'וכפר בעדו ובעד ביתו', מיהו 'ביתו'? - פורום אוצר החכמה
https://forum.otzar.org/viewtopic.php?t=4676Oct 17, 2010 · ואל יקשה בעיניך וכפר בעדו ובעד ביתו, כי פשוטו בית אביו, כי שלשה וידויין היו, ועזר הכהן שהיא אשתו בכח בעדו, והיא נכללת עמו, כי האיש ואשתו הוא האדם.
וכפר בעדו ובעד ביתו | ערוץ 7
https://www.inn.co.il › יהדותוכפר בעדו ובעד ביתו. כל אחד ואחד מאתנו חי ופועל בתוך כמה מעגלים: המעגל האישי, המעגל המשפחתי, המעגל הקהילתי והמעגל הלאומי. את כל המעגלים הללו אנו ...
וכפר בעדו ובעד ביתו | ערוץ 7
https://www.inn.co.il/news/507365וכפר בעדו ובעד ביתו כל אחד ואחד מאתנו חי ופועל בתוך כמה מעגלים: המעגל האישי, המעגל המשפחתי, המעגל הקהילתי והמעגל הלאומי. את כל המעגלים הללו אנו מוצאים גם בכפרת הכהן הגדול בעבודתו ביום ...
"וכיפר בעדו ובעד ביתו" - ערוץ מאיר - אתר היהדות הגדול בעולם
https://meirtv.com/shiurim/shiur-60028Apr 18, 2013 · לימוד בוקר בפרשה – אחרי מות-קדושים ה’תשע”ג. מדור: בית המדרש. אורך השיעור: 20 דקות. סדרה: לימוד בוקר בפרשה -. מילות מפתח: עליה לארץ, פרשת אחרי מות. לחץ כאן להורדת קובץ שמע MP3. רוצה להיות שותף בהפצת ...
"וכפר בעדו ובעד ביתו" (טז,יא)
www.hidush.co.il › hidushApr 22, 2010 · וכפר בעדו ובעד ביתו (טז,יא) מה עניין ביתו, הרי הכהן בא להתפלל על עצמו ועל העם כולו? אלא מפרש רבי שמשון רפאל הירש, שאין לתאר כהן גדול בלא בית, בלא נישואין ובלא אישה, שהרי
תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - ויקרא פרק טז פסוק ו
www.mgketer.org › tanach › 3/16/6ולפי שאמר אחר זה "וכפר בעדו ובעד ביתו" (להלן, יא), ואמר בסוף הפרשה "ועל הכהנים ועל כל עם הקהל יכפר" (להלן, לג), למדנו שההודאה הנאמר בביתו הנאמר ראשונה-אשתו, ו'ביתו' הנאמר שנית, מורה על הכהנים.
תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - ויקרא פרק טז פסוק יא
https://www.mgketer.org/tanach/3/16/11והקריב אהרן את פר החטאת אשר לו וכפר בעדו ובעד ביתו ושחט את פר החטאת אשר לו-רוצה לומר, שיקריבהו עוד שנית לפאת מערב, כדי שיהיה במקום שחיטתו; ויסמוך עליו ויתודה בעדו ובעד הכהנים.
וכפר בעדו והקריב אהרן את פר החטאת אשר לו ובעד ... - ישיבת ברכת משה
http://www.ybm.org.il › LessonsFiles › Pdfוהקריב אהרן את פר החטאת אשר לו. וכפר בעדו. ובעד ביתו ושחט את פר החטאת אשר לו. הרב. כ. רמיאל כהן. )א(. וידבר ה. ' אל משה אחרי מות שני בני אהרן בקרבתם לפני ה.
תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - ויקרא פרק טז פסוק יז
www.mgketer.org › tanach › 3/16/17וכפר בעדו ובעד ביתו ובעד כל קהל ישראל-רוצה לומר, שיכפר מהטמאות הנזכרות באהל מועד בעדו ובעד הכהנים ובעד כל קהל ישראל. ואמנם הכפרה בעדו ובעד הכהנים תהיה בדם הפר, והכפרה בעד כל קהל ישראל תהיה בדם ...
'וכפר בעדו ובעד ביתו', מיהו 'ביתו'? - פורום אוצר החכמה
forum.otzar.org › viewtopicOct 17, 2010 · ואל יקשה בעיניך וכפר בעדו ובעד ביתו, כי פשוטו בית אביו, כי שלשה וידויין היו, ועזר הכהן שהיא אשתו בכח בעדו, והיא נכללת עמו, כי האיש ואשתו הוא האדם.
"וכפר בעדו ובעד ביתו" (טז,יא) - חידוש
https://www.hidush.co.il › hidushוכפר בעדו ובעד ביתו (טז,יא) מה עניין ביתו, הרי הכהן בא להתפלל על עצמו ועל העם כולו? אלא מפרש רבי שמשון רפאל הירש, שאין לתאר כהן גדול בלא בית, ...
תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - ויקרא פרק טז פסוק ו
https://www.mgketer.org/tanach/3/16/6ולפי שאמר אחר זה "וכפר בעדו ובעד ביתו" (להלן, יא), ואמר בסוף הפרשה "ועל הכהנים ועל כל עם הקהל יכפר" (להלן, לג), למדנו שההודאה הנאמר בביתו הנאמר ראשונה-אשתו, ו'ביתו' הנאמר שנית, מורה על הכהנים.
קטגוריה:ויקרא טז ו - ויקיטקסט
https://he.wikisource.org › wiki › קטג...והקריב אהרן את פר החטאת אשר לו וכפר בעדו ובעד ביתו ... אַהֲרֹן אֶת פַּר הַחַטָּאת אֲשֶׁר לוֹ וְכִפֶּר בַּעֲדוֹ וּבְעַד בֵּיתוֹ.
'וכפר בעדו ובעד ביתו', מיהו 'ביתו'? - פורום אוצר החכמה
http://forum.otzar.org › viewtopicכתוב בפרשה (טז,ו): והקריב אהרן את פר החטאת אשר לו וכפר בעדו ובעד ביתו. ובתרגומים: ויכפר עלוהי ועל אנש ביתיה. ומבואר דלא מפרשי כדברי המשנה ...
תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - ויקרא פרק טז פסוק יז
https://www.mgketer.org/tanach/3/16/17וכפר בעדו ובעד ביתו ובעד כל קהל ישראל-רוצה לומר, שיכפר מהטמאות הנזכרות באהל מועד בעדו ובעד הכהנים ובעד כל קהל ישראל. ואמנם הכפרה בעדו ובעד הכהנים תהיה בדם …
קטגוריה:ויקרא טז יז – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/קטגוריה:ויקרא_טז_יז"וכפר בעדו ובעד ביתו ובעד כל קהל ישראל"-- כפרתו קודמת לכפרת ביתו וכפרת ביתו קודמת לכל ישראל. << · מ"ג ויקרא · טז · יז · >>
והקריב אהרן את־פר החטאת אשר־לו וכפר בעדו ובעד ביתו - מקראות ...
https://www.mgketer.org › tanachוְהִקְרִ֧יב אַהֲרֹ֛ן אֶת־פַּ֥ר הַחַטָּ֖את אֲשֶׁר־ל֑וֹ וְכִפֶּ֥ר בַּעֲד֖וֹ וּבְעַ֥ד בֵּיתֽוֹ: (ויקרא פרק טז פסוק ו) ...
תנ"ך בכתיב המסורה - ויקרא פרק טז - Mechon Mamre
https://mechon-mamre.org › ...ו והקריב אהרן את-פר החטאת, אשר-לו; וכפר בעדו, ובעד ביתו. ז ולקח, את-שני השעירם; והעמיד אתם לפני יהוה, פתח אהל מועד. ח ונתן אהרן על-שני השעירם, גרלות--גורל ...
כפרת אהרון וכפרת העם | מחלקי המים
https://www.mayim.org.il › parasha=..."וכפר בעדו ובעד ביתו ובעד כל קהל ישראל" (ויקרא טז יז) – כפרתו קודמת לכפרת ביתו, כפרת ביתו קודמת לכפרת אחיו הכוהנים, וכפרת אחיו הכוהנים קודמת ...
וכפר בעדו ובעד ביתו | ערוץ 7
www.inn.co.il › news › 507365> וכפר בעדו ובעד ביתו וכפר בעדו ובעד ביתו כל אחד ואחד מאתנו חי ופועל בתוך כמה מעגלים: המעגל האישי, המעגל המשפחתי, המעגל הקהילתי והמעגל הלאומי.
"וכפר בעדו ובעד ביתו" - "ביתו זו אשתו" - מקודשת או נשואה? - YouTube
https://www.youtube.com › watchבשאלה זו נחלקו הבבלי והירושלמי.הבבלי:תלמוד בבלי מסכת יומא דף יג/א ומי סגי ליה בתקנתא? "ביתו" אמר רחמנא, והך לאו ביתו היא!
"וכיפר בעדו ובעד ביתו" - ערוץ מאיר - אתר היהדות הגדול בעולם
meirtv.com › shiurim › shiur-60028Apr 18, 2013 · לימוד בוקר בפרשה – אחרי מות-קדושים ה’תשע”ג. מדור: בית המדרש. אורך השיעור: 20 דקות. סדרה: לימוד בוקר בפרשה -. מילות מפתח: עליה לארץ, פרשת אחרי מות. לחץ כאן להורדת קובץ שמע MP3. רוצה להיות שותף בהפצת ...
תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - איוב פרק א פסוק י
https://www.mgketer.org/tanach/29/1/10תנ"ך - הלא ־ את אתה שכת בעדו ובעד ־ ביתו ובעד כל ־ אשר ־ לו מסביב מעשה ידיו ברכת ומקנהו פרץ בארץ: יש ללחוץ על אחת הכותרות בצד ימין כדי לפתוח את מסך העיון בתנ"ך שבו יופיע כל הפרק בתצורה המתאימה ...
פרשת אחרי מות-קדושים - וכיפר בעדו ובעד ביתו - ישיבת הר ברכה
https://yhb.org.il/shiurim/galon490פרשת אחרי מות-קדושים – וכיפר בעדו ובעד ביתו. י׳ באייר ה׳תשפ״א (22 באפריל 2021) ... 'וכפר בעדו ובעד ביתו', ביתו זו אשתו, אמרו לו אם כן אין לדבר סוף".
"וכפר בעדו ובעד ביתו" (טז,יא)
https://www.hidush.co.il/hidush.asp?id=467Apr 22, 2010 · וכפר בעדו ובעד ביתו (טז,יא) מה עניין ביתו, הרי הכהן בא להתפלל על עצמו ועל העם כולו? אלא מפרש רבי שמשון רפאל הירש, שאין לתאר כהן גדול בלא בית, בלא נישואין ובלא אישה, שהרי