חיפשת:

חבילות לאוסטריה למשפחות

חבילות נופש למשפחות לאוסטריה - זלצבורג במחיר בלעדי, ניתנות ...
https://ramtours.com/חבילות-נופש-לאוסטריה-תאריכים
חבילות נופש למשפחות לאוסטריה – זלצבורג חבילות נופש ליער השחור לראש השנה וסוכות 2020 כפרי נופש ביער השחור
חבילות נופש לאוסטריה במחירים הכי טובים בהתחייבות! | רם ...
https://www.ramtours.com/חבילות-נופש-לאוסטריה
שלל אטרקציות – בעיירה אימסט שבאוסטריה אפשר למצוא את מגלשות ההרים הארוכות ביותר באירופה. באזור נמצא גם פארק מים גדול המתאים לבילוי לכל הגילאים. בוולפגאנג נמצאת רכבת השיניים העתיקה בעולם הלוקחת את המטיילים אל נוף משגע וישנן עוד שלל אטרקציות מהם אפשר ליהנות במסגרת חבילות ...
כל חבילות הנופש באיזור זלצבורג אוסטריה Archives | רם ...
https://ramtours.com/package-category/חבילות-נופש-לזלצבורג...
חבילות נופש לזלצבורג מאפשרות לכם לבקר באטרקציות מעניינות ומיוחדות כמו מצודת הונזלצבורג המרשימה ביופייה ובגודלה. אל המצודה ניתן לעלות באמצעות רכבל או במדרגות החצובות.
אוסטריה למשפחות | רם - תיירות ונסיעות - במחיר הכי זול ...
https://ramtours.com/אוסטריה-למשפחות
משפחות אשר יש להן זמן רב לחופשה (כעשרה ימים או יותר), יבחרו לחלק את זמנן בין חבלי ארץ שונים. משפחות אשר מעוניינות לצאת לטיול קצר (פחות משבוע), יעדיפו לרוב להתמקם במקום אחד ולטייל טיול כוכב. כדאי לדעת כי על טיולי אוסטריה למשפחות שמדובר באזור יפיפה שכיף לשהות בו.
חבילות נופש לזלצבורג בקיץ 2022
https://www.ramtours.com › חבילות-נו...
חבילות נופש לזלצבורג בקיץ 2022. טיסה סדירה + צימר כפרי + רכב סטיישן משפחתי. החל מ-. €569. לאדם בהרכב של זוג + 3 ילדים. חבילת נופש לאוסטריה-זלצבורג.
10 המלצות על דירות נופש למשפחות באוסטריה - אוסטריה - מידע ...
https://www.myaustria.co.il/10-המלצות-על-דירות-נופש-למשפחות...
Haus Kathrin – בית הארחה כפרי מצוין בעיירה Werfenweng, שמציע הרבה מאד פלוסים לבוחרים בו: מיקום אידיאלי (קרוב לאגם רחצה למשל), יחידות אירוח נוחות, מטבחון מאובזר, ארוחות בוקר עשירות, סאונה ללא תשלום, חדרי משחק עבור הילדים ועוד. יופי של אפשרות למשפחות המגיעות לאזור זלצבורג.
חבילות נופש לאוסטריה, דיל לאוסטריה שאסור לפספס - ישראייר
https://www.israir.co.il/Packages/To/Austria.html
דילים לאוסטריה תוכלו למצוא באתר ישראייר, מגוון ענק של חבילות נופש לאוסטריה הכוללות טיסות מלונות ועוד, הזמינו עוד היום חבילת נופש לאוסטריה באתר ישראייר
אוסטריה עם ילדים: היעד המושלם למשפחות
https://www.myaustria.co.il/אוסטריה-עם-ילדים
חבילות נופש ודילים – מידע והזמנה ... אוסטריה עם ילדים: היעד המושלם למשפחות. ... משפחות שנוסעות לאוסטריה עם תינוקות ופעוטות צריכות להביא מטבע הדברים, לא מעט פריטים.
דילים לאוסטריה, חבילות נופש לאוסטריה, נופש באוסטריה| אופיר ...
https://www.ophirtours.co.il/hotelpakage/austria.html
בין האטרקציות המפורסמות בעיר – בית האופרה הלאומי, רובע המוזיאונים, ארמון הופבורג, בית העירייה ומגדל השעון, בית / מוזיאון המלחין מוצרט, מגדל המילניום, גן החיות שנברן ועוד. דילים לאוסטריה ייקחו אתכם גם לעיר זלצבורג, שהיא העיר הרביעית בגודלה באוסטריה ואחת המתויירות והיפות בה.
חופשה משפחתית באוסטריה - אשת טורס
https://www.eshet.com › deals › austria
חופשה משפחתית באוסטריה. חבילות נופש (טיסה + מלון) ... אוסטריה מציעה למבקרים בה, ובמיוחד למשפחות עם ילדים, מגוון נהדר של אטרקציות מסוגים שונים.
שטרודל משפחתי עם קצפת אוסטריה למשפחות, טיול מאורגן ל-8 ימים ...
https://www.azrieli.com › ...
השובר מקנה: 8 ימים של טיול מאורגן לאוסטריה למשפחות - חבל טירול, אוטובוס צמוד ומלווה קבוצה, 7 לילות בתי מלון מדרגה ראשונה או דרגת תיירות טובה בחדרים זוגיים ...
הסבר על דילים לאוסטריה וחבילות נופש לאוסטריה - מידע חשוב ...
https://www.myaustria.co.il/מידע-וטיפים-לתכנון-הטיול/חבילות...
יש פה כמה שיקולים: ראשית, ממש לא חייבים, הרבה מטיילים מזמינים לינה, רכב וטיסות בנפרד (ותוכלו לעשות זאת בעזרת דף הזמנת הלינה, או המדריך לתכנון והזמנת טיול לאוסטריה ). לרוב חבילות הנופש כוללות 6-8 לילות, קחו זאת בחשבון ותחשבו היטב אם זה מתאים לכם (אבל יש מקרים אחרים – כדאי לבדוק).
מגוון חבילות נופש לאוסטריה - בליק תיירות
https://www.blik.co.il › Destinations
דילים לאוסטריה במחירים שאסור לכם לפספס! בבליק תיירות תמצאו מבחר חבילות נופש לאוסטריה הכוללות טיסה ומלון בדיל לבחירתכם. המחירים לזמן מוגבל.
דילים לאוסטריה, חבילות נופש לאוסטריה, נופש באוסטריה - אופיר טורס
https://www.ophirtours.co.il › austria
דילים לאוסטריה מזמינים עם אופיר טורס, אנו מציעים חבילות נופש לאוסטריה הכוללות ... יערות, הרים ואטרקציות רבות המתאימות למשפחות וסטיריה – אחד המיוערים במדינה ...
חבילות נופש לאוסטריה - מגה תיירות
https://www.megatr.co.il › austria
מקום שבו עדיין לבוש מסורתי של מכנסי עור ומגבעת עם נוצה הם מחזה נפוץ. האזור שהוא גן עדן למשפחות חובבות הרפתקה וטבע. רפטינג, מגלשה אלפינית , קניונים ומפלים, פארק ...
חבילות נופש וכפרי נופש באוסטריה | דילים לאוסטריה | סי אירופה
https://www.ceurope.co.il › חבילות-נופ...
סי אירופה מציעה חבילות נופש ודילים לאוסטריה בכפרי נופש ודירות נופש לחופשה ... חבילות נופש ודילים למשפחות יחידים וזוגות באוסטריה, דירות נופש וכפרי נופש ...
הסבר על דילים לאוסטריה וחבילות נופש לאוסטריה - מידע חשוב לפני הזמנה
https://www.myaustria.co.il › חבילות-נ...
פשוט החברות והסוכנויות שבונות את החבילות הללו רוכשות מקומות לינה למשפחות מראש, ואז יש להן מה להציע בחבילה כשהאפשרות להזמין עצמאית כבר נגמרה מזמן. לא כל חבילות ...
חבילות נופש לאוסטריה - איילה נסיעות
https://www.ayala.co.il › austria
חבילות נופש באוסטריה מבית המומחים של איילה נסיעות, החברה המובילה בישראל בתחום הדילים וחבילות לאוסטריה, הזמינו את הטיול שלכם עוד היום!
כפרי נופש מומלצים באוסטריה, אירוח כפרי באוסטריה למשפחות עם ...
https://www.myaustria.co.il/שירותים-והזמנות/המלצות-על-כפרי...
רשימה של כפרי נופש באוסטריה, מתאימים למשפחות עם ילדים ולזוגות, בחבל טירול, זלצבורג, פלכאו ועוד, עם תמונות ופרטים והזמנה ישירה באמצעות האתר.
חבילות נופש באוסטריה - איסתא
https://www.issta.co.il › austria
נופש באוסטריה עד 40% חסכון, הזמנת חבילות נופש באוסטריה באישור מיידי באינטרנט. כנסו להזמין עוד היום חבילת נופש באוסטריה באתר איסתא.