חיפשת:

חד/אחוזת רפאלו ביקורת

אחוזת ממילא, כפר חנניה | סקירה מלאה, דילים וחוות דעת ...
https://www.hayokra.co.il/villa/mamila-mansion
אחוזת ממילא. כפר חנניה. כללי. פנים הוילה. החצר והבריכה. צפו ב-25 תמונות. וילה. 300 מ״ר בנוי. 500 מ״ר שטח כולל.
אחוזת רפאל - בורדו 100
https://www.bordo100.co.il › צימר › אחוזת+רפאל
באחוזת רפאל ישנה וילת נופש יוקרתית עם 6 חדרי שינה, מעוצבת בקווים עדינים ומצויידת בבריכת שחיה מחוממת ומקורה ומתאימה לאירוח רב משתתפים.
צימר אחוזת רפאלו בדלתון - צפו בתמונות מחירים ומפת הגעה - AAA.co.il
https://www.aaa.co.il › רפאלו
הגיע תורכם לחוות את הקסם והייחודיות של צימר אחוזת רפאלו בדלתון. באתר תוכלו למצוא הנחות בלעדיות, מפת הגעה, מחירים מעודכנים והמלצות חמות. הקליקו במהרה.
אחוזת רפאל באבן מנחם: מה חשוב לדעת לפני שמזמינים? | הפסגה ...
https://www.hapisga.co.il/site/266
אז נכון, אחוזת רפאל אומנם נמצאת בישוב שהוא לא ממש שיא היוקרה, אבן מנחם, ומי שיעיף מבט חוקר מעבר לגדרות המתחם לא יקבל גינון ציבורי מרשים, אבל הנוף האדיר מפצה על זה. בית המארחים ממוקם באזור אחר של הנחלה שלהם ולכן התחושה היא של "נופש ללא הפרעה". עם זאת, הם זמינים לכל בקשה.
צימר אחוזת רפאל טבריה, טבריה | Weekend - צימרים
https://my.weekend.co.il › refael_tibe...
טל 053-9345711 אחוזת רפאל טבריה בטבריה, בכנרת וגליל תחתון - מבצעים, ... להוספת חוות דעת מה האורחים חושבים על מקום האירוח ... אפ'חד לא עומד לך על הראש!!!
אחוזת רפאלו צימר בדלתון - גליל עליון
www.tzimer.co.il/showCabin.asp?cabin=829
צימר אחוזת רפאלו הממוקם בישוב הצימרים המבוקש דלתון הוא צימר מופלא בגליל עליון. כל מי שביקר בו התאהב בו מיד. הצטרפו גם אתם להמון נופשים שכבר ביקרו ונהנו.
צימר "אחוזת רפאלו" בישוב דלתון | צפו בתאריכים פנויים | TTT.co.il
https://www.ttt.co.il › אחוזת רפאלו
חוות דעת 1 מתוך 31. שי לי מלכה | 17/12/2020. " ואווווווו אין יותר מושלם מזה!!! תקשיבו טוב הייתי בהרבה צימרים בארץ אבל הצימר הזה מושלםםםם ובעל הצימר מר רפאלו ...
אחוזת רפאל באבן מנחם - הפסגה
https://www.hapisga.co.il › site
אחוזת רפאל. דירוג באתר: 9.3. 49 חוות דעת.
אחוזת רפאלו בגליל עליון - צימרים יוקרתיים
http://www.wwww.co.il › cabin
צימרים יוקרתיים אחוזת רפאלו בדלתון מזמינים אתכם לחופשה בלתי נשכחת מלאת פינוקים ורומנטיקה בישוב. אחוזת רפאלו צימר יוקרתי, חופשה ברמה גבוה באזור.
צימר אחוזת רפאל טבריה, טבריה | Weekend
https://my.weekend.co.il/refael_tiberias
טל 053-9345711 אחוזת רפאל טבריה בטבריה, בכנרת וגליל תחתון - מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים. שווה את הכסף - הזמינו עכשיו!
צימרים לזוגות בלבד - הצימרים הרומנטיים - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il/צימרים לזוגות.asp
צימרים לזוגות (720 מקומות אירוח) צימרים לזוגות בדרום צימרים לזוגות במרכז צימר לזוגות עם בריכה פרטית צימרים לזוגות בצפון. X. לפי מרחק ממיקומך. מיון לפי מחיר. המחיר הנמוך תחילה המחיר הגבוה תחילה. הכניסו את מיקומכם לקבלת צימרים קרובים אליכם והצגת מרחק ממיקומכם : תמונה 1 מתוך 16.
"אחוזת ריצ´מונד" בחד נס - המלצות, מחירים ומבצעים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/showCabin.asp?site=2064
צימר אחוזת ריצ´מונד בישוב חד נס. מבצעים, המלצות והנחות באתר. צפו בצימר אחוזת ריצ´מונד – מחירים, תמונות ענק מרהיבות, תאריכים פנויים ומידע מקיף ומלא. היכנסו עכשיו!
"אחוזת רפאלו" בדלתון - המלצות, מחירים ומבצעים | RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › showCabin
צימר אחוזת רפאלו בישוב דלתון. מבצעים, המלצות והנחות באתר. צפו בצימר אחוזת רפאלו – מחירים, תמונות ענק מרהיבות, תאריכים פנויים ומידע מקיף ומלא. היכנסו עכשיו!
כנען וילאג' | אחוזת בוטיק וספא בחד נס: מה חשוב לדעת לפני ...
https://www.hapisga.co.il/site/219
ביקרנו בכנען וילאג' | אחוזת בוטיק וספא בישוב חד נס - מה אהבנו, מה כדאי לדעת לפני שמזמינים, איך האווירה במקום ומה הגולשים חושבים? כל הפרטים | הפסגה
צימר אחוזת זהבי, חד נס | Weekend
https://my.weekend.co.il/zehavi_mansion
ביישוב חד נס הפסטורלי ברמת הגולן שוכן מתחם הנופש 'אחוזת זהבי', המציע 3 סוויטות מעוצבות ויפות עם בריכה מרעננת ומחוממת בעונת החורף, ג'קוזי פרטי בכל סוויטה, חדר הורים נפרד וכמובן אווירה פסטורלית מכל עבר.
אחוזת דון רפאלו בפקיעין החדשה - ביקורת גולשים, ותמונות גדולות!
https://www.vila4me.co.il/וילה/אחוזת-דון-רפאלו/184
אחוזת דון רפאלו בפקיעין החדשה מציגה נופש יוקרתי חדש ואיכותי: 8 חדרי אירוח, בריכת שחייה ענקית, מתחם רחב ידיים במיוחד ועוד, כנסו!
אחוזת רפאל - סוויטת רפאל - ביקורת מדריך הפסגה | מדריך הפסגה
https://www.hapisga.co.il/unit/623
סוויטת "רפאל" - הסוויטה היוקרתית במתחם. סלון נטוצ'י מפואר, עם שולחן נמוך תואם, פינת בר בולטת במיוחד בצבעה האדום, על רקע הרהיטים הלבנים והרצפה השחורה, והמטבח כאילו נלקח הישר מפרסומות טלוויזיה של ...
חד/אחוזת רפאלו - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › חד › אחוזת-רפאלו
חד/אחוזת רפאלו. "אחוזת רפאלו" בדלתון - המלצות, מחירים ומבצעים | RRR.co.il. www.rrr.co.il › showCabin. צימר אחוזת רפאלו בישוב דלתון.
צימרים - אחוזת רפאלו בישוב דלתון - מומלץ. - צימר בשבילי
https://www.zimmer4me.co.il › show...
צימרים אחוזת רפאלו גליל עליון פינוק אמיתי המשלב אירוח מושלם. צימר אחוזת רפאלו, הוא כל אשר תזדקקו לו בחופשה הבאה שלכם - מומלץ.
אחוזת רפאלו - דלתון - צימר - איזי
https://easy.co.il › page
תמונות אחוזת רפאלו. כל התמונות (11). המידע בדף זה לא עודכן זמן רב! עדכון פרטי העסק. לא קיים תיאור לעמוד. יש לך מה להוסיף? עדכון פרטי העסק. הוספת ביקורת.