חיפשת:

חברת נמלי ישראל

נמלי ישראל - גלובס
https://www.globes.co.il › news › נמלי...
אושר: יצחק בלומנטל מונה למנכ"ל חברת נמלי ישראל. 25.11.2020 עמירם ברקת ... הרפורמה בנמלים: השאלטר של נמל חיפה עבר לחברת נמלי ישראל. 03.11.2020 עמירם ברקת.
חדשות, עדכונים ומידע אודות חברת נמלי ישראל | כלכליסט
https://www.calcalist.co.il › home
חברת נמלי ישראל פרסמה מכרז להשכרת כ-20 דונם בעורף נמלי חיפה. 14.03.21 | ענת רואה · חברת נמלי ישראל מפרסמת מכרז ל-38 דונם שטחי אחסון בעורף נמל אשדוד.
חברת נמלי ישראל-פיתוח נכסים בע"מ | מאיה
https://maya.tase.co.il › company
חברת נמלי ישראל-פיתוח נכסים בע"מ. שווי שוק חברה: -. פרטי חברה · דיווחים · מועדים ותשלומים · נתונים כספיים. מידע בדף: פרטי חברה ניירות ערך בעלי עניין
חברת נמלי ישראל
https://israports.co.il
מערכת קהילת הים של ישראל. חברי הקהילה נהנים מתשתית. טכנולוגית מתקדמת,. המאפשרת ביצוע תהליכי סחר. מתקדמים ללא ניירת ומעניקה. לכם מגוון שירותי מידע מקוונים.
חברת נמלי ישראל הודיעה על הליך איתור למנכ"ל - שיימשך …
https://www.themarker.com/dynamo/cars/.premium-1.8833769
May 10, 2020 · חברת נמלי ישראל הינה חברה ממשלתית האחראית על ניהול, אחזקה ופיתוח התשתיות הנמליות במרחב נמלי הים המסחריים בישראל - בחיפה, אשדוד ואילת.
דרושים חברת נמלי ישראל
jobs.israports.co.il
ברוכים הבאים למערכת הגשת מועמדות למשרה פנויה בחברת נמלי ישראל - פיתוח נכסים.
דף הבית
www.israports.co.il
ברוכים הבאים לתס"ק-ים, מערכת קהילת הים של ישראל. חברי הקהילה נהנים מתשתית. טכנולוגית מתקדמת, המאפשרת ביצוע תהליכי סחר. מתקדמים ללא ניירת ומעניקה. לכם מגוון שירותי מידע מקוונים. למכלול השירותים ולהצטרפות. חברת נמלי ישראל.
חברת נמלי ישראל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/חברת_נמלי_ישראל
חברת נמלי ישראל - פיתוח ונכסים בע"מ היא חברה ממשלתית שבמסגרת תפקידה משמשת כבעלים החוקי של כל נמלי הים המסחריים של ישראל (בחיפה, באשדוד ובאילת), מופקדת על התכנון האסטרטגי של נמלי הים המסחריים של ישראל ומופקדת על פרסום המכרזים להחכרת הנמלים לחברות הפעלה ופרסום המכרזים לביצוע עבודות תחזוקה, פיתוח והקמה של הנכסים שבבעלותה. 98% מהסחר הישראלי עובר דרך נמלי הים, לכן התכנון…
מכרזים חברת נמלי ישראל ב-GOVO כ-100% מכרזי נמל ישראל
https://www.govo.co.il › subbranch
מחפשים מכרזים של חברת נמלי ישראל? חברת נמלי ישראל מפרסמת עבודות, שירותים או רכש בשביל נמלי אשדוד וחיפה. ב-GOVO מרוכזים המכרזים המפורסמים ע"י נמל אשדוד ונמל ...
דף הבית
www.israports.co.il
ברוכים הבאים לתס"ק-ים, מערכת קהילת הים של ישראל. חברי הקהילה נהנים מתשתית. טכנולוגית מתקדמת, המאפשרת ביצוע תהליכי סחר. מתקדמים ללא ניירת ומעניקה. לכם מגוון שירותי מידע מקוונים. למכלול השירותים ולהצטרפות. חברת נמלי ישראל.
הצפות, מלחמות ותקיפות סייבר: הנמלים בישראל מנסים להיערך ...
www.themarker.com › dynamo
Oct 18, 2021 · לכן, ערכה אתמול (ראשון) חברת נמלי ישראל (חנ"י), בפעם הראשונה, כנס להיערכות בשעת חירום. הכנס כלל תרחישי חירום נוספים, כמו פעילות בשעת מלחמה או תחת התקפות סייבר. מפלס הים התיכון עולה בקצב של 0.4-0.5 ס"מ בשנה. בתוך כמה שנים, עלייה זו עשויה להוביל ל שיטפונות ולהצפות שיפגעו בפעילות הנמלים.
חברת נמלי ישראל - YouTube
www.youtube.com › channel › UCnpnjY6Fdam4lfyFM_vDqBg
חברת נמלי ישראל אחראית על פיתוח הנמלים בחיפה, באשדוד ובאילת והיא מבצעת ומקדמת שורה של מיזמי תשתית, לקידום ...
חברת נמלי ישראל - YouTube
https://www.youtube.com/channel/UCnpnjY6Fdam4lfyFM_vDqBg
חברת נמלי ישראל – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › חברת_נמלי_ישראל
חברת נמלי ישראל-פיתוח נכסים בע"מ; נמל חיפה, מבט מצפון: נתונים כלליים; סוג: חברה ממשלתית: תאריך הקמה: 2005: בעלות: מדינת ישראל (100%) ענפי תעשייה: תחבורה: הכנסות: 1.07 מיליארד ש"ח : רווח תפעולי: 529 מיליון ש"ח : רווח
חברת נמלי ישראל פיתוח ונכסים בע"מ
asp.mot.gov.il/he/ports/israports/186-spg-c7-a1
Dec 15, 2009 · חברת נמלי ישראל פיתוח ונכסים בע"מ היא חברה ממשלתית בבעלות מלאה, הפועלת בתוקף חוק רשות הספנות והנמלים התשס"ה-2004 ובכפוף לחוק החברות הממשלתיות. החברה החלה לפעול בפברואר 2005, עם צאתה לדרך של הרפורמה בנמלים ופירוקה של רשות הנמלים.
כל המשרות - jobs.israports.co.il
https://jobs.israports.co.il/go/כל-המשרות/4374101
למד עוד על חברת נמלי ישראל; ... לנוחיותך, להלן מצוינות 0 המשרות העדכניות ביותר שפורסמו על-ידי נמלי ישראל. חפש לפי מילת מפתח ...
כל המשרות - jobs.israports.co.il
jobs.israports.co.il › go › כל-המשרות
לנוחיותך, להלן מצוינות 0 המשרות העדכניות ביותר שפורסמו על-ידי נמלי ישראל.
חברת נמלי ישראל פיתוח ונכסים בע"מ
asp.mot.gov.il › he › ports
Dec 15, 2009 · חברת נמלי ישראל פיתוח ונכסים בע"מ היא חברה ממשלתית בבעלות מלאה, הפועלת בתוקף חוק רשות הספנות והנמלים התשס"ה-2004 ובכפוף לחוק החברות הממשלתיות. החברה החלה לפעול בפברואר 2005, עם צאתה לדרך של הרפורמה בנמלים ופירוקה של רשות הנמלים.
חברת נמלי ישראל - רשות הספנות והנמלים
http://asp.mot.gov.il › עמוד הבית › נמלים
חברת נמלי ישראל מופקדת על פיתוח נמלי הים המסחריים של ישראל ועל התאמתם להתפתחויות המהירות בסחר הימי הבינלאומי ולצרכי המשק. בנוסף לתכנון וביצוע של פרויקטי ...