חיפשת:

חדר כושר באשקלון עם בריכה

מכוני כושר באשקלון: מצא חדר כושר באזורך ב-דפי זהב
https://www.d.co.il › h-c27900-e0-p...
מחפש מכוני כושר ואימוני כושר גופני באשקלון? דפי זהב יסייע לך בבחירת מכוני כושר ואימוני כושר גופני, עם חוות דעת גולשים, מחירון, פורום מומחה ועוד!
ספייס אשקלון - SPACE
https://www.spaceclub.co.il › clubs
WE ARE SPACE. ASHKELON ... המועדון ממוקם ברחוב הנשיא 3 באשקלון. מועדון הכושר מציע מכשירי כושר מתקדמים ומגוון שיעורי סטודיו.
חדר כושר בחיפה,בריכת שחייה,סטודיו חוגים-ספורטר-מועדון כושר ...
www.sporter.co.il › haifa
חדר הכושר בחיפה הוא הסניף החמישי של הרשת ונפתח ביולי 2020. חדר הכושר (בעברו "לייף אנד פיטנס חיפה") ממוקם במרכז הכרמל בתוך מלון דן פנורמה ומשלב אווירת חופשה עם אווירת אימונים חדשנית.
מכוני כושר
https://freefit.co.il/Pages/ClubList
מכוני כושר. דף זה מכיל רשימה של מכוני כושר בהסדר עם Freefit הממויינת לפי ערים. רשימה זו מלאה, והינה כוללת את רב מכוני כושר בתל-אביב, מכוני כושר בירושלים, מכוני כושר בחיפה ועוד. ברשימה זו תמצאו ...
חדר כושר תל אביב, חדר כושר עם בריכה | ג'ימי מועדון כושר ...
www.gymi.co.il
חדר כושר שלנו, המשתרע על פני 400 מ”ר, במבנה מרווח ומאוורר, פתוח מסביב לשעון, עם מתקנים מתקדמים וצוות של מדריכים מנוסים בוגרי מכון וינגייט, שישמחו לעמוד לרשותכם בכל עת. אצלנו לא תעמדו בתור ולא תופגזו במוסיקה רועשת- רק תהנו ...
חדרי כושר באשקלון - איזי
https://easy.co.il › ... › חדרי כושר
רשת חדרי כושר. שדרות דוד בן גוריון 7, אשקלון. פתוח. 29# בחדרי כושר באזור הדרום. The Box Ashkelon 9.1. 46 ק"מ. The Box Ashkelon. אימוני קרוספיט • חדר כושר.
מהפכת אייקון פיטנס - חדר כושר מנצח באשקלון | רשת מכוני כושר
https://www.iconfitness.co.il/ashkelon
חדר כושר אייקון פיטנס אשקלון מציע את המתקנים הכי חדשים, מגוון חוגים ואימונים מהנים וכמובן, מועדון כושר מתקדם. מחפשים חדר כושר באשקלון ? מגיע לכם להיות אייקון.
חדר כושר תל אביב, חדר כושר עם בריכה | ג'ימי מועדון כושר ...
www.gymi.co.il
חדר כושר שלנו, המשתרע על פני 400 מ”ר, במבנה מרווח ומאוורר, פתוח מסביב לשעון, עם מתקנים מתקדמים וצוות של מדריכים מנוסים בוגרי מכון וינגייט, שישמחו לעמוד לרשותכם בכל עת.
בריכה וחדר כושר | מינהל קהילתי גילה
https://www.matnasgilo.org.il/page.php?type=page&id=2153&ht=
בריכה וחדר כושר בריכת שחייה בריכת השחייה הינה חצי אולימפית מקורה, ומחוממת הכוללת סאונה רטובה ויבשה, מצוידת במלתחות לנשים, גברים ילדים וילדות עם ארונית לאחסון חפצים אישיים.
מלון לאונרדו אשקלון - מלונות לאונרדו
www.leonardo-hotels.co.il › south-hotels › leonardo
מלון לאונרדו אשקלון, נציג המלונות באשקלון של רשת פתאל, מזמין אתכם לנופש מפנק על הים והמרינה. בואו לחופשה רגועה עם מתחם ספא, טרקלין עסקים, בריכה, חדר כושר ועוד.
תעשו עם עצמכם משהו: חדרי כושר ואימון אישי באשקלון
https://www.kan-ashkelon.co.il › arena
חלק מחדרי הכושר באשקלון מציעים: קבוצות התעמלות, לימודי שחייה (במועדונים שפועלת בהם בריכת שחייה), פעילות גופנית לילדים, ליווי תזונתי, ...
קאנטרי קלאב ברנע - (קראו 7 המלצות) חדרי כושר - אשקלון - טופר ...
www.t.co.il › Business › Card-752315
קאנטרי קלאב ברנע ממוקם בכתובת אדמונד דה רוטשילד 10 אשקלון. ניתו להשיג אותו בטלפון 08-6744551. האתר שלי. קאנטרי קלאב ברנע. 08-6744551. הצג במפה.
חדר כושר? מכון כושר? תכירו: מועדון כושר הולמס פלייס ...
https://www.holmesplace.co.il
May 20, 2005 · בואו ללמוד מהטובים ביותר ולהיות מדריכים מעולים. חזון ביה"ס הוא להעניק לתלמידיו את ההכשרה המקצועית והמקיפה ביותר אשר תבטיח את הצלחתם בשוק העבודה. מחירים מיוחדים לחברי מועדון קבוצת הולמס פלייס. לפרטים והרשמה. בואו ללמוד מהטובים ביותר ולהיות מדריכים מעולים.
קאנטרי קלאב ברנע - (קראו 7 המלצות) חדרי כושר - אשקלון ...
https://www.t.co.il/Business/Card-752315.html
בריכה מקורה ונעימה, לא מפוצצת כמו שאר המקומות חדר כושר מאובזר ונעים להתאמן בו והג׳קוזי נותן את הסגירת יום כמו שצריך . הביקורת הזאת עזרה לכם? ... חדרי כושר באשקלון.
חדר כושר באשקלון ברנע הכי טוב | קרוב אליך Near You
https://nearyou.co.il › חדר-כושר-באשקל...
‎קאנטרי ברנע באשקלון‎, חדר כושר מתקדם סאונות וספא. בריכת שחייה מקורה ומחוממת , היכל תרבות ומסעדות. ‏‏1, מועדון כושר מתקדם.באתר תוכלו לראות דירוגים, ...
חדר כושר בחיפה,בריכת שחייה,סטודיו חוגים-ספורטר-מועדון כושר ...
https://www.sporter.co.il/haifa
חדר הכושר בחיפה הוא הסניף החמישי של הרשת ונפתח ביולי 2020. חדר הכושר (בעברו "לייף אנד פיטנס חיפה") ממוקם במרכז הכרמל בתוך מלון דן פנורמה ומשלב אווירת חופשה עם אווירת אימונים חדשנית.
אשקלון | ספא זוגי - ספא פלוס
https://www.spaplus.co.il/Ashkelon_couples_spa
ספא עם בריכה. ... חדר כושר. ... אם אתם רוצים ליהנות מחווית פינוק בספא איכותי באשקלון, יחד עם בן או בת הזוג שלכם, תוכלו ליהנות ממגוון חבילות ספא זוגי באשקלון המוצגות כאן, באתר ספא פלוס! ...
חדרי כושר באשקלון - 8 המומלצים ביותר מעודכן דצמבר 2021
https://www.t.co.il › חדרי כושר
ספייס. 16 חוות דעת ; קאנטרי קלאב ברנע. 7 חוות דעת ; חדר כושר Big Gym. 3 חוות דעת ; Challenge המרכז לאימונים פונקציונליים. עסק זה אינו דורג עדיין ; Curves. עסק זה ...
אייקון פיטנס אשקלון - חדר כושר באשקלון - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=Y8hvkf-Lu-s
May 14, 2018 · בואו גם אתם להיות אייקון! מחפשים להתאמן בחדר כושר באשקלון? או שאולי אתם יותר בעניין של פילאטיס אשקלון, או ...
חדר כושר,בריכות שחייה ... - Sporter
https://www.sporter.co.il
Dec 16, 2021 · חדר כושר כבר מזמן הפסיק להיות ערימה של ברזלים חלודים במרתף נטוש והפך להיות להיות מסיבה של ממש. וכיאה למסיבה מוצלחת, אנחנו דואגים שתכנסו אליה עם חיוך על הפנים ותצאו ממנה עם טעם של עוד ועם סלפי ...
חדר כושר? מכון כושר? תכירו: מועדון כושר הולמס פלייס - HOLMES ...
www.holmesplace.co.il
May 20, 2005 · חדר כושר? מכון כושר?תכירו: מועדון כושר הולמס פלייס. אנו מאמינים שפעילות מהנה תורמת לחיים מאושרים. מעל 5 מיליון נהנים בעולם במועדוני הולמס פלייס - כולל בריכה, ספא, מגוון ענק של שיעורי סטודיו, אימונים מיוחדים ועוד.
מהפכת אייקון פיטנס - חדר כושר מנצח באשקלון | רשת מכוני כושר
https://www.iconfitness.co.il › ashkelon
סניף אשקלון ברנע ; ANY TIME. 159 · שעות פעילות מלאות התחייבות לשנה ; DAY USE. 99 · מוגבל לשעות היום התחייבות לשנה.
חדר כושר | קאנטרי ברנע אשקלון
https://www.country-barnea.co.il › ...
חדר כושר. חדר כושר , כולל הדרכה אישית ראשונית, אימון אישי בתאום מיוחד , ומכשירים חדשים שנכנסים כל הזמן , זה הזמן להיכנס לכושר! חזור להתחלה.
מהפכת אייקון פיטנס - חדר כושר מנצח באשקלון | רשת מכוני כושר
www.iconfitness.co.il › ashkelon
חדר כושר אייקון פיטנס אשקלון מציע את המתקנים הכי חדשים, מגוון חוגים ואימונים מהנים וכמובן, מועדון כושר מתקדם. מחפשים חדר כושר באשקלון ? מגיע לכם להיות אייקון.
אייקון פיטנס אשקלון - חדר כושר באשקלון - YouTube
www.youtube.com › watch
בואו גם אתם להיות אייקון! מחפשים להתאמן בחדר כושר באשקלון? או שאולי אתם יותר בעניין של פילאטיס אשקלון, או ...
חדר כושר באשקלון ברנע - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › חדר-כושר-באשקלון-ברנע
קאנטרי ברנע אשקלון - בלב שכונת ברנע מרכז בילוי וספורט לכל המשפחה המציע מגוון רחב של פעילויות בימי החורף והקיץ כגון: חדר כושר מתקדם, בריכה מקורה ומחוממת עם .
רשת חדרי הכושר המתפתחת בישראל | ספורטר - הרבה יותר מעוד חדר ...
https://www.sporter.co.il
רשת ספורטר היא אחת מהחברות הוותיקות בענף הכושר ובריכות השחייה.כיום היא מפעילה 7 מועדוני כושר ובריכות שחייה בפריסה ארצית.