חיפשת:

חד/איכות אוויר בזמן אמת

חדש: אפליקציה המודדת את איכות האוויר בזמן אמת - info spot
https://infospot.co.il › New_An_app_...
המשרד להגנת הסביבה השיק אפליקציה חדשה המציגה נתוני איכות אוויר בזמן אמת בצורה של מדד איכות אוויר, על בסיס הנתונים המתקבלים מתחנות ניטור ...
הושק אתר חדש המציג נתוני איכות אוויר
infospot.co.il › n › A_new_site_that_displays_air
Jan 20, 2019 · הושק אתר חדש המציג נתוני איכות אוויר. אחרי שהוציא את אפליקציית "אוויר בסביבה" ב-2019, המשרד להגנת הסביבה משיק כעת אתר אינטרנט חדש המוקדש להצגת זמן אמת של נתוני איכות האוויר המתקבלים מעשרות ...
חדש: אפליקציה המודדת את איכות האוויר בזמן אמת
https://infospot.co.il/n/New_An_app_that_measures_air_quality_in_real_time
Dec 15, 2019 · בנוסף, ניתן גם לעקוב אחר ריכוזי מזהמי האוויר השונים הנמדדים במערך הניטור הארצי לפי קטגוריות המבוססות על ערכי הסביבה (תקן איכות אוויר) וגם לפי הריכוזים הנמדדים. במקרה של התרעה על מצב זיהום אוויר חריג וגבוה מאוד, היא תוצג באפליקציה עם המלצות לציבור ולאוכלוסיות רגישות.
חדש: אפליקציה המודדת את איכות האוויר בזמן אמת
infospot.co.il › n › New_An_app_that_measures_air
Dec 15, 2019 · בנוסף, ניתן גם לעקוב אחר ריכוזי מזהמי האוויר השונים הנמדדים במערך הניטור הארצי לפי קטגוריות המבוססות על ערכי הסביבה (תקן איכות אוויר) וגם לפי הריכוזים הנמדדים. במקרה של התרעה על מצב זיהום אוויר חריג וגבוה מאוד, היא תוצג באפליקציה עם המלצות לציבור ולאוכלוסיות רגישות.
ניטור אוויר בישראל
https://www.svivaaqm.net
מדד איכות האוויר הוא למעשה שקלול של המזהמים הנמדדים בתחנה. המידע המוצג הוא מידע המתקבל בזמן אמת מבלי שעבר הליך בקרת נתונים, ואפשר שיהיו בו נתונים שגויים.
איכות אוויר - עיריית פתח תקוה
https://www.petah-tikva.muni.il › Air...
ריכוזם של מזהמי האוויר הנמדדים בתחנת הניטור משודרים לציבור בזמן אמת ומוצגים בצג הסמוך לתחנה וכן באתר האינטרנט של העיריה. תחנת ניטור- שרגא רפאלי, אם המושבות:.
זיהום אוויר בעולם: מדד איכות האוויר בזמן אמת
https://waqi.info › ...
מעוניין/ת בתחנת ניטור אוויר משלך? את איכות האוויר GAIA תחנות ניטור באמצעות היי טק לייזר חלקיקים חיישנים למדוד בזמן אמת זיהום PM2.5, שהוא אחד המזהמים האוויר ...
חדש: אפליקציית "אוויר בסביבה" - בואו לבדוק את איכות האוויר ...
www.gov.il › he › departments
Dec 10, 2019 · איכות אוויר; אוויר בסביבה; חדש: אפליקציית "אוויר בסביבה" - בואו לבדוק את איכות האוויר בזמן אמת בתחנות לניטור אוויר הקרובות לאזור מגוריכם!
האם האוויר ברחובות נקי? אפליקציה חדשה של המשרד לאיכות ...
www.be106.net/233/34635
Dec 18, 2019 · אפליקציה חדשה של המשרד לאיכות הסביבה מאפשרת לתושבים לצפות בזמן אמת באיכות האוויר בעיר... לינק לאפליקציה בכתבה את האפליקציה ניתן להוריד גם באנדרואיד וגם למשתמשי אפל.
זיהום אוויר בעולם: מדד איכות האוויר בזמן אמת
waqi.info › he
מעוניין/ת בתחנת ניטור אוויר משלך? את איכות האוויר GAIA תחנות ניטור באמצעות היי טק לייזר חלקיקים חיישנים למדוד בזמן אמת זיהום PM2.5, שהוא אחד המזהמים האוויר מזיקים ביותר.
זיהום אוויר בעולם: מדד איכות האוויר בזמן אמת
https://waqi.info/he
7 rows · מעוניין/ת בתחנת ניטור אוויר משלך? את איכות האוויר GAIA תחנות ניטור באמצעות היי טק לייזר חלקיקים חיישנים למדוד בזמן אמת זיהום PM2.5, שהוא אחד המזהמים האוויר מזיקים ביותר.
איכות האוויר | בריאות וסביבה
https://www.ehf.org.il › ambient_air
זיהום אוויר הוא גורם הסיכון העיקרי בתחום בריאות וסביבה בישראל.1 איכות האוויר בישראל ... אתר מערך ניטור אוויר ארצי (מנ"א) - נתוני איכות אוויר בזמן אמת.
עיריית מודיעין מכבים רעות, איכות אוויר
https://www.modiin.muni.il/modiinwebsite/ArticlePage.aspx?PageID=895_1403
מזהמים עיקריים: no – חד תחמוצות חנקן : מזהמים עיקריים: no2 – דו תחמוצות חנקן : מזהמים עיקריים: co – פחמן חד חמצני
מדד איכות אוויר בפורטלנד, OR | AccuWeather
https://www.accuweather.com › air-q...
Localized Air Quality Index and forecast for פורטלנד, OR. ... המידע שקשור למפות איכות האוויר הוא מידע זמן-אמת עד כמה שניתן ומוצג כשאנו מקבלים אותו אם הדבר ...
איכות האוויר | בריאות וסביבה
www.ehf.org.il › he › ambient_air
מזהמי אוויר כוללים חומר חלקיקי (particulate matter – PM) בקטרים שונים, למשל אוזון (O 3 ), תחמוצות חנקן (nitrogen oxides – NOx), תרכובות גופרית, עופרת, פחמן חד-חמצני ותרכובות אורגניות נדיפות (volatile organic compounds – VOCs). המעקב אחר איכות האוויר בישראל מבוצע על ידי מערך ניטור איכות האוויר במשרד להגנת הסביבה.
איכות האוויר | עיריית תל אביב-יפו
https://www.tel-aviv.gov.il › Pages
הרשות לאיכות הסביבה מבצעת בקרה על רמת זיהום האוויר בעיר ועל שינויים במגמות ... המשרד להגנת הסביבה ניתן להגיע אל התחנות דרך "נתוני ניטור בזמן אמת > גוש דן").
BreezoMeter הישראלית תסייע לוולוו לשפר את איכות האוויר ...
https://www.israeldefense.co.il/node/52177
Oct 11, 2021 · צילום: יריב אלדד צלמים. BreezoMeter, העוסקת באיסוף וחיזוי נתוני איכות אוויר, מכריזה על שיתוף פעולה עם יצרנית הרכבים וולוו, במסגרתו תספק החברה הישראלית שכבת הגנה נוספת עבור נהגי ונוסעי הרכב מפני זיהום אוויר, באמצעות עדכונים בזמן אמת שיתריעו על חשיפתם לזיהום העלול לסכן את בריאותם.
"אוויר בסביבה": אפליקציה לבדיקת איכות האוויר בזמן אמת ...
https://www.telecomnews.co.il/אוויר-בסביבה-אפליקציה-לבדיקת...
Dec 10, 2019 · - אתרי איכות אוויר במפת נאות חובב. - הצגת מדד איכות האוויר בישראל. - הצג נתוני איכות אוויר, מזהמים ומדידות מטאורולוגיות עבור כל אתר מדידה.
חדש: אפליקציית "אוויר בסביבה" - בואו לבדוק את איכות האוויר בזמן ...
https://www.gov.il › news › new_air...
האפליקציה מציגה נתוני איכות אוויר בזמן אמת בצורה של מדד איכות אוויר, ... חלקיקי PM10, תחמוצות חנקן, גופרית דו-חמצנית, אוזון ופחמן חד-חמצני), ...
איכות אוויר – בזן
https://www.bazan-sustainability.co.il/contents/איכות-אוויר
איכות האוויר נמדדת ככלל במספר מדדים מרכזיים: ריכוז של חומרים אורגנים נדיפים (NMVoc) ריכוז של גופרית דו-חמצנית (SO2) תחמוצות חנקן (NOx) וחלקיקים (PM).
חדש: אפליקציית "אוויר בסביבה" - בואו לבדוק את איכות האוויר ...
https://www.gov.il/he/departments/news/new_air_quality_app
Dec 10, 2019 · איכות אוויר; אוויר בסביבה; חדש: אפליקציית "אוויר בסביבה" - בואו לבדוק את איכות האוויר בזמן אמת בתחנות לניטור אוויר הקרובות לאזור מגוריכם!
איכות האוויר | בריאות וסביבה
https://www.ehf.org.il/he/ambient_air
מזהמי אוויר כוללים חומר חלקיקי (particulate matter – PM) בקטרים שונים, למשל אוזון (O 3 ), תחמוצות חנקן (nitrogen oxides – NOx), תרכובות גופרית, עופרת, פחמן חד-חמצני ותרכובות אורגניות נדיפות (volatile organic compounds – VOCs). המעקב אחר איכות האוויר בישראל מבוצע על …
"אוויר בסביבה": אפליקציה לבדיקת איכות האוויר בזמן אמת באזור ...
www.telecomnews.co.il › אוויר-בסביבה
Dec 10, 2019 · - אתרי איכות אוויר במפת נאות חובב. - הצגת מדד איכות האוויר בישראל. - הצג נתוני איכות אוויר, מזהמים ומדידות מטאורולוגיות עבור כל אתר מדידה.
איכות אוויר – בזן
www.bazan-sustainability.co.il › contents
איכות האוויר נמדדת ככלל במספר מדדים מרכזיים: ריכוז של חומרים אורגנים נדיפים (NMVoc) ריכוז של גופרית דו-חמצנית (SO2) תחמוצות חנקן (NOx) וחלקיקים (PM).
זיהום אוויר - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › זיהום...
נכון לתקופה זו רק בכלכותה שבהודו ובלימה שבפרו איכות האוויר גרועה יותר. ... הצגת מפות במקומות ציבוריים בהן מוצגות בזמן אמת רמות זיהום האוויר באזורים שונים.
מפת מזג אוויר לוויינית בחד נס, רמת הגולן, ישראל‏ | AccuWeather
https://www.accuweather.com/he/il/had-nes/1869830/satellite/1869830
See the latest חד נס, רמת הגולן, ישראל RealVue™ weather satellite map, showing a realistic view of חד נס, רמת הגולן, ישראל from space, as taken from weather ...