חיפשת:

חדשות של ספר

חדשות ספרים - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › ספרים
חדשות ספרים. דיימון גלגוט. הסופר דיימון גלגוט זכה בפרס בוקר · הסופר הדרום אפריקאי דיימון גלגוט זכה בפרס בוקר היוקרתי על ספרו "ההבטחה".
חיי מדף – סיכום חדשות הספרות – קורא בספרים
https://www.korebasfarim.com › חיי-מ...
היום התפרסם חיי מדף – הטור שלי בוואלה שמביא חדשות ספרות מרחבי העולם. ... חיי מדף 116: מחקר חדש מראה שילדים מעדיפים ספרים מודפסים על דיגיטליים.
הרמטכ"ל כוכבי כתב ספר בנושא "מנהיגות" - ומבקש לפרסמו ...
https://www.themarker.com/news/1.10309168
Oct 19, 2021 · שלא כמו גנץ, או יו"ר הוועדה, ח"כ רם בן ברק, כוכבי בחר שלא לשאת דברים בחלק הפתוח לסיקור של הוועדה. כך, נמנע מהתייחסות לביקורת על ניפוח הפנסיה של אנשי הקבע ועל העיכוב בהעלאת שכרם של חיילי החובה.
אדמורי"ם ורבנים בהכנסת ספר תורה ל'עלי שיח' בני ברק • גלריה ...
https://www.jdn.co.il/breakingnews/1626472
Oct 26, 2021 · פיטסבורג: הכנסת ספר תורה ויומא דהילולא קמא. מסע 'השותפים' המרומם לשותפי בית זוועהיל באוקראינה ובמעז'יבוז'. מעמד 'בתפארתו' לקראת המגבית להשלמת בנין הקלויז הגדול דחסידי באיאן. וַחֲסִידִים בְּרִנָּה יָגִילוּ • שמחת השבע ברכות המרכזית בחצרות סטריקוב – צאנז – מאקאווא.
חדשות הספורט (תוכנית טלוויזיה) – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › חדשות_הספורט
חדשות הספורט היא תוכנית ספורט מבית ערוץ הספורט, והמהדורה המרכזית של אירועי הספורט בארץ ובעולם, המשודרת בימי ראשון עד חמישי בערוצים: "5sport" ו"5plus". שידורי התוכנית החלו בשנת 1998 בערוץ הספורט.
חדשות מהארץ ומהעולם: כתבות ודיווחים שוטפים 7\24 | וואלה! חדשות
news.walla.co.il
אתר החדשות הגדול בישראל. מבזקים ועדכוני חדשות מסביב לשעון: כל הידיעות והפרשנויות במגוון תחומים: פוליטיקה, כלכלה, בריאות ושאר הנושאים החמים שעל סדר היום הציבורי
ארכיון כתבות "המהדורה המרכזית" עם יונית לוי | N12 - Mako
https://www.mako.co.il › channel_12...
תוכניות חדשות 12. המהדורה המרכזית המלאה - 11.11.2021N12 | 12.11.21 ... האלימות בבתי הספר: מורים יקבלו תקציביםN12 | 11.11.21.
חדשות מהארץ ומהעולם: כתבות ודיווחים שוטפים 7\24 | וואלה! חדשות
https://news.walla.co.il
אתר החדשות הגדול בישראל. מבזקים ועדכוני חדשות מסביב לשעון: כל הידיעות והפרשנויות במגוון תחומים: פוליטיקה, כלכלה, בריאות ושאר הנושאים החמים שעל סדר היום הציבורי
אחרי יותר מ-30 שנה: נתניהו עובד על ספר חדש - וואלה! חדשות
https://news.walla.co.il/item/3462441
Sep 30, 2021 · חדשות; פוליטי-מדיני; אחרי יותר מ-25 שנה: נתניהו עובד על ספר חדש. לוואלה! נודע כי ראש האופוזיציה שוקד בשבועות האחרונים על כתיבת ספר רביעי, הראשון פרי עטו מאז שנות ה-90.
חדשות ספרים | ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › book...
ישראל היום: אתר החדשות של העיתון הנפוץ בישראל. חדשות מהארץ ומהעולם, תרבות, ספורט, כלכלה, לייף סטייל, טכנולוגיה, תרבות ועוד.
ynet - ספרים
www.ynet.co.il › entertainment › category
ynet | 27.10.21. סמים, זנות והרואין שיק: מה הפך את "אני כריסטיאנה פ." למיתולוגי. 42 שנים מאז יציאת הספר "אני, כריסטיאנה פ." ו-40 שנים לאחר יציאת הסרט, מגיעה סדרה חדשה שמתבססת על הקלאסיקה המזעזעת אך מושכת ...
חדשות הספורט (תוכנית טלוויזיה) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/חדשות_הספורט_(תוכנית_טלוויזיה)
רשת שידור. ערוץ הספורט. חדשות הספורט היא תוכנית ספורט מבית ערוץ הספורט, והמהדורה המרכזית של אירועי הספורט בארץ ובעולם, המשודרת בימי ראשון עד חמישי בערוצים: …
התשורה בבאנקעט: מהדורה חדשה של "ספר השליחות" - חב"ד אינפו
chabad.info › news › kinushashluchim
Nov 01, 2021 · חדשות חב"ד בארץ ובעולם. אלף עותקים של המהדורה החדשה של "ספר השליחות", חולקו למשתתפי הבאנקעט המפואר שחתם את כינוס השלוחים העולמי לשנת תשפ"ב.
חדשות הערב - ארתור היילי - סימניה
https://simania.co.il › bookdetails
רשימה. תקציר הספר. מאחורי הקלעים של רשת שידור גדולה מתרחשת דרמה רוויית רגשות, מתח ויצרים. הרשת מתנגשת בכוח קטן, ...
התשורה בבאנקעט: מהדורה חדשה של "ספר השליחות" - חב"ד אינפו
https://chabad.info/news/kinushashluchim/731571
Nov 01, 2021 · חדשות חב"ד בארץ ובעולם. אלף עותקים של המהדורה החדשה של "ספר השליחות", חולקו למשתתפי הבאנקעט המפואר שחתם את כינוס השלוחים העולמי לשנת תשפ"ב.
הרמטכ"ל כוכבי כתב ספר בנושא "מנהיגות" - ומבקש לפרסמו - חדשות ...
www.themarker.com › news › 1
Oct 19, 2021 · הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, כתב ספר במהלך כהונתו בתפקיד, וברצונו לפרסמו בקרוב - כך פורסם הערב בחדשות כאן 11. לפי הפרסום, כוכבי כבר הגיש טיוטה עבת כרס של הספר לעיון הרגולטור הרלוונטי (ועדת השרים ...
חדשות 13: חדשות - כל החדשות והעדכונים מהארץ ומהעולם
https://13news.co.il
חדשות ומבזקים, סיקורי בחירות, פרשנויות של הכתבים הכי טובים בתחום, חדשות בנושאי פוליטיקה, ביטחון, חינוך ועוד. הכנסו לאתר החדשות של ערוץ 13 והתעדכנו.
המהדורה המרכזית: חדשות הערב | כאן - תאגיד השידור הישראלי
https://www.kan.org.il › program
חדשות הערב - כל ערב בשעה 20:00. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 עם כל הדיווחים, הפרשנויות, הכותרות שעשו את היום - והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר ...
ynet - ספרים
https://www.ynet.co.il/entertainment/category/543
פשרה במאבק על הירושה של נתן זך ז"ל. לאחר שהתעוררה מחלוקת בנוגע לסכום של חצי מיליון שקלים מתוך צוואתו של המשורר המנוח בין אלמנתו, שרה אביטל, לבין אימו של נער שהיה מקורב לו מאוד, שני הצדדים הגיעו להבנות והדיון לא יגיע לבית המשפט. רן בוקר | 15.06.21. כתבות נוספות. ביקורות ספרים.
חדשות הספרות - וואלה! תרבות
https://e.walla.co.il › ספרות
ספרים חדשים, סופרים, פרסים ועדכונים על עולם הספרות, במדור התרבות המוביל בישראל.
חדשות משומקום (ספר) – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › חדשות_משומקום
במבט לאחור
מה בוער לכוכבי לפרסם ספר כשהוא עוד בתפקיד? | כאן
https://www.kan.org.il/item/?itemId=115153
דובר צה"ל, תא"ל רן כוכב (רנכו), הסביר בתוכנית "קלמן ליברמן" שהספר ילקט מ-35 שנות שירותו של כוכבי – "נאומים, מצפנים, דפי מפקד, שיחות, תרגילים, מצגות. הוא שם כל פעם משהו בצד – לקח סיפור או דילמה, ומאגד אותם במקום אחד". אבל אם היה מדובר רק בעניין פנימי, מסמך אישי של הרמטכ"ל לקצונה, הוא ...
אחרי יותר מ-30 שנה: נתניהו עובד על ספר חדש - וואלה! חדשות
news.walla.co.il › item › 3462441
Sep 30, 2021 · חדשות; פוליטי-מדיני; אחרי יותר מ-25 שנה: נתניהו עובד על ספר חדש. לוואלה! נודע כי ראש האופוזיציה שוקד בשבועות האחרונים על כתיבת ספר רביעי, הראשון פרי עטו מאז שנות ה-90.
חדשות משומקום (ספר) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/חדשות_משומקום_(ספר)
בגלל ספר של הרב מ. להמן: הקהילה נקנסה - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il/402991.html
Oct 12, 2021 · הרב מאיר להמן (צילום: דער איזראליט / נחלת הכלל) הגדלה. את הספר כתב המחבר הידוע הרב מאיר להמן שחי בגרמניה בין השנים 1831-1890, וחיבר עשרות ספרים, ביניהם גם תורניים, אך ידוע בעיקר בזכות סיפוריו ההיסטוריים לנוער שיצאו לאור באינספור הדפסות ומהדורות.
ספרים - JDN - חדשות, המגזר החרדי, כלכלה, דעות - עדכונים שוטפים ...
https://www.jdn.co.il › בית המדרש
ספרים · נִּמְלְצוּ לְחִכִּי אִמְרָתֶךָ מִדְּבַשׁ לְפִי– לקראת מסע נוסף לחיזוק בארה"ב יוצא לאור ספר חדש מתורתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו ...