חיפשת:

חדשות על הפועל כפר סבא

חדשות, עדכונים ומידע אודות הפועל כפר סבא | כלכליסט
https://www.calcalist.co.il › home
הפועל כפר סבא - מחפשים מידע אודות הפועל כפר סבא? כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות הפועל כפר סבא באתר כלכליסט, אצלכם בנייד!
הפועל כפר סבא חוזרת למגרש בו חגגה עלייה לליגת העל | ספורט 1
https://sport1.maariv.co.il/israeli-soccer/liga-leumit/article/772625
11 hours ago · הפועל עפולה – הפועל כפר סבא. מוליכת הלאומית עדיין ללא הפסד, צלחה ללא קושי גם את משחק הגביע באילת (0:4) וכעת היא חוזרת למגרש בו חגגה את העלייה הדרמטית ב-20 במאי 2019, עם אותו שער של עומר פדידה שהשלים מהפך בדקה ה-97 אחרי פיגור 2:0.
כתבות בנושא: הפועל כפר סבא - ערוץ הספורט
https://m.sport5.co.il › Tags › הפועל+...
הפועל כפר סבא – כל מה שרציתם לדעת אודות הפועל כפר סבא. כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי עכשיו באתר ערוץ הספורט.
הפועל כפר-סבא - קבוצת כדורגל - וואלה! ספורט
https://sports.walla.co.il › team
הפועל כפר-סבא - קבוצת כדורגל טניס,ליגת העל, ליגות באירופה ועוד. כל המידע, תוצאות, חדשות, סטטיסטיקות ודיווחים מהארץ ומהעולם.
הפועל כפר סבא - ynet.co.il
https://www.ynet.co.il/tags/הפועל_כפר_סבא
Apr 25, 2021 · הפועל כפר סבא - מגוון כתבות אודות הפועל כפר סבא באתר ynet. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. חדשות חמות, עדכונים ומבזקים.
הפועל כפר סבא - Ynet
https://www.ynet.co.il › tags
הפועל כפר סבא - מגוון כתבות אודות הפועל כפר סבא באתר ynet. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. חדשות חמות, עדכונים ומבזקים.
הפועל כפר סבא | ערוץ 7
n5.inn.co.il/tags/הפועל_כפר_סבא
Apr 11, 2021 · הפועל כפר סבא - מגוון חדשות, כתבות ועדכונים על הפועל כפר סבא בערוץ 7 10.10.2021 24° המייל האדום חיפוש
מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא - Hapoel Kfar Saba FC - פייסבוק
https://he-il.facebook.com › HapoelK...
קבוצת הנוער של המועדון הפועל ADVICE כפר סבא תפתח מחר (שבת, 17:00) את העונה בליגת העל לנוער אחרי כעשור מהפעם האחרונה ששיחקה בה. כבר במחזור הפתיחה צפויה לחניכיו ...
הפועל כפר סבא - האתר הרשמי
https://www.hapoel-kfs.org.il
הפועל כפר סבא - האתר הרשמי. מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא מרכין ראש ואבל עם פטירתו הלילה של שחקן העבר האהוב יגאל הילל לאחר מאבק במחלה קשה.
חדשות ספורט - צומת השרון כפר סבא
https://www.tzomet-kfs.co.il › sports
חדשות ספורט - כל הכתבות המעניינות, החדשות החמות והעידכונים החשובים רק אצלינו בצומת השרון כפר ... הלך לעולמו מאיר טוביאש, שחקן העבר הנפלא של הפועל כפר סבא.
הפועל כפר סבא, חדשות
https://shop.hapoel-kfs.org.il/ARTICLE1.asp
Jan 23, 2021 · הפועל אדוויס כפר סבא תארח מחר (שישי) באיצטדיון לויטה את מכבי בני ריינה במסגרת המחזור ה-6 בליגה הלאומית. מגן הירוקים , מתן פלג התייחס לשבוע שעבר על הקבוצה, המשחק הקרוב וקורא לקהל הירוק.
mynetkfarsaba - חדשות כפר סבא - מיינט כפר סבא
https://kfarsaba.mynet.co.il
חדשות כפר סבא - איזה מידע תוכלו למצוא כאן? היכנסו mynetkfarsaba כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים על העיר כפר סבא - ספורט, תרבות, אוכל עסקים ועוד. כל החדשות והמבזקים של כפר סבא. עדכונים שוטפים מסביב לשעון רק במיינט כפר סבא
הפועל עפולה: המוליכה מכפר סבא מגיעה בשישי לעמק | עמקניוז ...
https://www.emeknews.co.il/הפועל-עפולה-המוליכה-מכפר-סבא...
1 day ago · חדשות מקומיות ... שמעתי הרבה דברים טובים על המועדון ותנאיו. יש לנו עבודה רבה ביחד ואני מקווה לעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה״. הקבוצה תארח ביום שישי את מובילת הטבלה הפועל כפר סבא.
הפועל כפ"ס - ONE
https://www.one.co.il › Other › Team
ONE: אתר הספורט המוביל בישראל. חדשות, וידאו, סטטיסטיקה, תוצאות LIVE וסיקור מלא של ליגות הכדורסל, כדורגל וענפי ספורט נוספים בישראל ובעולם.
הפועל כפר סבא ⚽חדשות, לוח משחקים,תקצירים וסגל שחקנים|ספורט 1
https://sport1.maariv.co.il/soccer/teams/40683
הפועל כפר סבא ⚽ בספורט 1 - כל החדשות החמות, התקצירים, סגל השחקנים, סטטיסטיקות, העברות, נתונים ותוצאות בזמן אמת. היכנסו וקבלו את הנתונים בלחיצת כפתור. הקליקו >>>
הפועל כפר סבא: משחקים בדמה לי
https://kfarsaba.mynet.co.il/sports/article/rym06nnZd
Feb 19, 2021 · כן, היהלום הבא של הכדורגל הישראלי נולד בכפר־סבא וגם התחיל את הקריירה במגרשי האימון שליד אצטדיון לויטה, בקבוצת הילדים של הפועל כפר־סבא. אלא שאחרי שנה אחת בלבד החליט אביו יוסי, מורה לחינוך גופני ומאמן כושר במחלקת הנוער של מכבי פ"ת, להעביר את התכשיט שלו ללוזונים – והשאר ...
מכבי נתניה תארח הערב את הפועל כפר סבא הנאבקת על חייה – כאן ...
https://kanisrael.co.il/8525
May 13, 2006 · מחזור אחרון, בליגת העל מכבי נתניה, מארחת הערב מוצ”ש ב-19:05, בקופסא” את השכנה הירוקה הפועל כפר סבא שרק רוצה לשחק עונה נוספת בליגה הבכירה. אוחנה ועטר; הערב דו קרב גם בין המאמנים. כל אחד והיוקרה שלו…. 3 נקודות בודדות מפרידות בין ים של דמעות לים של דמעות שמחה….
הפועל כפ"ס - ONE
https://www.one.co.il › soccer › team
קבוצה, משחקים, הפרש, יחס, נקודות. 1, הפועל כפ"ס, 9, 8, 6 - 14, 19. 2, הפועל א.א. פאחם, 9, 5, 7 - 12, 17. 3, מ.ס. כפר קאסם, 9, 4, 7 - 11, 16 ...
הפועל כפר סבא חדשות, לוח משחקים,תקצירים וסגל שחקנים|ספורט 1
https://sport1.maariv.co.il › קבוצות
הפועל כפר סבא ⚽ בספורט 1 - כל החדשות החמות, התקצירים, סגל השחקנים, סטטיסטיקות, ... חדשות. משחקים. VOD. שחקנים. סטטיסטיקות. המשחק הקודם. שלישי, 26.10.
הפועל כפר סבא | mako
https://www.mako.co.il/Tagit/הפועל+כפר+סבא
Mar 15, 2018 · הפועל כפר סבא - mako עם מגוון רחב של חדשות ועדכונים כולל תמונות, סרטי וידאו וכתבות על הפועל כפר סבא