חיפשת:

חד/בר מסעדה בכפר סבא

‫בר דגים אושילנד, כפר סבא - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
www.tripadvisor.co.il › Restaurant_Review-g1951141
בר דגים אושילנד, כפר סבא: ראה 9 חוות דעת לא משוחדות של בר דגים אושילנד, שקיבלה ציון של 4.5 מתוך 5 ב-Tripadvisor והמדורגת כמס' 28 מתוך 85 מסעדות בכפר סבא.
פרש מרקט: מסעדה חדשה ומומלצת ביותר במתחם G כפר סבא - חדשות ...
kfarsabanews.com › article › 1731
Jul 15, 2020 · במתחם G כפר סבא נפתחה מסעדה חדשה, אחת הטובות, המעולות שביקרנו המסעדה חלק מרשת, ושמה "פרש דה מרקט". התפריט מורכב על-ידי השף אילן ברמלי, אחד המעולים בתחום פרש מרקט: מסעדה חדשה ומומלצת ביותר במתחם G כפר סבא יש אוכל איטלקי ...
היישה: בר קוקטיילים ואוכל חדש בכפר סבא
www.mako.co.il › food-restaurants › restaurant-news
Mar 24, 2016 · היישה: בר קוקטיילים ואוכל בכפר סבא אחרי שהקימה את קפה המדרחוב בכפר סבא והצליחה לשבור את רצף השתלטות הרשתות על העיר, זהר גבאי כובשת גם את חיי הלילה באזור השרון עם הבר הקולינרי החדש שלה, היישה.
המקדש | מסעדת בשרים כשרה בכפר סבא
https://hamikdash-restaurant.co.il
המקדש – מסעדה שהיא מקדש בשרים ייחודי – פועלת במתחם אושילנד בכפר סבא, ומביאה אל אזור השרון את כל מה שאוהבי האוכל האיכותי מחפשים, ובגדול. האוכל מוכן בטכניקות בישול מגוונות שמהוות שילוב בין שיטות הכנה קלאסיות ומתקדמות ...
55 Beers - עתיר ידע 4, כפר סבא - רשת בר מסעדה • לא כשר - איזי
https://easy.co.il › page
איפה עוד תוכלו למצוא מקום עם 55 בירות מפנקות, טעימות ומקוריות, כמו אצלנו ב-55? זה פשוט – בראשון לציון, ירושלים, זכרון יעקב, כפר סבא ובאר שבע ! בכל אחד ...
פאבים ו ברים בכפר סבא - 10 המומלצים ביותר מעודכן אוקטובר 2021
https://www.t.co.il › פאבים ברים
זמין עכשיו. פאבים ברים בכפר סבא. שאלטר בר. 6 חוות דעת. פאבים ברים ... "קופי טרי או "קופי רי יוז" היא מסעדה טובה נקייה עם אזור עישון בסה"כ אחלה.
מסעדות בכפר סבא: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2021 - ROL מסעדות
https://www.rol.co.il/restaurants?rest_name=&city=184&type=
המנות הכשרות במסעדת שיפודי ציפורה בכפר סבא מוקפדות, עסיסיות וטעימות – מסלטי הבית ועד לשיפודים מכל הסוגים. צפייה במסעדה. 09-7679970. ויצמן 207 , מתחם G כפר סבא. תכנון אירוע משלוחים. תוצאה 3 …
מסעדות בכפר סבא: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2021 - ROL מסעדות
www.rol.co.il › restaurants
המנות הכשרות במסעדת שיפודי ציפורה בכפר סבא מוקפדות, עסיסיות וטעימות – מסלטי הבית ועד לשיפודים מכל הסוגים. צפייה במסעדה. 09-7679970. ויצמן 207 , מתחם G כפר סבא. תכנון אירוע משלוחים. תוצאה 3 - מסעדות ...
פרש מרקט: מסעדה חדשה ומומלצת ביותר במתחם G כפר סבא - …
https://kfarsabanews.com/article/1731
Jul 15, 2020 · במתחם G כפר סבא נפתחה מסעדה חדשה, אחת הטובות, המעולות שביקרנו המסעדה חלק מרשת, ושמה "פרש דה מרקט". התפריט מורכב על-ידי השף אילן ברמלי, אחד המעולים בתחום פרש מרקט: מסעדה חדשה ומומלצת ביותר במתחם G כפר סבא יש אוכל איטלקי ...
מסעדות בשרים בכפר סבא: מסעדת בשרים מומלצת בכפר סבא - ROL ...
https://www.rol.co.il/restaurants?rest_name=&city=184&type=33
חיפשת מסעדות בשרים בכפר סבא? עכשיו מצאת: כנסו rol ובחרו מסעדת בשרים בכפר סבא מתוך רשימת מסעדות בשרים מומלצות בכפר סבא, בקלות ובמהירות. בואו להתרשם מהתפריטים, סוגי הכשרות ומידע על כל ה- מסעדות בשרים בכפר סבא
מסעדה אסייתית בכפר סבא: רשימת מסעדות אסייאתיות - דפי זהב
https://www.d.co.il/h-c30456-e0-p0-l0-city6900
מסעדות אסייאתיות בכפר סבא: מחפשים מסעדה אסייתית בכפר סבא? דפי זהב יסייע לכם במציאת מסעדות אסייתיות מומלצות, באמצעות חוות דעת גולשים, המלצות ודירוגים. כנסו וקבלו החלטה נבונה.
מסעדות בסגנון ברים ופאבים בכפר סבא, ישראל - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
7 תוצאות תואמות למסננים שבחרתנקה את כל המסננים. מציג תוצאות מחוץ לכפר סבא. הגבל את החיפוש לכפר סבא. 1. ‪Jem's‬. (95). בר, פאב$$ - $$$.
2eat.co.il - מסעדות בר מסעדה בכפר סבא
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות בר מסעדה בכפר סבא. באתר תוכלו לבחור את סוג הכשרות ולהזמין משלוחים או מקומות במסעדות סוג שתבחרו.
היישה: בר קוקטיילים ואוכל חדש בכפר סבא
https://www.mako.co.il/food-restaurants/restaurant-news/Article-67ab01608de9351006.htm
Mar 24, 2016 · היישה: בר קוקטיילים ואוכל בכפר סבא אחרי שהקימה את קפה המדרחוב בכפר סבא והצליחה לשבור את רצף השתלטות הרשתות על העיר, זהר גבאי כובשת גם את חיי הלילה באזור השרון עם הבר הקולינרי החדש שלה, היישה.
מסעדות בכפר סבא: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2021
https://www.rol.co.il › restaurants
"גוטליב" הוא פיצה בר בכפר-סבא שנקרא על שם האמן היהודי-פולני מאוריציו גוטליב. את המקום הקימו ארבעה שותפים עם רצון מובהק אחד – לייצר את הפיצה הכי טובה!
מסעדות בשרים בכפר סבא - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/kfar-saba/steakhouse
מחפשים מסעדת בשרים בכפר סבא? ב-Rest תמצאו רשימת מסעדות בשרים בכפר סבא, תפריטים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על מסעדות בשרים בכפר סבא.
10 הכי טובות: מסעדות בכפר סבא - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g1951141-Kfar_Saba_Central_District.html
לאכול בכפר סבא, ישראל: ראה 2,828 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 89 כפר סבא מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
הכירו את הברים המומלצים באזור השרון
https://www.tzomet-kfs.co.il › culture
"כל הזמן יש שם לפחות נציג אחד של הבעלים כשלרוב מדובר בי". ... טמפל בר. על המקום: ה- Temple Bar בכפר סבא, הוקם בשנת 2009 על ידי דותן ששון, ...
10 הכי טובות: מסעדות בכפר סבא - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Restaurants-g1951141-Kfar
לאכול בכפר סבא, ישראל: ראה 2,828 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 89 כפר סבא מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
פאבים ו ברים בכפר סבא - 10 המומלצים ביותר מעודכן אוקטובר 2021
https://www.t.co.il/107-s665-פאבים-כפר+סבא.html
מחפשים בר בכפר סבא? רשימה מעודכנת אוקטובר 2021. ... מסעדה נהדרת עם מלצרים נפלאים. אף פעם לא נתקלתי כאן בבעיה, שירות יוצא מן הכלל. ממליץ בחום, הפסטות הכי טעימות שיש ... עם קוד חד פעמי ב sms.
מסעדות בכפר סבא: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/kfar-saba
Apr 14, 2019 · הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי המסעדות המומלצות ביותר בכפר סבא לשנת 2021. צפו בחוות דעת מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות בעיר. חפשו מסעדה לפי סוג, רמת כשרות, טווח מחירים, אזורים בעיר ועוד.
מסעדות בכפר סבא: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
www.rest.co.il › restaurants › kfar-saba
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי המסעדות המומלצות ביותר בכפר סבא לשנת 2021. צפו בחוות דעת מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות בעיר. חפשו מסעדה לפי סוג, רמת כשרות, טווח מחירים, אזורים בעיר ועוד. רעבים? Rest!
פאבים ו ברים בכפר סבא - 10 המומלצים ביותר מעודכן אוקטובר 2021
www.t.co.il › 107-s665-פאבים-כפר+סבא
פאבים ברים בכפר סבא - מומלצי 2021. "מקום מעולה באווירה צעירה יחס אישי וחם, חגגתי יומהולדת עם חברים מהצבא, מאוד נהננו , מחירים יחסית זולים, באמת מומלץ לאירועים קטנים וכאלה. ". "קופי טרי או "קופי רי ...
פאבים וברים בכפר סבא - Rest
https://www.rest.co.il › pubs-and-bars
ב-Rest תמצאו רשימת פאבים וברים בכפר סבא, תפריטים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף ... Top 10 מסעדות מומלצות. מפה. אמצע בר - פאב-בר בכפר סבא. אמצע בר.