חיפשת:

חד/ביטול תו ירוק

חופשה במלונות עם התו הירוק: התאחדות המלונות עושה סדר בחופשה ...
www.melonaim.org › events-news › תו-ירוק-21
חופשה בישראל עם התו הירוק: התאחדות המלונות עושה לכם/ן סדר!
פרופ׳ נדב דוידוביץ' על ביטול התו הירוק: "הקורונה עדיין נשארת ...
kol-barama.co.il › item › פרופ׳-נדב
May 24, 2021 · פרופ׳ נדב דוידוביץ’ על ביטול התו הירוק: “הקורונה עדיין נשארת איתנו”.
כניסה לכללית און־ליין
https://e-services.clalit.co.il › login
התיק הרפואי האישי שלך עם קוד חד־פעמי ב־SMS. כניסה עם קוד חד־פעמי ב־SMS. ללא קוד משתמש וסיסמה. יש למלא את שדות החובה להלן. מספר תעודת זהות.
פרופ' סלמן זרקא: "ביטול התו הירוק אינו על שולחן הדיונים" - ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › article
אחרי שנסכם את הפיילוט נאפשר לילדים להיות בעוד פעילויות". בנוגע למדיניות היציאה מהגל הרביעי, אמר: "נעשה זאת לאט ובזהירות. היום כבר מסעדות בחוץ הן בלי תו ירוק.
כל המידע על בידוד - מי צריך להכנס, קיצור בידוד, ערעור, דמי ...
https://www.gov.il/he/departments/guides/corona-quarantine
כל המידע על בידוד - מי צריך להכנס, קיצור בידוד, ערעור, דמי בידוד ויציאה חריגה | משרד הבריאות. מטרת תקופת הבידוד הינה עצירת ההדבקה ומניעת התפשטות מחלת הקורונה בישראל. הבידוד כולל כניסה למקום בידוד והימנעות ממגע עם הסובבים, כולל שאר השוהים בבית. הבידוד הוא על פי צו מנכ"ל משרד ...
התו הירוק בחדרי הכושר יבוטל? "מתאמנים מחוסנים לא יגיעו"
https://www.ynet.co.il/news/article/bkzamjqbk
Oct 18, 2021 · "מחוסנים לא יגיעו להתאמן. כיום חדרי הכושר סובלים מזה שאלה שלא מחוסנים ואין להם תו ירוק, לא באים להתאמן והם נאלצים להקפיא להם את המנוי אבל ביטול התו הירוק …
כך גרם מתי כספי לביטול התו הירוק בבתי חולים | זמן ישראל
https://www.zman.co.il/256904
Oct 05, 2021 · סעד אלג'ברי טוען כי מוחמד בן סלמאן הקים צוות חיסול שנקרא "טיגריס" וכי הצוות הזה הוא שחיסל את העיתונאי ג'מאל חאשוקג'י בהוראתו של מוחמד בן סלמאן. לדבריו, הצוות הזה גם נשלח לקנדה כמה ימים לפני רצח חאשוקג'י באיסטנבול כדי לחסל אותו, אך המודיעין הקנדי הצליח מבעוד מועד לסכל את ...
התו הירוק יבוטל מיום שני במסעדות בחוץ ובבריכות מקורות - וואלה! חדשות
https://news.walla.co.il › קורונה
עוד הוחלט כי אטרקציות נוספות בחללים פתוחים, בהם טיולי ג'יפים וקיאקים, יוחל מתווה התו הסגול החל מיום שישי הקרוב, וכי לא יידרש עבורן תו ירוק.
הדיון על הסרת המסכות נדחה לאחר השלכות ביטול התו הירוק ...
https://news.walla.co.il/item/3437594
May 25, 2021 · תחילה שקלו במשרד הבריאות לבטל את חובת עטיית המסכות בכניסה למקומות סגורים עם תו ירוק, בתנאי שכל הנוכחים מחוסנים או מחלימים. כיוון שכל המקומות ייפתחו בשבוע הבא לכולם וללא הבדלה - עלה חשש שהמהלך יוביל לעלייה בתחלואה, וכעת ...
הפקת תעודות של משרד הבריאות - אתר רמזור קורונה
corona.health.gov.il › green-pass
תו ירוק ותעודת קורונה שהופקו לפני 3.10.2021 אינם תקפים עוד וקוד ה-qr שמופיע בהם כבר לא עובד. כאן אפשר להפיק תעודות בהתאם להנחיות החדשות ועם תוקף עדכני.
הפקת תעודות של משרד הבריאות - אתר רמזור קורונה
https://corona.health.gov.il/green-pass
תו ירוק ותעודת קורונה שהופקו לפני 3.10.2021 אינם תקפים עוד וקוד ה-qr שמופיע בהם כבר לא עובד. כאן אפשר להפיק תעודות בהתאם להנחיות החדשות ועם תוקף עדכני.
הנחיות התו הירוק - אתר רמזור קורונה
https://corona.health.gov.il/directives/green-pass-info
Oct 03, 2021 · ניתן לקיים מרתון בהצגת תו ירוק (אין לקיים מרתון בהשתתפות של יותר מ-5,000 איש). ניתן להיכנס למלון בהצגת תוצאה שלילית לבדיקת PCR שנעשתה מחוץ לישראל עד 72 שעות לפני הצגתה במלון .
NEXT - אין מופע כזה! כרטיסים למופע מוסיקה נקסט בחנוכה ...
https://2207.kupat.co.il/show/next
next - אין מופע כזה! כרטיסים למופע נקסט 360 בחנוכה הקרוב בהיכל מנורה תל אביב וארנה ירושלים, בהשתתפות עומר אדם, אייל גולן, יובל דיין, יובל סמו, עידן חביב, רביב כנר ושרית חדד. מופע המשלב הומור ו show עוצר נשימה.
התו הירוק ומדיניות ביטולים גמישה | ישרוטל
www.isrotel.co.il › eventssale › isr
Oct 03, 2021 · במקרה של ביטול כאמור בסעיף זה, יחויב המזמין בדמי ביטול בסך של 100 (מאה) ₪ או בסך של 5% (חמישה אחוזים) משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם. 3.1.2.
הנחיות התו הירוק - אתר רמזור קורונה
corona.health.gov.il › directives › green-pass-info
Oct 03, 2021 · ניתן לקיים מרתון בהצגת תו ירוק (אין לקיים מרתון בהשתתפות של יותר מ-5,000 איש). ניתן להיכנס למלון בהצגת תוצאה שלילית לבדיקת PCR שנעשתה מחוץ לישראל עד 72 שעות לפני הצגתה במלון .
התו הירוק ומדיניות ביטולים גמישה | ישרוטל
https://www.isrotel.co.il › isr
אורחים מעל גיל 12 ושלושה חודשים, יורשו להיכנס למלון רק עם תו ירוק בתוקף או בהצגת בדיקה PCR שלילית או בדיקה מהירה שלילית שבוצעה בתשלום במעבדה רפואית רשומה.
הנחיות התו הירוק - אתר רמזור קורונה
https://corona.health.gov.il › directives
החל ב-22.10.2021 ייכנסו לתוקף שינויים בהנחיות התו הירוק: יש להציג תו ירוק ... קבלת שיחה חוזרת או קוד אימות חד-פעמי (למספר שלך כפי שרשום בקופת החולים)
קבינט הקורונה אישר: ביטול התו הירוק בחדרי כושר ובבריכות | אתר ...
www.davar1.co.il › 302317
May 04, 2021 · קבינט הקורונה אישר: ביטול התו הירוק בחדרי כושר ובבריכות השרים אישרו קיום אירועים לילדים בישיבה בשטח פתוח, עד 500 איש וללא צורך בתו ירוק | מספר האנשים המירבי בהתקהלות בשטח סגור יועלה ל-50 ובשטח פתוח ל-500
הדיון על הסרת המסכות נדחה לאחר השלכות ביטול התו הירוק - וואלה ...
news.walla.co.il › item › 3437594
May 25, 2021 · תחילה שקלו במשרד הבריאות לבטל את חובת עטיית המסכות בכניסה למקומות סגורים עם תו ירוק, בתנאי שכל הנוכחים מחוסנים או מחלימים. כיוון שכל המקומות ייפתחו בשבוע הבא לכולם וללא הבדלה - עלה חשש שהמהלך יוביל לעלייה בתחלואה, וכעת ...
בנט בישיבת הממשלה: לא רואה באופק ביטול של התו הירוק ...
https://news.walla.co.il/item/3467036
Oct 24, 2021 · בנט בישיבת הממשלה, היום (צילום: פול, יואב דודקביץ) בפתח ישיבת הממשלה, דיבר בנט על הירידה בנתוני המאומתים לנגיף, ובישר על הצעדים שהממשלה נוקטת בכדי להתכונן לגלי הבאים של הקורונה. "אנחנו יוצאים בימים אלה מגל הדלתא", אמר, "ירדנו מרף ה-300 חולים קשים הבוקר.
כרטיסים ומנויים
https://www.jerusalemzoo.org/heb/tickets
ניתן לממש כרטיסים שנרכשו דרך, חברת החשמל (סילברקארד), "ביחד בשבילך" ו-"בהצדעה" רק בתיאום מועד ביקור מראש באתר גן החיות. יש להגיע עם כרטיס המועדון לקופות גן החיות לשם מימוש ההזמנה. ניתן לממש כרטיסים שנרכשו דרך אתר "קופונופש", הייטקזון, ומועדון "שלך" בתיאום מועד ביקור מראש באתר גן ...
התו הירוק ומדיניות ביטולים גמישה | ישרוטל
https://www.isrotel.co.il/eventssale/isr
Oct 03, 2021 · במקרה של ביטול כאמור בסעיף זה, יחויב המזמין בדמי ביטול בסך של 100 (מאה) ₪ או בסך של 5% (חמישה אחוזים) משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם. 3.1.2.
הממשלה אישרה את תקנות הפעימה השלישית שתחל מחר, 7.3.21 - Gov.il
https://www.gov.il › news
קנס למוסד בגין הכנסת אדם ללא תו ירוק: 5,000 ש"ח. ... באשר לטיולים חד יומיים - יתאפשר טיול גם במבנה, ולא רק בשטח פתוח.
שיבושים באתר התו הירוק החדש: הישן יישאר בתוקף בימים הקרובים
https://www.globes.co.il › בארץ
בין היתר, תו ירוק שהופק קודם לכן כבר לא יהיה בתוקף • בשל עומסים בהנפקת התו הירוק החדש, ניתן יהיה להשתמש במקביל בימים הקרובים גם בתו הירוק ...