חיפשת:

וקשרתם לאות על ידכה

בא | והיה לאות על ידכה | תורת הר עציון
https://www.etzion.org.il › parashat-bo
בעוד שב"שמע" נא' "וקשרתם לאות על ידך" ובפרשת "קדש" "והיה לך לאות על ידך" בפרשתנו נא' "ידכה". שתי שאלות מתעוררות בעקבות איות זה, על האחת דובר ...
וקשרתם לאות על־ידך והיו לטטפת בין עיניך: (דברים פרק ו פסוק ח)
https://www.mgketer.org › tanach
וְתִקטְרִינוּן לְאָת עַל יְדָך וִיהוֹן לִתפִלִין בֵּין עֵינָך : עין המסורה: לטטפת - ב' (חסר ומלא): ...
קטגוריה:דברים ו ח – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/קטגוריה:דברים_ו_ח
וּ/קְשַׁרְתָּ֥/ם לְ/א֖וֹת עַל־יָדֶ֑/ךָ וְ/הָי֥וּ לְ/טֹטָפֹ֖ת בֵּ֥ין עֵינֶֽי/ךָ׃. הנוסח בכל מהדורות המקרא בוויקיטקסט הוא על על פי כתב יד לנינגרד (על בסיס מהדורת ווסטמינסטר ), חוץ ממהדורת הטעמים, שהיא לפי מקרא על פי המסורה . לפרטים מלאים ראו ויקיטקסט:מקרא .
תפילין - aspaklaria.info
aspaklaria.info/400_TAV/תפילין.htm
והיה לאות על ידכה - על דרך הפשט הה"א לרמוז על ה' בתים שבתפילין, של ראש ד' בתים ושל יד בית אחד.
פרשת בא לילדים
https://www.פרשת-שבוע.com/2013/01/bo-yeladim.html
מעט הצמחייה שנותרה מכת הברד מחוסלת על ידי הארבה ופרעה מבקש ממשה לסלק את המפגע. משה נעתר וכרגיל לאחר שהמכה מסתיימת לא מוכן לשחרר את בני ישראל.
הנחת תפילין – ויקישיבה
www.yeshiva.org.il › wiki › index
ובפרשת "והיה אם שמע" (פרק יא): "וקשרתם אותם לאות על ידכם והיו לטוטפות בין עיניכם". מצות הנחת תפילין נוהגת בכל יום, להוציא שבתות וימים טובים שבהם אסור להניח תפילין. בחנוכה ובפורים מניחים תפילין. בארץ ישראל נהוג שאין מניחים תפילין בחול המועד. ישנן קהילות בחוץ לארץ שבהן מניחים ...
וקשרתם לאות על ידך והיו לטטפת בין עיניך | TIFY - The Lowcountry ...
https://lcdl.library.cofc.edu › lcdl › catalog › lcdl:65360
Rosh Hashanah postcard depicting a boy learning to lay tefillin before his bar mitzvah. The text reads : "And thou shalt bind them for a sign upon thy hand, and ...
Deuteronomy 6:7-8 with Commentary - Sefaria
https://www.sefaria.org › Deuterono...
וּקְשַׁרְתָּ֥ם לְא֖וֹת עַל־יָדֶ֑ךָ וְהָי֥וּ לְטֹטָפֹ֖ת בֵּ֥ין עֵינֶֽיךָ׃ Bind them as a sign on your hand and let them ...
בא | והיה לאות על ידכה | תורת הר עציון
https://www.etzion.org.il/he/tanakh/torah/sefer-shemot/parashat-bo/בא-והיה...
Dec 15, 2015 · בעוד שב"שמע" נא' "וקשרתם לאות על ידך" ובפרשת "קדש" "והיה לך לאות על ידך" בפרשתנו נא' "ידכה". שתי שאלות מתעוררות בעקבות איות זה, על האחת דובר כבר בגמ' ובשניה יש לנו במה להתגדר.
תפילין - aspaklaria.info
aspaklaria.info › 400_TAV › תפילין
והיה לאות על ידכה - על דרך הפשט הה"א לרמוז על ה' בתים שבתפילין, של ראש ד' בתים ושל יד בית אחד.
תפילין - משכיות זהב
https://www.maskiutzahav.co.il/תפילין
תפילין צרו איתנו קשר מעט על תפילין הנחת התפילין, מצוותה מן התורה, ככתוב: "וקשרתם לאות על ידכה וכו'" (פרשת דברים פרק ו' פסוק ח').תיאור מעשה התפילין:בתפילין ארבע פרשיות, כתובות על קלף מעור בהמה טהורה: א. "קדש לי כל בכור" וכו'. ב ...
בא | והיה לאות על ידכה | תורת הר עציון
www.etzion.org.il › he › tanakh
Dec 15, 2015 · בעוד שב"שמע" נא' "וקשרתם לאות על ידך" ובפרשת "קדש" "והיה לך לאות על ידך" בפרשתנו נא' "ידכה". שתי שאלות מתעוררות בעקבות איות זה, על האחת דובר כבר בגמ' ובשניה יש לנו במה להתגדר.
קטגוריה:דברים ו ח - ויקיטקסט
https://he.wikisource.org › wiki › קטג...
וקשרתם לאות על ידך והיו לטטפת בין עיניך נוסח הפסוק לפי מהדורת וסטמינסטר · ראו פסוק זה בהקשרו במהדורת הכתיב של הפרק * * * וּקְשַׁרְתָּם לְאוֹת עַל ...
למה מניחים תפילין בצד שמאל - מרכז דעת - המרכז העולמי ...
https://www.daatcenter.com/למה-מניחים-תפילין-בצד-שמאל
קטגוריה:שמות יג ט – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/קטגוריה:שמות_יג_ט
גם: ( דברים ו ט ): " וכתבתם על מזוזות ביתך " - כמו: ( משלי ז ג ): " כתבם על לוח לבך ". ומה שיהיה לאות ולזיכרון, שיהיה שגור בפיך, כי ביד חזקה הוציאך ה' ממצרים. ואין זה דרך נכונה, כי בתחילת הספר כתוב: ( משלי א א ): " משלי שלמה ". והנה, כל מה שהזכיר הוא דרך משל. ואין כתוב בתורה שהוא דרך משל, חלילה ...
הרבי על הפרשה | מן היד אל הראש - צעירי חב"ד
http://www.chabad.org.il › Item
וקשרתם לאות על ידך והיו לטטפת בין עיניך (דברים ו,ח). מהפסוק בפרשתנו1 "וקשרתם לאות על ידך, והיו לטוטפות בין עיניך" לומדת הגמרא2, שצריך להניח תחילה תפילין ...
עונים לכם על השאלה: מה מברכים בהנחת תפילין? - אות - אוחז ...
https://otpadan.com/tefillin-put-on-prayer
הרמב"ם רש"י והרי"ף מפרשים, שלכתחילה מברכים ברכה אחת על הנחת תפילין של יד ושל ראש ורק אם מבחין בין תפילין של יד לתפילין של ראש אז מברך שתי ברכות, כי צריך לברך פעם נוספת על של ראש. אבל הרא"ש ורבינו תם חולקים ומפרשים שתמיד יש לברך שתי ברכות.
פרשת בא - תפילין - גיליונות נחמה ליבוביץ
https://www.nechama.org.il › pages
"וְהָיָה לְאוֹת עַל יָדְכָה וּלְטוֹטָפֹת בֵּין עֵינֶיךָ..." ... גם "וקשרתם לאות על ידך" כמו (משלי ו') "קשרם על לוח לבך", גם "וכתבתם על ...
והיה לאות על ידכה
https://irp-cdn.multiscreensite.com › uploaded › 0...
על ידכה. ולטוטפת בין עיניך כי בחוזק יד הוציאנו. ה' ממצרים". וכן )דברים ו. 8. (: "וקשרתם. לאות על ידך. והיו לטוטפות בין עיניך". וכן )שם יא.
תנ"ך מנוקד ומפורש - דברים פרק ו
https://mechon-mamre.org › ...
ח וּקְשַׁרְתָּם לְאוֹת, עַל-יָדֶךָ; וְהָיוּ לְטֹטָפֹת, בֵּין עֵינֶיךָ. ט וּכְתַבְתָּם עַל-מְזֻזוֹת בֵּיתֶךָ, ...
תפילין - משכיות זהב
www.maskiutzahav.co.il › תפילין
תפילין צרו איתנו קשר מעט על תפילין הנחת התפילין, מצוותה מן התורה, ככתוב: "וקשרתם לאות על ידכה וכו'" (פרשת דברים פרק ו' פסוק ח').תיאור מעשה התפילין:בתפילין ארבע פרשיות, כתובות על קלף מעור בהמה טהורה: א. "קדש לי כל בכור" וכו'. ב ...
תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - דברים פרק ו פסוק ח
www.mgketer.org › tanach › 5/6/8
וכן וקשרתם לאות על ידך והיו לטוטפות בין עיניך-כבר נאמרה (ראה שמ' יג, ט). ובאר בכאן וקשרתם-שיהיו בקשירה; וירמוז גם כן לקשר של תפלין שקבלו רבותינו הלכה למשה מסיני (ראה מנחות לה, ב).
תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - שמות פרק יג פסוק טז
https://www.mgketer.org/tanach/2/13/16
ואמר בשל יד: והיה לך (בנוסחנו ללא 'לך') לאות על ידכה , ודרשו בו (מנחות לו , ב) שהוא שמאל , שהלב נוטה לו. ועל דרך האמת: מה שאמר הכתוב "בעבור זה עשה יי' לי" (לעיל , ח) - כמו "זה אלי ואנוהו" (שמ' טו , ב) , יאמר כי ...
תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - דברים פרק ו פסוק ח
https://www.mgketer.org/tanach/5/6/8
וכן וקשרתם לאות על ידך והיו לטוטפות בין עיניך-כבר נאמרה (ראה שמ' יג, ט). ובאר בכאן וקשרתם-שיהיו בקשירה; וירמוז גם כן לקשר של תפלין שקבלו רבותינו הלכה למשה מסיני (ראה מנחות לה, ב).
קטגוריה:דברים ו ח – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › קטגוריה:דברים
וּ/קְשַׁרְתָּ֥/ם לְ/א֖וֹת עַל־יָדֶ֑/ךָ וְ/הָי֥וּ לְ/טֹטָפֹ֖ת בֵּ֥ין עֵינֶֽי/ךָ׃. הנוסח בכל מהדורות המקרא בוויקיטקסט הוא על על פי כתב יד לנינגרד (על בסיס מהדורת ווסטמינסטר ), חוץ ממהדורת הטעמים, שהיא לפי מקרא על פי המסורה . לפרטים מלאים ראו ויקיטקסט:מקרא .