ויקרא רבה ז – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › ויקרא_רבה_זג. [ עריכה] גופא אמר רשב"י לעולם אין העולה באה אלא על הרהור הלב א"ר לוי מקרא מלא הוא (יחזקאל כ, לב): "וְהָעֹלָה על רוחכם היו לא תהיה אשר אתם אֹמְרִים וגו'" ממי אתה למד מבניו של איוב בתחלה (איוב א, ד): "והלכו בניו ועשו משתה" ר' מאיר ...
ויקרא רבה ז׳:ג
https://www.sefaria.org.il › ... › פרק ז׳ויקרא רבה ז׳:ג ... אִית דְּבָעֵי מַשְׁמַעְנָא מִן הֲדָא, זִבְחֵי אֱלֹהִים רוּחַ נִשְׁבָּרָה. אָמַר רַבִּי אַבָּא בַּר ...
ויקרא רבה - מפעל המילון ההיסטורי
https://maagarim.hebrew-academy.org.il › ...כל מקום ש()[כ]תוב "לי" אינו זז לא בעו' הזה ולא בעו' הבא. פרשה ב, פסקה ג | המסירה: London, British Library, 340. "אפרים ...
Vayikra | Sefaria
https://www.sefaria.org/sheets/104189Leviticus 1:1-2. (1) The L-RD called to Moses and spoke to him from the Tent of Meeting, saying: (2) Speak to the Israelite people, and say to them: When any of you presents an offering of …
ויקרא רבה ג:ז
https://torah.etzion.org.il/sites/default/files/19midrash-text.docויקרא רבה ג:ז. שתי מנחות הן: אם מנחה על המחבת. ו. מנחה מרחשת, ובשתיהן הוא אומר: "והבאת את המנחה." מה בין מחבת למרחשת? שזו תבלל בשמן וזו תעשה בשמן כל צרכה. ואמרו חכמים במשנה: מרחשת עמוקה …
תנ"ך מנוקד - ויקרא פרק ז
https://mechon-mamre.org/i/t/t0307.htmויקרא פרק ז א וְזֹאת תּוֹרַת, הָאָשָׁם: קֹדֶשׁ קָדָשִׁים, הוּא. ב בִּמְקוֹם, אֲשֶׁר יִשְׁחֲטוּ אֶת-הָעֹלָה, יִשְׁחֲטוּ, אֶת-הָאָשָׁם; וְאֶת-דָּמוֹ יִזְרֹק עַל-הַמִּזְבֵּחַ, סָבִיב.
ויקרא רבה ג – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ויקרא_רבה_גויקרא רבה פרשה ג פיסקא: א ב ג ד ה ו ז. א. "ונפש כי תקריב מנחה". ר' יצחק פתח "טוב מלא כף נחת ממלא חפנים עמל ורעות רוח"-- טוב מי ששונה שני סדרים ורגיל בהם ממי ששונה הלכות ואינו רגיל בהם, אלא "ורעות רוח ...
אנציקלופדיה יהודית דעת - ויקרא רבה
daat.ac.il › encyclopedia › valueויקרא רבה - (נקרא גם כן הגדת ויקרא) חלק שלישי ממדרש רבה. לדעת צונץ נתחבר בא"י במאה השביעית. רב האי גאון ורבנו נסים השתמשו בו. בעל הערוך מביא את ויק"ר בערכי אחז, טב, המה, קלב. רש"י מביאו בפירושו ...
ויקרא רבה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/ויקרא_רבהויקרא רבה או הגדת ויקרא או הגדה של ויקרא הוא מדרש אגדה דרשני על ספר ויקרא, שנכתב בארץ ישראל במאה החמישית או במאה השישית או באמצע המאה השביעית , ההשערה הרווחת היא כי המונח 'רבה' ניתן לו בעת קיבוצו עם שאר ההגדות על התורה והמגילות בידי המעתיקים, כיוון שהיו אחר הספר בראשית רבה, וששמו הקדום יותר היה הגדת ויקרא .
תנ"ך מנוקד - ויקרא פרק ג
https://mechon-mamre.org/i/t/t0303.htmויקרא פרק ג. א וְאִם-זֶבַח שְׁלָמִים, קָרְבָּנוֹ--אִם מִן-הַבָּקָר, הוּא מַקְרִיב, אִם-זָכָר אִם-נְקֵבָה, תָּמִים יַקְרִיבֶנּוּ לִפְנֵי יְהוָה. ב וְסָמַךְ יָדוֹ, עַל-רֹאשׁ קָרְבָּנוֹ, וּשְׁחָטוֹ, פֶּתַח אֹהֶל מוֹעֵד ...
מדרש רבה - חומש ויקרא - כל הספר
http://www.toratemetfreeware.com › online › f_01635_allז דָּבָר אַחֵר, וַיִּקְרָא אֶל משֶׁה, מַה כְּתִיב ... כְבָר נֶאֱמַר (בראשית ג, ט): וַיִּקְרָא ה' אֱלֹהִים אֶל הָאָדָם, ...
תנ"ך מנוקד - ויקרא פרק ז
mechon-mamre.org › i › tויקרא פרק ז א וְזֹאת תּוֹרַת, הָאָשָׁם: קֹדֶשׁ קָדָשִׁים, הוּא. ב בִּמְקוֹם, אֲשֶׁר יִשְׁחֲטוּ אֶת-הָעֹלָה, יִשְׁחֲטוּ, אֶת-הָאָשָׁם; וְאֶת-דָּמוֹ יִזְרֹק עַל-הַמִּזְבֵּחַ, סָבִיב.
תנ"ך מנוקד - ויקרא פרק ג
mechon-mamre.org › i › tתנ"ך מנוקד - ויקרא פרק ג. א וְאִם-זֶבַח שְׁלָמִים, קָרְבָּנוֹ--אִם מִן-הַבָּקָר, הוּא מַקְרִיב, אִם-זָכָר אִם-נְקֵבָה, תָּמִים יַקְרִיבֶנּוּ לִפְנֵי יְהוָה. ב וְסָמַךְ יָדוֹ, עַל-רֹאשׁ ...
ויקרא – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/ויקראמצוות הקרבנות (פרקים א-ז) כהמשך לספר ... ספרא שהוא מדרש הלכה וויקרא רבה שהוא מדרש ... ד' הופמן, ספר ויקרא, ירושלים, תשי"ג; Balentine, Samuel E (2002). Leviticus. Westminster John Knox Press.
ויקרא רבה - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › ויקרא...ויקרא רבה או הגדת ויקרא או הגדה של ויקרא הוא מדרש אגדה דרשני על ספר ויקרא, שנכתב בארץ ישראל במאה החמישית או במאה השישית או באמצע המאה השביעית, ההשערה הרווחת ...
ויקרא רבה ג – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › ויקרא_רבה_גויקרא רבה פרשה ג פיסקא: א ב ג ד ה ו ז. א. "ונפש כי תקריב מנחה". ר' יצחק פתח "טוב מלא כף נחת ממלא חפנים עמל ורעות רוח"-- טוב מי ששונה שני סדרים ורגיל בהם ממי ששונה הלכות ואינו רגיל בהם, אלא "ורעות רוח ...
אנציקלופדיה יהודית דעת - ויקרא רבה
www.daat.ac.il/encyclopedia/value.asp?id1=1086ויקרא רבה - (נקרא גם כן הגדת ויקרא) חלק שלישי ממדרש רבה.לדעת צונץ נתחבר בא"י במאה השביעית.רב האי גאון ורבנו נסים השתמשו בו. בעל הערוך מביא את ויק"ר בערכי אחז, טב, המה, קלב.
ויקרא רבה ז – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ויקרא_רבה_זג. [ עריכה] גופא אמר רשב"י לעולם אין העולה באה אלא על הרהור הלב א"ר לוי מקרא מלא הוא (יחזקאל כ, לב): "וְהָעֹלָה על רוחכם היו לא תהיה אשר אתם אֹמְרִים וגו'" ממי אתה למד מבניו של איוב בתחלה (איוב א, ד): "והלכו …
ויקרא רבה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › ויקרא_רבהויקרא רבה או הגדת ויקרא או הגדה של ויקרא הוא מדרש אגדה דרשני על ספר ויקרא, שנכתב בארץ ישראל במאה החמישית או במאה השישית או באמצע המאה השביעית, ההשערה הרווחת היא כי המונח 'רבה' ניתן לו בעת קיבוצו עם שאר ההגדות על התורה ...
יפה תואר על ויקרא רבה/יג - אוצר הספרים היהודי השיתופי
https://wiki.jewishbooks.org.il › wikiידע את ההלכה ושתק כי לא חפצו לדבר בפני אביהם וגם להשיב על דברי משה רבם וזה זכותם. לאמור אליהם לבנים כו'. כי הדבור לישראל הלא נאמר בכתוב שאח"ז ...
ויקרא רבה | מחלקי המים
https://www.mayim.org.il/?midrashim=ויקרא-רבהOct 30, 2022 · מדרש ויקרא רבה הוא מדרש אגדה דרשני על ספר ויקרא, כלומר, מדרש הכולל דרשות אגדיות על הפסוקים הראשונים של הסדרים המקראיים בספר ויקרא, ולא מפרש את כל פסוקי החומש. ... תל אביב תשט"ז …
ויקרא – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › ויקראמצוות הקרבנות (פרקים א-ז) כהמשך לספר שמות , המסיים בהשלמת המשכן ובנייתו, פותח ספר ויקרא בפרטי מצוות הקרבנות, ומפרט את סדר הקרבתם של ה עולה , ה מנחה , ה שלמים , ה חטאת , אשם המעילות ואשם הגזילות.
ויקרא רבה - מחלקי המים
https://www.mayim.org.il › midrashi...מדרש רבה, ורשה תר"י, תרפ"ד (דפוס צילום ירושלים תשל"ז). מדרש ויקרא רבה, מהד' מ' מרגליות, ירושלים תשי"ג-תשי" ...
ויקרא רבה ז ג - ויקיטקסט
https://he.wikisource.org › wiki › ויקר...ויקרא רבה ז ג · יחזקאל כ, לב · איוב א, ד · שם, ה · במדבר יא, יח · איוב א, ה · שם · הושע ח, י · מלאכי א, יא ...