/rent/bat-yam
דירות להשכרה בבת ים. שמור חיפוש. הצג רק טווח קצר. דירות להשכרה בבת ים נמצאו 0 דירות להשכרה בבת ים. שכונות בבת ים. רמת יוסף שיכון עמידר. שיכון ותיקים רמת הנשיא. המרכז שכונת הקרוונים. אודות.
דירות נופש בבת ים | Weekend
https://www.weekend.co.il › zimmers
בת ים על היםדירת נופש בבת ים, מישור החוף. מעולה. החל מ: אמצ"ש 1400 סופ"ש 2300. דירת נופש יוקרתית, 3 חדרי שינה, מרפסת עם נוף לים.
דירת נופש 2 חדרים בבת ים להשכרה דרך בן גוריון 63 - ad
https://www.ad.co.il/ad/12417548
דירת נופש אזור חולון - בת ים עיר בת ים שכונה צפון מערב כתובת דרך בן גוריון 63 ... להשכרה- דירה בעלת 2 חדרים יפיפייה ומאובזרת בקו ראשון נוף לים! ממוקמת על הטיילת הראשית של בת ים.