חברת החשמל לישראל
www.iec.co.il › ombudsman › pagesבחברת החשמל אנחנו שמים בראש סדרי העדיפויות את חווית הלקוח ואת שביעות הרצון מאיכות השירות. על אף המאמצים שלנו, ייתכן שלא הצלחנו לספק לך הפעם את החוויה שרצינו להעניק. שמנו לנו למטרה ללמוד מכל תלונה והיכן שצריך אנחנו פועלים לשנות ולשפר.
הגשת תלונה לנציב תלונות הציבור (מבקר המדינה) - כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il › הגשת_ת...כל מפעל או מוסד או גוף אחר, הנתמכים באופן ישיר או באופן עקיף על ידי הממשלה כגון: חברת עמידר, חברת החשמל, קופות החולים, אוניברסיטאות וכו'.
פניות ותלונות הציבור - iaa.gov.il
https://www.iaa.gov.il/forms/contact-usמודיעין נתב"ג פעיל 24/7 למידע כללי. ת.ד 137 נמל תעופה בן-גוריון, 7015001. *6663 או 03-9723333 או כנסו לשאלות נפוצות.
הגשת פנייה | רשות החשמל - Gov
https://www.gov.il › tofespniyaטופס פניות הציבור ... ניתן לפנות אל נציבות תלונות הציבור בחברת החשמל באמצעות פקס' מספר: 1-800-200-103. או דרך כתובת המייל של חברת החשמל: ombudsman@iec.co.il.
Partner נציב התלונות
https://www.partner.co.il/newcontact/formשירות דיבוריות. 144 - בירור מספרים. בקשות לצו הגבלת גישה. נציב תלונות הציבור. שירות ותמיכה. פעולות בחשבון. תנאי שימוש באתר. בדיקת שווי קופון. תנאים כלליים וטפסים.
סיפורה של תלונה - חברת החשמל לישראל בע"מ - מבקר המדינה
https://www.mevaker.gov.il › Pagesתלונת המתלוננת נמצאה מוצדקת, והמתלוננת פוצתה בגין שכירת הגנרטור בסך של 5,642 ש"ח. חברת החשמל הודיעה לנציבות תלונות הציבור כי התלונה הובאה לידיעת הגורמים ...
דרכי התקשרות עם נציבות תלונות הציבור
https://www.iec.co.il/ombudsman/pages/contactus.aspxפניות הציבור פרטיות עסקי. למקצוען ... חברת החשמל > פניות הציבור > דרכי התקשרות עם נציבות תלונות הציבור ...
פניה לשירות הלקוחות - חברת החשמל
www.iec.co.il › pages › reqnoidentפניה לשירות הלקוחות. אנחנו כאן לשירותך. פשוט למלא את הטופס ונשיב לך בימים הקרובים. לתשומת לבך, בעת מילוי הטופס יש להקליד לפחות 2 אותיות בשדה יישוב ובשדה רחוב ואז לבצע בחירה מהרשימה.
חברת החשמל - שירות לקוחות | שירות.נט
www.sherut.net › Electricחברת החשמל - ויקיפדיה. 2.3 (1141 הצבעות) star star star_half star_border star_border. חברות נוספות בקטגוריה navigate_before. ממשלה ומוסדות. gov.il. דואר ישראל. חברת החשמל. משטרת ישראל.
חברת החשמל - שירות לקוחות - שירות לקוחות
https://שירות-לקוחות.org.il/חברת-החשמל-שירות-לקוחות'חברת חשמל' (או בשמה המלא – 'חברת החשמל לישראל') היא חברה ממשלתית המייצרת ומספקת חשמל ללקוחות פרטיים ועסקיים בכל חלקי מדינת ישראל.
פניה לשירות הלקוחות - חברת החשמל
https://www.iec.co.il › reqnoidentבימים א'-ה': מ-8:00 עד 19:00, בימי ו' ובערבי חג: מ-8:00 עד 13:00. לאחר שעות הפעילות הרגילות, זמינים בטלפון בכל שעה בנושאי מפגעים והפסקות חשמל. טפסי פנייה.
חברת החשמל לישראל
https://www.iec.co.il/ombudsman/pages/default.aspxבחברת החשמל אנחנו שמים בראש סדרי העדיפויות את חווית הלקוח ואת שביעות הרצון מאיכות השירות. על אף המאמצים שלנו, ייתכן שלא הצלחנו לספק לך הפעם את החוויה שרצינו להעניק. שמנו לנו למטרה ללמוד מכל תלונה והיכן שצריך אנחנו פועלים לשנות ולשפר.
פניה לשירות הלקוחות - חברת החשמל
https://www.iec.co.il/pages/reqnoident.aspxפניה לשירות הלקוחות. אנחנו כאן לשירותך. פשוט למלא את הטופס ונשיב לך בימים הקרובים. לתשומת לבך, בעת מילוי הטופס יש להקליד לפחות 2 אותיות בשדה יישוב ובשדה רחוב ואז לבצע בחירה מהרשימה.
חברת החשמל - שירות לקוחות | שירות.נט
https://www.sherut.net/Electricפניה אל חברת החשמל. לא תמיד חייבים לפנות בטלפון. בחר את הדרך הכי יעילה עבורך לפנות לשירות הלקוחות של חברת החשמל. החשבון שלי. mood. שירות עצמי באיזור האישי. החשבון שלי. שירות עצמי. mood.
GOV.IL
https://www.gov.il/he/departments/general/tofespniyaבאמצעות הדואר – ת.ד. 1296, ירושלים 9101202 . באמצעות הפקס – 02-6217183. על הצרכן לצרף לפנייתו העתקי ההתכתבות מול חברת החשמל וכל תכתובת הרלוונטית לתלונתו. חטיבת הצרכנות והבקרה תבדוק תלונות צרכנים ותקבל החלטה בהן בהתאם ל: נוהל החדש.
"המכשיר נהרס": אלו התלונות הנפוצות על חברת החשמל - וואלה! כסף
https://finance.walla.co.il › itemמנתוני הדוח השנתי של נציבות תלונות הציבור בחברת החשמל שהתפרסם היום (שני) עולה כי בשנת 2017 התקבלו בחברת החשמל 13,228 תלונות של לקוחות.
שירות לקוחות - חברת החשמל
www.iec.co.il › homeclients › pagesפניות הציבור. אפשר להגיש תלונה בכתב לנציבות תלונות הציבור של חברת החשמל, בטופס דיגיטלי, בדוא"ל, בפקס או בדואר ישראל.
פניות הציבור - חברת החשמל
https://www.iec.co.il › ombudsmanנציבות תלונות הציבור. בחברת החשמל אנחנו שמים בראש סדרי העדיפויות את חווית הלקוח ואת שביעות הרצון מאיכות השירות. על אף המאמצים שלנו, ייתכן שלא הצלחנו לספק לך ...
חברת החשמל - שירות לקוחות - שירות לקוחות
שירות-לקוחות.org.il › חברת'חברת חשמל' (או בשמה המלא – 'חברת החשמל לישראל') היא חברה ממשלתית המייצרת ומספקת חשמל ללקוחות פרטיים ועסקיים בכל חלקי מדינת ישראל.
חברת החשמל - חברת חשמל - שירות לקוחות
http://www.שירותלקוחות.co.il › גזחברת החשמל מספקת את רוב החשמל הנצרך במשק הישראלי. ... על מנת לייעל את הטיפול בפנייתך אל שירות לקוחות חברת החשמל, חשוב להכין בכל ... נציבות תלונות הציבור.
נציבות תלונות הציבור לשירותכם
https://www.iec.co.il/ombudsman/pages/aboutombudsman.aspxתלונה שהוגשה לאחר שעברה שנה מיום המעשה שעליו נסבה. במקרים אלה מודיע נציב תלונות הציבור למתלונן בכתב, שלא יטפל בתלונה, ומציין את הנימוקים לכך. תלונה אנונימית תטופל, אלא אם נציבות תלונות תקבע אחרת. נציבות תלונות הציבור מביאה את נושא התלונה לידיעת מנהל ההאגף בחברת החשמל ...
הממונה על פניות הציבור | הפניקס - FNX
https://www.fnx.co.il/claims-customer-service/public-inquiriesהממונה על פניות הציבור – עו"ד אפרת שגיא- מלכי. חברת הפניקס פועלת באופן מתמיד לשיפור השירות ומתן מענה מיטבי למבוטחיה, יחד עם זאת, במידה ואינך שבע/ת רצון מהטיפול בפנייתך, ניתן לפנות לממונה על פניות הציבור: עו"ד אפרת שגיא-מלכי.
GOV.IL
www.gov.il › he › departmentsבאמצעות הדואר – ת.ד. 1296, ירושלים 9101202 . באמצעות הפקס – 02-6217183. על הצרכן לצרף לפנייתו העתקי ההתכתבות מול חברת החשמל וכל תכתובת הרלוונטית לתלונתו. חטיבת הצרכנות והבקרה תבדוק תלונות צרכנים ותקבל החלטה בהן בהתאם ל: נוהל החדש.