חיפשת:

וילות למסיבות בתל אביב

וילות בתל אביב וגוש דן - וילה דקה 90
https://www.villadaka90.co.il › תל_אב...
וילה בתל אביב מושלמת למסיבות, עם בריכה מחוממת, ג'קוזי, קריוקי,פינת ברביקיו ועוד.. וילה בתל אביב. החל מ ₪ 2 חדרים. לפרטים נוספים. חדש למסיבת רווקות בלבד ללא לינה ...
וילות אירוח בתל אביב | וילה בשבילי
https://www.vila4me.co.il › וילות-בתל-...
מבחר גדול של וילות להשכרה בתל אביב למשפחות, זוגות, קבוצות ואירועים מכל סוג, באתר שלנו וילות עם 3 חדרי שינה, 4 חדרים ועוד, כנסו עוד היום!
וילות למסיבות בתל אביב | וילה למסיבה בתל אביב בקליק ...
https://www.hafakot.co.il/place/וילות-לחתונה/וילות-למסיבות...
יש מגוון וילות למסיבות בתל אביב המתאימות גם למסיבות פרטיות ולאירועים מיוחדים ומרגשים בחיים, חשוב לקרוא אודות הוילה לפני שמבצעים הזמנה וכדאי לפנות לצוות המנוסה שלנו לייעוץ ולהכוונה.
וילות בתל אביב לנופש ולמשפחות - וילה 10
https://www.villa10.co.il › וילות-בתל-א...
וילות בתל אביב למסיבות, משפחות, זוגות וקבוצות! מאגר עשיר של וילות נופש בתל אביב למשפחות קבוצות זוגות ומסיבות במחירים סופר משתלמים!
וילות בתל אביב | למסיבות או לנופש משפחתי - TTT.co.il וילות
https://www.ttt.co.il › villas › Tel_Aviv
וילות מומלצות להשכרה בתל אביב - היכנסו והתרשמו ממבחר מרשים של וילות יוקרתיות בתל אביב במחירים שווים במיוחד. וילות עם בריכה פרטית, גקוזי ספא ושלל פינוקים ...
מחפשים וילה בתל אביב וגוש דן | vila4u.com
https://www.vila4u.com › וילות_במרכז
וילה למסיבת רווקים בתל אביב · וילה למסיבות ... תל אביב וגוש דן, נתניה. 053-9414515. אינדיגו VIP ... 053-8095739. מתחם למסיבות ללא לינה וללא הגבלת רעש!
וילות בתל אביב - המומלצים ביותר - Vilaplus.co.il
https://www.vilaplus.co.il › וילות_בתל...
מרכז תל אביב 053-9345389 (שגיא/אלישי/נופר). משפחות. קבוצות. מסיבת רווקים. מסיבת רווקות. אירועים. ימי הולדת. במתחם 2 לופט. אירוע: 50 אנשים. PreviousNext.
164 וילות למסיבות במחיר המפתיע ביותר, כנסו עכשיו! - בא לי וילה
https://www.balivilla.co.il › category
וילה מפוארת בעיר תל אביב עם 4 חדרים זוגיים, 2 חדרי רחצה, חצר גדולה עם בריכת שחייה, שולחן פינג פונג, פינת מנגל ועוד מגוון פינוקים לכל המשפחה.
וילות במרכז, תל אביב, וילה למסיבות - וילה דקה 90
https://www.villadaka90.co.il/וילות_במרכז/תל_אביב/וילה_למסיבות
וילות בתל אביב ובאזור המרכז למסיבות. וילות אירוח בתל אביב יציעו לכם נופש מפנק ויוקרתי במרכז. וילות בתל אביב יציעו לכם מקום לחגוג בו אירוע, מסיבה או סתם מקום לנופש יוקרתי. באתר וילה דקה 90 תמצאו מגוון וילות אירוח באזור תל אביב והסביבה .
וילות בתל אביב לנופש למסיבות ואירועים - החל מ-500 ₪ - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › villas › וילות_ל...
וילות מומלצות בתל אביב למסיבת רווקות / רווקים ימי הולדת ואירועים מחירים עדכניים ותמונות HD היכנסו.
וילות בתל אביב - במבצע ענק - המבחר הגדול ביותר - Vilat.co.il
https://www.vilat.co.il/וילות_בתל_אביב.html
תל אביב ויפו נחשבות עיר אחת. ביקור בתל אביב מחייב אתכם להגיע לבית קפה צבעוני גם ביפו העתיקה. בית קפה "פועה" יהיה מושלם בשביל לפתוח בארוחת בוקר, רק אל תשכחו להזמין מקומות מראש.
וילות בתל אביב - במבצע ענק - המבחר הגדול ביותר - Vilat.co.il
https://www.vilat.co.il › וילות_בתל_אביב
2 המלצות. במתחם: 1 לופט. בריכה מחוממת במתחם. 2 חדרי שינה. עד 30 אנשים לאירוע. עד 10 אנשים ללינה. 053-9345674 (עידן). משפחות. קבוצות. מסיבת רווקים.
וילות בתל אביב מומלצות במבצע - RRR.co.il וילות
https://www.rrr.co.il/villas/וילותתלאביב.asp
וילות בתל אביב. ( 9 מקומות אירוח) לא רק חדרי מלון מחכים למגיעים לתל אביב. בעיר התוססת ביותר בישראל מוצעות היום יופי של וילות בתל אביב כדי שכל זוג, משפחה או קבוצה יבינו שיש להם מקום משלהם ללא כל הפרעה. כך הופכת החופשה במרכז הארץ …
וילות למסיבות | השכרת וילה למסיבה - וילה דקה 90
https://www.villadaka90.co.il/וילה_למסיבות
וילה למסיבות - מסיבה אקסקלוסיבית ברמה הגבוהה ביותר. רוצים לחגוג מסיבה ענקית עם כל החברים? הכנו עבורכם את כל מתחמי המסיבות השווים ביותר שתוכלו למצוא בכל הארץ, עם מערכות קריוקי ושמע משוכללות, באזורים מבודדים שתוכלו להרעיש כל הלילה בלי לדאוג, עם משחקים ואטרקציות מגניבות ושוות ...
וילות למסיבות | השכרת וילה למסיבה - Villas
https://www.villas.co.il/cat/villas-for-parties/38
הגעתם למקום הנכון - מבחר וילות למסיבות בכל רחבי הארץ מוצגות לכם באתר Villas. הוילות מתאימות לימי הולדת, מסיבות רווקים, רווקות ועוד.
וילות להשכרה בתל אביב - Zimmer4Me.co.il וילות
https://www.zimmer4me.co.il › vilot
מבחר ענק של וילות להשכרה בתל אביב - מצאו באתר היצע רחב של וילות להשכרה בתל אביב במחיר מדהים ובאיכות ללא פשרות. היכנסו עכשיו.