חיפשת:

חד/בקתות טוסקנה ברמות

בקתות טוסקנה - צימר לנד
https://www.zimmerland.co.il › בקתות...
בקתות טוסקנה צימרים ברמות הצפון הארץ, מתחם מרהיב ביופיו עם 3 בקתות משפחתיות גדולות במרחק ... כנרת גליל תחתון, רמות ... רק ביום חמישי אפשרות לינה ללילה אחד.
בקתות טוסקנה, מושב רמות – מחירים מעודכנים לשנת 2021 - Booking ...
https://www.booking.com › hotel › t...
מקום האירוח בקתות טוסקנה (Tuscana cabins) ממוקם במושב רמות, במרחק של 6 ק"מ מפארק המים לונה-גל, ומציע אמבט עיסוי.
בקתות טוסקנה, מושב רמות – מחירים מעודכנים לשנת 2021
https://www.booking.com/hotel/il/tuscana-cabins.he.html
ציון נמוך יחסית למושב רמות. מקום האירוח בקתות טוסקנה (Tuscana cabins) ממוקם במושב רמות, במרחק של 6 ק"מ מפארק המים לונה-גל, ומציע אמבט עיסוי. כל יחידת אירוח כוללת חדר רחצה פרטי ומקלחת, מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מיקרוגל ומטבחון עם מקרר. בריכה חיצונית הפועלת כל השנה עומדת ...
בקתות טוסקנה ברמות - ריזורט
https://www.resort.co.il/zimmer/toscany-cabins
צפו בחוות דעת אמיתיות שנרשמו על בקתות טוסקנה, מתחם עם 3 יחידות אירוח ברמות שברמת הגולן - הזמינו צימר לחופשה המושלמת באתר ריזורט!
בקתות טוסקנה, מושב רמות - רשת כינורות
https://www.kinorot.com › area › בקת...
בקתות טוסקנה, רמות. במתחם האירוח 3 בקתות עץ. להנאתכם: בריכה מקורה | ג'קוזי ספא חיצוני. בגובה של 200 מ' מעל הכינרת היפה והכחולה, יושב לו בנחת מושב רמות.
צימר בקתות טוסקנה ברמות - רמות | Weekend-Family
https://www.weekend-family.co.il › t...
מידע כללי. בקתות טוסקנה ברמות מתאימות למשפחות וזוגות המחפשים את החופשה המפנקת הבאה! עם בריכה מחוממת, ג'קוזי ספא, מרפסת גן וג'קוזי בכל בקתה, שולחנות פיקניק, ...
צימר בקתות טוסקנה ברמות, רמות | Weekend
https://my.weekend.co.il/tuscana_ramot
מתחם טוסקנה ברמות מציע 3 בקתות עץ מקסימות עם איבזור מושקע ושיק כפרי להנאתכם. כל בקתה כוללת: ג'קוזי זרמים פרטי, מרפסת פאטיו המשקיפה לחצר הירוקה, מיטה זוגית, מפלס גלריה ללינה משותפת, חדר רחצה, מטבחון מאובזר, פינת אוכל ומערכת ישיבה מרווחת. בקתות פירנצה.
בקתות טוסקנה ברמות - ריזורט
https://www.resort.co.il › zimmer › t...
צפו בחוות דעת אמיתיות שנרשמו על בקתות טוסקנה, מתחם עם 3 יחידות אירוח ברמות שברמת הגולן - הזמינו צימר לחופשה המושלמת באתר ריזורט!
בקתות טוסקנה, רמות - أكواخ توسكانا, راموت - Facebook
https://www.facebook.com › videos
בתוך כל היופי הזה, מול כינרת שלווה ואין סוף ירוק – ממוקמות בקתות קסומות – בקתות טוסקנה. מדשאות ירוקות, צמחיה מטופחת ועשירה, פרחים ופרפרים ...
צימר בקתות טוסקנה ברמות - צפו בתמונות מחירים ומפת הגעה - AAA.co.il
https://www.aaa.co.il › נחי-ובטי-מבשלים...
הגיע תורכם לחוות את הקסם והייחודיות של צימר בקתות טוסקנה ברמות. באתר תוכלו למצוא הנחות בלעדיות, מפת הגעה, מחירים מעודכנים והמלצות חמות. הקליקו במהרה.
צימר בקתות טוסקנה ברמות - בקתות פירנצה, רמות | Weekend
https://my.weekend.co.il/default.aspx?id=3640&cat=5581&lang=he
בקתות עץ בסטייל כפרי מתוק לאירוח מאובזר ומפנק לזוגות או משפחות (עד 7 נופשים) בכל בקתה תמצאו: ג'קוזי זרמים מבעבע. פינת ישיבה נעימה עם טלוויזיה בכבלים. חדר שינה עם מיטה זוגית מרווחת ונוחה. קומת גלריה לילדים. חדר רחצה עם מגבות נקיות ותחליבים ריחניים.
בקתות טוסקנה - צימר דקה 90
https://www.zimmersdaka90.co.il › ב...
מה תמצאו בבקתות טוסקנה. תאורת גן. מיטה זוגית. מטבח מאובזר ... חצר מטופחת עם ריהוט גן יוקרתי ומדשאה מרשימה. בקתות טוסקנה. רמות ... רמת הגולן, חד נס.
צימר בקתות טוסקנה - בקתות יוקרתיות במושב רמות ברמת הגולן ...
https://www.youtube.com/watch?v=Fh7VgrLMcU0
May 02, 2017 · http://www.zimmer.co.il/premium.asp?site_id=5689בקתות טוסקנה - צימר יוקרתי במושב רמות שברמת הגולןבמושב רמות ...
צימר בקתות טוסקנה ברמות, רמות | Weekend - צימרים
https://my.weekend.co.il › tuscana_ra...
חופשה מפנקת לזוגות ומשפחות עטופה בקסם כפרי, שפע של הנאות ונוף מרהיב לכנרת - הכירו את בקתות טוסקנה ברמות: בריכה מחוממת, ג'קוזי ספא; רק דק' נסיעה ספורות ...
"בקתות טוסקנה" ברמות - המלצות, מחירים ומבצעים | RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/showCabin.asp?site=116
צימר בקתות טוסקנה בישוב רמות. מבצעים, המלצות והנחות באתר. צפו בצימר בקתות טוסקנה – מחירים, תמונות ענק מרהיבות, תאריכים פנויים ומידע מקיף ומלא. היכנסו עכשיו!
צימר בקתות טוסקנה ברמות - טלפון, כתובת וחוות דעת - צימרס | Zimmers
https://www.zimmers.co.il › zimmer
אתר Zimmers מציג: צימר בקתות טוסקנה ברמות- 3 יחידות אירוח לאירוח מושלם! ... חנייה פרטית; לא מקבלים מסיבות רועשות; מקבלים ללילה אחד בסוף שבוע ...