חיפשת:

זרע לבטלה היתר

זרע לבטלה לפני ואחרי חתונה - הידברות | שאל את הרב - הידברות
https://www.hidabroot.org/question/243159
Mar 01, 2018 · זרע לבטלה לפני ואחרי חתונה - הידברות | שאל את הרב - הידברות. ניווט. VOD. הרצאות. שיעורי הרב זמיר כהן בת"א. הלכות. קצרים. שבת. הדף היומי.
הוצאת זרע על ידי אשתו. - הרב מיכאל אברהם
https://mikyab.net › Questions
האם יש היתר לאשה להוציא זרע לבעלה אם היא נהנית מכך ורוצה בכך? ... בשלא כדרכה זו ביאה מבחינה הלכתית, והוצאת זרע במהלך ביאה אינה נחשבת לבטלה.
הוצאת זרע במסגרת חיי אישות - ואהבתם
https://www.ve-ahavtem.com › post › הוצאת-זרע-במסגרת-חיי...
השאלה היא אם כל הוצאת זרע מחוץ לנרתיק האישה ייחשב כהוצאה זרע לבטלה על פי הגדרת ... אעפ"כ כיון שהיא לו דבר היתר אינו צריך להילחם עם תאוותו רק שיסתפק מן ההיתר ...
א – הוצאת זרע לבטלה – הרחבות לפניני הלכה
https://ph.yhb.org.il/plus/14-04-01
בערוך לנר (נדה יג, א) למד איסור הוצאת ז"ל (זרע לבטלה) מהציווי הכללי שאסור לאדם לחבל בעצמו משום בל תשחית: "לא נתבאר בשום מקום מאי אזהרה איכא להשחתת זרע והיכן אסרה התורה, ובשלמא לר"ת …
היתר שז"ל למי שפטור מפרו ורבו – עמותת כמוך - הומואים דתיים ...
https://www.kamoha.org.il › ...
מי שפטור מפרו ורבו אינו מוזהר על איסור זרע לבטלה? אם כן - הומו שפטור מפרו ורבו פטור גם מאיסור שז"ל? * הרב אפרתי עונה.
היתר של התוספות להוצאת זרע לבטלה?
www.shoresh.org.il › spages › shut
Apr 02, 2021 · (למיטב הבנתי זה לא קשור כלל לסוגיה של מין אוראלי בלבד, זה קשור לעצם הוצאת זרע ל"אוויר" במסגרת יחסים. מצד שני, גם אם הציטוט היה נכון לחלוטין...
היתר להוצאת זרע לבטלה - הרב יובל שרלו - מורשת שו"ת
shut.moreshet.co.il/shut2.asp?id=122799
היתר להוצאת זרע לבטלה. מצאתי אתר ובו תשובה הלכתית מפורטת ומנומקת המתירה הוצאת זרע לבטלה בזמננו. לא מצאתי התייחסות של רבנים אחרים לזה. קראתי את הדברים והייתי נותן אותם לבחור בשיעור א בישיבה כדי לעמוד על הכשלים הלוגיים והאנליטיים של המאמר.
הוצאת זרע לבטלה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › הוצאת_זרע_לבטלה
הוצאת שכבת זרע לבטלה (בראשי תיבות: שז"ל) הוא מונח הלכתי המתייחס לשפיכת נוזל זרע שלא במסגרת יחסי מין עם אישה , על ידי אוננות, קרי לילה או משגל נסוג.
א – הוצאת זרע לבטלה – הרחבות לפניני הלכה
ph.yhb.org.il › plus › 14/04/01
בערוך לנר (נדה יג, א) למד איסור הוצאת ז"ל (זרע לבטלה) מהציווי הכללי שאסור לאדם לחבל בעצמו משום בל תשחית: "לא נתבאר בשום מקום מאי אזהרה איכא להשחתת זרע והיכן אסרה התורה, ובשלמא לר"ת הוא בכלל פרו ורבו, אבל לשיטות החולקין עליו מנ"ל….
מה נחשב הוצאת זרע לבטלה? - הידברות | שאל את הרב
https://www.hidabroot.org › question
רוצה לקבל עלי את איסור זרע לבטלה אך רוצה הסבר מפורט מה נחשב כזרע לבטלה מה מותר מה אסור, מתי מותר מתי אסור אם כנשוי ואם כרווק.
זרע לבטלה ללא תיסכול ומשבר נפשי | שאל את הרב - כיפה
https://www.kipa.co.il/שאל-את-הרב/זרע-לבטלה-ללא-תיסכול...
Sep 13, 2010 · בש"ך יורה דעה סימן קנ"ז סעיף קטן ג', כתב שאם יש סכנה שיאבד איבר, ואין סכנת חיים, יש מחלוקת בפוסקים אם מותר לעבור על איסור תורה כדי להציל את האיבר, ומסקנתו שנראה להקל ולהתיר [ועיין עוד בפרי מגדים אורח חיים סי' שכח משבצות ס"ק ז', ושו"ת מלמד להועיל יורה דעה סימן ל"ב].
הוצאת זרע לבטלה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/הוצאת_זרע_לבטלה
הוצאת שכבת זרע לבטלה (בראשי תיבות: שז"ל) הוא מונח הלכתי המתייחס לשפיכת נוזל זרע שלא במסגרת יחסי מין עם אישה (ביאה), על ידי אוננות, קרי לילה או משגל נסוג. המשנה והתלמוד מדריכים להימנע ממצבים העלולים לגרום להוצאת זרע לבטלה. ספר הזוהר מחמיר מאוד ביחסו להוצאת זרע לבטלה. בשיח ההלכתי מכונה הוצאת זרע לבטלה גם בשם "פגם הברית", והדרכים להימנע מחטא זה קרויות "שמירת הברית". חזרה בתשובה מחטא זה קרויה "תיקון הברית".
זרע לא קדוש: לתקן את הפראנויה של המגזר - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › דיון › עיון
אינני רוצה להתייחס לסרט, אלא למקום ש"הוצאת זרע לבטלה" (בשפת קודש), ... שמקורם בעיקר ב"זוהר" – ובין היתר יש הסוברים כי זו העבירה החמורה בתורה ...
היתר להוצאת זרע לבטלה - הרב יובל שרלו - מורשת שו"ת
shut.moreshet.co.il › shut2
היתר להוצאת זרע לבטלה. מצאתי אתר ובו תשובה הלכתית מפורטת ומנומקת המתירה הוצאת זרע לבטלה בזמננו. לא מצאתי התייחסות של רבנים אחרים לזה. קראתי את הדברים והייתי נותן אותם לבחור בשיעור א בישיבה כדי לעמוד על הכשלים הלוגיים והאנליטיים של המאמר.
הוצאת זרע לבטלה - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › הוצא...
בשיח ההלכתי מכונה הוצאת זרע לבטלה גם בשם "פגם הברית", והדרכים להימנע מחטא זה קרויות "שמירת ... שעוסק בין היתר במתן עזרה וסיוע לנערים שמתקשים בשמירת הברית.
זרע לבטלה ללא תיסכול ומשבר נפשי | שאל את הרב - כיפה
https://www.kipa.co.il › שאל-את-הרב
ועיין לקמן אות ו' שנתבאר בבהירות בע"ה שמעיקר הדין לרוב גדולי הפוסקים ולדעת השולחן ערוך, פנוי ומי שאשתו טמאה מותר להוציא זרע גם בלא היתר של אונס ...
למה אסור זרע לבטלה? | שאל את הרב - כיפה
www.kipa.co.il › שאל-את-הרב › למה-אסור
Dec 02, 2007 · גם ההלכה מתייחסת למעשה הזה בחומרה רבה וכותבת (שולחן ערוך אבן העזר סימן כ"ג סעיף א'-ג'): "אסור להוציא שכבת זרע לבטלה. ועוון זה חמור מכל עברות שבתורה. אלו שמנאפים ביד ומוציאים שכבת זרע, לא די להם ...
היתר של התוספות להוצאת זרע לבטלה?
https://www.shoresh.org.il/spages/shut/ishut552.htm
Apr 02, 2021 · (למיטב הבנתי זה לא קשור כלל לסוגיה של מין אוראלי בלבד, זה קשור לעצם הוצאת זרע ל"אוויר" במסגרת יחסים. מצד שני, גם אם הציטוט היה נכון לחלוטין...
זרע לבטלה ללא תיסכול ומשבר נפשי | שאל את הרב - כיפה
www.kipa.co.il › שאל-את-הרב › זרע
Sep 13, 2010 · בש"ך יורה דעה סימן קנ"ז סעיף קטן ג', כתב שאם יש סכנה שיאבד איבר, ואין סכנת חיים, יש מחלוקת בפוסקים אם מותר לעבור על איסור תורה כדי להציל את האיבר, ומסקנתו שנראה להקל ולהתיר [ועיין עוד בפרי מגדים אורח חיים סי' שכח משבצות ס"ק ז', ושו"ת מלמד להועיל יורה דעה סימן ל"ב].
צרכים מיניים לא תואמים בין בני זוג והוצאת זרע לבטלה - בית הלל
https://www.beithillel.org.il › post-678
האם ניתן למצוא מקום להתיר לגבר הוצאת זרע לבטלה? ... קשה אפוא לסמוך היתר ברור להוז”ל על חוסר-הפריון של האישה, אך בעקבות דרכם של פוסקים רבים ניתן לראות ...
היתר של התוספות להוצאת זרע לבטלה?
https://www.shoresh.org.il › ishut552
היתר של התוספות להוצאת זרע לבטלה? הרב יניב חניא כ ניסן, ... מצאתי באתר לא כל כך צנוע הסבר שלפי דעת חלק מהראשונים מותר להוציא זרע לבטלה.
היתר להוצאת זרע לבטלה - הרב יובל שרלו - מורשת שו"ת
http://shut.moreshet.co.il › shut2
היתר להוצאת זרע לבטלה - הרב יובל שרלומצאתי אתר ובו תשובה הלכתית מפורטת ומנומקת המתירה הוצאת זרע לבטלה בזמננו. לא מצאתי התייחסות של רבנים אחרים לזה.
א – הוצאת זרע לבטלה – פניני הלכה
ph.yhb.org.il › 14/04/01
לתוס’ (סנהדרין נט, ב, ‘והא’) איסור הוצאת זרע לבטלה הוא ענף של מצוות פריה ורביה. ויש שכתבו שהאיסור נלמד מדברי התורה על ער ואונן (פמ”ג או”ח ג, א”א יד; בן יהוידע נדה יג, א). ויש שביארו שהוא אסור משום בל תשחית (ערוך לנר לנדה יג, ב, ובספרו בנין ציון קלז).