חיפשת:

חברת כוח אדם למסעדות

טראמפ כח אדם בע"מ
www.appcardpro.co.il › trump
בעל עסק, מחפש כוח אדם איכותי? חברת טראמפ כוח אדם בע"מ מעניקה שירותי כוח אדם וגיוס עובדים למסעדות. 💪 ניהול נכון ואפקטיבי של עסקים מחייב תכנון מדוייק ובחירה חכמה של כח אדם. כח אדם לא מיומן אשר ...
שירותי כוח אדם למסעדות | אורביס - שירותי כח אדם
www.orbis.co.il/שירות_כוח_אדם_למסעדות
כל אלו מובילים לכך שלעיתים המסעדה (או רשת המזון), סופגת הפסדים שעיקרם בעלויות גבוהות עבור כל עובד שאינו מיומן דיו, נזקים שנגרמים בעקבות חוסר מיומנותו של העובד, תקופות חפיפה רבות ועוד מיני הוצאות. כיוון שהמשאב האנושי הוא המפתח המרכזי להצלחת ענף המסעדנות, רוב החברות מעדיפות ...
שירותי כח אדם
https://tamamltd.co.il › שירותי-כח-אדם
מלצרים, מנהלי אירועים, ברמנים, טבחים ועוד. כל העובדים הינם ישראלים, יוצאי צבא או לפני גיוס. שירותי כוח האדם של חברת תמם ניתנים בכל הארץ, ללקוחות הזקוקים לכוח ...
כוח אדם למסעדות - יהלום חברת ניקיון
https://y-clean.co.il/כוח-אדם-למסעדות
לכן, במיוחד בתחום התחרותי הזה, אתם חייבים להחזיק כוח אדם מיומן ומקצועי על מנת שתוכלו להפעיל את המסעדה שלכם בצורה הטובה ביותר.
חברות כוח אדם | ליאל - סניפים בפריסה ארצית
https://liel-hr.co.il
יחס אישי, וליווי צמוד משלב הבקשה ועד הגיוס. השמה מקצועית ואישית עם מיטב יועצי ההשמה המקצועיים והאיכותיים ביותר,03-9440570.
שירותי השמה למסעדות, קייטרינג ומלונות - אולביק
olbik.co.il
לפני 10 שנים הקמנו את אולביק, חברת בוטיק המתמקדת באספקת כוח אדם לענף המסעדנות, אולמות אירועים ומלונות בוטיק בת"א והסביבה. עם השנים הפכנו לצוות נרחב ומוביל בתחומו שיודע להגדיר יעדים ובעלי חזון. אנו פועלים נמרצות לסייע וללוות את לקוחותינו ומעניקים פתרונות מהירים, איכותיים וללא פשרות. החלטנו שהגיע הזמן לדאוג כמו שצריך למסעדנים, מלונאים ובעלי אולמות.
הדרכת מכירות למסעדות ובתי קפה - הכשרת עובדים, מנהלים, הגדלת ...
mazort.co.il › service › הדרכת-מכירות
הדרכת מכירות למסעדות ובתי קפה – איך מעלים אחוזי שירות, ... מאבחנים כוח אדם, ... הוקמה חברת מזור ...
דף הבית | אורביס - שירותי כח אדם
www.orbis.co.il
חברת אורביס מספקת שירותי כח אדם ללקוחותיה במגוון תפקידים לסקטור העסקי, מוסדי והתעשייתי. חברתנו דוגלת במענה מהיר, רלוונטי ומותאם לבקשות לקוחותינו, תוך מתן דגש במיון וסינון יסודי על מנת לגייס עבורם עובדים מתאימים בלבד ...
סאבי איט sabieat
http://sabieat.d-group.co
חברת כוח אדם. כוח אדם למסעדות ולבתי קפה - השמה ואספקת עובדים למטבח, ניקיון ומשלוחים. התקשרו עכשיו.
טראמפ כח אדם בע"מ
https://www.appcardpro.co.il/trump
כח אדם לא מיומן אשר אינו מתאים לאופיה הספציפי של העסק יגרום במהרה להוצאות מיותרות וחוסר שביעות רצון של לקוחות המסעדה.
שירותי השמה למסעדות, קייטרינג ומלונות - אולביק
https://olbik.co.il
בדיוק מהסיבה הזאת הוקמנו – לעזור לכם בהשמת העובדים המתאימים והמדויקים לכם בדיוק בהתאם לצרכים שלכם. חשוב מאד לציין שאנחנו מקפידים על מתן השירות המקצועי ביותר עבורכם, לא מתפשרים על התאמה שלכם לעובד הרלוונטי, ונעניק לכם פתרון מצוין לכל מטרה ובזמינות מלאה – בין אם אתם צריכים ...
כוח אדם, גיוס והשמה, מזון, שפים וטבחים - דפי זהב
https://www.d.co.il › h-c37280-e0-p...
חברת גולד-וורק מיון והשמה בע"מ לשירותכם! כחברה וותיקה, המספקת את שירותיה... 072-3234398072-3234398 מספר מקשר.
אולביק: שירותי השמה למסעדות, קייטרינג ומלונות
https://olbik.co.il
אודות אולביק. לפני 10 שנים הקמנו את אולביק, חברת בוטיק המתמקדת באספקת כוח אדם לענף המסעדנות, אולמות אירועים ומלונות בוטיק בת"א ...
שירותי כוח אדם למסעדות | אורביס - שירותי כח אדם
www.orbis.co.il › שירות_כוח_אדם_למסעדות
שני הנושאים החשובים ביותר בכל הקשור אל כח אדם למסעדות הם גיוס שירותי כח אדם למסעדות, כלומר חברות אשר יאתרו את אותם עובדים המתאימים לתפקידים השונים בענף המסעדנות. הנושא השני הינו תיעול היכולות של העובד לבצע את כל המשימות שנדרשות ממנו על הצד הטוב ביותר.
להרוויח כעצמאי ולהנות מכל היתרונות של שכיר – פרימיום
sabieat.co.il › about
אנו חברת ,בפרימיום יצרנו מהפיכה בתחום אספקת כוח אדם למסעדות. אנו מגייסים עובדים בתחומים שונים בתחום המסעדנות. אנו מציעים מערך מקצועי של 80 שליחים המצוידים באופנוע וקסדת מגן.
כוח אדם למסעדות - יהלום חברת ניקיון
y-clean.co.il › כוח-אדם-למסעדות
חברת Y-Clean קיימת מזה 10 שנים ומתמחה ב- כוח אדם למסעדות . צרו קשר לקבל הצעה מותאמת אישית 053-5770068
איך בוחרים את צוות העובדים למסעדה? גיוס כוח אדם למסעדה - MCC ...
https://mcc-ltd.co.il › גיוס-כוח-אדם-למס...
גיוס כוח אדם למסעדה זה שלב קריטי בתהליך הקמת המסעדה ובתפעול השוטף. ריכזנו לכם את דרישות הסף לגיוס כוח האדם הנכון לעסק שלכם יחד עם כמה טיפים.
חברות השמה, כוח אדם | חיפוש עבודה - Manpower
https://www.manpower.co.il
Manpower, המובילה מבין חברות ההשמה בישראל ובעולם. באתר ניתן מענה בנושאי חיפוש משרות, לוח דרושים מעודכן, פתרונות כח אדם, הצעות עבודה ומשרות חמות בכל הארץ.
אופוס כוח אדם והשמה
http://www.opus-hr.co.il
לחברת כוח אדם בחולון דרוש/ה חשבת שכר סוג 3 + מנהל/ת חשבונות, עצמאי/ת. עבודה במשרה חלקית, 5 ימים בשבוע, שעות עבודה מ 09:00 עד 16:00 בחולון. אחריות על.
פתרונות כח אדם לעובדי מטבח
https://sabieat.co.il › biz › פתרונות-כח-...
למעשה, כל בעל עסק שחותם אתנו על בלעדיות, מתחייב שלא יעסיק עובדים דרך חברות השמה אחרות. כך, אנו בטוחים שאנו לא מבזבזים לחינם זמן על מאמצי גיוס ושיבוץ עובדים.
להרוויח כעצמאי ולהנות מכל היתרונות של שכיר – פרימיום
https://sabieat.co.il/about
אנו חברת ,בפרימיום יצרנו מהפיכה בתחום אספקת כוח אדם למסעדות. אנו מגייסים עובדים בתחומים שונים בתחום המסעדנות. אנו מציעים מערך מקצועי של 80 שליחים המצוידים באופנוע וקסדת מגן.
4ward גיוס כוח אדם למסעדות - ייעוץ עסקי
https://4ward.co.il › תפעול-מסעדה › גיו...
סיוע באפיון, איתור וגיוס עובדים למסעדות, טבחים, מלצרים, שפים, עובדי ניקיון ועוד. ייעוץ עסקי לגיוס כוח אדם וגיוס עובדי מסעדות.
שירותי כוח אדם למסעדות | אורביס
http://www.orbis.co.il › שירות_כוח_אד...
השנייה היא לפנות אל חברה שמספקת שירותי כח אדם למסעדות על מנת שתגייס עבור המסעדה את ... הערכות – באם מדובר על עובד של חברת כח האדם, מדי תקופה תיערכנה הערכת ...
דף הבית | אורביס - שירותי כח אדם
www.orbis.co.il
שירותי כח אדם במגוון תפקידים לסקטור העסקי, מוסדי והתעשייתי. ניקיון שטחים מסחריים ואולמות תצוגה. Button. שירותי ניקיון למשרדים. Button. שירותי כח אדם בתי אבות/דיור מוגן. Button. שירותי כח אדם לבתי מלון. Button.