חיפשת:

חדשות משטרת ישראל

משטרת ישראל - ynet.co.il
https://www.ynet.co.il/tags/משטרת_ישראל
Aug 30, 2021 · סגן ראש מח"ש זומן לשימוע לפני פיטורים: "חוסר התאמה". הנהלת הפרקליטות הודיעה לעורך הדין משה סעדה על צעד נוסף במהלך שהחל עוד בכהונתו של שי ניצן, וברקע יחסיו הרעועים עם הממונה עליו קרן בר מנחם.
משטרת ישראל
https://www.police.gov.il
משטרת ישראל פועלת כדי להקנות ביטחון אישי וחברתי לכל אזרחי המדינה. תחומי הפעילות העיקריים שלה הם מניעת עבירות, איתור חשודים בביצוע עבירות, הבאת אשמים לדין, ...
משטרת ישראל - חדשות ועדכונים - בחזית
https://www.bahazit.co.il › tag › משטר...
בראש משטרת ישראל עומד המפקח הכללי (מפכ"ל), והוא אחראי לניהולה, בהתאם למדיניות הנקבעת על ידי השר לביטחון הפנים. חיוג 100 מכל טלפון בישראל ינתב את השיחה למוקד ...
משטרת ישראל | mako
https://www.mako.co.il › Tagit › משט...
משטרת ישראל - mako עם מגוון רחב של חדשות ועדכונים כולל תמונות, סרטי וידאו וכתבות על משטרת ישראל.
משטרת ישראל: עדכונים, כתבות וחדשות על משטרת ישראל
https://www.kipa.co.il/tag/משטרת-ישראל
Oct 18, 2021 · עמר בר-לב: "לישראל יש אינטרס להמשיך את שיתוף הפעולה עם הוואקף הירדני". השר לביטחון הפנים ערך דיון סיכום לתקופת החגים וההתנהלות בהר הבית, ואמר כי משטרת ישראל מקיימת בקפדנות את המצב הנוהג בהר ...
חדשות משטרה - ידיעות על משטרת ישראל - פוסטה
posta.co.il › משטרה
Mar 04, 2018 · מידע פנימי על הנעשה במשטרת ישראל והמשרד לביטחון פנים - לשכת השר, פיקוד ומינהלה, מינויי קצינים, טכנולוגיות חדשות, תקציבים, יעוץ משפטי.
משטרת ישראל: עדכונים, כתבות וחדשות על משטרת ישראל
www.kipa.co.il › tag › משטרת-ישראל
Oct 18, 2021 · עמר בר-לב: "לישראל יש אינטרס להמשיך את שיתוף הפעולה עם הוואקף הירדני". השר לביטחון הפנים ערך דיון סיכום לתקופת החגים וההתנהלות בהר הבית, ואמר כי משטרת ישראל מקיימת בקפדנות את המצב הנוהג בהר ...
משטרת ישראל - ynet.co.il
www.ynet.co.il › tags › משטרת_ישראל
Aug 30, 2021 · סגן ראש מח"ש זומן לשימוע לפני פיטורים: "חוסר התאמה". הנהלת הפרקליטות הודיעה לעורך הדין משה סעדה על צעד נוסף במהלך שהחל עוד בכהונתו של שי ניצן, וברקע יחסיו הרעועים עם הממונה עליו קרן בר מנחם.
חדשות - GOV.IL
www.gov.il › he › departments
ניצב אלון אסור ימונה לסגן המפכ"ל, תנ"צ שמעון לביא ימונה למפקד מחוז צפון ותנ"צ איילת ירוחם תשמש כראש את"ל. 06/11/18 | חדשות.
חדשות | משטרת ישראל - GOV.IL
www.gov.il › he › Departments
משטרת ישראל ... חדשות. ניתן לבצע חיפוש על ידי בחירה באחת או יותר מהאפשרויות הבאות:
חדשות | משטרת ישראל - GOV.IL
https://www.gov.il/he/Departments/news?OfficeId=...
חדשות פרסומים מדריכים ומידע קבלת קהל עברית. שיחה למוקד המענה הממשלתי המרכזי. 1299. שיחה למוקד המענה הממשלתי המרכזי. לאזור האישי. כניסה לאזור האישי הממשלתי ... משטרת ישראל בית; כתובות וטלפונים ...
חדשות, עדכונים ומידע מורחב אודות משטרת ישראל | כלכליסט
https://www.calcalist.co.il › home
משטרת ישראל - מחפשים מידע אודות משטרת ישראל? כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות משטרת ישראל באתר כלכליסט, אצלכם בנייד!
Israel Police - משטרת ישראל - Home | Facebook
https://www.facebook.com › israelpo...
‎ברוכים הבאים לעמוד הפייסבוק של משטרת ישראל. גולשים יקרים,. ... משטרת ישראל. https://www.gov.il/he/departments/news/police_24-10-21_jerusalem_marathon_2021.
משטרת ישראל - חדשות ועדכונים בזמן אמת | חמ"ל
https://www.hamal.co.il › hashtag
חמל - מבזקים וחדשות מתפרצות בזמן אמת: סקופים ודיווחים ראשוניים מהשטח בזמן אמת - לפני סינון, לפני עריכה ולפני כולם. היכנסו עכשיו!
מכרז 104/2021 למכירת רכבי משטרה ורכבי חילוט משומשים | משטרת ישראל
www.gov.il › he › departments
Aug 02, 2021 · משטרת ישראל מזמינה את הציבור להשתתף במכרז למכירת רכבי משטרה ורכבי חילוט משומשים מסוגים שונים: רכבים פרטיים, רכבי יוקרה, רכבי שטח, טנדרים, טיולית, כלי שיט, אופנועים, קטנועים ואופניים חשמליים. המכרז יתקיים בין התאריכים 12.8.2021-16.8.2021.
הניידות החדשות של משטרת ישראל | משטרת ישראל
www.gov.il › he › departments
Jun 01, 2021 · אגף התמיכה לוגיסטית של משטרת ישראל יזם תהליך מיצוב ומיתוג מחדש של ניידות המשטרה. בימים אלו החל תהליך רכישה של ניידות סיור ותנועה חדשות במשטרת ישראל, בכדי לשפר את הנראות והבולטות של הניידות ...
חדשות משטרה - ידיעות על משטרת ישראל - פוסטה
https://posta.co.il/משטרה
Mar 04, 2018 · מידע פנימי על הנעשה במשטרת ישראל והמשרד לביטחון פנים - לשכת השר, פיקוד ומינהלה, מינויי קצינים, טכנולוגיות חדשות, תקציבים, יעוץ משפטי.
משטרת ישראל - Ynet
http://www.ynet.co.il › tags › משטרת_...
משטרת ישראל - מגוון כתבות אודות משטרת ישראל באתר ynet. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. חדשות חמות, עדכונים ומבזקים.
הניידות החדשות של משטרת ישראל | משטרת ישראל
https://www.gov.il/he/departments/news/police_1-6-21_new_police_cars
Jun 01, 2021 · אגף התמיכה לוגיסטית של משטרת ישראל יזם תהליך מיצוב ומיתוג מחדש של ניידות המשטרה. בימים אלו החל תהליך רכישה של ניידות סיור ותנועה חדשות במשטרת ישראל, בכדי לשפר את הנראות והבולטות של הניידות ...
משטרת ישראל - חדשות וציוצים | שירות.נט
https://www.sherut.net › Police › news
כל מה שחדש בעיניני משטרת ישראל. מאתרי החדשות ומטוויטר | משטרת ישראל אמונה על אכיפת החוק, שמירת הסדר הציבורי וביטחון הפנים של מדינת ישראל.
חדשות | משטרת ישראל - Gov.il
https://www.gov.il › news
ניצב אבי ביטון, לשעבר ראש אגף המבצעים, החליף את ניצב משה ברקת שמסיים את שירותו במשטרה. 28.10.2021 חדשות משטרת ישראל מחוזות ואגפים מחוז מרכז ...
משטרת ישראל | חדשות 13
https://13news.co.il › tags › police
אחד מגופי מערכת אכיפת החוק, שנועדה לשמור על ביטחון הפנים והסדר הציבורי.
חדשות - GOV.IL
https://www.gov.il/he/departments/topics/human...
ניצב אלון אסור ימונה לסגן המפכ"ל, תנ"צ שמעון לביא ימונה למפקד מחוז צפון ותנ"צ איילת ירוחם תשמש כראש את"ל. 06/11/18 | חדשות.