חיפשת:

ויקטור כהן שב כ

N12 - ראש השב"כ לשעבר, יורם כהן: "חמאס מורתע, אבל לא קיבל מכה...
www.mako.co.il › news-military › 2021_q2
May 21, 2021 · ראש השב"כ לשעבר, יורם כהן: "חמאס מורתע, אבל לא קיבל מכה ניצחת" בריאיון מיוחד לאולפן שישי, התייחס כהן למבצע שהסתיים זה עתה בעזה – למדיניות שהובילה אליו, לזו שצריך להנהיג אחריו ולחוסר הפרופורציות בישראל סביב מוחמד דף ...
קטגוריה:אנשי השב"כ - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › קטגו...
קטגוריות־משנה. דף קטגוריה זה כולל את 11 קטגוריות המשנה הבאות, מתוך 11 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ). ז. זוכי פרס ביטחון ישראל: עובדי שירות הביטחון הכללי‏ (6 ...
N12 - ראש השב"כ לשעבר, יורם כהן: "חמאס מורתע, אבל לא קיבל ...
https://www.mako.co.il/news-military/2021_q2/Article-1c876ff59af8971026.htm
May 21, 2021 · ראש השב"כ לשעבר, יורם כהן: "חמאס מורתע, אבל לא קיבל מכה ניצחת" בריאיון מיוחד לאולפן שישי, התייחס כהן למבצע שהסתיים זה עתה בעזה – למדיניות שהובילה אליו, לזו שצריך להנהיג אחריו ולחוסר הפרופורציות בישראל סביב מוחמד דף ...
ויקטור כהן שב כ - Remington vyhodne
http://remington-vyhodne.cz › ...
ויקטור כהן שב כ שמואל א ספר דיגיטלי. אישור תצ א ממפ י. מספרות דרובין ראשל צ. יעקב ונאוה אביריאן נ d&b. חברת מוסדות חינוך מספר חברה ח.פ. ש.ר.י.
ממדינת אויב לביטחון ישראל - הקשר הרב דורי
https://www.ravdori.co.il › סיפורים
קהילת היהודים בדמשק מנתה כ – 8000 יהודים בלבד. ... עוד באותו בוקר על ידי ראש הממשלה, גולדה מאיר, לגרמניה ביחד עם איש שב”כ בכיר, ויקטור כהן".
אגף החקירות - מטח
https://kotar.cet.ac.il › index › Chapter
במהלך תקופתו של יוסף הרמלין כראש שב כ ( 1974 - 1964 ) קיבלה יחידת החקירות מעמד של אגף עצמאי . בראשה הועמד ויקטור כהן , שיצאו לו מוניטין כחוקר מוכשר ביותר .
ההטבה המפליגה שבבסיס בקשת האבטחה של משפחת נתניהו -
https://liftermk.pl › ...
במהלך תקופתו של יוסף הרמלין כראש שב כ ( - ) קיבלה יחידת החקירות מעמד של אגף עצמאי. בראשה הועמד ויקטור כהן, שיצאו לו מוניטין כחוקר מוכשר ביותר.
שירות הביטחון הכללי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/שירות_הביטחון_הכללי
שירות הביטחון הכללי. שירות הביטחון הכללי, מכונה בדרך כלל שַׁבַּ"כּ, או הַשַּׁבַּ"כּ (בראשית ימיו נקרא שִׁין-בֵּית, וכך הוא מכונה עד היום בכמה שפות זרות), הוא ארגון ביון ישראלי המהווה חלק חשוב ב ...
ויקטור כהן - אופ-אד מאחורי הדברים ומה שבינהם
https://tsafrirefroni.wordpress.com › ו...
פוסטים אודות ויקטור כהן שנכתבו על ידי tsafrirefroni. ... תגית: ויקטור כהן ... אנשי שב"כ וקצין אחד מאמ"ן לקורס מודיעין ראשון בארה"ב שהועבר על ידי ה-CIA.
לאחר 12 שנים: שינוי משמעותי בחייה של משפחת נתניהו | …
https://www.maariv.co.il/news/politics/Article-877612
Nov 15, 2021 · בינואר השנה, ועדת השרים לענייני שב"כ, שהייתה אז בראשות השר לשעבר אלי כהן, דווקא האריכה את מועד האבטחה על בני משפחת ראש ממשלה - לשנה מסוף כהונתו, למרות שעמדת השב"כ הייתה שאפשר להסתפק בחצי שנה בלבד.
אגף החקירות - CET
https://kotar.cet.ac.il/KotarApp/Index/Chapter...
במהלך תקופתו של יוסף הרמלין כראש שב כ ( 1974 - 1964 ) קיבלה יחידת החקירות מעמד של אגף עצמאי . בראשה הועמד ויקטור כהן , שיצאו לו מוניטין כחוקר מוכשר ביותר . …
חושף השערוריות ופרשות המין במוסד בראיון בלעדי: נשבע שהכול ...
www.maariv.co.il › news › politics
Aug 21, 2015 · חושף השערוריות ופרשות המין במוסד בראיון בלעדי: נשבע שהכול נכון. 25 שנה לאחר שטלטל את המדינה כשפרסם ספר חושפני על המוסד, חוזר ויקטור אוסטרובסקי לסעדה שהרעידה את ארגון הביון החשאי. שרה ליבוביץ ...
יורם כהן – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/יורם_כהן
כהן נולד ללאה ומשה כהן, שב-1951 עלו לישראל מאפגניסטן ועל רקע זה כונה בשב"כ, "האפגני". בילדותו התגורר ב שכונת שפירא שב דרום תל אביב , ולמד ב בית הספר הדתי ביל"ו בתל אביב.
ממדינת אויב לביטחון ישראל - הקשר הרב דורי
www.ravdori.co.il › stories › ממדינת-אויב
אחיה של אמי, ויקטור כהן, עלה ארצה מדמשק בשנת 1950. באוניברסיטת דמשק הוא החל בפעילות מחתרתית למען בטחון המדינה.שירותי הביטחון הסוריים עלו על פעילותו ויצאו לביתו כדי לתפסו.
אגף החקירות - CET
kotar.cet.ac.il › KotarApp › Index
במהלך תקופתו של יוסף הרמלין כראש שב " כ ( 1974 - 1964 ) קיבלה יחידת החקירות מעמד של אגף עצמאי . בראשה הועמד ויקטור כהן , שיצאו לו מוניטין כחוקר מוכשר ביותר . שיעורי ההצלחה בחקירות שב " כ היו גבוהים מאוד .
יורם כהן – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › יורם_כהן
כהן נולד ללאה ומשה כהן, שב-1951 עלו לישראל מאפגניסטן ועל רקע זה כונה בשב"כ, "האפגני". בילדותו התגורר ב שכונת שפירא שב דרום תל אביב , ולמד ב בית הספר הדתי ביל"ו בתל אביב.
ממדינת אויב לביטחון ישראל - הקשר הרב דורי
https://www.ravdori.co.il/stories/ממדינת-אויב-לביטחון-ישראל
אחיה של אמי, ויקטור כהן, עלה ארצה מדמשק בשנת 1950. באוניברסיטת דמשק הוא החל בפעילות מחתרתית למען בטחון המדינה.שירותי הביטחון הסוריים עלו על פעילותו ויצאו לביתו כדי לתפסו.
שירות הביטחון הכללי – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › שירות_הביטחון
שירות הביטחון הכללי, מכונה בדרך כלל שַׁבַּ"כּ, או הַשַּׁבַּ"כּ (בראשית ימיו נקרא שִׁין-בֵּית, וכך הוא מכונה עד היום בכמה שפות זרות), הוא ארגון ביון ישראלי המהווה חלק חשוב בקהילת המודיעין הישראלית.
ויקטור כהן שב כ - Legrimoiredegaia
http://legrimoiredegaia.fr › ...
ויקטור כהן שב כ שירות לנוסע לחו ל גרופון. שכ ל מכללת רידמן. שרפמן תעשיות מתכת בע מ. מיצב כיתה ח חשבון 2017.
אלי כהן: מיוחד - האדם השלישי, האיש שהפליל את המרגל | חדשות מעריב
www.maariv.co.il › news › military
שיחה עם בכיר שב"כ. 55 שנים חלפו מאז. לפני שבועיים נתקלתי בפעם הראשונה בטקסט שפורסם לפני שבע שנים בעיתון זה. מכתב ששיגר אזרח סורי, אלמוני, לאברהם כהן, אחיו של האיש שלנו בדמשק. המסמך נכתב במקורו ...
ועדת האיתור: בצה"ל סופסוף מקשיבים לאיש שהזהיר מפני המנהרות
https://www.maariv.co.il › הנבחרת
... והם הוכנסו לעבודה באגף החקירות של השב"כ, שבראשו עמדו ויקטור כהן ... זה כולל אנשי מוסד, שב"כ, הוועדה לאנרגיה אטומית, קצינים בדרגת אלוף ...