חיפשת:

חד/אסום על האגם

אסום באגמים א׳ – אסום
https://asum.co.il/project/אסום-באגמים-א׳
אסום באגמים א'. בואו להכיר חווית מגורים שלווה ופסטורלית, במיקום הטוב ביותר בשכונת אגמים באשקלון…. מגוון‭ ‬דירות‭ ‬3‭, ‬4‭, ‬5‭ ‬חד‭'‬, דירות‭ ‬גן‭ ‬ופנטהאוז‭!‬ כלל‭ ‬הדירות ...
אסום ברקפות – אסום
https://asum.co.il/project/אסום-ברקפות-2
אסום על האגם; ... בואו לחיות על הגובה וליהנות מדירות 5 חד' מרהיבות עם מרפסות גדולות לנוף עוצר נשימה, מפרט טכני עשיר ויוקרתי, מחסן ו-2 חניות. אכלוס בסוף 2020.
אסום באגמים – נדל"ן DAR-NA
https://darna1.co.il/2017/06/15/אסום-באגמים
Jun 15, 2017 · באגמים ב׳. ההצלחה נמשכת בחלקו השני של פרוייקט אסום באגמים! מגוון‭ ‬דירות‭ ‬3‭, ‬4‭, ‬5‭ ‬חד‭'‬, דירות‭ ‬גן‭ ‬ופנטהאוז‭!‬. כלל‭ ‬הדירות‭ ‬מרווחות‭, ‬מאובזרות‭. במפרט‭ ‬טכני ...
אסום אגמים אשקלון - מדלן
https://www.madlan.co.il › projects › אסום אגמים אשקלון
אסום אגמים אשקלון. יזם - אסום חברה קבלנית לבניה בע"מ. ... •97 מ״ר•‏13,092 ₪ למ״ר•4 חד'•קומה 2•נבנה ב-2017. 1.27 מ׳ ₪. 11.11.2020.
לחיות על האגם – הפארק הלאומי רמת גן
https://thelake.co.il
בדיוק כמו נוף הפארק הנשקף מהחלון, החיים על האגם לא דומים לשום דבר שהכרתם. במתחם The Lake תמצאו מגוון דירות 3 חד’, 5 חד’, מיני פנטהאוזים 5 חד’ ופנטהאוזים מפוארים בני 5 ו-6 חד’.
אסום על האגם
https://asum.co.il › project › אסום-על-...
הכירו את "אסום על האגם" – הפרויקט המושלם… במיקום המושלם! הפרויקט נהנה מנגישות מקסימלית לצירי התנועה המרכזיים, מוקף מוסדות חינוך איכותיים, מבני ציבור ותשתיות ...
אסום – החברה קבלנית לבניין
https://asum.co.il
אסום, חברת הבנייה הקבלנית המצליחה והוותיקה, פועלת בתחום הנדל"ן מזה כ-30 שנה. במהלך 3 העשורים בהן היא קיימת, התברגה אסום בין חברות הייזום והבנייה המובילות בישראל וצברה מוניטין רב, …
אסום על האגם - אשקלון
https://www.snap-ad.com
המושלם, במיקום המושלם! חווית מגורים גבוהה ופסטורלית מבית אסום נדל"ן המאפשרת לכם ליהנות מאיכות חיים שלא הכרתם בקו ראשון לאגם בשכונת אגמים החדשה באשקלון.
אסום על האגם - נדל"ן DAR-NA
https://darna1.co.il › 2017/06/15 › אס...
אסום על האגם. Posted on 15/06/2017 by darna2 in פרויקטים ויזמות. https://www.asum.co.il/asum-al-ha-agam. הבית המושלם…במיקום המושלם!
גלי המוזיקה – אסום
https://asum.co.il/project/גלי-המוזיקה
אסום על האגם; ... פס קול חדש לחיים מבין מבחר קוטג'ים מרהיבים ובהם 2 סוגים של דירות 5-6 חד', דירות גן מרווחות בקומת הקרקע ודירות דופלקס גג מעוצבות ב-2 הקומות העליונות.
פרויקט אסום על האגם - דירות חדשות באשקלון | נדל"ן יד2
https://www.yad2.co.il › ... › אשקלון › שקמים ואגמים
פה תמצאו מידע על פרויקט אסום על האגם של חברת אסום - חברה קבלנית לבנין בע"מ. כל המידע על הפרויקט, ... Selected עיר היין אשקלון אשקלון 4 חד' החל מ-1,499,000 ₪.
על האגם, טבריה – מחירים מעודכנים לשנת 2021
https://www.booking.com/hotel/il/on-the-lake.he.html
דירת ’על האגם’ (On The Lake) נמצאת מול החוף בטבריה, במרחק של 1.2 ק"מ מקבר הרמב"ם ו-1.5 ק"מ מהמרינה. מקום האירוח נמצא במרחק של 1.2 ק"מ מהכנסייה הסקוטית, ומציע מיזוג אוויר, חניה פרטית במקום ואינטרנט אלחוטי ...
פרויקטים חדשים באשקלון: בדרך לבית החדש שלכם | כאן דרום ...
https://www.kan-ashkelon.co.il/arena/43018
מנות עיקריות
https://kersfasbaocanmala.tk
ו נחמדים כמוך הם בהחלט חלק מהבעיה, ושילמנו דם רב בגללכם. ... פרויקט 'אסום באגמים' מאפשר חווית מגורים איכותית, עם תמהיל דירות רחב למשפחות.
פרויקטים חדשים באשקלון: בדרך לבית החדש שלכם - כאן דרום אשקלון
https://www.kan-ashkelon.co.il › arena
לחברה ניסיון רב בהקמת עשרות פרויקטים עליהם מוטבעת חותמתה האישית. ... המהווה חיץ ירוק בין השכונה לעיר וצופה על אגם מלאכותי.
פרויקטים בנתיבות הכי טוב | קרוב אליך Near You
https://nearyou.co.il › פרויקטים-בנתיבות...
אסום בנווה שרון, נתיבות חברה: אסום - חברה קבלנית לבנין בעמ. ... ממחיר מחירון מצד אחד איכות חיים, מצד שני אורבניות תוססת: צרפתי על הנחל, הפרויקט היוקרתי של .
אסום על האגם – אסום
https://asum.co.il/project/אסום-על-האגם
הכירו את "אסום על האגם" – הפרויקט המושלם… במיקום המושלם! הפרויקט נהנה מנגישות מקסימלית לצירי התנועה המרכזיים, מוקף מוסדות חינוך איכותיים, מבני ציבור ותשתיות חדשות של שכונה מושקעת ומתוכננת היטב.
אסום על האגם - אשקלון - Home | Facebook
https://www.facebook.com › category
הכירו את פרויקט המגורים היוקרתי של אסום על האגם באשקלון נותרו דירות 4 חד' אחרונות בהחלט בקו ראשון לנוף האגם 🏝️ לפרטים נוספים ויצירת קשר, ...
ראשי - אסום פארק
https://asum-park.com
חווית מגורים איכותית ופסטורלית על האגם, בסביבה צעירה ותוססת, אסום בפארק הנחל – באר שבע. 11 בנייני בוטיק המשקיפים לנוף עוצר נשימה, מגוון דירות 4-5 חד', דירות גן 4-5 חד' ופנטהאוזים ענקיים עם מרפסות מרווחות במיוחד.