חיפשת:

חד/ברדק כיכר השבת

ברדק - VOD - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il/ברדק
ברדק - vod באתר כיכר השבת - ברדק. מערכונים קצרים ונוקבים, מצחיקים וסאטיריים, על החברה החרדית על שלל עדותיה, גווניה ומנהגיה
חד פעמי, קבוע // ח' רציני - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il/403735.html
Oct 22, 2021 · "מה נעשה עם כ"כ הרבה כוסות, אבא??" שאלו הקטנים בעיניים מפוחדות. "למשאית השתייה של שמחות בית השואבה אין כמות כזו..." // ח' רציני קורץ על התייקרות חד פעמית ועל אופי קבוע (סאטירה) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.
איך אוספים כסף בפורים?! • צפו - ברדק - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il › ... › ברדק
בכל מוצאי שבת, צמד היוצרים מני וקשטוק ואפי סקקובסקי מגישים מערכון חדש של 'ברדק', המתפרסם לראשונה ב'כיכר השבת' • צפו בפרק 21 מהסדרה ששוברת את ...
ברדק - תגית - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il › tag › t=ברדק
בכל מוצאי שבת, צמד היוצרים מני וקשטוק ואפי סקקובסקי מגישים מערכון חדש של 'ברדק', המתפרסם לראשונה ב'כיכר השבת' • צפו בפרק 23 מהסדרה ששוברת את הרשת (חרדים).
ברדק - תגית - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il/tag.php?t=ברדק
ברדק באתר כיכר השבת - אתר החדשות החרדי הגדול בישראל המציע חדשות, עדכונים, תרבות, מוזיקה, שיעורי תורה, אוכל כשר, יהדות ועוד.
סאטירה - תגית - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il › tag
"מה נעשה עם כ"כ הרבה כוסות, אבא??" שאלו הקטנים בעיניים מפוחדות. "למשאית השתייה של שמחות בית השואבה אין כמות כזו..." // ח' רציני קורץ על התייקרות חד פעמית ...
כיכר השבת (@kikarhashabat) | Twitter
twitter.com › kikarhashabat
May 19, 2021 · The latest tweets from @kikarhashabat
חדשות חרדים - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il › בית › חרדים
חרדים באתר כיכר השבת - חדשות על חרדים בכיכר השבת - החדשות הכי חמות על המגזר החרדי, תחקירים, ... חרדים מסתערים על חד פעמי, דיברנו איתםחיים גולדברג102
כש'החברהל'ך' מהניקיון לפסח - הגיעו • צפו - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il › ... › ברדק
בכל מוצאי שבת, צמד היוצרים מני וקשטוק ואפי סקקובסקי מגישים מערכון חדש ... אני מאמין שיום אחד יצא ברדק חדש ואף על פי שתתמהמהו אם כל זה אחכה ...
הכירו את מותג המערכונים החדש "ברדק" - קול ברמה
https://kol-barama.co.il/item/הכירו-את-מותג-המערכונים-החדש...
Aug 16, 2020 · מותג ההומור החדש “ברדק” – פרי יצירתם של האמנים מני וקשטוק ואפי סקקובסקי, מגיע לעמי מימון בתוכנית “חידודון”, בראיון מרתק על מאחורי הקלעים של סדרת המערכונים המציפה בשבוע האחרון את הרשתות החברתיות.
כיכר השבת: חדשות - האתר החרדי המוביל בעולם
https://www.kikar.co.il
כיכר השבת - אתר החדשות החרדי הגדול בישראל. כאן תמצאו חדשות, עדכונים, חדשות חרדים, תרבות, תמונות, וידאו, חדשות המוזיקה, שיעורי תורה, אוכל כשר, יהדות ועוד.
חדש ב'כיכר השבת': בכל מוצ"ש - "ברדק"
www.kikar.co.il › 370791
Aug 07, 2020 · החל מוצאי השבת הקרובה, סדרה חדשה ומיוחדת - "ברדק", בהפקתם של מני וקשטוק ואפי סקקובסקי; סדרת מערכונים קצרים, נוקבים וכמובן מצחיקים, בהפקה מושקעת (אקטואליה) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.
ברדק - VOD - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il › בית › VOD
מערכונים קצרים ונוקבים, מצחיקים וסאטיריים, על החברה החרדית על שלל עדותיה, גווניה ומנהגיה. כש'החברהל'ך' מהניקיון לפסח - הגיעו • צפו.
חדשות חרדים - כיכר השבת
www.kikar.co.il › חדשות-חרדים
חרדים באתר כיכר השבת - חדשות על חרדים בכיכר השבת - החדשות הכי חמות על המגזר החרדי, תחקירים, סיקור שוטף ואיכותי המספק הצצה מרתקת לחיי חרדים באתר המוביל של החרדים - כיכר השבת.
ברדק - VOD - כיכר השבת
www.kikar.co.il › ברדק
ברדק - vod באתר כיכר השבת - ברדק. מערכונים קצרים ונוקבים, מצחיקים וסאטיריים, על החברה החרדית על שלל עדותיה, גווניה ומנהגיה
חרדים מסתערים על חד פעמי, דיברנו איתם - כיכר השבת
www.kikar.co.il › 404108
Oct 27, 2021 · סיבוב בירושלים של ערב החלת גזירות ליברמן • "אין לי כסף להצטייד בכמות גדולה", שיתף אברך אחד • "נכדים רבים, לא בשבילי מדיח", הסבירה אחרת • התיאורים והתיעודים (מעניין) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.
בחדרי חרדים - האתר החרדי הגדול בעולם
https://www.bhol.co.il
בחדרי חרדים - אתר חדשות חרדים מהיר ואמין, הוותיק והמוביל בעולם. חדשות, חשיפות וסקופים שמביא צוות עיתונאים מקצועי. מתמחים במידע פנים חרדי, סיקור הקהילות החרדיות בעולם כולו, ייצור חדשות מקוריות וראשוניות - …
מחירי שתייה מתוקה וכלים חד פעמיים יזנקו - כיכר השבת
www.kikar.co.il › 403619
Oct 20, 2021 · ליברמן אמר ש"התקציב הינו החברתי ביותר", אך המסים ממשיכים לעלות: מלבד המס הצפוי על מוצרים חד-פעמיים, הציבור עתיד לשלם יותר גם על כל משקה מתוק (כלכלה, ארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.
מחירי שתייה מתוקה וכלים חד פעמיים יזנקו - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il/403619.html
Oct 20, 2021 · ליברמן אמר ש"התקציב הינו החברתי ביותר", אך המסים ממשיכים לעלות: מלבד המס הצפוי על מוצרים חד-פעמיים, הציבור עתיד לשלם יותר גם על כל משקה מתוק (כלכלה, ארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.
מה קרה השבוע ל'ברדק'? • צפו בווידאו - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il › ... › ברדק
בכל מוצאי שבת, צמד היוצרים מני וקשטוק ואפי סקקובסקי מגישים לכם מערכון חדש של 'ברדק', המתפרסם לראשונה ב'כיכר השבת' • מה קרה השבוע ל'ברדק'?
אנחנו חיים בעולם חד פעמי // טור דעה - כיכר השבת
www.kikar.co.il › 404054
Oct 27, 2021 · אני לא מאשימה את אלה שחושבים שהמס על החד פעמי הוא אישי, ואנטישימי, ומיועד להקשות על המגזר החרדי. הסיבה האמתית שהם לא יודעים את המשמעות של החד פעמי (דעה) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.
מס ה'חד פעמי' לא יפתור את הבעיה // דעה - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il/404170.html
2 days ago · האם גזירותיו של ליברמן באים מתוך דאגה לאיכות הסביבה, ומה הסיבה שהמס על מוצרים חד פעמיים לא יפתרו את הבעיה. וגם - על ההכנות רגע לפני עליית המחירים (טור דעה) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.
אנחנו חיים בעולם חד פעמי // טור דעה - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il/404054.html
Oct 27, 2021 · אני לא מאשימה את אלה שחושבים שהמס על החד פעמי הוא אישי, ואנטישימי, ומיועד להקשות על המגזר החרדי. הסיבה האמתית שהם לא יודעים את המשמעות של החד פעמי (דעה) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.
רמיקס ברדק - תגית - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il › tag › t=רמיק...
רמיקס ברדק באתר כיכר השבת - אתר החדשות החרדי הגדול בישראל המציע חדשות, עדכונים, תרבות, מוזיקה, שיעורי תורה, אוכל כשר, יהדות ועוד.
חדשות - האתר החרדי המוביל בעולם - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il
חדשות - האתר החרדי המוביל בעולם - כיכר השבת. משפחות מדברות עם 'כיכר'. חצי שנה לאסון המחריד: ההתמודדויות, הזיכרונות, הטענות. הם איבדו את היקר להם, הלילה לפני חצי שנה, בגשר 'רב דוב' במירון: בשיחה ...
מערכונים
https://www.kikar.co.il › tag
בכל מוצאי שבת, צמד היוצרים מני וקשטוק ואפי סקקובסקי מגישים מערכון חדש של 'ברדק', המתפרסם לראשונה ב'כיכר השבת' • צפו בפרק 23 מהסדרה ששוברת את הרשת (חרדים).
חרדים מסתערים על חד פעמי, דיברנו איתם - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il/404108.html
Oct 27, 2021 · סיבוב בירושלים של ערב החלת גזירות ליברמן • "אין לי כסף להצטייד בכמות גדולה", שיתף אברך אחד • "נכדים רבים, לא בשבילי מדיח", הסבירה אחרת • התיאורים והתיעודים (מעניין) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.