חיפשת:

חד/גינדי קרית אונו

העיר שלא תמצאו בפרסומי הפרויקט של גינדי - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
פרויקט הדגל של גינדי החזקות משווק ללא אזכור של אור יהודה - העיר שבו הוא נמצא ... כנמצאת בצמוד לצומת סביון ותל השומר, בין קריית אונו לרמת גן.
157 יחידות נמכרו במכירה המוקדמת באונו פארק - נדל״ן
https://nadlan.walla.co.il › בארץ
גינדי החזקות מדווחת כי במהלך השבועיים האחרונים מכרה 157 יחידות דיור לחברי המועדון של החברה במתחם אונו פארק, המוקם בשכונת המגורים החדשה בקרית ...
יד1 - דירות חדשות ופרויקטים חדשים בקרית אונו | נדל"ן יד2
https://www.yad2.co.il › ... › מרכז › בקעת אונו
יהלומי השקמה חברה: ימין יהלום יזמות בעמ עיר: קרית אונו 4-5 חד החל מ- 2,120,000 ₪ ... יאנוש קורצאק 19-21 קרית אונו חברה: גינדי תמ"א 38 בע"מ.
גינדי בוטיק קריית אונו - מדלן
https://www.madlan.co.il › projects › קורצ'ק_25-23_קרית_אונו
גינדי בוטיק קריית אונו. תמ"א 38 חיזוק ותוספת. 2 בניינים. 8 קומות. 56 דירות. תכנון ראשוני. הוגשה בקשה להיתר. ניתן היתר בניה. בניה הסתיימה. יצירת קשר.
Gindi / גינדי החזקות - פרוייקטים
https://www.gindih.co.il/HE/projects
גינדי קרית אונו. ... קרית אונו, אור יהודה. משרד המכירות מצוי בבניין נגיש לאנשים עם מוגבלות. בחניון הבניין יש חניות נכים, הכניסה לבניין ולמשרד נגישה ובבניין יש שירותי נכים.
Gindi / גינדי החזקות - ראשי
https://www.gindih.co.il
גינדי החזקות. 28.10.21 |כ"ב חשון התשפ"ב. 00 דקות. : 02 שעות. : 273 ימים. : 21 שנים. שנות הפעילות. אודות גינדי. 8480,898080. חברי מועדון. 8589,898384.
עו"ד גינדי מונה, יהודה הלוי 16, קרית אונו - טלפון, שעות ...
https://www.d.co.il/80264374/9010111
דפי זהב מציג מידע על עו"ד גינדי מונה יהודה הלוי 16, קרית אונו - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום דיני עבודה וביטוח לאומי.
שכונת אונו פארק בצומת סביון יוצאת לדרך | ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › article
אחד מאזורי התעסוקה הבולטים בגוש דן צפוי להיות אזור התעסוקה החדש של קריית אונו סביב השכונה החדשה והמדוברת – My Ono בצומת סביון, שם בונות היום ...
‫יד1 - פרויקט יאנוש קורצאק 19-21 קרית אונו - דירות חדשות ...
https://www.yad2.co.il/realestate/project?project=10540
‫מחפשים דירה חדשה ? פה תמצאו מידע על פרויקט יאנוש קורצאק 19-21 קרית אונו של חברת גינדי תמ"א 38 בע"מ. כל המידע על הפרויקט, עסקאות אחרונות ופרויקטים נוספים באזור מחכים לכם כאן.‬
שלמו 100000 ₪ ותוכלו לגור בשכונה המבוקשת ביותר בישראל - אונו ניוז
https://ononews.co.il › news-or-yehuda
גינדי בית בפארק – תוכנן תוך מחשבה ליצור לדייריו מרחב מגורים הומוגני ואיכותי. בפרויקט מוצעות למכירה דירות גן, דירות 3,4,4.5,5 חדרים, פנטהאוזים ...
גינדי קריית אונו | קבוצת גינדי
https://gindi.com/project/gindi-kiryat-ono
באתר של קבוצת גינדי תמצאו מגוון רחב של פרויקטים בשיווק, היכנסו להתרשם מפרויקט גינדי קריית אונו. קבוצת גינדי – חברת נדל"ן בינלאומית מהמובילות והחדשניות בישראל
מרכז מסחרי פסגת אונו - gindi : gindi
https://gindi-group.co.il/projects/מרכז-מסחרי-פסגת-אונו
מרכז מסחרי פסגת אונו קרית אונו. מידע על הפרויקט גלריית תמונות. למידע נוסף השאירו פרטים. מסכים/ה לקבל מידע והצעות שיווקיות מקבוצת גינדי, לרבות בדוא”ל וב-SMS.
Gindi / גינדי החזקות - ראשי
https://www.gindih.co.il/HE
משרדי מכירות "אונו-פארק", קרית אונו, אור יהודה. משרד המכירות מצוי בבניין נגיש לאנשים עם מוגבלות. בחניון הבניין יש חניות נכים, הכניסה לבניין ולמשרד נגישה ובבניין יש שירותי נכים.