ויסות רגשי בגיל הינקות - פסיכולוגיה עברית
https://www.hebpsy.net › articlesמאמרים | 5/4/2007 | 43,404. אחת המשימות ההתפתחותיות המרכזיות של התינוק בשנות החיים הראשונות הינה רכישת יכולת ויסות של התנהגות, עוררות ורגש, החיונית להסתגלות ...
פיתוח יכולת הויסות העצמי אצל ילדים דרך הפעילות היומיומית - בין ...
https://www.itu.cet.ac.il › פיתוח-יכולת-...מאמר. פיתוח יכולת הויסות העצמי אצל ילדים דרך הפעילות היומיומית ... כולת למידה, כישורים חברתיים, הצלחה בלימודים והתנהגות הולמת דורשים יכולת של ויסות עצמי.
מאמרים לאנשי מקצוע - mentalization.co.il
www.mentalization.co.il/4.php#!מאמרים בעברית. 1. על קצה המזלג: גישת עיסוק במנטליזציה (mentalizing) והפרקטיקה הטיפולית בהפרעת אישיות גבולית (Mentalizing Based Treatment) 2. טיפול מבוסס עיסוק במנטאליזציה בהפרעת אישיות …
פרק 3: התפתחות ויסות עצמי — משליטה חיצונית לשליטה פנימית
https://meyda.education.gov.il › files › PereK3ויסות עצמי — הישגים התפתחותיים בתקופת הגן. ילדים מפתחים בגיל הינקות ובשנות חייהם הראשונות יכולת לווסת רגשות והתנהגות. אולם לא כל.
השפעתה של הסביבה הלימודית על תהליכי ויסות עצמי - מכללת אורנים
https://www.oranim.ac.il › documents › ktav-etבלמידה יכולה לקדם את ד. רכי ההוראה ולאפשר עיצוב הסביבה באופן שיהיה תואם לצרכים השונים של. התלמידים . מילות מפתח. : ויסות עצמי. ;. מוטיבציה.
פורטל מס"ע | ויסות עצמי
https://portal.macam.ac.il/masa-keyword/ויסות-עצמיההשפעות של מרכזיות הרשת ושל ויסות עצמי על סביבת למידה מקוונת עם תמיכה של מודעות לרשת חברתית. סביבת למידה מקוונת התומכת במודעות לרשת החברתית (social network awareness) היא …
כישורי ויסות עצמי מפותחים בלמידה – מפתח להצלחה בלימודים
https://www.motnet.proj.ac.il › uploads › 2017/07על פי הנחת יסוד אחת שעליה מושתתות תאוריות של ויסות עצמי ... מאמר זה מתייחסים לשניים מתלמידים אלה: דן ואורן )שמות. בדויים(.
ויסות עצמי בגיל הרך: המשגה משופרת ופיתוח מדדים אקולוגיים ברי ...
www.gilrach.co.ilJul 12, 2012 · ויסות עצמי בגיל הרך-המאמר מתאר את ההיבטים החשובים ביותר של וויסות עצמי התורמים ביותר להצלחה בלימודים. מה הכלים העומדים לרשותנו היום להערכת יכולת זו אצל הילדים , על מנת לאפשר התערבות מוקדמת ולהבטיח …
מאמר-ויסות רגשי | revadim
https://revadim2013.wixsite.com/revadim/---cckxויסות רגשי (Emotion regulation) מתייחס לתהליכים העומדים בבסיסה של עבודת הרגשות. אלו הם התהליכים שבאמצעותם האדם מנהל ושולט על סוג הרגשות שהוא חווה או מביע, על העיתוי שלהם, ועל אופן חוויתם והבעתם. כך לדוגמא היכולת להביע שמחה- לחייך ולצחוק בזמן של אירוע משמח והיכולת לבכות כאשר קשורה ...
פורטל מס"ע | ויסות עצמי בלמידה
portal.macam.ac.il › article › ויסות-עצמיויסות עצמי בלמידה מקדם את ההישגים הלימודיים. המחקר מראה שתלמידים בעלי הישגים גבוהים משתמשים הרבה יותר באסטרטגיות ובתהליכי ויסות עצמי לעומת תלמידים בעלי הישגים נמוכים. נמצא גם שתלמידים שהלמידה שלהם מווסתת עצמאית מבינים את החומר טוב יותר מתלמידים שהלמידה שלהם אימפולסיבית ...
ויסות עצמי בגיל הרך: המשגה משופרת ופיתוח מדדים אקולוגיים ...
www.gilrach.co.il/?p=4659Jul 12, 2012 · ויסות עצמי בגיל הרך: המשגה משופרת ופיתוח מדדים אקולוגיים ברי -תוקף . המאמר עוסק בחשיבות הויסות העצמי להצלחה האקדמית של הילדים בעתיד. וחשיבות הערכה המוקדמת של יכולת זו אצל ילדים כדי לאשפר התערבות בשלבים הקריטיים של ...
ויסות עצמי - פורטל מס"ע
https://portal.macam.ac.il › ויסות-עצמיאסטרטגיות ויסות רגשי של מורים כתגובה לבעיות התנהגות בכיתה ... מאמר זה חוקר כיצד שני המשתנים, כלומר מרכזיות הרשת וויסות עצמי, משפיעים על הלמידה של הסטודנט ...
ויסות עצמי - בטיפולנט
https://www.betipulnet.co.il › lexiconSelf Regulation - ויסות עצמי. ויסות עצמי לפי אלברט בנדורה, הינו תהליך בו שולט האדם באופן אקטיבי על אופן הלמידה שלו. בעמוד הנוכחי, ...
מאמרים לאנשי מקצוע - mentalization.co.il
www.mentalization.co.il › 4מאמרים בעברית. 1. על קצה המזלג: גישת עיסוק במנטליזציה (mentalizing) והפרקטיקה הטיפולית בהפרעת אישיות גבולית (Mentalizing Based Treatment) 2. טיפול מבוסס עיסוק במנטאליזציה בהפרעת אישיות גבולית. 3. "אימא חושבת משמע אני קיים" - מצבי טרום מנטליזציה והפרקטיקה הטיפולית בהפרעת אישיות גבולית. 4.
ויסות עצמי: דוגמאות, הגדרות, התפתחות וטיפוח
https://clodietalblog.com › ויסות-עצמי-...מחקרים שבים ומראים עד כמה חשוב הוויסות העצמי (self-regulation) לתפקוד טוב של ילדים, הן בכל הנוגע לקשרים שלהם עם אנשים אחרים והן בנוגע ללמידה ...
שליטה עצמית – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/שליטה_עצמיתויסות רגשי אצל ילדים, בני נוער ומבוגרים | טיפול פסיכולוגי ...
https://www.tipulpsychology.co.il/therapy/children/emotional-dysregulation.htmlDec 29, 2014 · מה זה ויסות רגשי? ויסות רגשי (Emotional Regulation) מתייחס ליכולת של אדם לשלוט, לנהל ולשנות את עוצמת מאפייני הרגשות שהוא חווה תוך התאמת הרגשות למצב נתון. קשיים בתהליכי הוויסות הרגשי יכולים להתרחש ברמה מודעת או לא מודעת ונובעים בעיקר מטריגר רגשי מקדים.
ויסות עצמי: דוגמאות, הגדרות, התפתחות וטיפוח - קלודי טל על ...
https://clodietalblog.com/ויסות-עצמי-דוגמאות-הגדרות...Dec 25, 2015 · תינוקות מאותתים באמצעות בכי על צורך והמבוגר המטפל מתאים התייחסות (מכסה את התינוק, מחבק אותו, מאכיל אותו, מציע מוצץ). במהלך התפתחותם באמצעות קשר חם ומכיל, ארגון סביבה קבועה וכללים צפויים, הצבת גבולות, הדגמות, חניכה, עידוד על התמודדות, עוזרים המבוגרים המטפלים לילדים לפתח ויסות ...
מאמרים בפסיכולוגיה
www.tipulpsychology.co.il › articlesמאתר מכון טמיר. אנו מעלים לאתר מאמרי איכות. שנכתבים ע״י צוות המכון ואורחים. כל המאמרים נערכים על ידי צוות. אנשי מקצוע מובילים. מוזמנים/ות לקרוא. ולהעשיר את הדעת.
ימצע תוסיו יכילהת לע תידומילה הביבסה לש התעפשה …
https://www.oranim.ac.il/sites/heb...136 הדימלב ימצע תוסיו תורטמ תבצהו ןונכת : םיבלש רפסמ ללוכה ימצע לוהינ לש יביטקא ךילהת אוה הדימ לב ימצעה תוסי ווה םינושה םיטקפסאב טולשל םיצמאמו תיביטינגוק - הטמ תועדומ תאלעה אוהש חוקיפ , …
ד"ר אלינער פרדס | התקשרות, ויסות רגשי והתמודדות במצבי דחק
https://www.pardess.info/התקשרות-ויסות-רגשי-והתמודדות...פדגוגיה של ויסות עצמי ומוטיבציה לתלמידים בסיכון - ברנקו וייס
https://brancoweiss.org.il › אתגרי-חינוך-3-מאמר-2ויסות עצמי הוא תהליך אקטיבי ודינמי שבו הלומד מציב לעצמו מטרות ומנסה לפקח על הקוגניציה, ... ויסות עצמי בלמידה )מאמר מוזמן לכתב העת בנושא מוטיבציה(. הד החינוך.
ויסות עצמי: דוגמאות, הגדרות, התפתחות וטיפוח - קלודי טל על ...
clodietalblog.com › ויסות-עצמיDec 25, 2015 · תינוקות מאותתים באמצעות בכי על צורך והמבוגר המטפל מתאים התייחסות (מכסה את התינוק, מחבק אותו, מאכיל אותו, מציע מוצץ). במהלך התפתחותם באמצעות קשר חם ומכיל, ארגון סביבה קבועה וכללים צפויים, הצבת גבולות, הדגמות, חניכה, עידוד על התמודדות, עוזרים המבוגרים המטפלים לילדים לפתח ויסות ...
פורטל מס"ע | ויסות עצמי בלמידה
https://portal.macam.ac.il/article/ויסות-עצמי-בלמידהויסות עצמי בלמידה מקדם את ההישגים הלימודיים. המחקר מראה שתלמידים בעלי הישגים גבוהים משתמשים הרבה יותר באסטרטגיות ובתהליכי ויסות עצמי לעומת תלמידים בעלי הישגים נמוכים. נמצא גם שתלמידים שהלמידה שלהם מווסתת עצמאית מבינים את החומר טוב יותר מתלמידים שהלמידה שלהם אימפולסיבית ...
פורטל מס"ע | ויסות עצמי בכתיבה: איתור תהליכי ויסות שמפעילים ...
portal.macam.ac.il › article › ויסות-עצמיויסות עצמי בלמידה (Self-Regulation Learning) הוא תהליך אקטיבי, שבו הלומד מציב לעצמו מטרות, מפקח על התקדמותו לקראת מטרות אלה, ומווסת את השימוש שלו בקוגניציה, מוטיבציה והתנהגות לשם השגת המטרות ( (Pintrich, 2000.